Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Τέσσερις (σημαντικοί) λόγοι για να κοιμάσαι με πιασμένα τα μαλλιά σε κότσο!



Όταν πήγαινα γυμνάσιο, συνήθιζα να κοιμάμαι με πιασμένα 2 «κεφτεδάκια» (όπως τα έλεγα) στο κεφάλι μου! Δηλαδή, 2 κοτσάκια δεξιά και αριστερά που όταν ξυπνούσα και τα έλυνα, είχαν κάνει τα μαλλιά μου wavy και φουντωτά.


Πλέον έχω διαβάσει τόσα που όταν κοιμάμαι, όχι μόνο αφήνω τα μαλλιά μου κάτω, αλλά τα χτενίζω, τους βάζω προϊόντα για night hair care, και αν μου κάτσει βάζω και σατέν μαξιλαροθήκη για να τα προστατέψω. Μέχρι που… ένα βράδυ ξεχάστηκα και κοιμήθηκα με ένα μικρό, ατημέλητο κοτσάκι.


Τι κατάλαβα;


Ότι ΚΑΘΕ βράδυ πρέπει να κοιμάμαι έτσι γιατί: Νο1 δεν μπερδεύονται τα μαλλιά στον ύπνο, Νο2 δεν ξυπνάω με φριζαρισμένα μαλλιά, γιατί δεν τρίβονται οι τρίχες στο μαξιλάρι, Νο3 το πρωί τα μαλλιά μου έχουν τέλειο όγκο και Νο4 (και σημαντικότερο) όταν τα λύνω το πρωί έχω τα τέλεια wavy hair!


Bonus: Δοκίμασε πριν κοιμηθείς, σε νωπά μαλλιά να βάλεις λίγο αφρό για μπούκλες και να πιάσεις το κοτσάκι σου. Το πρωί θα έχεις μαλλί κομμωτηρίου!


  Τα πιο σπάνια χρώματα ματιών παγκοσμίως


Πηγή: faysbook.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου