Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Ζώδια και Άνοιξη: Τι σκέφτονται τα 12 ζώδια και... νευριάζουν;



Άνοιξη… Ναι, ναι ξέρουμε… Τα λουλούδια ανθίζουν, τα δέντρα πρασινίζουν, οι πεταλούδες πετάνε, ο έρωτας αναζωπυρώνεται, ο ήλιος λάμπει περισσότερο και μπλα μπλα μπλα Δεν είναι όμως πάντα έτσι… Έχει και Άνοιξη τα ανάποδα της! Για να ρωτήσουμε τα ζωδιάκια μας τι τους εκνευρίζει περισσότερο  στην Ανοιξιάτικη εποχή;…


ΚΡΙΟΣ: «Άντε λοιπόν, φορέστε όλοι ασπροκόκκινο μάρτη να μην σας κάψει ο ήλιος σαν να είστε 5χρονα, κρεμάστε στεφάνια με λουλούδια στα μπαλκόνια να γεμίσουμε μέλισσες, τρέξτε όλοι στα ανθισμένα λιβάδια σαν να είστε 5χρονα! Εγώ σας φταίω μετά που βρίζω με όλα αυτά τα ανοιξιάτικα γλυκανάλατα! Πάλι μου τα σπάσατε τα νεύρα!»


ΤΑΥΡΟΣ: «Ουφ, άντε πάλι… Δεν ξέρω τι φταίει… Τα μελομακάρονα τα Χριστούγεννα, η βασιλόπιτα την Πρωτοχρονιά, οι ζεστές σοκολάτες μπροστά στο τζάκι, το φαγοπότι την Τσικνοπέμπτη; Πάντως 10 κιλά τα πήρα… Και τώρα Άνοιξη. Και Άνοιξη ίσον δίαιτα… Μισώ την δίαιτα, μισώ και την Άνοιξη!»



ΔΙΔΥΜΟΣ: «Άνοιξη… Τρεις άχρηστοι μήνες… Λένε ότι η Άνοιξη είναι ρομαντική, αγαπησιάρικη, συντροφική κι άλλα τέτοια μπλιαχ… Να σας πω εγώ τι είναι η Άνοιξη! Μία απλή ξενέρωτη αντίστροφη μέτρηση είναι για να έρθει η εποχή του αχαλίνωτου φλερτ! Το Καλοκαίρι!»


ΚΑΡΚΙΝΟΣ: «Δεν είναι ότι δεν μ’αρέσει, αλλά να μωρέ… Πιο ωραία δεν ήταν τον Χειμώνα που καθόμασταν όλη η οικογένεια και οι φίλοι μαζί στο σπίτι; Πιο ωραία δεν ήταν που χωνόμασταν με το ταίρι κάτω από τα παπλώματα κολλητά; Τώρα, όλο εξόδους, εκδρομές, βόλτες και “μην κολλάς πάνω μου, ζεσταίνομαι, θέλω να κοιμηθώ”… Η Άνοιξη διαλύει τις ανθρώπινες σχέσεις κύριοι!»


ΛΕΩΝ: «Γιατί απλά, γλυκέ μου, δεν μου αρέσουν τα ημίμετρα… Δεν είμαι για μέτρια εγώ και η Άνοιξη είναι μία μέτρια εποχή. Μία κρύο, μία ζέστη. Εκεί που ο αγαπημένος μου ήλιος με φωτίζει, μετά από λίγο να βρέχει! Εκεί που έχω φορέσει το τέλειο ρούχο για να τραβήξω όλα τα βλέμματα, να βραδιάζει, να κάνει ψύχρα και να κρύβω τέτοια ομορφιά κάτω από μία ζακέτα! Ε, όχι! Μετράω μέρες για Καλοκαίρι!»


ΠΑΡΘΕΝΟΣ: «Απαπα! Πρώτον, έχω αλλεργίες-στα πάντα-την Άνοιξη. Αναγκάζομαι να τρέχω σε γιατρούς, να παίρνω χάπια, χαρτομάντιλα κτλ… Δεύτερον, οι μπαλκονόπορτες αρχίζουν να ανοίγουν, πράγμα που σημαίνει σκόνη και μυρωδιές στο σπίτι! Και τρίτον, ιώσεις! Ιώσεις παντού! Στο λεωφορείο, στο μετρό, στο γραφείο! Άνοιξη ίσον πανικός!!!»


ΖΥΓΟΣ: «Α, την άνοιξη πάντα αργώ στη δουλειά! Δεν αποφασίζω  αν πρέπει να βάλω πέδιλα ή μπότες, ζακέτα ή κοντομάνικο, να πάρω και ένα κασκόλ μαζί μου για το βράδυ ή όχι; Και άντε να βρεις και σωστούς συνδυασμούς, ε;  Ουφ δεν φαντάζεσαι, τι περνάω καθημερινά! Και όταν βγω επιτέλους από το σπίτι, παντού ζουζούνια! Μύγες, κουνούπια, μέλισσες, μυρμήγκια! Ίου Άνοιξη, ίου!


ΣΚΟΡΠΙΟΣ: « Τα πάντα είναι πιο φωτεινά, όλα φαίνονται πλέον και η νύχτα γίνεται όλο και μικρότερη… Υπάρχει τίποτα χειρότερο; Σου εύχομαι, Άνοιξη να σε καταστρέψει ολοσχερώς η τρύπα του όζοντος!»


ΤΟΞΟΤΗΣ: «Τι λες ρε φιλαράκι; Είμαι εγώ όλο το χρόνο γυμναστήριο και δίνω πόνο για να έρθεις εσύ, τώρα που το θυμήθηκες, επειδή είναι άνοιξη, να μου πιάσεις τη θέση στο διάδρομο; Όλη η Ελλάδα αποφάσισε να γίνει fit, τρεις μήνες πριν βγουν στη παραλία! Αυτό είναι για μένα η άχρηστη Άνοιξη!»


ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: «Καλησπέρα. Διατηρώ μία επιχείρηση εδώ και 30 χρόνια. Την εποχή της Άνοιξης, έχει παρατηρηθεί η αύξηση απουσιών των υπαλλήλων μου, είτε λόγω ιώσεων, είτε λόγω «κοπάνας» όπως λένε. Εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει αυτή η λέξη. Επιπλέον οι υπάλληλοι εν ώρα εργασίας, συχνά-πυκνά χαρακτηρίζονται περισσότερο ονειροπόλοι και λουφαδόροι, απ’ ότι συνήθως, γεγονός που επηρεάζει αισθητά την απόδοση τους. Δεν μ’ αρέσει η Άνοιξη. Ευχαριστώ.»


ΥΔΡΟΧΟΟΣ: «Καλοί είστε όλοι για καφέδες και βόλτες στη φύση την Άνοιξη! Αλλά για προστασία του περιβάλλοντος ούτε λόγο, ε; Δεν βλέπετε ότι τα αδέσποτα αυτήν την εποχή αυξάνονται; Δεν βλέπετε ότι η ασέβεια σας προς το περιβάλλον, έχει δημιουργήσει πρωτοφανείς κλιματικές αλλαγές την εποχή αυτή; Μήπως κανείς βλέπει την Άνοιξη ως ευκαιρία να κάνει καμία αναδάσωση ή να χρησιμοποιήσει κανένα ποδήλατο ώστε να μειώσει το καυσαέριο στην ατμόσφαιρα; Όχι! Μέχρι και την ιερή μέρα της Πρωτομαγιάς, αντί να κατέβετε σε καμιά πορεία, πάτε και μαζεύετε μεταλλαγμένα λουλούδια!»


ΙΧΘΥΣ: «Κι εκεί που λέω Άνοιξη, άρα Πάσχα, άρα νηστεία, άρα θα συγχωρέσει ο Θεός τις αμαρτίες μου ( γιατί πάντα μετανιώνω εγώ, άσχετα που παρασύρομαι συνεχώς), έρχεται η Μεγάλη Παρασκευή, ξεχνιέμαι και τρώω σουβλάκι! Αμάν αυτή η Άνοιξη! Αυτή φταίει που ξεχνάω! Νομίζω…»


Μυστήριο με το κορίτσι που ματώνει από τα μάτια και τα αυτιά




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου