Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Άντρας… πληρώνεται για να κάνει σεξ με ιερόδουλες



Ο John είναι ένας μεσήλικας, διαζευγμένος άντρας, ο οποίος πληρώνεται για να κάνει σεξ με ιερόδουλες! Ο 60χρονος είναι ένα από τους δεκάδες ιδιωτικούς πράκτορες στην Αυστραλία, που η δουλειά του είναι να εμφανίζεται ως τακτικός πελάτης σε πορνεία προκειμένου να ξεσκεπάζει την παράνομη εργασία.


«Είμαι σίγουρος ότι πολλοί τύποι ζηλεύουν τον τρόπο με τον οποίο κερδίζω χρήματα», λέει στην ιστοσελίδα της Αυστραλίας, news.com.eu ενώ ερωτηθείς αν ήταν ένα καλό συνταξιοδοτικό μπόνους απαντά με αφοπλιστική άνεση: «Ω, σίγουρα!».


Η εργασία του είναι πολύτιμη γιατί οι αρχές δεν έχουν εύκολη πρόσβαση παρά μόνο μέσω δικαστικής εντολής, έτσι είναι δύσκολο να επέμβουν σε οίκους ανοχής που πλασάρονται συνήθως ως αίθουσες μασάζ. Εδώ έρχεται να παρέμβει ο John. Δουλειά του είναι να παρέχει στις αρχές τις κατάλληλες πληροφορίες, δίνοντας ονόματα και εν γένει όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται. 


«Η αναφορά που συμπληρώνω, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο δικαστήριο οπότε πρέπει να είναι ακριβής και λεπτομερείς. Δεν είναι κάτι που συμπληρώνεις μέσα σε ελάχιστα λεπτά», λέει. 


Φυσικά τα στοιχεία του και η φωτογραφία του δεν αποκαλύπτονται, ενώ όπως σημειώνει το ρεπορτάζ, οι αρχές προσλαμβάνουν παρόμοιους πράκτορες του σέξ- επιλέγουν κυρίως ελεύθερους (για ευνόητους λόγους).




Read more

Ξετυλίγεται το κουβάρι της εξαφάνισης του Βαγγέλη - Πληροφορίες για συλλήψεις στην Κρήτη για την υπόθεση του φοιτητή



Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της εξαφάνισης του Βαγγέλη Γιακουμάκη.


Οπως αναφέρει το cretanmagazine.gr, χθες πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύλληψη, στην περιοχή της Μεσαράς Ηρακλείου.


Στα χέρια των Αρχών έπεσε ένας άνδρας που φέρεται να έχει άμεση σχέση με την εξαφάνιση του 20χρονου φοιτητή.


Πριν από λίγες ημέρες, η Αστυνομία είχε καλέσει για ανάκριση ένα ζευγάρι που κατοικεί στην περιοχή και το οποίο είχε πρόσφατα επισκεφτεί τη Γαλακτοκομική Σχολή.


Η Ελληνική Αστυνομία έχει αρχίσει και ξετυλίγει το κουβάρι της εξαφάνισης του 20χρονου φοιτητή και έχει κάνει πολλές προσαγωγές και ανακρίσεις και έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει προς τα πού πρέπει να κατευθυνθεί.



Read more

Συγκλονιστικό: Χειρούργησε μόνος του τον εαυτό του [Προσοχή, σκληρές εικόνες]


Υπάρχουν κάποιες στιγμές όπου η ανθρώπινη δύναμη ξεπερνάει τον πόνο και η θέληση για επιβίωση είναι πιο σημαντική από όλα. 


Η ιστορία που θα διαβάσετε συνέβη το 1961 και αφορά σε έναν Σοβιετικό χειρουργό γιατρό, ο οποίος αναγκάστηκε να χειρουργήσει τον εαυτό του, δίχως αναισθησία, προκειμένου να ζήσει. Η αυτό- εγχείρηση έγινε, ενώ βρισκόταν σε ερευνητική αποστολή στην παγωμένη Σιβηρία. Οι φωτογραφίες είναι από την επέμβαση εκείνη.


Το 1961, ο χειρουργός Λεονίντ Ρογκόζοφ, συμμετείχε ως γιατρός στην ερευνητική Σοβιετική αποστολή στον σταθμό Νοβολαζερέφσκαγια που βρίσκεται στη Βόρεια Σιβηρία με θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους -60 βαθμούς Κελσίου. Όλα κυλούσαν ομαλά και η αποστολή με τους 13 επιστήμονες και ερευνητές διεκπεραίωναν το έργο που είχαν αναλάβει σε εκείνον τον παγωμένο και απομακρυσμένο σταθμό.


Το πρωινό της 29ης Απριλίου, Ο Ρογκόζοφ, αισθάνθηκε έντονη ναυτία, ανυπόφορους κοιλιακούς πόνους, και είχε ανεβάσει και πυρετό 


 . Πήρε κάποια παυσίπονα για να ηρεμήσει αν και ο ίδιος σαν γιατρός είχε κάνει ήδη την διάγνωση του. Ήξερε ότι οι πόνοι ήταν μάλλον από σκωληκοειδίτιδα και την επόμενη μέρα έγινε εκείνο που φοβόταν. Παρουσιάστηκαν τα πρώτα σημάδια περιτονίτιδας. Έπρεπε άμεσα να μεταφερθεί σε κάποιο νοσοκομείο. Όμως σε εκείνη την περιοχή πολύ πιο πάνω από τον Αρκτικό κύκλο, η πλησιέστερη πόλη απείχε περισσότερο από 1600 χιλιόμετρα.


Την επόμενη ημέρα οι επιστήμονες επικοινώνησαν με τον ασύρματο, οπότε και τους ενημέρωσαν ότι άλλες αποστολές με γιατρό δεν υπάρχουν κοντά τους, και η προσγείωση αεροπλάνου ήταν αδύνατη εξαιτίας της σφοδρότατης χιονοθύελλας που έπεφτε επί 4 ημέρες και θα συνεχιζόταν για ακόμη μια εβδομάδα.


Ο Ρογκόζοφ ήξερε πως μάλλον θα πέθαινε στην παγωμένη Αρκτική. Στις 10 και μισή το βράδυ με αφάνταστους πόνους αποφάσισε να κάνει κάτι που ποτέ δεν είχε γίνει. Να χειρουργήσει ο ίδιος τον εαυτό του!!! Στο ιατρείο της βάσης, μαζί με έναν οδηγό και έναν μετεωρολόγο για βοηθούς ο Ρογκόζοφ θα έγραφε ιστορία.


Ο οδηγός κρατούσε ένα μεγάλο καθρέπτη και ο μετεωρολόγος, είχε τον ρόλο του εργαλειοδότη. Ο Ρογκόζοφ ξάπλωσε σε μια ημι επικλινή θέση, γύρισε λίγο προς τα αριστερά και έβλεπε από τον καθρέπτη που του κρατούσε ο οδηγός την περιοχή της κοιλιάς του, όπου ο ίδιος θα χειρουργούσε. Με ένα διάλυμα 0,5% νοβοκαίνης έκανε τοπική αναισθησία του κοιλιακού τοιχώματος και μετά με το νυστέρι άνοιξε μια τομή 10 εκατοστών. Με τη βοήθεια του καθρέπτη έφτασε στο επικίνδυνο σημείο και εξήγησε στους 2 βοηθούς του πως να το καθαρίσουν και τι αντιβιοτικά να ρίξουν επάνω. Κατά τη διάρκεια της επέμβασης ο Ρογκόζοφ, συχνά πυκνά “έσβηνε” και έχανε τις αισθήσεις του, ενώ και η ναυτία δεν τον άφηνε. Αναγκαζόταν να σταματάει κάθε 10 λεπτά για να πάρει ανάσες.


Η επέμβαση τελείωσε μια ώρα μετά τα μεσάνυχτα και ο εξαντλημένος χειρουργός κοιμήθηκε αμέσως. Μετά από μια σύντομη περίοδο μετεγχειρητικής αδυναμίας, τα σημάδια της περιτονίτιδας εξαφανίστηκαν. Ο πυρετός έπεσε και μετά από 5 ημέρες ο Ρογκόζοφ, σηκώθηκε και περπατούσε κανονικά. Σε 2 εβδομάδες ανέλαβε πάλι τα καθήκοντα του στη βάση.


Μετά από μήνες επέστρεψε στο Λένινγκραντ (σημερινή Αγία Πετρούπολη) και τιμήθηκε με το παράσημο του Τάγματος του Ερυθρού Λάβαρου, το οποίο διδόταν σε επιφανείς επιστήμονες. Από το 1986 μέχρι το 2000, διετέλεσε επικεφαλής του τμήματος χειρουργικής στο Ινστιτούτο Ερευνών της Αγίας Πετρούπολης για τον πνεύμονα και τη φυματίωση. Τον Σεπτέμβριο του 2000 σε ηλικία 66 ετών ο Ρογκόζοβ πέθανε από καρκίνο του πνεύμονα.

  


Tromaktiko


Read more

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Σε «ετοιμότητα» προκειμένου να βοηθήσει την Ελλάδα, δηλώνει πως παραμένει το ΔΝΤ



Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο «παραμένει σε ετοιμότητα» για να βοηθήσει την Ελλάδα και η δική του δανειακή σύμβαση ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2016 επανέλαβε, κατά τη σημερινή συνέντευξή Τύπου στην Ουάσιγκτον, ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ Τζέρι Ράις, κάνοντας ξανά λόγο για «περιθώρια ευελιξίας».


Απαντώντας σε αρκετές ερωτήσεις για την Ελλάδα, ο κ. Ράις αναφέρθηκε στις «δημόσιες τοποθετήσεις» των ελληνικών Αρχών ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα για την ικανότητα της χώρας να αποπληρώσει κανονικά τις δόσεις της προς το Ταμείο.


Στις τεχνικές συζητήσεις των θεσμών με τις ελληνικές Αρχές, που θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα, επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου θα είναι η Ίβα Πέτροβα, όπως είπε, ενώ στις συζητήσεις στις Βρυξέλλες συμμετείχε ο επικεφαλής του ελληνικού προγράμματος από μέρος του Ταμείου Ρίσι Γκογιάλ, ο οποίος παραμένει στη θέση του στις συζητήσεις που θα γίνονται στη βελγική πρωτεύουσα.


Όταν ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ ρωτήθηκε αν ο κ. Γκογιάλ θα μεταβεί στην Αθήνα, ανέφερε ότι δεν θα τοποθετηθεί συγκεκριμένα «για το ποιος θα πάει πού και πότε», επισημαίνοντας ότι συνηθίζεται να αλλάζουν, κάθε τόσο, οι ρόλοι των στελεχών στο Ταμείο.


Ο κ. Ράις σημείωσε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η «αξιολόγηση του προγράμματος» και ότι οι συζητήσεις σε Βρυξέλλες και Αθήνα «δεν αποτελούν θεμελιώδη αλλαγή» στη διαδικασία αποστολής του ΔΝΤ, υπογραμμίζοντας, επίσης, ότι «είναι σημαντικό» που ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις με τις ελληνικές Αρχές.


«Μερικές συζητήσεις πραγματοποιήθηκαν στις Βρυξέλλες» και «θα συνδυαστούν με τεχνικές συζητήσεις» στην Αθήνα, όπως ανέφερε, προσθέτοντας ότι «οι συζητήσεις στις Βρυξέλλες ολοκληρώθηκαν και θα επανεκκινήσουν όταν ολοκληρωθεί η τεχνική εργασία στην Αθήνα».


Πριν τη συνέντευξη Τύπου του κ. Ράις, το στέλεχος του ΔΝΤ Θάνος Αρβανίτης, μίλησε για το «νέο πρόγραμμα στήριξης» που προσφέρει το Ταμείο στην Ουκρανία, ενώ απαντώντας σε ερώτηση ότι «παρόμοιες αισιόδοξες απόψεις που παρουσιάζονται τώρα για τις προοπτικές της ουκρανικής οικονομίας παρουσιάζονταν και για την Ελλάδα το 2010», ο κ. Αρβανίτης δεν θέλησε να τοποθετηθεί στο ελληνικό ζήτημα, τονίζοντας ότι το πρόγραμμα για την Ουκρανία είναι «ρεαλιστικό, αλλά έχει και ρίσκο».



Read more

Ορθές οι αξιώσεις για αποζημιώσεις



Για τον πρόεδρο του κόμματος «η Αριστερά» Μπερντ Ρίξινγκερ οι ελληνικές αξιώσεις για το κατοχικό δάνειο και όχι μόνο είναι δικαιολογημένες. Εκτός αυτού κάνει λόγο για την ιστορική και ηθική ευθύνη της Γερμανίας.To θέμα των γερμανικών επανορθώσεων προς την Ελλάδα απασχολεί τα γερμανικά ΜΜΕ και με αυτή την αφορμή σήμερα το πρωί ο πρόεδρος του κόμματος «η Αριστερά» Μπερντ Ρίξινκερ παραχώρησε συνέντευξη στο πρώτο πρόγραμμα της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης ΑRD. Η πρώτη ερώτηση ήταν σύντομη και σαφής. Ποιο είναι όμως το ακριβές το ποσό που χρωστάει η Γερμανία στην Ελλάδα; Ο Μπερντ Ρίξινγκερ απαντά:

 


«Δεν μπορούμε να πούμε ποιο είναι το ακριβές ποσό. Πρέπει βεβαίως να το μετατρέψουμε αναλόγως και σε ευρώ. Αυτό θα πρέπει να το κάνουν ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες. Αυτό όμως που είναι αδιαφιλονίκητο είναι το θέμα του αναγκαστικού δανείου. Πρόκειται για 476 εκατομμύρια μάρκα του τότε Ράιχ, που δόθηκαν για τον πόλεμο του Ρόμελ στην Αφρική. Επεστράφησαν 115 εκατομμύρια το 1960. Αυτό θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε ένα κλασικό κούρεμα χρέους, κάτι το οποίο ο κ. Σόιμπλε αρνείται με απόλυτο τρόπο στους Έλληνες». Ο κ. Ρίξινγκερ υπογραμμίζει πως πρόκειται για ένα δάνειο το οποίο δεν παραγράφεται και πως πρέπει να αποπληρωθεί.

Περί αποζημιώσεων αλλά και διαγραφής χρέους

 Μπ. Ρίξινγκερ: «Ακόμα και η επιστημονική επιτροπή της γερμανικής βουλής εκτιμά ότι θα μπορούσαν να διατυπωθούν αξιώσεις»

Μπ. Ρίξινγκερ: «Ακόμα και η επιστημονική επιτροπή της γερμανικής βουλής εκτιμά ότι θα μπορούσαν να διατυπωθούν αξιώσεις»

Στην ερώτηση εάν εκτός από το κατοχικό δάνειο υπάρχουν αξιώσεις και για αποζημιώσεις ο πρόεδρος του Κόμματος η Αριστερά είναι σαφής. Να υπενθυμίσουμε πως ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Ζάιμπερτ είχε δηλώσει χθες πως το θέμα των αποζημιώσεων έχει κλείσει πολιτικά και νομικά: «Ακόμα και η επιστημονική επιτροπή της γερμανικής βουλής εκτιμά ότι θα μπορούσαν να διατυπωθούν αξιώσεις για αποζημιώσεις και δεν τις απορρίπτει, όπως η κυβέρνηση. Mε φόντο την ιστορία μας – 80.000 Έλληνες έχασαν τη ζωή τους, έγιναν σφαγές, 1.700 χωριά καταστράφηκαν - έχουμε μια ιστορική ευθύνη. Και η γερμανική κυβέρνηση καλά θα έκανε να ακολουθήσει το δρόμο του διαλόγου, της κατανόησης και του δικαίου».

Τέλος, στη συνέντευξη αναφέρεται από την πλευρά του ARD ότι μετά τον πόλεμο έγινε διαγραφή χρέους για τη Γερμανία παρόλο που είχε δολοφονήσει εκατομμύρια ανθρώπους. Η Ελλάδα το μόνο κακό που έκανε ήταν ότι δημιούργησε χρέη. Παρόλα αυτά δεν διαγράφεται, έστω για δεύτερη φορά, ένα μέρος του χρέους της.

Ο Μπερντ Ρίξινγκερ σχολίασε σχετικά: «Έχετε απόλυτο δίκιο. Εάν δει κανείς τις αναλογίες και εάν δει κανείς πως συμπεριφέρθηκε η διεθνής κοινότητα απέναντι στην Γερμανία τη δεκαετία του 1950 με τη Συμφωνία του Λονδίνου, βλέπει κανείς μια τεράστια διαφορά στον τρόπο που αντιμετωπίσει κανείς την Ελλάδα. Πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι τα δισεκατομμύρια που δόθηκαν δεν πήγαν στους Έλληνες άλλα στη διάσωση των τραπεζών καθώς και ότι σήμερα πολλοί Έλληνες γίνονται ολοένα φτωχότεροι. Και εκεί θα πρέπει να κάνουμε κάτι».

Μαρία Ρηγούτσου / ARD






Read more

Άνδρας κλώτσησε σκύλο αλλά εκείνος... γύρισε με παρέα!


Ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου- μέχρι φυσικά ο άνθρωπος να κάνει κάτι απόλυτα εξοργιστικό, δοκιμάζοντας τα όρια της υπομονής του. Όπως γράφουν οι New York Times, ένας άντρας στο Πεκίνο, έκανε το λάθος και επιτέθηκε σε ένα τετράποδο που βρήκε ξαπλωμένο στο καθορισμένο σημείο στάθμευσης που είχε, έξω από το σπίτι του.
Ο ίδιος, αντί να προσπαθήσει να δελεάσει το ζώο και να φύγει αυτό μακριά, δε δίστασε να το κλωτσήσει.
Το τι συνέβη μετά είναι απίστευτο. Ο σκύλος πήρε την εκδίκησή του επιστρέφοντας μαζί με άλλους τετράποδους φίλους του στον τόπο του «εγκλήματος», και επιτέθηκαν με μανία στο αυτοκίνητο.
Δείτε φωτογραφίες από την επίθεση:









Read more

Δοκιμάζουμε το Τζιπ που αποφεύγει μόνο του τα ατυχήματα!



ΝΕΟ VOLVO XC90


Το νέο Volvo XC90 διαθέτει μια κορυφαία παλέτα συστημάτων ασφαλείας Intellisafe με την οποία το αυτοκίνητο στρίβει αν χρειαστεί μόνο του, φρενάρει αν παραστεί ανάγκη, αποφεύγει επερχόμενα αυτοκίνητα, παρκάρει αυτόνομα... ενώ διαθέτει και δύο νέα συστήματα: σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα.
Είναι κι αυτή μια εικόνα του μέλλοντος... σήμερα. Το οδηγούμε στην Ισπανία.


Περισσότερα  ΕΔΩ




Read more

Τσίπρας: Μην ανησυχείτε. Θα πληρώσουμε και χωρίς εκταμίευση της δόσης



«Enough is enough με τη λιτότητα»

 "Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Ακόμη και αν δεν υπάρξει εκταμίευση δόσης η Ελλάδα θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της", δήλωσε πριν από λίγο από το Παρίσι ο Αλέξης Τσίπρας. «Είμαστε έντιμοι απέναντι στους εταίρους μας και νομίζω ότι και οι εταίροι μας θα πρέπει να είναι έντιμοι απέναντί μας» είπε και πρόσθεσε: «Ακόμη κι αν δεν υπάρξει εκταμίευση δόσης η Ελλάδα θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της». 

 Απευθυνόμενος στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο, σημείωσε: «Κάποιοι από τους εταίρους έχουν την καχυποψία ότι δεν θέλουμε να προχωρήσουμε σε μεταρρυθμίσεις. Ακριβώς γι' αυτό βρισκόμαστε εδώ, ώστε ο ΟΟΣΑ να βάλει τη σφραγίδα του στο διαβατήριό μας. Είμαι βέβαιος ότι το επόμενο διάστημα οι καχυποψίες θα λυθούν αν υπάρχει διάθεση να προχωρήσουμε μπροστά». 

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός είχε νωρίτερα υπογράψει συμφωνία με τον ΟΟΣΑ για την παροχή τεχνογνωσίας για τις μεταρρυθμίσεις που πρόκειται να γίνουν στην Ελλάδα. Για τις μεταρρυθμίσεις αυτές είπε ότι δεν μας υποχρεώνει κανείς να τις κάνουμε και πως  θα εμπεδώσουν την κοινωνική αλλαγή ενώ θα χτυπήσουν μεγάλα συμφέροντα που δημιουργούν μονοπωλιακές και ολιγοπωλιακές καταστάσεις στην οικονομία, τη φοροδιαφυγή και την φοροαποφυγή.«Δεν μας υποχρεώνει κανείς να κάνουμε τις μεταρρυθμίσεις, θέλουμε να τις κάνουμε», είπε ο Πρωθυπουργός.

 Τόνισε επίσης ότι η κυβέρνηση στοχεύει σε ρήξη με χρόνιες παθογένειες της Ελλάδας ενώ σημείωσε ότι η λιτότητα τελείωσε.   Ακόμη δήλωσε ότι "τα τελευταία χρόνια είδαμε πολλές φορές εκβιασμούς ότι εάν δεν μειωθούν συντάξεις, μισθοί και δεν θα γίνουν απολύσεις δεν θα δοθούν οι δόσεις, δεν είδαμε όμως ποτέ αντίστοιχο εκβιασμό για μεταρρυθμίσεις δομικές στην κατεύθυνση της απόδοσης δικαιοσύνης".    «Δεν ακούσαμε ποτέ ότι αν δεν καταργηθούν μέ νόμο τα καρτέλ και τα ολιγοπώλια, δεν ακούσαμε ποτέ ότι αν δεν καταργηθούν οι τριγωνικές σχέσεις δεν θα δοθούν οι δόσεις» πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας. 

 «Enough is enough με τη λιτότητα» τόνισε ο πρωθυπουργός.

 lifo.gr



Read more

ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ: Ποιον πρώην πρωθυπουργό έδωσε στεγνά ο Παπακωσταντίνου;


Προβολή των αρχείων της παλιάς λίστας Λακάρντ σε αντίγραφο αλλά και της νέας που έφθασε στη χώρα μας... από τη Γαλλία, όταν πλέον άρχισαν οι έρευνες για την υπόθεση, έγινε στο Ειδικό Δικαστήριο προκειμένου οι δικαστές να έχουν πλήρη εικόνα των ηλεκτρονικών αρχείων αλλά και των δυνατοτήτων της τεχνολογίας.


Η όλη διαδικασία που κάθε άλλο παρά συνηθισμένη είναι για τα ελληνικά δικαστικά χρονικά προκάλεσε το χιουμοριστικό σχόλιο του προέδρου του Ειδικού Δικαστηρίου Νίκου Πάσσου ότι «ούτε στις ΗΠΑ δεν γίνονται τέτοια πράγματα».


Η προβολή των αρχείων έγινε με τη συνδρομή του ειδικού πραγματογνώμονα της ΕΛΑΣ Απ. Δελτσίδη και πράγματι από το άνοιγμα της νέας λίστας, το Δικαστήριο είχε τη δυνατότητα να διαπιστώσει ότι τα περιλαμβανόμενα - σε αυτή τη λίστα- αρχεία ήταν 2062, σε αντίθεση με την παλιά που περιείχε 2059.


Έλειπαν δηλαδή τα τρία επίμαχα με τα συγγενικά πρόσωπα του πρώην υπουργού Οικονομικών. Η λίστα με τα 2062 αρχεία έφερε την ονομασία GREECE. Μάλιστα ένα από τα αρχεία που ανοίχθηκαν, κατ' εντολή της εισαγγελέως του Ειδικού Δικαστηρίου Ξένης Δημητρίου Βασιλοπούλου ήταν στο όνομα Παπανδρέου.


Στο σημείο αυτό η υπεράσπιση επισήμανε ότι συνολικά στη λίστα υπάρχουν 13 αρχεία με το όνομα Παπανδρέου ενώ το βράδυ της 30ης Σεπτεμβρίου 2010 ανοίχθηκαν μόνο 3 αρχεία με το όνομα Παπανδρέου. Tromaktiko

Read more

Αυτοκίνητο υδρογόνου εκπέμπει αποσταγμένο νερό



Η εμπορική αξιοποίηση μιας τεχνολογικής καινοτομίας με διεθνείς βραβεύσεις, όπως αυτής του απόλυτα οικολογικού - οικονομικού αυτοκινήτου υδρογόνου, είναι το μεγάλο ζητούμενο της κατασκευάστριας ερευνητικής ομάδας Ανάπτυξης Οχημάτων με Μηδενικούς Ρύπους του Πολυτεχνείου Κρήτης, δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ ο επικεφαλής της, Χρόνης Σπανουδάκης.

«Πέρα από τη χρηστική σημασία της ενέργειας είναι και η ικανοποίηση - επιβράβευση των μελών της ομάδας για τη μετουσίωση των δημιουργικών ιδεών σε καινοτόμες εφαρμογές, καθώς και η ακαδημαϊκή ώθησή της στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον», τονίζει.
Πρόκειται για το Eco Racer, το απόλυτα ασφαλές και αθόρυβο αυτοκίνητο με καύσιμο υδρογόνου, υψηλής οικονομίας και αυτονομίας 600 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου (σε ισοδύναμο υδρογόνου), αλλά και χαμηλού κόστους, όταν και εφόσον κατορθώσει να μπει στη γραμμή παραγωγής.
Η ομάδα μας, αναφέρει ο Χρόνης Σπανουδάκης, ασχολείται από το 2007 με την κατασκευή οχημάτων τεχνολογίας φιλικής προς το περιβάλλον, δηλαδή ως προς τους ρύπους, το θόρυβο και το μέγεθος της αυτονομίας. Έχουμε κατασκευάσει τρία οχήματα, εξ ολοκλήρου στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης υπό την επίβλεψη του καθηγητή, κ. Τσουρβελούδη.
Το πλαίσιο, το κάλυμμα, τα ηλεκτρονικά του οχήματος, όλα γίνονται από τους φοιτητές, τους καθηγητές και το προσωπικό του Πολυτεχνείου, με τη συνεργασία και των άλλων τμημάτων.
Υπογραμμίζει, μάλιστα, ότι στην κατασκευή έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά εξελιγμένα, όπως ανθρακονήματα, ειδικά κράματα αλουμινίου και άλλα που σχετίζονται με την κίνηση, την ασφάλεια του οχήματος και φυσικά την ενεργειακή διαχείριση όλου αυτού με καινούργια υλικά που κυρίως σχετίζονται με το υδρογόνο ή μπαταρίες.
Στην προκείμενη περίπτωση, το αποθηκευμένο σε φιάλη υδρογόνου αξιοποιείται ενεργειακά για την παραγωγή ρεύματος σε κάποιον αθόρυβο κινητήρα του οχήματος, ενώ η μόνη εκπομπή του είναι το αποσταγμένο νερό.
Το επίτευγμά μας αυτό, διευκρινίζει ο επικεφαλής της κατασκευάστριας ερευνητικής ομάδας Ανάπτυξης Οχημάτων με Μηδενικούς Ρύπους του Πολυτεχνείου Κρήτης, έχει προσδώσει στην ομάδα μεγάλη ερευνητική και ακαδημαϊκή ώθηση, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνεται και μέσω της συμμετοχής μας σε διεθνείς διαγωνισμούς οικονομίας καυσίμου, από κοινού με άλλες ερευνητικές ομάδες ευρωπαϊκών πανεπιστημίων.
«Ήδη έχουμε αποσπάσει τέσσερα διεθνή βραβεία με πρώτες θέσεις στον τομέα της ασφάλειας των οχημάτων, στο ακολουθούμενο πνεύμα της ενεργειακής προοπτικής για τον πλανήτη, αλλά και στην κατανάλωση η οποία είναι το βασικό κριτήριο και για δύο χρονιές κατέχουμε την τέταρτη θέση σε όλη την Ευρώπη», λέει χαρακτηριστικά.
Το ατυχές για εμάς, συνεχίζει, είναι ότι στη Ελλάδα δεν υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες για την εμπορική αξιοποίηση αυτής της τεχνογνωσίας, αλλά και για τη χρηματοδότηση των ερευνών.
Εξάλλου, κάθε εταιρία μπορεί να χρησιμοποιήσει τα κοντινότερά της πανεπιστήμια. Σχετικά με το ερευνητικό κομμάτι και την αξιοποίησή του γίνεται μεγάλη συζήτηση, ούτως ώστε να κινηθούμε προς αυτήν την κατεύθυνση, κάτι που περιβαλλοντικά το επιζητεί και η Ε.Ε.
Ωστόσο, για εμάς, προσθέτει, είναι πιο δύσκολο αφού μας επηρεάζουν σημαντικά και η συγκυρία της κρίσης και η στενότητα των επιχορηγήσεων. «Εμείς αυτό που πραγματικά αναζητούμε κάθε χρόνο για τη λειτουργία της ομάδας (κυρίως με χορηγίες εμπορικών εταιριών) είναι να προχωρήσουμε σε μια ελληνική κατασκευή ενός τέτοιου οχήματος, ώστε να γίνει δυνατή η κατασκευή του και να αξιοποιηθούν όλα αυτά τα αποτελέσματα που έχουμε μέχρις στιγμής».

Δεν παραγνωρίζει, ωστόσο, τη δυσκολία που ενυπάρχει στην προοπτική της ένταξης της χώρας στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Επίσης, μία ακόμη τεχνολογική αποκάλυψη των μεταπτυχιακών και προπτυχιακών φοιτητών και μάλιστα των εργαστηρίων Ευφυών Συστημάτων και Ρομποτικής είναι η αυτόνομη πλοήγηση σε μη επανδρωμένα οχήματα. Είναι οχήματα χωρίς χειριστή, τα οποία πλοηγούνται, χωρίς εξάρτηση από κάποιο χρήστη και μπορούν μετακινούμενα να προβούν σε αναγνωρίσεις εντός του χώρου.
Π.χ. σε ένα τελευταίο ερευνητικό έργο που έγινε σε θαλάσσιο περιβάλλον με τη χρήση ενός τέτοιου οχήματος, όπου είχαν τοποθετηθεί κάποιοι αισθητήρες, κατέστη δυνατή η αναγνώριση «ναυαγών» και η ειδοποίηση για τη διάσωσή τους.
Δυστυχώς, μέχρις στιγμής, δεν έχει υπάρξει αξιοποίηση ούτε αυτών των οχημάτων, καταλήγει ο συνομιλητής μας, ενώ όπως σημειώνει όλη η ομάδα περιμένει με αγωνία το αποτέλεσμα της αξιολόγησης της πρότασης που κατέθεσαν τελευταία στο ΕΣΠΑ σχετικά με την εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών «ούτως ώστε να μπορέσουμε να περάσουμε σε εμπορική αξιοποίηση και να αναπτυχθεί πλήρως ένα εμπορικό προϊόν».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ





Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου