Άδοξο τέλος είχαν τρεις άνθρωποι που βρισκόντουσαν μέσα σε ένα σταθμευμένο όχημα, όταν ένας από τους «συμμετέχοντες» στην πράξη έλυσε κατά λάθος το χειρόφρενο.
Οι τρεις σύντροφοι, δύο γυναίκες και ένας άνδρας από την Κίνα, είχαν βρει «καταφύγιο» σε ένα λόφο στη Νότια Σαγκάη.
Όταν το χειρόφρενο λύθηκε κατά λάθος το όχημα άρχισε να κατηφορίζει την πλαγιά και κατέληξε με φόρα πάνω σε ένα δέντρο με αποτέλεσμα οι δύο γυναίκες να τραυματιστούν σοβαρά. Η μία έσπασε τα πόδια της και η άλλη υπέστη εσωτερικά τραύματα.
Ο άνδρας και η μία γυναίκα βγήκαν εύκολα από το όχημα. Η δεύτερη που έφερε πολλαπλά κατάγματα στα πόδια είχε σφηνωθεί ανάμεσα στο τιμόνι και τα καθίσματα και οι πυροσβέστες κατόρθωσαν να την απεγκλωβίσουν μετά από πολλή προσπάθεια.
Mια νεαρή κοπέλα από τη Μεγάλη Βρετανία σίγουρα θα μετάνιωσε την επιλογή της να πίνει 3 ποτήρι πράσινο τσάι την ημέρα!
Κι αυτό γιατί μετά από αρκετούς μήνες άρχισε όλο και πιο συχνά να νιώθει ζαλάδα και ναυτίες, πόνο στις αρθρώσεις. α συμπτωματα όμως δεν ήταν μόνο αυτά καθώς το δέρμα της άρχισε να γίνεται... κίτρινο, ενώ άρχισε να πρήζεται και το συκώτι της!
Στην αρχή οι γιατροί υπέθεσαν πως πρόκειται για κάποια λοίμωξη που προέρχεται από το ουροποιητικό σύστημα και αργότερα για ηπατίτιδα. Όταν όμως η κοπέλα του είπεγια τις διατροφικές της συνήθειες τότε κατάλαβαν περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Έτσι μετά από μια σύντομη νοσηλεία και την κατάλληλη, ο οργανισμός της επανήλθε στο φυσιολογικό.
Καλώς ορίσατε σε έναν κόσμο παράξενο και σκοτεινό. Η συλλογή Mutations (σ.σ. Μεταλλάξεις) φθάνει στις οθόνες του υπολογιστή μας από τη Νέα Υόρκη και τη video artist, Σαμ Κάνον η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή υπερρεαλιστικών GIFs εικόνων.
Οι εικόνες αυτές - όπως η ίδια εξηγεί - εξερευνούν το σχετικά αχαρτογράφητο χώρο μεταξύ κινούμενης και σταθερής εικόνας.
Άντρας ή γυναίκα, έφηβος ή συνταξιούχος, ελεύθερος ή παντρεμένος, ή όποιες άλλες ιδιότητες και ρόλους αν έχουμε, το ντύσιμο είναι ένας κανόνας απ’ τον οποίο κανείς δε γλιτώνει, ακόμη κι αν το θέλει. Μάλλον βέβαια, κανείς δεν το θέλει. Όσο βασανιστικό κι αν είναι ενίοτε (και για κάποιους, κάποιες περισσότερο, το καθημερινό ντύσιμο είναι συχνά ένα «μαρτύριο») όλοι θέλουν να ντύνονται. Όχι μόνο για να μην κρυώνουν, να σκεπάσουν τη γύμνια τους, να προστατεύσουν το σώμα τους. Εξίσου σημαντικό είναι το ντύσιμο σαν προετοιμασία για να «βγούμε στη σκηνή» της ζωής. Και όμοια με το θέατρο αλλάζουμε κοστούμια ανάλογα με το έργο, τη σκηνή, το ρόλο, τα συναισθήματα. Είτε ντυνόμαστε με την τελευταία λέξη της μόδας είτε φοράμε και ξαναφοράμε τα ρούχα που πιστεύουμε ότι μας ταιριάζουν, είτε είναι ακριβά, φτηνά, φανταχτερά, σεμνά, μαύρα ή πολύχρωμα τα ρούχα είναι μια απεικόνιση του εσωτερικού μας κόσμου που δείχνουμε σε όλους.
Μπορούμε άλλωστε να το διαπιστώσουμε και στον εαυτό μας. Όταν περπατάμε στο δρόμο, όταν βρεθούμε σε μια αίθουσα με κόσμο, όταν είμαστε καλεσμένοι μαζί με ανθρώπους που γνωρίζουμε λίγο ή καθόλου σ΄ ένα φιλικό σπίτι, τι είναι αυτό που μας κάνει να διαμορφώσουμε μια πρώτη εντύπωση για τους γύρω μας;
Μία εικόνα που, σαν να ρίχνουμε μια ματιά σε φωτογραφία, σαν ένα «σκανάρισμα», καταρχήν μας δίνει τις πρώτες πληροφορίες για τον άνθρωπο που έχουμε απέναντι μας. Η εικόνα αυτή περιλαμβάνει το πρόσωπο, τα μαλλιά, τη στάση του σώματος και ασφαλώς τα ρούχα, και μπορεί να επηρεάσει αρκετά τα συναισθήματα συμπάθειας ή αντιπάθειας που αναπτύσσουμε για τον άνθρωπο αυτό. Μ’ αυτό το πρώτο «σκανάρισμα» αναγνωρίζουμε σχήματα και αποκωδικοποιούμε τα μηνύματα του άλλου. Και μπορεί βέβαια, αν είμαστε «θύματα της εικόνας» να μας κάνει να απορρίψουμε έναν άνθρωπο και να χάσουμε κάθε ενδιαφέρον να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Ίσως μάλιστα είμαστε τέτοια (θύματα) περισσότερο από όσο θέλουμε να παραδεχτούμε
Το ίδιο δύσκολο είναι για πολλούς ανθρώπους να παραδεχτούν ότι δίνουν σημασία στα ρούχα που φοράνε. Κι όμως σε κανέναν δεν είναι αδιάφορο το τι φοράει, εκτός αν πάσχει από κάποια ψυχική διαταραχή, οπότε αλλοιώνεται η εικόνα του εαυτού.
Το ντύσιμο είναι μία μορφή επικοινωνίας. Βρίσκεται ακριβώς στο σύνορο (και είναι ένα σύνορο) μεταξύ του εσωτερικού μας και του εξωτερικού, του κοινωνικού κόσμου. Ανήκει σ’ εμάς, είναι κομμάτι μας, αφού το επιλέγουμε και το φέρουμε πάνω μας και ταυτόχρονα είναι κάτι που βρίσκεται ήδη έξω από μας, οπότε μπορούμε να πούμε ότι μ’ αυτά που φοράμε έχουμε μια πολύ προσωπική συνομιλία με τον κόσμο, έτσι όπως τον αντιλαμβανόμαστε. Είναι αξιοθαύμαστο το πώς το ντύσιμο μπορεί να είναι ταυτόχρονα ένα παραβάν που μας κρύβει και μία οθόνη που μας προβάλλει!
Η Αννέτα είναι μία πολύ έξυπνη και πνευματώδης, επιτυχημένη επιστήμων. Είναι 38 ετών, είχε έναν αποτυχημένο γάμο στα 27 της που κράτησε ενάμιση χρόνο κι από τότε ζει μόνη. Τα ρούχα της συχνά φέρνουν σε αμηχανία τους γύρω της. Φυσικά δεν περιμένει κανείς να ντύνεται σαν μοντέλο, ιδιαίτερα όταν έρχεται στη δουλειά στο εργαστήριο, όμως το ίδιο αφρόντιστο και αλλοπρόσαλλο είναι το ντύσιμο της και σε επαγγελματικά ή φιλικά γεύματα ή εκδηλώσεις της εταιρίας. Χαρακτηριστικά: πράσινη φαρδιά μακριά φούστα, πολύχρωμο φαρδύ πουκάμισο, γιλέκο από απομίμηση δέρματος, κάπως παλιωμένα μοκασσίνια και μαζί μ’ αυτά μία έκφραση που είναι σαν να λέει «δεν αισθάνομαι καθόλου άνετα». Σε εκμυστηρεύσεις σε μία φίλη παραδέχεται ότι δεν αισθάνεται καθόλου γυναίκα, ότι μόνο με την άσπρη ουδέτερη ποδιά του εργαστηρίου που είναι ίδια για άντρες και γυναίκες νιώθει άνετα. Νιώθει ότι δεν ξέρει σαν γυναίκα ποια και πώς θέλει να είναι και γι’ αυτό προτιμά να κρύβεται πίσω από ρούχα ουδέτερα, που δεν αρέσουν ούτε στην ίδια. Δεν της είναι αδιάφορο το τι εντύπωση δίνει στους άλλους αλλά έχει παραιτηθεί. Αυτό ακριβώς το μήνυμα που δίνουν και τα ρούχα της.
Φυσικά δεν δίνουν όλοι την ίδια σημασία στα ρούχα και στην εμφάνιση. Για κάποιους είναι «αναγκαίο κακό» και, εκτός από κάποιες ιδιαίτερες περιστάσεις, διαλέγουν ρούχα πρακτικά και ευκολοφόρετα που να μην χρειάζεται να ασχοληθούν πολύ ώρα με το καθημερινό τους ντύσιμο. Για άλλους το ντύσιμο είναι μία τελετουργία που περιλαμβάνει, την αγορά, τους κατάλληλους συνδυασμούς ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ, την καθημερινή φροντίδα ως την παραμικρή λεπτομέρεια. Η τέλεια εμφάνιση και η τεράστια σημασία που δίνουν κάποιοι άνθρωποι στο ντύσιμο τους –και προκαλούν το θαυμασμό- δεν είναι οπωσδήποτε ένδειξη αυτοπεποίθησης και σιγουριάς. Συχνά είναι η προσπάθεια να καλυφθεί μία έντονη ναρκισσιστική ανισορροπία. Κάποιος που είναι σίγουρος για τον εαυτό του δεν έχει ανάγκη από την συνεχή επιβεβαίωση ότι είναι καλοντυμένος, ωραίος, άψογος. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλά από τα μοντέλα που θαυμάζουμε –και συχνά ζηλεύουμε- για την τέλεια εμφάνιση και το υπέροχο ντύσιμο τους, πάσχουν από νευρική ανορεξία (και όχι μόνο) που είναι η κατεξοχήν πάθηση της αρνητικής αυτοεικόνας.
Επειδή ακριβώς έχουμε μάθει από μικροί να «χρησιμοποιούμε» τα ρούχα σαν σύνορο του αυστηρά προσωπικού μας χώρου αλλά ταυτόχρονα και σαν σημείο συνάντησης του με τον εξωτερικό κόσμο, γι’ αυτό είναι δύσκολο να μην κουβαλούν καμία απολύτως σημασία για μας. Κι επειδή η μητέρα μας ήταν η πρώτη προσωπική μας «ενδυματολόγος» (για πολλές γυναίκες και η παντοτινή) με κάποιο τρόπο το ντύσιμο μας κουβαλάει κάπου τη στάμπα της, έστω και πολύ καλά κρυμμένη. Η μητέρα είναι αυτή που με τον τρόπο που φροντίζει το σώμα μας, που μας ντύνει και που με τα όνειρα, τις προσδοκίες και τους δικούς της κανόνες («μία γυναίκα πρέπει να είναι πάντα περιποιημένη», «να φοράς ρούχα απλά, να μην προκαλείς», «τα αγόρια δε φοράνε χτυπητά χρώματα», «τι παριστάνεις με τα μαύρα, δε σου πάνε καθόλου», «τα τακούνια είναι για άλλο τύπο γυναίκας, πιο αεράτο») καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το σώμα μας και το ντύνουμε.
Η Αμαλία, είναι 45 κι εξακολουθεί να ντύνεται λίγο πανκ, όπως έκανε σαν νεαρό κορίτσι, για να αντιδράσει στην συντηρητική και καταπιεστική μητέρα της. Τα ρούχα της εξακολουθούν να λένε –έστω λιγότερο δυνατά: «δεν θα μου πεις εσύ πώς θα ντυθώ! Δεν θα μοιάσω σ’ εσένα!».
Στην εφηβεία ξεκινούν όλα. Τα ρούχα είναι τόσο σημαντικά γιατί επιτρέπουν στον έφηβο να ελέγχει την εμφάνιση του μ’ αυτό το σώμα που ξαφνικά και πολλές φορές με επώδυνο τρόπο, μεταβάλλεται. Το ντύσιμο είναι απ’ τη μια προβολή της προσωπικής ταυτότητας απέναντι στους γονείς («δεν είμαι σαν εσάς») κι απ΄ την άλλη κρύψιμο του ακόμη αβέβαιου και ανασφαλούς εαυτού πίσω από τις «σωστές» μάρκες, τα ρούχα-στολή, που φορούν με σχεδόν πανομοιότυπο τρόπο διάφορες ομάδες εφήβων και αισθάνονται έτσι ότι «ανήκουν».
Στην ενήλικη ζωή, περίπου γύρω στην ηλικία των 30 αποκτούμε σιγά-σιγά τον πιο δικό μας τρόπο ντυσίματος. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αλλάζει πια. Το ντύσιμο ακολουθεί τα συναισθήματα μας και την προσωπική μας πορεία. Μεγάλες αλλαγές στη ζωή μας, ο τρόπος που βλέπουμε τον εαυτό μας, καθρεφτίζονται στον τρόπο που ντυνόμαστε. Όταν νιώθουμε πιο σίγουροι, πιο συμφιλιωμένοι με τον εαυτό μας, αλλάζουν και κάποια πράγματα στο ντύσιμο μας. Για άλλους μπορεί να είναι αυτό περισσότερη φροντίδα, για άλλους περισσότερη χαλαρότητα, για άλλους πιο «ανοιχτό», «εξωστρεφές» ντύσιμο ή πιο φωτεινά χρώματα.
Μερικές φορές βέβαια μπορούμε να αντιστρέψουμε τα πράγματα και να χρησιμοποιήσουμε το ντύσιμο σαν ελιξίριο της ψυχής. Μετά από μία δύσκολη και κουραστική μέρα, σε μία περίοδο που νιώθουμε ότι τα πράγματα δεν μας πάνε καλά, καταφεύγουμε στα ρούχα και προσπαθούμε, φροντίζοντας την εμφάνιση μας να φροντίσουμε και τον εαυτό μας, να νιώσουμε καλύτερα, να αλλάξουμε διάθεση. Αυτό, πολύ συχνά έχει αποτέλεσμα, έστω και μόνο σαν μια πράξη φροντίδας προς τον εαυτό μας που καταλήγει σ’ ένα βλέμμα ικανοποίησης προς το είδωλο μας στον καθρέφτη. Αν και συνήθως δεν κρατάει πολύ είναι πάντως πολύ ανακουφιστικό και είναι σημαντικό να μπορούμε να το κάνουμε.
Τα ρούχα λοιπόν αποκαλύπτουν πράγματα για τους ανθρώπους που τα φορούν. Όχι όμως τόσα, όσα μπορούν οι ίδιοι να μας πουν. Μπορεί να μείνουμε κατάπληκτοι για το πόσο έξω μπορεί να πέσαμε στη γνώμη που σχηματίσαμε για έναν άνθρωπο μόνο απ’ την εμφάνιση του. Οι κώδικες μας δεν συμπίπτουν πάντα. Γι’ αυτό αν θέλουμε να πραγματικά να μάθουμε τι λένε για κάποιον τα ρούχα του, δεν έχουμε παρά να τον ρωτήσουμε.
Συνήθως προσπαθούμε με το ντύσιμο μας να παρουσιαστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους γύρω μας, κατά κάποιο τρόπο να παρουσιάσουμε έναν ιδανικό εαυτό. Γι’ αυτό και συχνά διαλέγουμε ρούχα που δεν ταιριάζουν οπωσδήποτε με τον τύπο ή το σώμα μας αλλά με αυτό που θα θέλαμε να είμαστε. Τότε είναι που το ντύσιμο μας «δεν μας πάει». Αυτό που ονομάζεται στον κόσμο της μόδας «στιλ» δεν είναι τίποτε άλλο από την αρμονία που αποπνέει η εμφάνιση ενός ανθρώπου όταν νιώθει άνετα και καλά μέσα στα ρούχα του, ότι τον αντιπροσωπεύουν, ό,τι είδους κι αν είναι αυτά: κλασσικά, μοντέρνα, εκκεντρικά, φροντισμένα ή ατημέλητα, καινούργια ή παλιά. Γι’ αυτό και σε πολλούς -νέους συνήθως- ανθρώπους που προσπαθούν να ντυθούν σύμφωνα με τη μόδα χωρίς να τους συνδέει κάτι με το είδος των ρούχων που φορούν, το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές σαν «κακοφωνία».
Η πιο άβολη στιγμή που έχει ζήσει μέχρι τώρα η συνήθως ατσαλάκωτη και αγέλαστη Victoria Beckham, κάνει εδώ και λίγη ώρα το γύρο του πλανήτη, προσφέροντας πολύ γέλιο και ένα «Αχ τι έπαθε η κακομοίρα» γεμάτο συμπόνια από όλους μας.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η ίδια γιόρταζε την επέτειο 4 ετών από τη δημιουργία του fashion brand της. Για το λόγο αυτό διοργάνωσε ένα μεγάλο party στο κατάστημα στην οδό Ντόβερ στο Λονδίνο, με καλεσμένους της αφρόκρεμα της διεθνούς show biz και φυσικά τον David Beckham.
Η χαρά της ήταν μεγάλη. Ήπιε πολύ, χόρεψε, διασκέδασε και πρόσφερε ένα τεράστιο δώρο στους παπαράτσι που την απαθανάτισαν να βγαίνει από το κατάστημα τύφλα στο μεθύσι –την κρατούσε ο σύζυγός της- με έναν τεράστιο λεκέ στο παντελόνι της. Οι κακεντρεχείς ισχυρίζονται πως… τα έκανε πάνω της, ενώ όσοι έχουν καλή διάθεση υποστηρίζουν πως απλά έριξε πάνω της το ποτό της.
Ό,τι κι αν συνέβη, από τις δυο παραπάνω εκδοχές, η κατάληξη είναι πως η Victoria Beckham έγινε ρεζίλι σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Δείτε τις φωτογραφίες που κάνουν το γύρο του πλανήτη:
Οι κατασκευαστές της διαβεβαιώνουν για την αντοχή της
Βρίσκεται στην Κίνα και με μήκος 300 μέτρων είναι η μεγαλύτερη του είδους της στον κόσμο
Η πιο τρομακτική γέφυρα για όλους όσοι φοβούνται τα ύψη εγκαινιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στην Κίνα.Δεν φτάνει που βρίσκεται σε ύψος 182 μέτρων πάνω από το έδαφος ανάμεσα σε μια χαράδρα αλλά είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από γυαλί ώστε όποιος την περπατάει να έχει «πρώτο πλάνο» την άβυσσο κάτω από τα πόδια του.Με μήκος περίπου 300 μέτρων είναι η μεγαλύτερη του είδους. Στο παρελθόν η συγκεκριμένη γέφυρα ήταν κατασκευασμένη από ξύλο αλλά μετά από καταστροφές που υπέστη επελέγη το γυαλί για να την αποκαταστήσει.
Σύμφωνα με τους 11 μηχανικούς που επέβλεψαν την κατασκευή της τα τζάμια που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι 25 φορές ισχυρότερα από τα κανονικά τζάμια και έχουν κατασκευαστεί για να αντέχουν κάθε είδους πρόσκρουση.
Οι πρώτοι διαβάτες της γέφυρας ήταν νευρικοί με ορισμένους να πέφτουν ακόμα και στα γόνατα από τον τρόμο που ένοιωσαν.
Η τεχνολογία στον τομέα της άμυνας και ειδικά σ΄ ότι έχει να κάνει με την συλλογή πληροφοριών,προχωρά με ρυθμούς ραγδαίους. Και όσα νέοι επιστήμονες σκέφτονται και υλοποιούν μπορεί να θυμίζουν κατασκοπευτικές κινηματογραφικές ταινίες, αλλά είναι πλέον πραγματικότητα.
Κατσαρίδα-ρομπότ έφτιαξαν Ρώσοι επιστήμονες και μηχανικοί στο Πανεπιστήμιο Immanuel Kant της Βαλτικής .
Η σχεδίαση είναι το αποκορύφωμα της ενοποίησης των βιοεπιστημών με τη μηχανική και τις φυσικές επιστήμες.
Η δημιουργία της κατσαρίδας- ρομπότ πήρε 7 μήνες. Στόχος αυτής της καινοτομίας ήταν τα ρομπότ να έχουν τρία βασικά χαρακτηριστικά. Θα πρέπει να είναι εξωτερικά παρόμοια με κατσαρίδα, θα πρέπει να έχουν το φυσικό μέγεθος της και θα πρέπει να κινούνται με όσο δυνατόν ίδιο τρόπο!
Ο Alexei Belousov, καθηγητής και επικεφαλής σχεδιαστής, προγραμματιστής της μηχανικής και της ηλεκτρονικής είπε, ότι « το πιο δύσκολο πράγμα ήταν να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ αυτών των τριών χαρακτηριστικών. Για παράδειγμα, στο Πανεπιστήμιο του Berkeley για τέσσερα χρόνια εργάζονται για τη δική τους κατσαρίδα τους, προσπαθώντας να την κάνουν ταχύτερη από τη δική μας. Δεν ξέρουν πώς να την κάνουν να κινείται όπως μια πραγματική κατσαρίδα. "
Η ρωσική “κατσαρίδα” έχει ως πρότυπο τη νοτιοαφρικάνικη Blaberus giganteus.
Η κατσαρίδα ρομπότ έχει μήκος 10 εκατοστών και κινείται με ταχύτητα 30 cm / sec. Το ρομπότ είναι εξοπλισμένο με ένα φωτοευαίσθητο αισθητήρα, σύστημα επαφής και μη-επαφής για την ανίχνευση εμποδίων και για την αποφυγή τους. Μπορεί κάποιος να διαχειρίζεται το ρομπότ χρησιμοποιώντας μια τυποποιημένη εφαρμογή στο τηλέφωνο.
Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται το Δεκέμβριο.
Το ρομπότ μπορεί να μεταφέρει μέχρι και ωφέλιμο φορτίο 10 γραμμαρίων, καθιστώντας το ενδιαφέρον στον στρατιωτικό τομέα, ως μια μικρογραφία ρομπότ που με μια φορητή κάμερα μπορεί να διεισδύσει σε δυσπρόσιτα σημεία.
Δεν παίζουν ρόλο μόνο η ομορφιά ή τα πλούσια προσόνταΕάν πιστεύετε ότι ξέρετε ποια είναι εκείνα τα γυναικεία χαρακτηριστικά που θεωρούν σέξι οι άντρες, ρίξτε μια ματιά στην λίστα που ακολουθεί σε τι εστιάζουν και ίσως να επανεξετάσετε κάποιες προηγούμενες ιδέες που είχατε.
Αυτό επειδή η κοινή πεποίθηση είναι ότι οι άντρες έλκονται μόνο από τις φυσικές πτυχές μιας γυναίκας όπως μεγάλα στήθη, όμορφο πρόσωπο, μακριά μαλλιά, καμπύλες, κ.ο.κ. Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν προσελκύονται όλοι οι άντρες από τα ίδια τα πράγματα και το επίπεδο της έλξης τους δεν σταματά σε αυτά. Τι άλλο μπορεί να διεγείρει την φαντασία και την ερωτική τους διάθεση λοιπόν;
Αυτοπεποίθηση
Οι άντρες θεωρούν πολύ σέξι τις γυναίκες που έχουν αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζετε έναν άντρα καθώς και ο τρόπος που του μιλάτε φανερώνουν πολλά για την αυτοπεποίθησή σας. Άλλωστε μην ξεχνάτε και το πολύ σοφό «Αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου μην περιμένεις από τους άλλους να σ’ αγαπήσουν!» Η συνεχής επιβεβαίωση κουράζει τους άντρες και τη θεωρούν και… αντισεξουαλική!
Αίσθηση του χιούμορ
Δεν χρειάζεται να είστε ένας μικρός κλόουν για να αποδείξετε ότι έχετε καλή αίσθηση του χιούμορ. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι αυτό που θέλουν οι άντρες είναι να γελάτε μόνο με τα δικά τους αστεία. Σε κάθε περίπτωση απλά απολαύστε τα μικρά πράγματα και δείξτε μια θετική στάση απέναντι στη ζωή.
Τα μαλλιά
Τα μαλλιά είναι ένα από τα μεγαλύτερα γυναικεία περιουσιακά στοιχεία, όσον αφορά το κεφάλαιο: άντρες. Παίξτε με τα μαλλιά σας ή μπερδέψτε τα χέρια σας μέσα σε αυτά ή απλά μετακινείστε τα στον ένα ώμο και αποκαλύψτε το γυμνό λαιμό σας από την άλλη πλευρά κάνοντας οπτική επαφή με τον καλό σας.
Η μυρωδιά
Και δεν εννοούμε την μυρωδιά από το ακριβό άρωμα που αγοράσατε ή την μυρωδιά του νέου αφρόλουτρου που δοκιμάσατε. Αναφερόμαστε στη φυσική μυρωδιά του σώματός σας που μένει στο μαξιλάρι και τα σεντόνια του.
Το γέλιο
Εκείνο το γέλιο που φωτίζει το πρόσωπό σας είναι και αυτό που τον τρελαίνει. Αν και μεταξύ μας, όταν ένας άντρας είναι ερωτευμένος λατρεύει το γέλιο της καλής του, ακόμα κι αν είναι ο πιο ενοχλητικός ήχος του κόσμου. Σε κάθε περίπτωση μην φοβάστε να «τσαλακωθείτε» και αφήστε την χαζοχαρούμενη πλευρά του εαυτού σας να βγει στην επιφάνεια.
Τα ψηλά τακούνια
Τα ψηλά τακούνια έχουν έναν τρόπο να κάνουν τα ποδιά να φαίνονται περισσότερο ελκυστικά, αλλά αυτό μάλλον δεν περιμένατε εμάς να σας το πούμε! Θα το έχετε διαπιστώσει και μόνες σας από τις εκδηλώσεις θαυμασμού κάθε φορά που περπατάτε στον δρόμο και φοράτε ψηλά τακούνια.
Τα σεταρισμένα εσώρουχα
Όχι επειδή δίνουν σημασία στα χρώματα και τα υφάσματα αλλά γιατί τους αρέσει το γεγονός ότι αποφασίσατε να ξοδέψετε μια μικρή περιουσία όχι σε κάτι που θα δούνε όλοι, όπως είναι τα ρούχα, αλλά σε κάτι που θα δει μόνο το αντικείμενο του πόθου σας.
Το μυστήριο για τα ευρήματα που θα ανακοινωθούν στη συνέντευξη τύπου έχει εξάψει τη φαντασία, αλλά καμία άλλη πληροφορία δεν θα διαρρεύσει μέχρι τότε Η NASA ανακοίνωσε πως τη Δευτέρα θα αποκαλύψει ένα «σημαντικό επιστημονικό εύρημα" σχετικά με τον Άρη σε μια ειδική συνέντευξη Τύπου που θα αποκαλύψει όλα τα σπουδαία ευρήματα. Η εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα στις ΗΠΑ, θα μεταδοθεί ζωντανά σε όλο τον κόσμο μέσω διαδικτύου και στο χώρο θα βρίσκονται αρκετοί δημοσιογράφοι ενώ το κοινό θα μπορεί να συμμετέχει και να ρωτά μέσω του #AskNASA. Ποια θα είναι όμως η ανακοίνωση; Αυτό θα πρέπει να περιμένουμε για να το διαπιστώσουμε μια και η ΝΑSA αφενός δεσμεύτηκε για κάτι πολύ μεγάλο που θα γίνει είδηση σε όλο τον κόσμο, αφετέρου όμως δεν θα δοθεί κανένα άλλο στοιχείο για το εύρημα που μέχρι τη Δευτέρα κρατείται σαν επτασφράγιστο μυστικό. Η ανακοίνωση και μόνο μιας τέτοιας συνέντευξης προκάλεσε τεράστιο ενδιαφέρον και ήταν αρκετή για να "φουντώσουν" διάφορα σενάρια για την αποκάλυψη. Μέρος στην συνέντευξη Τύπου θα λάβει ο Jim Green, διευθυντής του τμήματος Πλανητικής Επιστήμης στην έδρα της NASA, αλλά και ο Michael Meyer, επικεφαλής επιστήμονας για το πρόγραμμα Mars Exploration της NASA. Τους δύο αυτούς σημαντικούς επιστήμονες θα πλαισιώσουν συνάδελφοί τους από αρκετά ακόμη τμήματα, κάτι που δείχνει πως η συνέντευξη τύπου θα κρατήσει την υπόσχεσή της για κάτι μεγάλο. Τέτοια event για τη NASA δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά συνήθως προαναγγέλλουν μια σημαντική ανακάλυψη. Τον Ιούλιο, η NASA συγκάλεσε μια παρόμοια διάσκεψη και ανακοίνωσε την ανακάλυψη του πλανήτη Κέπλερ-452b . Πολλά επιστημονικά μπλογκς έχουν πάθει κυριολεκτικά φρενίτιδα με την ανακοίνωση και προσπαθούν μέχρι τη Δευτέρα να συνθέσουν το παζλ των στοιχείων για να προβλέψουν τι ετοιμάζεται να ανακοινωθεί. Επικρατέστερη θεωρία μέχρι τώρα στο ίντερνετ φαίνεται πως είναι μια αποκάλυψη που θα σχετίζεται με την παρουσία νερού στον Κόκκινο Πλανήτη. Kάποιοι ακόμη πιο τολμηροί, τολμούν να προβλέψουν πως η ανακοίνωση θα συσχετιστεί με την πιθανότητα ζωής στον Άρη, αλλά οι πιο ψύχραιμοι κρίνουν πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Το event θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε ζωντανά όσοι τη Δευτέρα συντονιστείτε ΕΔΩ
Ριζικές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο, μεταβάλλοντας τα κριτήρια βάσει των οποίων καλούνταν οι ιδιοκτήτες να πληρώσουν.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής το επίμαχο σχέδιο είναι σχεδόν έτοιμο και αναμένεται να παρουσιαστεί στα μέσα Οκτωβρίου στους εκπροσώπους των θεσμών.
Σημειώνεται ότι τα έσοδα που εισέπραξε το Δημόσιο το 2014 από τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε σχεδόν 1,1 δισ. ευρώ, ενώ με τον νέο τρόπο υπολογισμού στο οικονομικό επιτελείο εκτιμούν ότι θα μπορέσουν να τα αυξήσουν με επιβάρυνση, όπως τονίζουν των νοικοκυριών που έχουν τη μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα.
Τα κριτήρια τα οποία επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο είναι τα εξής:
η εισαγωγή κριτηρίου συνολικού αριθμού ΙΧ ανά νοικοκυριό. Τα νοικοκυριά με δυο ενήλικες που έχουν τρίτο ή και τέταρτο ΙΧ θα επιβαρυνθούν σε σχέση με όσα καταβάλλουν σήμερα. Αντίστοιχα το νοικοκυριό με έναν φορολογούμενο και περισσότερα από ένα ΙΧ επίσης θα επιβαρυνθούν.
η εισαγωγή κριτηρίου αθροίσματος κυβικών των ΙΧ κάθε νοικοκυριού. «Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα «χιλιάρι» για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί», λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις. «Γιατί όμως να μην πληρώσει περισσότερα το εύπορο νοικοκυριό που διαθέτει δύο ή τρία οχήματα μεγάλου κυβισμού.
η εισαγωγή κριτηρίου εμπορικής αξίας κυρίως για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά και σήμερα τα ύψος των τελών υπολογίζεται αποκλειστικά με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους. Στο υπουργείο Οικονομικών εκτιμούν ότι αυτός ο υπολογισμός ευνοεί σημαντικά φορολογούμενους που αγοράζουν ακριβά ΙΧ σε σχέση με φορολογούμενους που έχουν ΙΧ με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά αλλά είναι μοντέλα πριν το 2010.
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.