Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Ανέκδοτο: H συγχώρεση


Συζητάνε δύο φίλοι μεταξύ τους για το ποιός είναι ο κύριος του σπιτιού.


Λέει ο πρώτος φίλος :


– Εγώ όταν μιλάω με τη γυναίκα μου, πάντοτε γίνεται το δικό μου!


 Λέει ο δεύτερος :


-Eγώ ότι και αν γίνει στο σπίτι, ακόμα και αν μαλώσουμε, έχω το πάνω χέρι!


Aπαντάει ο πρώτος :


-Eγώ όταν μαλώνω με τη γυναίκα μου, ότι και αν γίνει έχω πάντα την τελευταία κουβέντα!


– Έλα ρε μεγάλε, του λέει ο άλλος και τι της λες δηλαδή;


– Συγχώρα με γυναίκα…


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου