Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Ο άντρας που έκοψε τα αυτιά του για να γίνει… παπαγάλος



Υπάρχουν εκείνοι που αγαπούν τα ζώα, υπάρχει και ο Ted Richards! Ο 56χρονος από το Hartcliffe, στο Bristol της Βρετανίας, αποφάσισε να κόψει τα αυτιά του προκειμένου να μοιάσει όσο το δυνατόν περισσότερο με τους αγαπημένους του παπαγάλους. Μάλιστα, επιθυμία του είναι να μετατρέψει και τη μύτη του σε ράμφος!


Ο Βρετανός είναι παθιασμένος με τα πτηνά του, τα οποία έχει ονομάσει Teaka, Timneh, Jake και Bubi, ενώ εκτός από την ανατριχιαστική απόφαση να αφαιρέσει τα αυτιά του, το σώμα του έχει πάνω από 110 τατουάζ που είναι σχετικά με τους παπαγάλους. «Το νέο μου look είναι υπέροχο, το αγαπώ. Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί. Είμαι τόσο χαρούμενος που δε σταματώ να κοιτάζομαι στον καθρέφτη», λέει ο Ted ο οποίος διαθέτει και αναρίθμητα piercings.


«Το έκανα γιατί ήθελα να μοιάζω στους παπαγάλους μου. Είχα τα μαλλιά μου μακριά προκειμένου να καλύπτουν τα αυτιά μου. Πρέπει να παραδεχτώ ότι με πείραζαν στο σχολείο για τα μεγάλα μου αυτιά, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που τα έκοψα». Ο άντρας είναι συνταξιούχος και κατά το παρελθόν εργαζόταν σε εργοστάσιο υποδημάτων, έκανε το πρώτο του τατουάζ το 1976 και μέχρι σήμερα, έχει καλύψει ένα μεγάλο μέρος του σώματός του με σχέδια.


Αν πάντως αναρωτιέστε, ο 56χρονος εκτός από την επέμβαση, απέκτησε και νέα σύντροφο, την 31χρονη Suzannah.




ΣΟΚ με απόφαση της Κομισιόν - Δείτε τι θα τρώμε μέχρι το 2025


Τι συμβαίνει όταν τα ζώα κληρονομούν περιουσίες;




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου