Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2015

Τα μυστικά όσων δεν αρρωσταίνουν ποτέ



Καθημερινές συνήθειες που προστατεύουν από ιούς και μικρόβιαΕκείνοι οι τυχεροί άνθρωποι που δεν αρρωσταίνουν ποτέ, έχετε αναρωτηθεί πώς τα καταφέρνουν; Είναι απλά ευλογημένοι ή έχουν ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα; Ίσως απλά υιοθετούν ορισμένες εύκολες και καθημερινές συνήθειες που τους προστατεύουν από ιούς και μικρόβια. Δεν έχετε παρά να τις υιοθετήσετε κι εσείς ώστε να παραμείνετε υγιείς όλο τον χειμώνα... που έρχεται!


Κοιμούνται καλά


Σύμφωνα με έρευνες όσοι κοιμούνται 8 ώρες ημερησίως ή και περισσότερο έχουν τρεις φορές λιγότερες πιθανότητες πιθανό να αναπτύξουν κρυολόγημα, συγκριτικά  με τα άτομα που κοιμούνται για λιγότερο από 7 ώρες. Ο λόγος; Η έλλειψη ύπνου προκαλεί περισσότερο στρες, αφού παράγεται περισσότερη κορτιζόλη (γνωστή ως «ορμόνη του στρες»), η οποία ανεβάζει την πίεση του αίματος, αυξάνοντας μάλιστα τις πιθανότητες καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων.


Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια απέδειξαν επίσης ότι οι ενήλικοι που κοιμούνται λίγες ώρες καθημερινά έχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι!


Ακολουθούν ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής


Αν γεμίσετε το διατροφολόγιό σας με τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως τις γλυκοπατάτες (β-καροτένιο), τα εσπεριδοειδή, τις πιπεριές (βιταμίνη C), τα αμύγδαλα (βιταμίνη Ε), τα κόκκινα σταφύλια και το κόκκινο κρασί (ρεσβερατρόλη), με αυτόν τον τρόπο θα αναπληρώσετε τα κύτταρα που έχουν υποστεί βλάβη για την καταπολέμηση μικροβίων και βακτηρίων. Τα προβιοτικά όπως το γιαούρτι οικοδομούν επίσης άμυνες.


Είναι δραστήριοι


Οι μελέτες δείχνουν ότι η τακτική και μέτρια άσκηση μπορεί να μειώσει τον αριθμό των κρυολογημάτων και τα συμπτώματα γρίπης τουλάχιστον κατά 25-50% κατά τη διάρκεια ενός έτους, πιθανότατα με την ενίσχυση της κυκλοφορίας των κυττάρων που καταπολεμούν τις λοιμώξεις. Μην ξεχνάτε ότι η άσκηση είναι καλύτερη από οποιοδήποτε διαφημιζόμενη θεραπεία!


Πλένουν συχνά τα χέρια τους


Το τακτικό πλύσιμο των χεριών μειώνει δραματικά τις ασθένειες του αναπνευστικού και γαστρεντερικού συστήματος. Φροντίστε να πλένετε συχνά τα χέρια τους (ή να χρησιμοποιείτε ένα απολυμαντικό χεριών) μετά τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, μετά τη δουλειά και πριν και μετά από κάθε γεύμα.


Είναι κοινωνικοί


Έρευνα του Πανεπιστημίου του Buffalo στη Νέα Υόρκη έδειξε πως όσοι έχουν  πολλούς φίλους, διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν λοιμώξεις του αναπνευστικού, αλλά και καρδιακά προβλήματα, κατάθλιψη και άγχος. Έρευνα του Harvard έδειξε επίσης πως οι άνθρωποι με μεγάλο κοινωνικό κύκλο έχουν λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων στη μνήμη.


Το ρόφημα που καίει το λίπος ενώ κοιμάστε




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου