Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Ντροπή σου κοπέλα μου, είσαι ένα φίδι: Χάθηκαν οι άντρες?


Με λένε Ηλέκτρα και είμαι 26 ετών. Αποφάσισα να γράψω στη σελίδα σας γιατί θέλω να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου και να με συμβουλέψετε για το τι πρέπει να κάνω!


Η Ελένη είναι η παιδική μου φίλη! Κάνουμε παρέα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και είμαστε πολύ δεμένες.


Την αγαπάω και με αγαπάει! Η αλήθεια είναι ότι ήταν πάντα δίπλα μου όταν τη χρειαζόμουν!


Με συμβούλευε σε κάθε πρόβλημά μου και πάντα ήταν εκείνη που με έκανε να χαμογελάω στα δύσκολα.


Γενικά έχω περάσει πολλές απογοητεύσεις στη ζωή μου, ειδικά ερωτικές.


Μπορώ να πω ότι έχω γνωρίσει αρκετούς άντρες στη ζωή μου. Πάντα ήθελα να βρω τον τέλειο σύντροφο.


Τον έψαχνα στο πρόσωπο πολλών αντρών αλλά χωρίς επιτυχία! Η Ελένη ήταν πάντα αντίθετη σε όλο αυτό.


Βλέπεται εκείνη είναι ένας τελείως διαφορετικός χαρακτήρας από εμένα. Δεν έχει γνωρίσει πολλούς άντρες στη ζωή της. Πάντα ήταν πολύ προσεκτική στις επιλογές της.



Μέχρι που βρήκε τον κατάλληλο για εκείνη τον Στάθη. Πραγματικά ο Στάθης είναι ο άντρας που θα ήθελε κάθε γυναίκα.


Είναι πολύ γοητευτικός και ευγενικός άντρας. Με γοήτευσε από την πρώτη στιγμή που τον είδα.


Βγαίνουμε πολύ συχνά οι τρεις μας γιατί εγώ δεν έχω κάποια σχέση και η Ελένη δεν θέλει να με αφήνει μόνη μου.


Όμως κάθε φορά που τον βλέπω νιώθω μια αναστάτωση μέσα μου. Με γοητεύει ο τρόπος που μιλάει και φέρεται.


Δεν θέλω να κρύβομαι πια τον έχω ερωτευτεί. Πιστεύω ότι αυτός ο άντρας μου ταιριάζει. Με την Ελένη δεν ταιριάζουν γιατί δεν έχουν κοινά ενδιαφέροντα.


Ενώ εγώ και εκείνος ταιριάζουμε σε όλα. Νιώθω ότι και εκείνος απολαμβάνει την παρέα μου και υπάρχει χημεία ανάμεσα μας.


Βέβαια δεν μου έχει δείξει κάτι ώστε να καταλάβω τι θέλει από εμένα γιατί είναι ένας κύριος και δεν θέλει να με φέρει σε δύσκολη θέση λόγω της Ελένης.


Ξέρω ότι δεν πρέπει να μπλέξω με τον Στάθη γιατί έχει σχέση με την καλύτερη μου φίλη αλλά δεν μπορώ να του αντισταθώ.


Θέλω να τον κερδίσω και θα κάνω τα πάντα γι’ αυτό! Σας παρακαλώ δώστε μου την συμβουλή σας! Τι πρέπει να κάνω για να τον κερδίσω!


Ε τώρα τι να πούμε και εμείς: Ντροπή σου κοπέλα μου, είσαι ένα φίδι: Χάθηκαν οι άντρες:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου