Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Η αλήθεια για την αναβολή της εκπομπής της Αγγελικής Νικολούλη «Φως στο Τούνελ»



«Ματάκια μου είμαι πολύ χάλια»

Με μια λιτή ανακοίνωση ο Alpha γνωστοποίησε ότι η αποψινή εκπομπή Φως στο Τούνελ δεν θα μεταδοθεί λόγω ασθένειας της παρουσιάστριας.


Η Αγγελική Νικολούλη για πρώτη φορά δεν θα βρίσκεται στο πόστο της και αυτό είναι ένα γεγονός που δημιούργησε πολλές απορίες. Δεν είναι λίγοι αυτοί που πίστεψαν ότι η απουσία της σχετίζεται με μια ενδεχόμενη δυσαρέσκεια σχετικά με την αλλαγή της ώρας προβολής του Τούνελ τις προηγούμενες εβδομάδες.


Η ίδια η Αγγελική Νικολούλη έδωσε τέλος σε όλα τα σενάρια. «Δυστυχώς μια ξαφνική ιογενής γρίπη που με ταλαιπωρεί , δεν μου επιτρέπει να είμαι συνεπής στο καθιερωμένο μας ραντεβού.


Θα είμαστε μαζί ξανά την επόμενη Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου, για ένα νέο ταξίδι στον κόσμο των αναζητήσεων», ανέφερε..


Μιλώντας τηλεφωνικά στην εκπομπή Φτιάξε καφέ να στα πω ανέφερε ακόμη: «Γιατί είμαι χάλια αγάπη μου. Γι’ αυτό». «Ματάκια μου είμαι πολύ χάλια», πρόσθεσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου