Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Σοκάρουν οι μαρτυρίες ανθρώπων που τους έκαναν εξορκισμό


Περιγράφουν τις τραυματικές τους «δοκιμασίες» στον Guardian


Τρεις άνθρωποι που υποβλήθηκαν σε εξαναγκαστικό εξορκισμό περιγράφουν την τραυματική τους εμπειρία στον «Guardian».


Η Melanie αντιμετώπιζε δυσκολίες στην προσωπική της ζωή: ένας σύζυγος που την κακοποιούσε, μία κόρη που διεγνώσθη με αυτισμό. Κάποιοι ιερείς της Αγγλικανικής της Εκκλησίας της είπαν ότι αυτό που χρειαζόταν ήταν η λύτρωση.


«Μου είπαν πως τα πράγματα πηγαίναν πολύ λάθος στη ζωή μου και ότι αυτό μάλλον οφειλόταν σε κάποιο δαίμονα που με είχε καταλάβει. Αν αυτός ο δαίμονας έβγαινε από μέσα μου, τα πράγματα θα πήγαιναν καλύτερα», δηλώνει η ίδια.


Το 2015, η Melanie λιποθύμησε κατά τη διάρκεια της εκκλησιαστικής χορωδίας. Καθώς ανακτούσε τις αισθήσεις της, της είπαν ότι τους κοίταξε με ένα πρόσωπο που δεν ήταν ανθρώπινο και πως τους χλεύαζε. «Μου είπαν πως επρόκειτο για πνεύμα. Αντί να μου δώσουν τις πρώτες βοήθειες, με πήγαν κατ' ευθείαν για προσευχή και με κράτησαν εκεί με εξαναγκασμό για τουλάχιστον τρεις ώρες, παρότι υπέφερα. Αργότερα εξακριβώθηκε πως είχα κάποια μορφής ωτίτιδα και βουητό στα αυτιά μου, και πως αυτή ήταν η αιτία της λιποθυμίας».


Μερικούς μήνες αργότερα, όπως αναφέρει στην εφημερίδα την πήραν με τη βία από το σπίτι της και την μετέφεραν στο σπίτι ενός αγνώστου. «Με έριξαν στο πάτωμα και μου φώναζαν στο πρόσωπο, λέγοντας πως τα πνεύματα είναι μέσα μου και πως θα γκρέμιζα την εκκλησία. Με ανάγκασαν να αρρωστήσω. Αυτό συνεχίστηκε για ώρες μέχρι που λιποθύμησα. Όταν συνήλθα μου είπαν αν μην το πως σε κανέναν και πως δεν πρέπει να ξαναπατήσω στην εκκλησία για έξι μήνες, προκειμένου να σιγουρευτούν ότι οι δαίμονες είχαν φύγει. Είχα σοκαριστεί».


Μάλιστα ένα από αυτά τα άτομα είπαν στην Melanie πως η 4χρονη κόρη της πιθανόν δεν είναι αυτιστική, αλλά δαιμονισμένη, και πως χρειάζεται και αυτή λύτρωση.


Ένα ακόμη θύμα εξαναγκαστικού εξορκισμού, η Sue περιγράφει τη διαδικασία σαν «βιασμό».


«Συνέβη μέρα-μεσημέρι από γιατρό. Με ξάπλωσε σε ένα τραπέζι, μου άρπαξε τα χέρια και με κρατούσε δυνατά, δεν μπορούσα να κουνηθώ. Δε μου μίλησε αλλά ούτε και με κοιτούσε. Μετά άρχισε να ψέλνει και να προσεύχεται σε μια ακατανόητη γλώσσα. Εγώ έκλαιγα συνεχώς και την παρακαλούσα να με αφήσει να φύγω, είχα τρομοκρατηθεί».


Και ο Chris περιέγραψε την εμπειρία του στη βρετανική εφημερίδα.


«Τρεις άντρες με κρατούσαν δεμένο πλησιάζοντας μια Βίβλο στο μέτωπο μου. Μου είπαν να μη μιλήσω σε κανέναν για αυτό. Μου πήρε πολλά χρόνια για να συνειδητοποιήσω πως ουσιαστικά με είχαν κακοποιήσει σωματικά».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου