Πηγή: EUROKINISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/ φωτογραφία αρχείου
Παρασκευή 20 Απριλίου 2018
Ο αριθμός του κινητού σου δείχνει την ηλικία σου – Δες πώς
Ένα μαθηματικό - και άκρως διασκεδαστικό - τεστ με προσθέσεις, αφαιρέσεις και πολλαπλασιασμούς που ξεκινά..
από τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου καταλήγει να δείχνει την... ηλικία του κατόχου του!
Δεν το πιστεύετε; Κάντε το παρακάτω τεστ:
1) Γράψτε το τελευταίο ψηφίο του κινητού τηλεφώνου σας.
2) Πολλαπλασιάστε τον επί 2.
3) Μετά προσθέστε το 5.
4) Πολλαπλασιάστε το αποτέλεσμα επί 50.
5) Στο γινόμενο προσθέστε το 1.767.
6) Από το αποτέλεσμα αφαιρέστε το έτος της γέννησής σας.
Τώρα έχετε βρει έναν τριψήφιο αριθμό.
Το πρώτο ψηφίο είναι το τελευταίο ψηφίο του κινητού σας.
Τα άλλα δυο ψηφία δείχνουν την πραγματική σας ηλικία! Απίστευτο;
Αυτό είναι το πρώτο επιβατηγό πλοίο που θα κινείται με… τον άνεμο
Το φινλανδικό επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Viking Grace» έχει μήκος 218 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει 2800 επιβάτες. Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το 2013, πραγματοποιώντας το παρθενικό του ταξίδι.
Το κόστος κατασκευής του, για την εταιρεία Viking Line στην οποία ανήκει, αγγίζει το ποσό των 240 εκατ. ευρώ.
Η φινλανδική Viking Line υποστηρίζει ότι θα είναι η πρώτη εταιρεία της επιβατηγού ναυτιλίας διεθνώς που θα χρησιμοποιήσει τον άνεμο, αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία, για την πρόωση του πλοίου.
Το «Viking Grace» θα χρησιμοποιήσει για την κίνηση του ένα «Rotor Sail», ένα σύστημα που αξιοποιεί έναν ρότορα, ο οποίος με την βοήθεια του ανέμου θα κινεί την προπέλα, όταν οι δυνάμεις του ανέμου είναι ισχυρές.
Το σύστημα αναπτύχθηκε από την φινλαδική εταιρεία Norsepower Oy Ltd και αξιοποιεί το φαινόμενο Magnus, ενώ υπολογίζεται ότι μειώνει τις εκπομπές αερίων ρύπων του εν λόγω πλοίου κατά 900 τόνους σε ετήσια βάση.
Ως Φαινόμενο Magnus ονομάζεται στην Αεροδυναμική το φαινόμενο εκείνο της δημιουργίας καθέτων δυνάμεων επί του άξονα περιστρεφόμενου κυλίνδρου που εκτίθεται σε ρεύμα αέρος.
Το έργο χρηματοδοτείται και από το πρόγραμμα Horizon 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σημειώνεται ότι το πλοίο χρησιμοποιεί ήδη υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο.
Πηγή
Δύο φρεγάτες από τη Γαλλία έρχονται στην Ελλάδα – Συμφωνία με χρονομίσθωση
Δύο σύγχρονες και πλήρως εξοπλισμένες γαλλικές φρεγάτες FREMM έρχονται στην Ελλάδα το καλοκαίρι μετά από συμφωνία Αθήνας - Παρισίων.
Τα πολεμικά πλοία θα ενταχθούν στο Πολεμικό Ναυτικό, έπειτα από συμφωνία η οποία έγινε με χρονομίσθωση (leasing) και αναμένεται να παραδοθούν εντός των επόμενων μηνών.
Οι πληροφορίες της εφημερίδας «Καθημερινή» για το πώς έγινε η συμφωνία κάνουν λόγο για ανταλλαγή επιστολών σε ανώτατο πολιτικό (μεταξύ Αλέξη Τσίπρα και Εμανουέλ Μακρόν) και σε στρατιωτικό επίπεδο.
Το ρεπορτάζ αναφέρει πως οι Γάλλοι εμφανίστηκαν να κατανοούν απολύτως το περίπλοκο γεωπολιτικό περιβάλλον στο οποίο καλείται να λειτουργήσει η Ελλάδα, ιδιαίτερα λόγω της αυξανόμενης τουρκικής απειλής, όπως αυτή έχει εκδηλωθεί τα τελευταία δύο χρόνια και εξακολουθεί να εντείνεται.
Η κίνηση χαρακτηρίζεται ως στήριξη υψηλού συμβολισμού καθώς έρχεται λίγες μέρες μετά τις δηλώσεις του προέδρου της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν για στήριξη της Ελλάδας έναντι οποιασδήποτε απειλής και εντάσσεται στο γενικότερο ευρωπαϊκό πλαίσιο υποστήριξης της Ελλάδα.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως έχει συναφθεί πενταετής συμφωνία leasing και αμέσως πληρώματα του Π.Ν. θα αναλάβουν να εξοικειωθούν με τα νέα πλοία, ώστε ως το τέλος του καλοκαιριού να είναι απολύτως μάχιμα.
Οι φρεγάτες θα παραδοθούν στο Πολεμικό Ναυτικό με τον πλήρη εξοπλισμό τους ο οποίος περιλαμβάνει υψηλής ακρίβειας και εμβέλειας αντιαεροπορικά συστήματα.
Πηγή
Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
Πότε θα εκδοθούν οι νέες ταυτότητες
Τις επόμενες μέρες βγαίνει η προκήρυξη
Θέμα ημερών είναι η προκήρυξη για την έκδοση των νέων ταυτοτήτων κατά τις τεχνικές προδιαγραφές και τα πρότυπα χωρών της ΕΕ που αξιοποιούν τα πλέον σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα.
Όπως προκύπτει από απάντηση που έδωσε νωρίτερα σήμερα στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα προστασίας του πολίτη, Νίκος Τόσκας, έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι τεχνικές προδιαγραφές και «είναι θέμα ημερών, και όχι εβδομάδων» η προκήρυξη για την πρόσκληση εταιρειών της ΕΕ προκειμένου να ξεκινήσει η έκδοση νέων ταυτοτήτων, υποχρέωση που απορρέει από απόφαση της ΕΕ με στόχο τον αποτελεσματικότερο έλεγχο για την αντιμετώπιση των τρομοκρατικών και εξτρεμιστικών απειλών.
Το θέμα συζητήθηκε στη Βουλή με πρωτοβουλία του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Μάκη Βορίδη που ζήτησε από τον παριστάμενο αναπληρωτή υπουργό να προχωρήσει η έκδοση των νέων ταυτοτήτων επισημαίνοντας μάλιστα την ευαισθησία της διεθνούς κοινότητας στα θέματα αντιμετώπισης της διεθνούς τρομοκρατίας, πολύ περισσότερο που η Ελλάδα είναι χώρα διέλευσης μεταναστών και προσφύγων, και άρα η ανάπτυξη των αναγκαίων συστημάτων πρέπει να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα του υπουργείου.
Σημειώνεται πως τα έξοδα των πολιτών για την έκδοση των νέων ταυτοτήτων, θα είναι κάτω απο 10 ευρώ, συν την αξία της φωτογραφίας.
Σε πρώτη φάση θα εκδίδονται οι ταυτότητες των νέων που βγάζουν για πρώτη φορά, ενώ οι μεγαλύτεροι θα μπορούν να αντικαταστήσουν τις παλιές τους ταυτότητες μέσα σε τέσσερα χρόνια.
Μετά την προκήρυξη του διαγωνισμού, υπολογίζεται ότι, εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις, οι όλες διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί εντός 6-8 μηνών, οπότε η έκδοση των νέων ταυτοτήτων δεν αποκλείεται να αρχίσει προς το τέλος του 2018 - αρχές 2019.
Τι ζητούν οι Ευρωπαίοι για τις ταυτότητες
Βελτίωση των χαρακτηριστικών ασφαλείας των δελτίων ταυτότητας για τον περιορισμό της απάτης περί τα έγγραφα
Η Επιτροπή προτείνει σήμερα (σ.σ. χθες) τη βελτίωση των χαρακτηριστικών ασφαλείας των δελτίων ταυτότητας των πολιτών της ΕΕ και των δελτίων διαμονής των μελών της οικογένειάς τους που είναι υπήκοοι τρίτων χωρών. Καθώς περίπου 80 εκατομμύρια Ευρωπαίοι διαθέτουν σήμερα δελτία ταυτότητας μη μηχανικώς αναγνώσιμα, χωρίς βιομετρικά αναγνωριστικά στοιχεία, στόχος είναι να περιοριστεί η χρήση πλαστών και παραποιημένων εγγράφων που μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από τρομοκράτες και εγκληματίες για να εισέλθουν στην ΕΕ από τρίτες χώρες, με τους εξής τρόπους:
Τον καθορισμό κοινών προτύπων ασφαλείας σε όλη την ΕΕ σύμφωνα με τα ελάχιστα πρότυπα ασφαλείας που καθορίζονται από τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO)·
Την υποχρεωτική χρήση βιομετρικών στοιχείων για όσες χώρες εκδίδουν δελτία ταυτότητας: τα δελτία ταυτότητας των πολιτών της ΕΕ (παλαιότερα της 12ετίας) και τα δελτία διαμονής των μελών της οικογένειάς τους που είναι υπήκοοι τρίτων χωρών θα περιλαμβάνουν πλέον βιομετρικά δεδομένα, και συγκεκριμένα δακτυλικά αποτυπώματα και εικόνες προσώπου, τα οποία θα αποθηκεύονται σε ολοκληρωμένο κύκλωμα (τσιπ) των δελτίων. Αυτό θα συνοδευτεί με ισχυρότερες διασφαλίσεις σχετικά με το ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση στα βιομετρικά στοιχεία·
Την εφαρμογή μιας φιλόδοξης διαδικασίας σταδιακής κατάργησης: οι νέοι κανόνες προβλέπουν μια σχετικά ταχεία αλλά σταδιακή κατάργηση των μη συμμορφούμενων δελτίων κατά τη λήξη της ισχύος τους ή το αργότερο εντός πέντε ετών και των λιγότερο ασφαλών από αυτά (δηλ. των μη μηχανικώς αναγνώσιμων) εντός δύο ετών.
Ο προτεινόμενος κανονισμός δεν καθιερώνει υποχρεωτικά δελτία ταυτότητας σε όλη την ΕΕ, αλλά αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά ασφαλείας των υπαρχόντων δελτίων, ενώ αφήνει άλλες πτυχές που αφορούν τον σχεδιασμό των εθνικών δελτίων ταυτότητας εξ ολοκλήρου στην αρμοδιότητα των κρατών μελών. Με την εισαγωγή αυτών των αναβαθμισμένων προτύπων, η πρόταση ακολουθεί παρόμοια προσέγγιση με αυτή που είχε ήδη ακολουθήσει η ΕΕ για τα χαρακτηριστικά ασφαλείας των διαβατηρίων.
«Βόμβα» από Foreign Policy: Ελλάδα και Τουρκία κινούνται αργά προς τον πόλεμο
«Οι σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας δεν ήταν ποτέ εύκολες», γράφει το αμερικανικό περιοδικό «Foreign Policy» σε δημοσίευμα με τίτλο, «Ελλάδα και Τουρκία κινούνται αργά προς τον πόλεμο».
Tο περιοδικό χαρακτηρίζει «επικίνδυνο το κλίμα που έχει διαμορφωθεί στις ελληνοτουρκικές σχέσεις το τελευταίο διάστημα, προειδοποιώντας ότι ίσως τελικά η σύγκρουση να καταστεί αναπόφευκτη».
Όπως σημειώνει, οι δύο χώρες έχουν βρεθεί «σε εμπόλεμη κατάσταση» αρκετές φορές μέσα στον 20ο αιώνα ενώ έχουν φτάσει και στα πρόθυρα στρατιωτικής διαμάχης πάνω από το ελληνικό νησί των Ιμίων το 1996, με τις ΗΠΑ να επεμβαίνουν για να αποφευχθεί η καταστροφή.
Το αμερικανικό περιοδικό επισημαίνει σε αυτό το πλαίσιο ότι «οι δύο σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ είναι στην “κόψη” και πάλι, κάτι που έχει προκληθεί από λαϊκιστές και από τις δύο πλευρές. Και αυτή τη φορά, η Ουάσινγκτον δεν είναι πουθενά».
Οπως επισημαίνει το περιοδικό, τη Δευτέρα η ελληνο-τουρκική αντιπαράθεση θύμισε κάτι από τον παλιό καιρό, κάνοντας αναφορά στις δηλώσεις του Τούρκου πρωθυπουργού Μπιναλί Γιλντιρίμ, ο οποίος υποστήριξε ότι η τουρκική ακτοφυλακή κατέβασε ελληνική σημαία από τη βραχονησίδα Μικρός Ανθρωποφάς, η οποία τοποθετήθηκε νωρίτερα από τρεις Ελληνες.
Το Foreign Policy υπογραμμίζει ότι την εν λόγω είδηση της αφαίρεσης της σημαίας διέψευσε η Αθήνα. Η Ελλάδα ήταν υποχρεωμένη να απαντήσει στους ισχυρισμούς του Γιλντιρίμ με τη μέγιστη σοβαρότητα, γράφει χαρακτηριστικά το αμερικανικό περιοδικό.
Σε αυτό το σημείο, το άρθρο σημειώνει ότι το περιστατικό αυτό ήρθε μετά την τραγωδία με τη συντριβή του Mirage 2000-5 και τον θάνατο του Γιώργου Μπαλταδώρου. «Ούτε αυτό ήταν ένα απομονωμένο γεγονός. Τα τουρκικά μαχητικά έχουν παραβιάσει τον ελληνικό εναέριο χώρο πάνω από 30 φορές μόνο τον Απρίλιο», σημειώνει το δημοσίευμα.
«Ο Γιλντιρίμ και ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζεπ Ταγίπ Ερντογάν προχώρησαν σε ταχείες διπλωματικές κινήσεις για να στείλουν συλλυπητήρια στον Έλληνα πρωθυπουργό και η ελληνική κοινή γνώμη κατηγορεί για τον θάνατο του 34χρονου πιλότου την Τουρκία» αναφέρει.
«Ακόμη και μέσα σε αυτό το επικίνδυνο κλίμα και οι δύο πλευρές ενδίδουν στη ριψοκίνδυνη ρητορική. Στην Τουρκία, ο Ερντογάν και το κόμμα του έχουν ξεκινήσει μία ακόμη πιο επιθετική ρητορική εναντίον της Ελλάδας και στο μεγαλύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης επικεφαλής είναι ο Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου, ένας άνθρωπος που ισχυρίζεται ότι η Τουρκία πρέπει να ανακτήσει 18 τουρκικά νησιά που κατέχει η Ελλάδα αυτή τη στιγμή», αναφέρεται στο περιοδικό.
Η 25χρονη ομολογεί: Σκηνοθέτησα την απόπειρα βιασμού
Ομολόγησε τελικά η 25χρονη βοηθός οδοντιάτρου ότι δεν υπήρξε καμιά απόπειρα βιασμού σε βάρος της, ότι η ίδια αυτοτραμαυτίστηκε, και σκηνοθέτησε το όλο σκηνικό με σκοπό μόνο και μόνο να αναβάλλει το γάμο της.
Σύμφωνα με πληροφορίες που παρουσιάζει σήμερα η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος η 25χρονη αποκάλυψε ότι τον τελευταίο χρόνο αντιμετωπίζει οικογενειακά προβλήματα και συχνές εντάσεις με τον φίλο της (και μέλλοντα σύζυγό της) με τον οποίο είναι μαζί τα τελευταία πέντε χρόνια. Όπως εξήγησε η νεαρή έχει απομακρυνθεί από την οικογένειά της και τα τελευταία χρόνια μένει με τον φίλο της στο Περιστέρι. Είχαν μάλιστα προγραμματίσει να παντρευτούν τον ερχόμενο Μάιο.
Η βοηθός οδοντιάτρου υποστήριξε στους αστυνομικούς, όμως, ότι άρχισε να μετανιώνει την απόφασή της να παντρευτεί. Υποστήριξε ότι έκανε κάποιες σχετικές συζητήσεις με τον σύντροφό της αλλά δεν είχαν το αποτέλεσμα που εκείνη ήθελε δηλαδή να ακυρωθεί ο γάμος και έτσι αποφάσισε να στήσει το απίστευτο αυτό σκηνικό με την απόπειρα βιασμού. Κατά τους ισχυρισμούς τους αυτή η απόπειρα βιασμού θα της έδινε το χρόνο που χρειαζόταν για να απομακρυνθεί από τον σύντροφό της και να επιστρέψει σταδιακά στην οικογένειά της.
Ακόμη πιο κυνικά ομολόγησε ότι χρησιμοποίησε και τον ψυχολόγο που την εξέτασε μετά την υποτιθέμενη απόπειρα βιασμού. «Χρησιμοποίησα και τον ψυχίατρο ούτως ώστε μετά το συμβάν να μου δημιουργηθεί μία υποτιθέμενη απέχθεια για τους άνδρες για να μην μπορώ να παντρευτώ. Ήθελα απλά να μην παντρευτώ», υποστήριξε η ίδια στους αστυνομικούς που της πήραν συμπληρωματική κατάθεση. «Το έκανα για να γυρίσω στην οικογένειά μου», πρόσθεσε η 25χρονη, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο.
Να σημειωθεί ότι η βοηθός οδοντιάτρου όχι μόνο σκόρπισε τον τρόπο στην περιοχή του Πεδίου του Αρεως αλλά με αφορμή τα όσα είχε καταγγείλει οδήγησε και τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Αττικής να βγάλει σχετική ανακοίνωση, ενώ ακόμη περισσότερη αναστάτωση προκάλεσε όταν ενώ αρχικά το Σάββατο, στη συμπληρωματική της κατάθεση, ομολόγησε ότι σκηνοθέτησε το βιασμό, την Κυριακή, δια του δικηγόρου της τα πήρε όλα πίσω, κατηγορώντας τους αστυνομικούς ότι την πίεσαν να πει τα περί σκηνοθεσίας και ότι υπέγραψε χωρίς να διαβάσει τα πρακτικά από την κατάθεσή της! Μετά από όλη αυτή την αναστάτωση που προκάλεσε και αφού ο δικηγόρος της μετ’ επιτάσεως επί διήμερο, μιλώντας σε πολλά ΜΜΕ, προσπαθούσε να πείσει ότι η πελάτισσά του δεν ομολόγησε τα περί σκηνοθεσίας της απόπειρας βιασμού, τελικά η 25χρονη ομολόγησε ότι σκηνοθέτησε την ιστορία για να αποφύγει το γάμο.
Η ιστορία που δεν… κολλούσε
Η 25χρονη είχε καταγγείλει ότι δέχθηκε επίθεση την ώρα που σχολούσε από την εργασία της σε κλινική κοντά στο Πεδίον του Άρεως. Υποστήριξε ότι ένας άνδρας της επιτέθηκε από πίσω χωρίς να τον αντιληφθεί, την άρπαξε από το μπράτσο και άρχισε να την βρίζει μιλώντας με σπαστά ελληνικά, και να την τραβά σε ένα απόμερο σημείο κοντά στο αλσύλλιο του Πεδίου του Άρεως.
Στη συνέχεια προσπάθησε να της βγάλει τα ρούχα της υπό την απειλή ενός μαχαιριού, όμως εκείνη, όπως υποστήριζε, προέβαλε αντίσταση και άρχισε να φωνάζει, με αποτέλεσμα ο δράστης να φύγει από το σημείο και να επιβιβαστεί σε μοτοσικλέτα, όπου τον περίμενε ένας συνεργός του ο οποίος κρατούσε τσίλιες.
Η 25χρονη, μάλιστα, στην κατάθεσή της είχε δώσει και το προφίλ του δράστη. Υποστήριζε ότι ήταν καστανόξανθος, με ανοιχτόχρωμα μάτια, είχε ύψος περίπου 1,80 και μιλούσε σπαστά ελληνικά.
Τα ρούχα της οδοντιάτρου είχαν σταλεί στα Εγκληματολογικά Εργαστήρια για ανάλυση και πιθανό εντοπισμό γενετικού υλικού και αποτυπωμάτων του δράστη.
Τα κενά
Καταρχάς στα ρούχα της βοηθού οδοντιάτρου δεν βρέθηκε το παραμικρό ίχνος DNA.
Επιπλέον, η νεαρή αρνούνταν πεισματικά να εξεταστεί από ιατροδικαστή, μετά την απόπειρα βιασμού, γεγονός που παραξένεψε τους αστυνομικούς.
Αστυνομικές πηγές χαρακτήριζαν, ακόμη, ως «περίεργο» το γεγονός πως η νεαρή ανέφερε πως ο δράστης είχε συνεργό, καθώς είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που κάποιος «δράκος» όταν κάνει προσπάθεια να βιάσει κάποια κοπέλα διαφεύγει με συνεργό.
Ένα ακόμη αναπάντητο ερώτημα που είχαν οι άνδρες της Ασφάλειας είναι το γεγονός πως η 25χρονη στην πρώτη της αναφορά στους αστυνομικούς επισήμανε πως δεν είχε μαζί της τσάντα, τη στιγμή που έφευγε από τη δουλειά της και της επιτέθηκε. Οι αστυνομικοί όμως θεωρούσαν απίθανο το σενάριο να μην είχε μαζί της τα προσωπικά της αντικείμενα και το κινητό της.
Επιπλέον, η έρευνα για να εντοπιστεί υλικό από κάμερες ασφαλείας δεν είχε αποτελέσματα, ενώ δεν βρέθηκε κάποιος περίοικος που να άκουσε τις κραυγές βοήθειας της κοπέλας, ειδικά την ώρα που τη χτυπούσε ο δράστης με μαχαίρι.
«Χρειαζόταν κάποιο ‘’δυνατό’’ συμβάν για να αποτραβηχτεί από τον μέλλοντα σύζυγο της και έτσι έστησε αυτό το περιστατικό κάνοντας μικρές χαρακιές σε διάφορα σημεία του σώματός της. Με αυτόν τον τρόπο πίστεψε πως θα καταφέρει να αναβάλλει τον γάμο της και να γυρίσει πίσω στην οικογένειά της»,έλεγαν χαρακτηριστικά αστυνομικές πηγές.
Τετάρτη 18 Απριλίου 2018
Είναι 72 ετών, γιαγιά έξι εγγονιών και σύζυγος 19χρονου
Ζευγάρι με 53 χρόνια διαφορά ηλικίας δηλώνει ερωτευμένο και υποστηρίζει ότι η ηλικία είναι ένας αριθμός
προσθήκη στα αγαπημένα
Μία 72χρονη και γιαγιά 6 εγγονιών υποστηρίζει ότι βρήκε τον έρωτα στο πρόσωπο του 19χρονου συζύγου της, ο οποίος λέει ποτέ δεν του άρεσαν οι νεαρές γυναίκες.
Η Almeda Errell από το Τενεσί των ΗΠΑ γνώρισε τον άντρα της, Gary Hardwick σε ένα πάρτι γενεθλίων και τον ερωτεύτηκε με την πρώτη ματιά. Μετά από δύο εβδομάδες που έβγαιναν ραντεβού ο Gary της ζήτησε να τον παντρευτεί παρά τα 53 χρόνια διαφορά ηλικίας.
Ο Gary που είναι πιο νέος από εγγόνι της 72χρονης χαρακτηρίζει τον εαυτό του «πολύ ώριμο για την ηλικία του». Είναι παντρεμένοι εδώ και δύο χρόνια και λένε ότι είναι πιο ευτυχισμένοι από ποτέ. Ωστόσο, παραδέχονται ότι δεν έχουν αποδεχτεί όλοι την σχέση τους.
«Αν αγαπάς κάποιον, η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός. Είμαι πολύ ευτυχισμένη στον γάμο μου εδώ και δύο χρόνια και έχω βρει την αδελφή ψυχή μου. Μόλις τον είδα τον ερωτεύτηκα», ανέφερε η 72χρονη σύμφωνα με την Daily Mail.
«Συναντηθήκαμε σε ένα πάρτι γενεθλίων, την κοίταξα στα μάτια και την ερωτεύτηκα. Ήξερα ότι είναι η γυναίκα με την οποία θα ήθελα να περάσω όλη μου τη ζωή. Το θέμα της ηλικίας δεν με προβλημάτισε ποτέ» εξομολογήθηκε ο 19χρονος.
Μάλιστα ανέφερε ότι δεν αισθάνεται ότι χάνει κάτι από τη ζωή του επειδή είναι με μία γυναίκα τόσο πολύ μεγαλύτερη από τον ίδιο και ότι ανέκαθεν του άρεσαν οι πιο... ώριμες.
«Ακόμα και όταν ήμουν 13 και 14 μου άρεσαν οι μεγαλύτερες γυναίκες. Όταν το είπα στην γιαγιά μου που με μεγάλωσε δεν ήξερα πως θα το πάρει, αλλά μας αποδέχτηκε», ανέφερε ο Gary.
Όσο για την απόφασή του να της κάνει πρόταση γάμου και μάλιστα μόλις μετά από δύο βδομάδες γνωριμίας είπε:
«Πολλοί άνθρωποι περιμένουν πολλά χρόνια για να παντρευτούν και υπάρχουν πολλές και διαφορετικές διαφορετικές απόψεις για τους γάμους που γίνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα. Πρώτη φορά που κάναμε έρωτα ήταν την πρώτη νύχτα του γάμου μας. Ήταν καταπληκτική εμπειρία» ανέφερε ο 19χρονος. Το ζευγάρι παραδέχεται ότι πολλοί διαφωνούν με την σχέση τους και κυρίως το γιος της Almeda που σταμάτησε να της μιλάει μετά τον γάμο της.
Η 72χρονη είναι πεπεισμένη ότι θα είναι με τον Gary για το υπόλοιπο της ζωής της ο οποίος και θέλει να περάσει το μήνυμα ότι η ηλικία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας αριθμός.
To ένα και μοναδικό τρικ που σε κάνει να φαίνεσαι χρόνια νεότερη και δεν κοστίζει τίποτα
Μερικές φορές τα καλύτερα και πιο αποτελεσματικά beauty τρικ δεν κοστίζουν τίποτα Είναι αλήθεια πως συχνά ακούμε diy συνταγές ομορφιάς αλλά και έξυπνα κόλπα να δουλεύουν καλύτερα για την επιδερμίδα ή να βοηθούν στην δημιουργία ενός εντυπωσιακού μακιγιάζ και να μας λύνουν τα χέρια.
Κόλπα χωρίς τα οποία δεν θα τα καταφέρναμε. Ένα τέτοιο hack είναι και αυτό για το οποίο θα μιλήσουμε σήμερα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για αυτό, καθώς πολλές διάσημες ξένες σταρ αλλά και Ελληνίδες celebrities έχουν δηλώσει πως το εφαρμόζουν.
Ένα hack που μπορεί να εφαρμόσει η καθεμία, συμπεριλαμβανομένης και της ίδιας της Kate Moss, είναι το παλιό τέχνασμα με το παγάκι.
Η old fashion συνταγή θέλει να τρίβεις όλο σου το πρόσωπο καθημερινά με ένα παγάκι.
Αυτή η συνήθεια που περισσότερο παραπέμπει σε κρυοθεραπεία, μπορεί να προσφέρει πραγματικά πολλά οφέλη στην επιδερμίδα και δεν κοστίζει τίποτα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να δουλεύει καλά ο καταψύκτης σας.
Το κόλπο με το παγάκι κάνει την την επιδερμίδα να μοιάζει πολλά χρόνια νεότερη και φρέσκια.
Εμείς συγκεντρώσαμε όλα τα προνόμια που μπορεί να σας προσφέρει μια απλή καθημερινή κίνηση.
1 Μειώνει την ερυθρότητα
Αν υποφέρετε ακμή ή ερυθρότητα, ο πάγος μπορεί να βοηθήσει στη μείωση αυτών των συμπτωμάτων. Αντιμετωπίζει την φλεγμονή και μπορεί να βοηθήσει ακόμη και στην ροδόχρου ακμή ή τις αλλεργίες. Η δροσιά θα μειώνει τη θερμότητα και καταπραΰνει.
2 Βελτιώνει τις σακούλες κάτω από τα μάτια
Πολλές από εμάς υποφέρουν από σακούλες ή πρήξιμο κάτω από τα μάτια, το κόλπο με το παγάκι μπορεί να βοηθήσει στην θεραπεία τους. Το κρύο θα ενισχύσει αμέσως την κυκλοφορία, ανακουφίζοντας κάθε ένταση που προκαλεί μαύρους κύκλους. Όσον αφορά την πρήξιμο, μπορείτε να πιέσετε απαλά κύβους πάγου στην περιοχή για μερικά δευτερόλεπτα κάθε φορά.
3 Καταπραΰνει το ηλιακό έγκαυμα
Μια δυσάρεστη θέση στην οποία μπορείς εύκολα να βρεθείς το καλοκαίρι είναι να καείς από τον ήλιο.
Ακόμα κι αν δεν μένετε στιγμή χωρίς αντηλιακό το καλοκαίρι ακόμα και κάτω από το καπέλο σας ο ήλιος μπορεί να σας βρει. Εάν δεν διαθέτετε αλόη βέρα, περάστε ένα παγάκι σε όλο σας το πρόσωπο. Μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα.
4 Νεανική και σφριγηλή επιδερμίδα
Το Icing έχει μπορεί να επαναφέρει την νεότητα και ζωντάνια στην επιδερμίδα. Το παλιό τέχνασμα βοηθάει να συσφίξετε τους πόρους σας και αποτρέπει τη δημιουργία ρυτίδων και λεπτών γραμμών. Κρατήσει την υγρασία και έτσι τοπ δέρμα δεν φαίνεται πια ξηρό αλλά, φρέσκο και λαμπερό. Σμιλεύει το περίγραμμα μέρα με την ημέρα και ανορθώνει.
Ξεχαστε λοιπόν τις αμέτρητες συσκευασίες με πανάκριβες αντιγηραντικές και αντιρυτιδικές. Κρατήστε μια καλή κρέμα ή serum και εντάξτε αυτό το απλό και γρήγορο κόλπο στην beauty routine σας.
Πηγή
Εντυπωσιακό: Τρισδιάστατη απεικόνιση της Αρχαίας Κορίνθου!
Η απεικόνιση επιτεύχθηκε με τη χρήση εξελιγμένων τεχνικών ψηφιακής αρχαιολογίας, όπως σαρωτών λέιζερ και drones.
Το Google Arts & Culture και η μη κερδοσκοπική εταιρεία CyArk συνεργάζονται για να δημιουργήσουν το μεγαλύτερο τρισδιάστατο ψηφιακό αρχείο μνημείων του πλανήτη που διατρέχουν κίνδυνο εξαφάνισης. Είναι μια πρωτοβουλία -με αφορμή και την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς στις 18 Απριλίου- με στόχο τη διατήρηση του παγκόσμιου πολιτισμού, η οποία, όσον αφορά την Ελλάδα, περιλαμβάνει ήδη την ψηφιοποίηση της Αρχαίας Κορίνθου.
Η Google παρέχει σε όλους μέσω του Google Arts & Culture ψηφιακή πρόσβαση στη βάση των δεδομένων που έχει συλλέξει η CyArk ανά τον κόσμο. Έτσι, ο καθένας μπορεί να έρθει σε άμεση επαφή με τα μεγάλα έργα του παγκόσμιου πολιτισμού είτε μέσω της ιστοσελίδας "Open Heritage" του Google Arts & Culture είτε μέσω της σχετικής δωρεάν εφαρμογής για iOS ή Android.
Σε πρώτη φάση, δόθηκε στη δημοσιότητα η τρισδιάστατη απεικόνιση σε υψηλή ανάλυση περισσότερων από 25 μνημείων από διάφορα μέρη της Γης. Η απεικόνιση επιτεύχθηκε με τη χρήση εξελιγμένων τεχνικών ψηφιακής αρχαιολογίας, όπως σαρωτών λέιζερ και drones.
Η όλη ιδέα ξεκίνησε όταν ο Ben Cacyra παρακολούθησε στην τηλεόραση τους Ταλιμπάν να καταστρέφουν βουδιστικά αγάλματα 1.500 ετών στην περιοχή Μπαμιγιάν του Αφγανιστάν το 2001 και ένιωσε την υποχρέωση να κάνει κάτι γι' αυτό. Ο ίδιος είναι ένας από τους δημιουργούς του πρώτου συστήματος τρισδιάστατης σάρωσης στον κόσμο και αντιλήφθηκε ότι η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να απαθανατίσει για τις επόμενες γενιές τα μνημεία που κινδυνεύουν με αφανισμό λόγω φυσικών καταστροφών, πολεμικών συρράξεων, τουριστικής και οικιστικής ανάπτυξης κλπ.
Έτσι, ίδρυσε τη CyArk για να δημιουργήσει το πληρέστερο τρισδιάστατο ψηφιακό αρχείο μνημείων του πλανήτη. Στη συνέχεια, το Google Arts & Culture συνέπραξε με τη CyArk δίνοντας σε όλους ψηφιακή πρόσβαση στα μνημεία.
Με τη βοήθεια των σύγχρονων τεχνολογιών, τα μνημεία που ψηφιοποιούνται, απεικονίζονται με τη μεγαλύτερη ακρίβεια και λεπτομέρεια μέχρι σήμερα. Αυτές οι αναλυτικές απεικονίσεις μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό περιοχών που έχουν υποστεί ζημιές, καθώς και για την υποστήριξη των προσπαθειών αποκατάστασής τους.
Οι χρήστες «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων και υπολογιστών μπορούν πλέον να ξεναγηθούν βιωματικά στα μνημεία. Μέσω της νέας αυτής διαδικτυακής «έκθεσης», ο χρήστης μπορεί να εξερευνήσει 25 και πλέον ιστορικής σημασίας τοποθεσίες σε 18 χώρες του κόσμου, όπως το παλάτι Al Azem στη δοκιμαζόμενη από τον πόλεμο Δαμασκό της Συρίας και την αρχαία μητρόπολη Chichen Itza των Μάγια στο Μεξικό.
Για πολλά από αυτά τα αρχαιολογικά μνημεία, η Google έχει επίσης αναπτύξει πολύπλοκα τρισδιάστατα μοντέλα, που επιτρέπουν στον καθένα να τα θαυμάζει από οποιαδήποτε οπτική γωνία, με τη χρήση του νέου Google Poly 3D viewer στην πλατφόρμα Google Arts & Culture.
Από την Ελλάδα έχει συμπεριληφθεί η πόλη της Αρχαίας Κορίνθου, η οποία καταστράφηκε σε μεγάλο βαθμό από σεισμούς το 365 π.Χ. και το 375 π.Χ., ωστόσο ανοικοδομήθηκε κατόπιν. Στη συνέχεια, ένας ακόμα σεισμός το 856 μ.Χ. σκότωσε χιλιάδες ανθρώπους. Μέχρι τη δεκαετία του 1800 η αρχαία πόλη είχε καλυφθεί από νέες υποδομές, ενώ ο σεισμός του 1858 κατέστρεψε ολόκληρη την πόλη και οδήγησε στην έναρξη των αρχαιολογικών ανασκαφών.
Η ψηφιοποίηση του μνημείου, που θεωρείται ότι βρίσκεται υπό διαρκή απειλή, διαφυλάττει για τις επόμενες γενιές ό,τι έχει απομείνει από την ελληνική και τη ρωμαϊκή αρχιτεκτονική της περιοχής. Μάλιστα, λόγω της συνεχιζόμενης δραστηριότητας των ανασκαφών, συγκεκριμένες αρχαιολογικές περιοχές δεν είναι ανοικτές στο κοινό αυτή τη στιγμή, επομένως η ψηφιακή απεικόνιση επιτρέπει στους επισκέπτες να ξεναγηθούν στο σημείο, δίνοντας για πρώτη φορά πρόσβαση σε αυτό το αρχαίο αρχιτεκτονικό θαύμα.
Τα τελευταία επτά χρόνια η Google έχει συνεργαστεί με περισσότερα από 1.500 μουσεία σε πάνω από 70 χώρες για να δώσει εύκολη πρόσβαση μέσω Ίντερνετ σε κειμήλια του παγκόσμιου πολιτισμού. Η νέα πρωτοβουλία σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Google Arts & Culture, καθώς είναι η πρώτη φορά που η πλατφόρμα φιλοξενεί έργα πολιτιστικής κληρονομιάς σε τρισδιάστατη μορφή.
Μπορεί κανείς να βρει την 3D ψηφιακή αναπαράσταση της αρχαίας Κορίνθου στη διεύθυνση:
https://artsandculture.google.com/exhibit/1QLCbLZyVC8kKg
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2020
(
13
)
- ► 05/10 - 05/17 ( 2 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 3 )
- ► 01/26 - 02/02 ( 7 )
-
►
2019
(
22
)
- ► 07/28 - 08/04 ( 3 )
- ► 07/21 - 07/28 ( 1 )
- ► 07/07 - 07/14 ( 1 )
- ► 04/07 - 04/14 ( 8 )
- ► 03/24 - 03/31 ( 1 )
- ► 02/24 - 03/03 ( 3 )
- ► 01/20 - 01/27 ( 3 )
- ► 01/13 - 01/20 ( 2 )
-
►
2018
(
780
)
- ► 12/30 - 01/06 ( 1 )
- ► 11/25 - 12/02 ( 5 )
- ► 11/11 - 11/18 ( 12 )
- ► 11/04 - 11/11 ( 21 )
- ► 10/28 - 11/04 ( 3 )
- ► 10/21 - 10/28 ( 2 )
- ► 09/30 - 10/07 ( 6 )
- ► 09/23 - 09/30 ( 2 )
- ► 08/26 - 09/02 ( 2 )
- ► 08/12 - 08/19 ( 8 )
- ► 08/05 - 08/12 ( 27 )
- ► 07/29 - 08/05 ( 25 )
- ► 07/15 - 07/22 ( 6 )
- ► 06/24 - 07/01 ( 12 )
- ► 06/17 - 06/24 ( 9 )
- ► 06/10 - 06/17 ( 2 )
- ► 06/03 - 06/10 ( 18 )
- ► 05/27 - 06/03 ( 40 )
- ► 05/20 - 05/27 ( 42 )
- ► 05/13 - 05/20 ( 48 )
- ► 05/06 - 05/13 ( 32 )
- ► 04/29 - 05/06 ( 43 )
- ► 04/22 - 04/29 ( 20 )
- ► 04/15 - 04/22 ( 39 )
- ► 04/08 - 04/15 ( 23 )
- ► 04/01 - 04/08 ( 45 )
- ► 03/25 - 04/01 ( 31 )
- ► 03/18 - 03/25 ( 39 )
- ► 03/11 - 03/18 ( 16 )
- ► 03/04 - 03/11 ( 5 )
- ► 02/25 - 03/04 ( 30 )
- ► 02/18 - 02/25 ( 34 )
- ► 02/11 - 02/18 ( 27 )
- ► 02/04 - 02/11 ( 28 )
- ► 01/28 - 02/04 ( 26 )
- ► 01/21 - 01/28 ( 18 )
- ► 01/14 - 01/21 ( 25 )
- ► 01/07 - 01/14 ( 8 )
-
►
2017
(
946
)
- ► 12/31 - 01/07 ( 10 )
- ► 12/24 - 12/31 ( 7 )
- ► 12/17 - 12/24 ( 4 )
- ► 12/10 - 12/17 ( 19 )
- ► 12/03 - 12/10 ( 40 )
- ► 11/26 - 12/03 ( 37 )
- ► 11/19 - 11/26 ( 61 )
- ► 11/12 - 11/19 ( 58 )
- ► 11/05 - 11/12 ( 63 )
- ► 10/29 - 11/05 ( 31 )
- ► 10/22 - 10/29 ( 30 )
- ► 10/15 - 10/22 ( 6 )
- ► 10/08 - 10/15 ( 2 )
- ► 10/01 - 10/08 ( 11 )
- ► 09/24 - 10/01 ( 11 )
- ► 09/17 - 09/24 ( 19 )
- ► 09/10 - 09/17 ( 27 )
- ► 09/03 - 09/10 ( 27 )
- ► 08/27 - 09/03 ( 54 )
- ► 08/20 - 08/27 ( 37 )
- ► 08/13 - 08/20 ( 56 )
- ► 08/06 - 08/13 ( 25 )
- ► 07/30 - 08/06 ( 10 )
- ► 06/25 - 07/02 ( 1 )
- ► 06/18 - 06/25 ( 4 )
- ► 06/11 - 06/18 ( 6 )
- ► 06/04 - 06/11 ( 3 )
- ► 05/28 - 06/04 ( 3 )
- ► 05/21 - 05/28 ( 2 )
- ► 04/30 - 05/07 ( 1 )
- ► 04/16 - 04/23 ( 1 )
- ► 03/05 - 03/12 ( 1 )
- ► 02/26 - 03/05 ( 5 )
- ► 02/19 - 02/26 ( 13 )
- ► 02/12 - 02/19 ( 44 )
- ► 02/05 - 02/12 ( 76 )
- ► 01/29 - 02/05 ( 73 )
- ► 01/22 - 01/29 ( 39 )
- ► 01/15 - 01/22 ( 20 )
- ► 01/08 - 01/15 ( 1 )
- ► 01/01 - 01/08 ( 8 )
-
►
2016
(
1106
)
- ► 12/25 - 01/01 ( 16 )
- ► 12/18 - 12/25 ( 37 )
- ► 12/11 - 12/18 ( 51 )
- ► 12/04 - 12/11 ( 20 )
- ► 11/27 - 12/04 ( 30 )
- ► 11/20 - 11/27 ( 32 )
- ► 11/13 - 11/20 ( 34 )
- ► 11/06 - 11/13 ( 52 )
- ► 10/30 - 11/06 ( 42 )
- ► 10/23 - 10/30 ( 28 )
- ► 10/16 - 10/23 ( 18 )
- ► 10/09 - 10/16 ( 16 )
- ► 10/02 - 10/09 ( 18 )
- ► 09/25 - 10/02 ( 24 )
- ► 09/18 - 09/25 ( 20 )
- ► 09/11 - 09/18 ( 19 )
- ► 09/04 - 09/11 ( 16 )
- ► 08/28 - 09/04 ( 10 )
- ► 07/10 - 07/17 ( 1 )
- ► 07/03 - 07/10 ( 2 )
- ► 06/26 - 07/03 ( 7 )
- ► 06/19 - 06/26 ( 7 )
- ► 06/12 - 06/19 ( 7 )
- ► 06/05 - 06/12 ( 7 )
- ► 05/29 - 06/05 ( 8 )
- ► 05/22 - 05/29 ( 19 )
- ► 05/15 - 05/22 ( 16 )
- ► 05/08 - 05/15 ( 17 )
- ► 05/01 - 05/08 ( 9 )
- ► 04/24 - 05/01 ( 17 )
- ► 04/17 - 04/24 ( 27 )
- ► 04/10 - 04/17 ( 44 )
- ► 04/03 - 04/10 ( 27 )
- ► 03/27 - 04/03 ( 45 )
- ► 03/20 - 03/27 ( 71 )
- ► 03/13 - 03/20 ( 39 )
- ► 03/06 - 03/13 ( 27 )
- ► 02/28 - 03/06 ( 23 )
- ► 02/21 - 02/28 ( 45 )
- ► 02/14 - 02/21 ( 49 )
- ► 02/07 - 02/14 ( 28 )
- ► 01/31 - 02/07 ( 25 )
- ► 01/24 - 01/31 ( 25 )
- ► 01/17 - 01/24 ( 12 )
- ► 01/10 - 01/17 ( 6 )
- ► 01/03 - 01/10 ( 13 )
-
►
2015
(
2958
)
- ► 12/27 - 01/03 ( 12 )
- ► 12/20 - 12/27 ( 19 )
- ► 12/13 - 12/20 ( 34 )
- ► 12/06 - 12/13 ( 14 )
- ► 11/29 - 12/06 ( 32 )
- ► 11/22 - 11/29 ( 45 )
- ► 11/15 - 11/22 ( 45 )
- ► 11/08 - 11/15 ( 33 )
- ► 11/01 - 11/08 ( 18 )
- ► 10/25 - 11/01 ( 33 )
- ► 10/18 - 10/25 ( 43 )
- ► 10/11 - 10/18 ( 35 )
- ► 10/04 - 10/11 ( 37 )
- ► 09/27 - 10/04 ( 51 )
- ► 09/20 - 09/27 ( 46 )
- ► 09/13 - 09/20 ( 91 )
- ► 09/06 - 09/13 ( 71 )
- ► 08/30 - 09/06 ( 80 )
- ► 08/23 - 08/30 ( 87 )
- ► 08/16 - 08/23 ( 87 )
- ► 08/09 - 08/16 ( 41 )
- ► 08/02 - 08/09 ( 41 )
- ► 07/26 - 08/02 ( 40 )
- ► 07/19 - 07/26 ( 20 )
- ► 07/12 - 07/19 ( 23 )
- ► 07/05 - 07/12 ( 29 )
- ► 06/28 - 07/05 ( 36 )
- ► 06/21 - 06/28 ( 39 )
- ► 06/07 - 06/14 ( 34 )
- ► 05/31 - 06/07 ( 66 )
- ► 05/24 - 05/31 ( 68 )
- ► 05/17 - 05/24 ( 77 )
- ► 05/10 - 05/17 ( 97 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 61 )
- ► 04/26 - 05/03 ( 86 )
- ► 04/19 - 04/26 ( 70 )
- ► 04/12 - 04/19 ( 58 )
- ► 04/05 - 04/12 ( 107 )
- ► 03/29 - 04/05 ( 164 )
- ► 03/22 - 03/29 ( 147 )
- ► 03/15 - 03/22 ( 133 )
- ► 03/08 - 03/15 ( 102 )
- ► 03/01 - 03/08 ( 96 )
- ► 02/22 - 03/01 ( 94 )
- ► 02/15 - 02/22 ( 100 )
- ► 02/08 - 02/15 ( 73 )
- ► 02/01 - 02/08 ( 67 )
- ► 01/25 - 02/01 ( 22 )
- ► 01/18 - 01/25 ( 31 )
- ► 01/11 - 01/18 ( 12 )
- ► 01/04 - 01/11 ( 11 )
-
►
2014
(
1434
)
- ► 12/28 - 01/04 ( 1 )
- ► 12/14 - 12/21 ( 2 )
- ► 10/19 - 10/26 ( 1 )
- ► 10/05 - 10/12 ( 1 )
- ► 09/28 - 10/05 ( 6 )
- ► 09/21 - 09/28 ( 6 )
- ► 09/14 - 09/21 ( 5 )
- ► 09/07 - 09/14 ( 6 )
- ► 08/31 - 09/07 ( 3 )
- ► 08/24 - 08/31 ( 11 )
- ► 08/17 - 08/24 ( 26 )
- ► 08/10 - 08/17 ( 16 )
- ► 08/03 - 08/10 ( 17 )
- ► 07/27 - 08/03 ( 21 )
- ► 07/20 - 07/27 ( 11 )
- ► 07/13 - 07/20 ( 47 )
- ► 07/06 - 07/13 ( 53 )
- ► 06/29 - 07/06 ( 70 )
- ► 06/22 - 06/29 ( 37 )
- ► 06/15 - 06/22 ( 40 )
- ► 06/08 - 06/15 ( 63 )
- ► 06/01 - 06/08 ( 92 )
- ► 05/25 - 06/01 ( 79 )
- ► 05/18 - 05/25 ( 12 )
- ► 05/11 - 05/18 ( 30 )
- ► 05/04 - 05/11 ( 60 )
- ► 04/27 - 05/04 ( 65 )
- ► 04/20 - 04/27 ( 48 )
- ► 04/13 - 04/20 ( 75 )
- ► 04/06 - 04/13 ( 48 )
- ► 03/30 - 04/06 ( 70 )
- ► 03/23 - 03/30 ( 58 )
- ► 03/16 - 03/23 ( 49 )
- ► 03/09 - 03/16 ( 64 )
- ► 03/02 - 03/09 ( 47 )
- ► 02/23 - 03/02 ( 47 )
- ► 02/16 - 02/23 ( 44 )
- ► 02/09 - 02/16 ( 65 )
- ► 02/02 - 02/09 ( 38 )
-
►
2013
(
2
)
- ► 09/01 - 09/08 ( 2 )