Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Ήθελε να γίνει η παχύτερη γυναίκα στον κόσμο για να ικανοποιήσει τον σύντροφό της



Εκείνος πλήρωνε ανθρώπους να την ταΐζουν όταν έλειπε για δουλειά! Η εικονιζόμενη Patty Sanchez για χρόνια κατέβαλλε προσπάθειες να πάρει κι άλλο βάρος με στόχο να γίνε η παχύτερη γυναίκα στον κόσμο. Ήταν νοσηρά παχύσαρκη και είχε εμπλακεί σε έναν τρομακτικό φαύλο κύκλο που την ενθάρρυνε να τρώει διαρκώς περισσότερο και να συσσωρεύει όλο και περισσότερα κιλά.


Σήμερα, χωρισμένη από τον τότε σύντροφό της που την τάιζε ασταμάτητα, έχει χάσει 108 κιλά - κάνοντας την αρχή για να σώσει τη ζωή της. Η 51χρονη από τη Νεβάδα κατανάλωνε 13.000 θερμίδες την ημέρα για πολλά χρόνια. Αλλά μετά το χωρισμό της αποφάσισε να αλλάξει τη διατροφή και τον τρόπο ζωής της. Όπως λέει, η απώλεια βάρους βελτίωσε πολύ τόσο την προσωπική όσο και την οικογενειακή της ζωή.




«Ήμουν τεράστια, ένιωθα να πεθαίνω αργά», λέει, «τα κιλά που έχασα συνδέονται με τον χωρισμό μου, ο πρώην μου έφερνε όλα τα γεύματα έτοιμα ενώ μετά έπρεπε να φροντίσω τον εαυτό μου. Δεν είχα ποτέ πριν φοβηθεί το θάνατο, δεν τον σκεφτόμουν ποτέ όταν πάχαινα ολοένα και περισσότερο. Αλλά όταν έπιασα πάτο και δεν μπορούσα να κάνω τρία βήματα άρχισα να ανησυχώ πως δεν θα ζούσα δίπλα στα τέσσερα παιδιά και τα πέντε εγγόνια μου. Όλα αποκαλύφθηκαν όταν χώρισα και δεν είχα κανένα να με βοηθήσει. Δεν μπορούσα να μαγειρέψω για μένα, να πλυθώ, ούτε καν να βγω από το σπίτι- ήμουν πολύ μόνη.


Άρχισα να μαθαίνω πώς να ετοιμάζω το φαγητό μου, άρχισα να επιλέγω τι φαγητό ήθελα εγώ και όχι αυτά που άλλοι ήθελαν να τρώω για να παχαίνω. Άρχισα να φτιάχνω σαλάτες, κοτόπουλο, φαγητά στον ατμό. Και να τρώω λιγότερους υδατάνθρακες. Έχω τον έλεγχο του τι τρώω πια και νιώθω πολύ καλύτερα».


Μετά το διαζύγιό της από τον δεύτερο άνδρα της το 1991 η Patty- που στα 18 της είχε βάρος 70 κιλά, παράτησε τις δίαιτες. «Είχα βαρεθεί να προσπαθώ να είμαι αδύνατη για χάρη των ανδρών και άρχισα να τρώω ό,τι ήθελα- ήταν ελευθερία», εξηγεί. «Στα 20 μου, αφότου έκανα τα παιδιά μου, το βάρος μου έφτασε τα 110 κιλά και συνέχισε να αυξάνεται. Στα 30 μου ήμουν 130 κιλά και στα 40 είχα ξεπεράσει τα 175».



Το 2000 η Patty γνώρισε τον σύντροφό της και μετακόμισε στο Λος Άντζελες όπου ζούσε εκείνος. Βγαίναμε για 10 χρόνια, αρχικά δεν τον ενδιέφεραν οι μεγαλόσωμες γυναίκες αλλά έλεγε πως του είχα ανοίξει έναν ολόκληρο καινούριο κόσμο και πως του άρεσε. Μου είπε πως είχε διάφορες φαντασιώσεις να είναι με μια γυναίκα και να την παχύνει, ένιωθα σέξι και χαρούμενη που τον ικανοποιούσα.


Το 90% της σχέσης μας περιστρεφόταν γύρω από το φαγητό, μου άρεσε να μαγειρεύω και να τρώω κι εκείνος ήθελε να με βλέπει και να χαϊδεύει την κοιλιά μου».


Ωστόσο η οικογένειά της- ειδικά οι δύο γιοι της, ο 30χρονος Scott και ο 28χρονος Logan, ανησυχούσαν για τα κιλά που έβαζε και μάλιστα πολύ γρήγορα.



«Δεν υπάρχει τίποτα υγιές όταν έχεις βάρος που σου στερεί κάθε ποιότητα ζωής, με στεναχωρούσε να τη βλέπω να γίνεται κάθε μέρα χειρότερα», λέει ο Scott. «Ανησυχούσα γιατί το να ζεις δυστυχισμένος μοιάζει περισσότερο με θανατική καταδίκη παρά με θάνατο. Δεν ήταν χαρούμενη και δεν μπορούσε να ζήσει τη ζωή της επειδή δεν μπορούσε να κινηθεί». Σε κάποια φάση της ζωής της η Patty έβαζε πάνω από 6 κιλά κάθε μήνα.



«Όσο περισσότερο πάχαινα τόσο περισσότερο άρεσε στον σύντροφό μου κι αυτό με έκανε ευτυχισμένη. Υπέφερε επειδή δεν είχα λάβει την αγάπη που χρειαζόμουν από τους δύο προηγούμενους συζύγους μου, αυτή τη φορά ήταν διαφορετικά. Εκφραζόταν πολύ, του άρεσε το σώμα μου και δεν χρειαζόμουν την ‘έγκρισή’ του όπως στις προηγούμενες σχέσεις μου», εξηγεί.


Για να διατηρεί και να αυξάνει το βάρος της η Patty κατανάλωνε τεράστιες ποσότητες φαγητού καθημερινά και είχε μάλιστα και «θαυμαστές» που πληρώνονταν για να την ταΐζουν και να διατηρούν το βάρος της όταν ο σύντροφός της έλειπε για δουλειά.


«Έγινε παράξενο, ένιωθα πως δεν αφορούσε πια εμένα. Δεν με ενδιέφερε πια κι έτσι χωρίσαμε», αφηγείται. «Ήμουν συντετριμμένη επειδή που έδινε την προσοχή και τη φροντίδα που χρειαζόμουν και γέμισε ένα κενό, αλλά το αποτέλεσμα ήταν προφανώς πως είχα γίνει τεράστια».



Στα χειρότερά της είχε φτάσει τα 327 κιλά και δεν μπορούσε να κάνει ούτε τα λίγα βήματα από το κρεβάτι ως το μπάνιο της.


«Χρειαζόμουν είκοσι λεπτά για να επιστρέψω στο κρεβάτι, δεν έβγαινα ποτέ έξω, ήταν μοναχική και σκοτεινή περίοδος της ζωής μου», θυμάται, «δεν χωρούσα στο ντους, δεν μπορούσα να πλυθώ. Ένιωθα πως αν συνέχιζα έτσι θα πέθαινα με έναν αργό θάνατο».


Σήμερα, με τη βοήθεια των γιων της, η 51χρονη καταναλώνει 3000 θερμίδες την ημέρα και κινείται καλύτερα.



«Αποφεύγω το γρήγορο φαγητό, τρώω περισσότερα λαχανικά και φρούτα και κοτόπουλο. Μπορώ πια να κάνω πράγματα που οι άνθρωποι θεωρούν δεδομένα αλλά για μένα ήταν απαγορευτικά:  να περπατήσω, να κάνω μπάνιο, να βάψω τα δάχτυλα των ποδιών μου που για χρόνια δεν μπορούσα να φτάσω. Τα παιδιά μου είναι πολύ περήφανα για μένα και τον τρόπο που άλλαξα τη ζωή μου κι έχουμε πολύ καλύτερη σχέση. Συμβουλεύω άλλες γυναίκες που έχουν σχέση σαν τη δική μου να σκεφτούν καλά αν το κάνουν για τον σύντροφό τους και για να ικανοποιήσουν τις δικές του ανάγκες. Εγώ δεν μετανιώνω γιατί ειλικρινά συνήλθα και έσωσα τη ζωή μου».


Διαβάστε  ακόμα:

Το πρώτο «εργοστάσιο κλωνοποίησης ζώων» φτιάχνουν οι Κινέζοι! 









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου