Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015
«Πυρ και μανία» ο Τσίπρας! Ποιου η αρνητική στάση έκανε έξαλλο τον πρωθυπουργό;
Ηταν φανερό ότι η αρνητική στάση του Ισπανού Πρωθυπουργού Μαριάνο Ραχόι στην Σύνοδο Κορυφής έναντι των ελληνικών θέσεων, προκάλεσε την ενόχληση του Αλέξη Τσίπρα. Κάτι που κατέστησε σαφές ο Ελληνας Πρωθυπουργός κατά την συνέντευξη Τύπου, αρχικά χωρίς να τον κατονομάσει αλλά στη συνέχεια μη διστάζοντας να αναφερθεί προσωπικά σ' αυτόν.
Οταν ρωτήθηκε από το Mega και τον Χρήστο Τσιγουρή, σε σχέση με τα προγράμματα προσαρμογής στα οποία έχουν υπαχθεί και άλλες χώρες της ΕΕ ο κ. Τσίπρας παρατήρησε ότι η χώρα μας είναι «ειδική περίπτωση» και δεν μπορεί να συγκριθεί με άλλες περιπτώσεις (αναφερόμενος εμμέσως σε Ισπανία, Πορτογαλία) από την άποψη των σκληρών μέτρων, των επιπτώσεών τους και της χρονικής διάρκειας.
«Οσοι εκ των εταίρων μας θέτουν παρόμοια ζητήματα – και δεν είναι πολλοί – κάνουν λάθος» είπε ο κ. Τσίπρας εξηγώντας: «Πρώτον επειδή η Ελλάδα αποτελεί ειδική περίπτωση και δεύτερον γιατί δεν μπορούν να εξωτερικεύουν τις εσωτερικές τους πολιτικές σκοπιμότητες, διακινδυνεύοντας την συνοχή της Ε.Ε»
. Εσπευσε να προσθέσει δηκτικά μάλιστα: «Τα εσωτερικά τους προβλήματα θα εξακολουθήσουν να τα έχουν ανεξάρτητα της Ελλάδος» και πως όλοι έχουν κοινό συμφέρον να πετύχει η νέα ελληνική κυβέρνηση. «Αν η Ελλάδα ξεπεράσει την κρίση και επιστρέψει στην ανάπτυξη, αυτή θα είναι η αρχή του τέλους της λιτότητας για όλη την ΕΕ».
Λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια των ερωτήσεων ο Ελληνας Πρωθυπουργός ρωτήθηκε από ισπανίδα δημοσιογράφο για τον κ. Ραχόι.
«Ηταν λίγο ανήσυχος στη Σύνοδο Κορυφής, σ' ό,τι αφορά την Ελλάδα» απάντησε με ειρωνική χροιά ο κ. Τσίπρας. Εσπευσε ωστόσο να προσθέσει: «Εντούτοις πιστεύω ότι κάνει λάθος και θα ήθελα να του το εξηγήσω από κοντά αν μου δοθεί η ευκαιρία. Δεν θα λύσει τα εσωτερικά του προβλήματα έτσι. Θα τα λύσει αν ακολουθήσει πολιτικές που γίνονται αποδεκτές από τους πολίτες της χώρας του».
Tromaktiko
Ο διευθυντής της Lazard αποκαλύπτει το παρασκήνιο, το σοκ του Τσίπρα και πως ο Βαρουφάκης του επέβαλε την οικονομική θέση
Το γαλλικό περιοδικό Paris Match βάζει κάτω από τους προβολείς τον πιο αινιγματικό σύμβουλο του Έλληνα Πρωθυπουργού και του Γιάννη Βαρουφάκη. Τον γενικό διευθυντή της Lazard.
Ο Ματιέ Πιγκάς μιλάει για την πρωτοφανή κούρσα της διαπραγμάτευσης και αποκαλύπτει άγνωστα στοιχεία για τον Βαρουφάκη, το σοκ του Τσίπρα και το συγκλονιστικό «παρασκήνιο της σωτηρίας της Ελλάδας».
Το γαλλικό περιοδικό για να πάρει τη συνέντευξη, αναγκάστηκε να ακολουθήσει τον Ματιέ Πιγκάς... στην Αθήνα.
«Το παρασκήνιο της σωτηρίας της Ελλάδας»
Βρήκαμε τον Ματιέ Πιγκάς να ντοπάρεται με ενεργιακά ποτά και καραμέλες coca cola. Πέρασε ακόμη ένα σ/κ στην Αθήνα με μια ομάδα 15 ανθρώπων. 48 ώρες δουλειάς χωρίς διακοπή που έχει στόχο να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα σωτηρίας της Ελλάδας.
Από τη στιγμή του εκλογικού θριάμβου του ΣΥΡΙΖΑ, στις 25 Ιανουαρίου, το αφεντικό της τράπεζας Lazard της Γαλλίας δεν αφήνει ούτε λεπτό τον χαρισματικό υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη. Το χρηματιστήριο της Αθήνας ανεβοκατεβαίνει και τα ταμεία του κράτους είναι άδεια. Ενας αγώνας δρόμου ξεκινάει.
Οι δύο άνδρες δεν κοιμούνται καθόλου και όταν βρίσκονται μακριά βομβαρδίζουν ο ένας τον άλλο με e-mails και SMS. Απέναντί τους οι ευρωπαίοι κρύβουν τα χαρτιά τους και έχουν αποφασίσει να μην αποκαλύψουν τίποτα ως το Eurogroup της Τετάρτης 11 Φεβρουαρίου.
Στην Αθήνα με ένα Φάλκον
Οκτώ ημέρες μετά τις ελληνικές εκλογές, ο Ματιέ Πιγκάς πετούσε προς την ελληνική πρωτεύουσα με το ιδιωτικό Falcon για να προτείνει τις υπηρεσίες του. «Το μέλλον της Ευρώπης παίζεται στο 121 Μπουλβάρ Οσμάν, στο Παρίσι» έγραψε η Wall Street Journal. Είναι η διεύθυνση της τράπεζας Lazard, της τράπεζας που συμβουλεύει σήμερα την Ουκρανία, τη Βενεζουέλα, την Αίγυπτο.
Ο Βαρουφάκης και οι συνεργάτες του
Ο τραπεζίτης μπήκε σιωπηλός μέσα στο υπουργείο Οικονομικών. Ο Γιάνης Βαρουφάκης, γνωστός για το ξυρισμένο κεφάλι του σαν τον Μπρους Γουίλις, τον περίμενε με τζην και αθλητικά.
«Γειά, τι κάνεις;» του είπε στα αγγλικά. Πολύ χαλαρός, όπως φαινόταν. Και πολύ μόνος, επίσης.
«Είχε δίπλα του μόνο έναν σύμβουλο επικοινωνίας και δύο βοηθούς, δύο κόρες φίλων του που είχε προσλάβει την προηγούμενη μέρα» διηγείται ο Πιγκάς.
«Δεν είχε ανάγκη από μια στρατιά οικονομολόγων», προσθέτει ο Πιγκάς με θαυμασμό.
«Ο πρωθυπουργός Τσίπρας του έχει απόλυτη εμπιστοσύνη» σχολιάζει.
Αυτό που συμβαίνει δεν το έχει ξαναδεί ο τραπεζίτης. «Εδώ δεν χάνουν χρόνο με κουβέντες. Ολα είναι άτυπα και πολύ γρήγορα. Συζητούν, αποφασίζουν και εκτελούν».
Ο γιός βιομηχάνου σε οικονομική θέση
Στις 5 το απόγευμα ο Πιγκάς επιστρέφει στο Παρίσι, με κανονική πτήση αυτή τη φορά και μάλιστα σε οικονομική θέση, μαζί με τον Βαρουφάκη. Ο Ελληνας υπουργός Οικονομικών είναι αυστραλο-ελληνας μαθηματικός, γιός βιομηχάνου, καθηγητής στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του Σίδνεϊ, του Οστιν και της Αθήνας. Είναι παντρεμένος με μια διάσημη καλλιτέχνη και δεν είναι φτωχός. Ωστόσο πρέπει να δώσει το παράδειγμα. Η εποχή δεν ενδείκνυται για επίδειξη.
Οι δύο άνδρες γνωρίζονται από χρόνια. Ο Γιάνης Βαρουφάκης είχε εκτιμήσει την τεχνική επιδεξιότητα της Lazard και του Πιγκάς για να σβήσουν ένα χρέος 100 δις το 2011, όταν ήταν κυβέρνηση ο σοσιαλιστής και σπάταλος Παπανδρέου. Παρακολούθησε, επίσης, πολλές ομιλίες του γάλλου τραπεζίτη στη Γαλλία, στις οποίες καταδίκαζε την λιτότητα την οποία αποκαλεί «βαρβαρότητα με ανθρώπινο πρόσωπο». Είχε χειροκροτήσει το βιβλίο του «Επαναστάσεις» το οποίο δημοσίευσε το 2012 και έχει ήδη μεταφραστεί στα ελληνικά.
Εκεί ο Πιγκάς έγραφε: «Ενας ειδικός του ΟΗΕ τόλμησε να μιλήσει για την ανθρωπιστική κρίση και την επίθεση στα ανθρώπινα δικαιώματα τα οποία προκαλεί η λιτότητα στην Ελλάδα».
Αυτά τα επιχειρήματα επαναλαμβάνει σήμερα και η νέα ελληνική κυβέρνηση.
«Τα σοκ του Τσίπρα στην Ευρώπη»
«Οι Ευρωπαίοι έκαναν ένα λάθος. Το 2011 θα έπρεπε να αναγνωρίσουν ότι η Ελλάδα ήταν χρεοκοπημένη και θα έπρεπε από τότε να έχουν σβησει το χρέος της» λέει ο Πιγκάς.
Αυτό το λάθος έχει εν μέρει αναγνωριστεί σήμερα. Ωστόσο, η Ελλάδα βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού και εξ αιτίας της: σπατάλες, φοροδιαφυγή σε όλα τα στρώματα, ένα τεράστιο δημόσιο, κρυφές χαρισματικές πράξεις όπως στην Εκκλησία και στους εφοπλιστές που δεν πληρώνουν φόρους.
Ο Ματιέ Πιγκάς διηγείται τα «σοκ» που ο Αλέξης Τσίπρας και ο υπουργός Οικονομικών του έπαθαν κατά τον μαραθώνιο που έκαναν πρόσφατα σε Λονδίνο, Ρώμη, Βερολίνο και Βρυξέλλες. Ηταν σοκ να ανακαλύψουν ότι «δεν υπάρχει κοινό σημείο ανάμεσα στους σοσιαλδημοκράτες της Γαλλίας και της Ιταλίας με τη νέα ελληνική κυβέρνηση. Ο Φρανσουά Ολάντ αρκέστηκε να δηλώσει ότι πρέπει να ευρεθεί μια λύση». Ηταν σοκ η απόφαση της ΕΚΤ να κόψει τη χρηματοδότηση των ελληνικών τραπεζών. Ηταν σοκ να ακούνε τον Σόιμπλε να δηλώνει μπροστά στον Ελληνα ομόλογό του ότι «συμφώνησαν πως διαφωνούν».
«Είναι πολιτική μπλόφα» δηλώνει με πικρία ο Βαρουφάκης.
Η αλλαζονία των αγγλοσαξωνικών ΜΜΕ
«Τέλος στις εντολές της Τρόικα με e-mails» δηλώνει από την πλευρά του ο Αλέξης Τσίπρας, έξαλλος από αυτή την στάση που θέλει να τον ταπεινώσει.
Ηταν σοκ η αλλαζονία των μεγάλων αγγλοσαξωνικών ΜΜΕ, είτε του BBC ή της Wall Street Journal η οποία έγραφε στις 5 Φεβρουαρίου: «Ενα μάθημα ρεαλισμού για τους Ελληνες ηγέτες». Ηταν υπερβολικό γι'αυτούς τους νεαρούς Ελληνες λύκους που πιστεύουν ότι έχουν κι άλλες σφαίρες στη διάθεσή τους.
Πολιτική ήττα το nein στο κούρεμα χρέους
Η νέα κυβέρνηση έχουν καταλάβει ότι το «nein» για το κούρεμα του τεράστιου χρέους των 310 δις ευρώ θα ήταν μια πολιτική ήττα. Το Βερολίνο κρατάει τα κλειδιά του χρηματοκιβωτίου. Το Βερολίνο πρέπει «να το γαργαλίσει κανείς εκεί που πονάει» αναφέρει ένας ειδικός. Την περασμένη Κυριακή ο Πρωθυπουργός ανέβηκε στο βήμα του κοινουβουλίου και για μια ακόμη φορά δεν δίστασε να κάνει επίκληση της Ιστορίας και της γερμανικής κατοχής:
«Υπάρχει μια ηθική υποχρέωση απέναντι στο λαό μας, απέναντι στους λαούς που έδωσαν το αίμα τους ενάντια στον Ναζισμό, να απαιτήσουν από τη Γερμανία πολεμικές αποζημιώσεις».
Απαιτεί 162 δις ευρώ, το μισό του ελληνικού χρέους. «Εξυπνο αλλά υπερβολικό» ψιθυρίζει ένας αυτόπτης μάρτυρας που έμεινε άφωνος από το αίτημα...
Εξοδος από το ευρώ είναι ο Αρμαγεδών
Οι Ευρωπαίοι δεν έχουν ακόμη δώσει την απάντησή τους. Ο Ματιέ Πιγκάς είναι συνηθισμένος στις ευρωπαϊκές διαπραγματεύσεις που οδηγούν ακόμη και στο χάος. Αλλά είναι αισιόδοξος παρά το γεγονός ότι οι νύχτες του είναι άγρυπνες και η αγωνία του διαρκής.
«Η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ είναι ο Αρμαγεδών, ένα σενάριο της Αποκάλυψης. Ολοι θα έχαναν από αυτό. Γιατί αν αποδειχθεί ότι η ευρωπαϊκή αλληλεγγύη δεν υπάρχει και ότι μόλις μια χώρα-μέλος βρίσκεται σε δυσκολία το εγκαταλείπουν, τότε θα υπάρχει φαινόμενο ντόμινο. Αύριο θα είναι η σειρά της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Ιρλανδίας για να δεχθούν επιθέσεις από τις αγορές. Είναι λοιπόν προς το συμφέρον όλων των Ευρωπαίων να ευρεθεί μια συμφωνία».
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Δείτε γιατί ο Ιορδανός πιλότος στεκόταν ατάραχος ενώ καιγόταν ζωντανός
Εντύπωση έχει προκαλέσει στην παγκόσμια κοινή γνώμη η απάθεια του Ιορδανού πιλότου, Μουάθ Aλ Κασάεσμπεχ, την ώρα που τον έκαιγαν ζωντανό οι τζιχαντιστές από το Ισλαμικό Κράτος.
Οι τζιχαντιστές, αφού τον περιέλουσαν με εύφλεκτο υγρό, στη συνέχεια του έβαλαν φωτιά και τον έκαψαν ζωντανό.
Στο εύλογο ερώτημα πώς δεν ούρλιαξε από τον πόνο, ή πώς δέχθηκε υπομονετικά τον μαρτυρικό του θάνατο, η ιστοσελίδα burnews.com από τη Σαουδική Αραβία σε δημοσίευμά της εκφράζει την άποψη ότι ο 27χρονος πιλότος βρισκόταν σε βαριά καταστολή την στιγμή της τραγικής πυρπόλησής του και δεν είχε ιδέα για ό,τι του συνέβαινε, επειδή ήταν ναρκωμένος με ισχυρή δόση ναρκωτικών.
Η φαινομενική απάθεια του Ιορδανού πιλότου, γράφει η σαουδαραβική ιστοσελίδα, που πολλοί έσπευσαν να χαρακτηρίσουν ως ήρεμη στάση που δείχνει τον ηρωισμό του, οφειλόταν στη βαριά νάρκωση που του είχε χορηγηθεί.
Η ίδια ιστοσελίδα επικαλείται έκθεση παρατηρητών που μελέτησαν με προσοχή το επίμαχο βίντεο και στην οποία αναφέρεται ότι τα αισθητηριακά κέντρα στο σώμα του 27χρονου καταστράφηκαν πολύ γρήγορα από την φωτιά και ο ίδιος δεν μπορούσε να αισθανθεί τον πόνο από τις φλόγες που διαχεόταν με γρήγορους ρυθμούς σε όλο του το σώμα.
Tromaktiko
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015
#mazi - Νέο ραντεβού «αξιοπρέπειας» την Κυριακή
Νέο ραντεβού για την Κυριακή μέσω των social media δίνει το κίνημα «Ανάσα Αξιοπρέπειας» που αυθόρμητα έχει γεμίσει ήδη δυο φορές τις πλατείες της χώρας σε ένδειξη διαμαρτυρίας κατά της λιτότητας και υποστήριξης στην διαπράγματευσης της ελληνικής κυβέρνησης. Μαζικά ήταν τα χθεσινά παλλαϊκά συλλαλητήρια που πραγματοποιήθηκαν σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Συγκεντρώσεις αλληλεγγύης προς την Ελλάδα έγιναν σε Ευρώπη και Αμερική. Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Το κάλεσμα για την Κυριακή 15 Φλεβάρη
Δεν μασάμε στους εκβιασμούς - Δεν κάνουμε πίσω - Θα νικήσουμε
Ήδη οι μεγάλες κινητοποιήσεις του ελληνικού λαού, αλλά και οι συγκεντρώσεις συμπαράστασης σε πόλεις του εξωτερικού αποτελούν το ισχυρότερο διαπραγματευτικό χαρτί στην προσπάθεια της κυβέρνησης.
Η Κυριακή 15 Φλεβάρη αποτελεί τον επόμενο μεγάλο σταθμό, ως Ημέρα Πανευρωπαϊκής Δράσης Αξιοπρέπειας και Αλληλεγγύης.
Προσπαθούν να μας εκβιάσουν και να μας φοβίζουν. Να μην τους κάνουμε τη χάρη!
Να πάρουμε την σκυτάλη και να σηκώσουμε το γάντι! Ήρθε η ώρα να πάρει και ο λαός την υπόθεση της ανατροπής στις πλάτες του.
Να υψώσουμε το ανάστημά μας και να στείλουμε ένα παλλαϊκό μήνυμα ενάντια στη λιτότητα και τα μνημόνια, υπέρ της δημοκρατίας και της προκοπής.
Να μη μασήσουμε στους εκβιασμούς της ΤΡΟΙΚΑ και των υποστηρικτών τους στην Ελλάδα, ολιγαρχία, καναλάρχες.
Ήρθε η ώρα να φοβηθούν αυτοί και να ακούσουν δυνατά τη φωνή μας. Επιλέγουμε την αξιοπρέπεια και ζητάμε για εμάς και τους λαούς όλης της Ευρώπης μια μεγάλη ανάσα αλλαγής.
Καλούμε όλους τους λαούς της Ευρώπης να δείξουν έμπρακτα την υποστήριξή τους στον αγώνα του ελληνικού λαού και της ελληνικής κυβέρνησης για μια Ευρώπη της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης.
Συνεχίζουμε με πείσμα και αυτοπεποίθηση.
Θα νικήσουμε!
Σεξ, σεξ και ...βίτσια στην Berlinale
Απογοήτευσε η πολυαναμενόμενη ταινία «Οι 50 αποχρώσεις του γκρι»
Ο σαδομαζοχιστικός έρωτας και το ομοφυλοφιλικό σεξ κυριάρχησαν στις ταινίες του χτεσινού προγράμματος του 65ου κινηματογραφικού φεστιβάλ του Βερολίνου: Από τη μία «Ο Αϊζενστάιν στο Γκουαναγιαχούτο» του Πίτερ Γκρίναγουεϊ, που παίχτηκε στο διαγωνιστικό τμήμα της Berlinale και από την άλλη τα σαδομαζοχιστικά βίτσια να κυριαρχούν στην ταινία «50 αποχρώσεις του γκρι» του Σαμ Τέιλορ - Τζόνσον, βασισμένη στο best seller της Ε.Λ. Τζέιμς, που προβλήθηκε στις Ειδικές Προβολές του θεσμού.
berlinale11
Ο Πίτερ Γκρίναγουεϊ («Ο μάγειρας, ο κλέφτης, η γυναίκα του και ο εραστής της», «Η κοιλιά του αρχιτέκτονα») χρησιμοποιεί το εικαστικά εξαίρετο στιλ που συναντάμε σε όλες τις ταινίες του για να αφηγηθεί τις δέκα μέρες («Οι 10 μέρες που συγκλόνισαν τον Αϊζενστάιν», όπως αποκαλεί την ταινία του ο ίδιος) του μεγάλου Ρώσου σκηνοθέτη Σεργκέι Αϊζενστάιν στην πόλη Γκουαναγιαχούτο του Μεξικού, όπου, το 1931, ο μεγάλος Ρώσος δημιουργός, έχοντας σχεδόν διωχθεί από το Χόλιγουντ, όπου ταξίδεψε για να γυρίσει μια ταινία, είχε πάει εκεί για να γυρίσει μια ταινία με τον τίτλο «Que Viva Mexico»- ταινία που, δυστυχώς, ποτέ δεν ολοκληρώθηκε και που τα εικαστικά λαμπρά κομμάτια της (δείγματα ενός ίσως ακόμη αριστουργήματος) χρησιμοποιήθηκαν αργότερα σε διάφορα ντοκιμαντέρ.
Εκείνο που κυριαρχεί στα πλάνα που γύρισε στο Μεξικό ο Αϊζενστάιν είναι αναμφισβήτητα το θέμα του θανάτου, θέμα τακτικό στις ταινίες του Γκρίναγουεϊ (εδώ στις εξαίρετες σκηνές της επίσκεψης του Αϊζενστάιν στο Μουσείο των Νεκρών), όπως και εκείνο του σεξ, στην προκειμένη περίπτωση ομοφυλοφιλικού. Θέμα που σόκαρε τους Ρώσους, που αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην παραγωγή της ταινίας. «Καταλαβαίνω πλήρως τη σύγχυση των Ρώσων γιατί έχουν εξοργιστεί με την ιδέα πως ένας από τους πιο μεγάλους σκηνοθέτες τους ήταν στην πραγματικότητα γκέι» ανέφερε ο Γκρίναγουεϊ, σχολιάζοντας τη στάση τους αλλά και τα σχόλια ορισμένων ρωσικών εφημερίδων.
Η απομυθοποίηση του γκέι Αϊζενστάιν, που μας δίνει ο μοναχικός αυτός εστέτ του βρετανικού κινηματογράφου (αν και ο ίδιος έχει τα τελευταία χρόνια εγκαταλείψει την Αγγλία και ζει στο Άμστερνταμ, μαζί με τον σκηνοθέτη του θεάτρου εραστή του και τα δύο παιδιά τους) θα είναι για πολλούς, πρέπει να πω, σοκαριστική, όχι απλά επειδή ο εικαστικά εξαίρετος Γκρίναγουεϊ επιμένει στις λεπτομέρειες των σεξουαλικών πράξεων ανάμεσα στον Αϊζενστάιν (ένας πολύ πειστικός Έλμερ Μπακ) και τον οδηγό του, Παλομίρο Κανιέντο, τον άνθρωπο που τον εισάγαγε στο ομοφυλοφιλικό σεξ (η «εισαγωγική» ερωτική σκηνή τους εκτυλίσσεται την επέτειο της Οκτωβριανής Επανάστασης, στοιχείο που διασκεδάζει τον Αϊζενστάιν και την οποία ο Γκρίναγουεϊ παρουσιάζει με κάθε λεπτομέρεια), αλλά επειδή τον παριστάνει ως ένα κάπως αφελές, αστείο, λιγάκι τρελό παιδί, που χοροπηδάει στο κρεβάτι, πετάει μαξιλάρια στον εραστή του, προκαλεί τους άλλους με τη γύμνια του (τα ολότελα γυμνά ανδρικά σώματα κυριαρχούν στα πιο πολλά πλάνα της ταινίας), σε σκηνές αλλά και σε εμφάνιση που θυμίζουν τον Τομ Χαλς στην ταινία «Αμαντέους» του Φόρμαν.
Στην ταινία του Τέιλορ - Τζόνσον, που το σκανδαλιστικό θέμα της αλλά και η συνεχής διαφήμιση, τράβηξαν ένα τεράστιο αριθμό φεστιβαλικών θεατών, τα πάντα παρουσιάζονται με την επεξεργασία και τη στιλπνότητα των χολιγουντιανών εμπορικών παραγωγών. Η μύηση της νεαρής, όμορφης σπουδάστριας στο σεξ και στη συνέχεια, στις σαδιστικές απαιτήσεις του κομψού, ελκυστικού δισεκατομμυριούχου, που όπως ξέρουμε κάποια στιγμή θα οδηγήσουν σε έναν πιο «ουσιαστικό» έρωτα, δίνονται με όλα τα κλισέ (σεναριακά και κινηματογραφικά) που έχει αναπτύξει και τελειοποιήσει η κινηματογραφία του Χόλιγουντ (σε κάνει μάλιστα διερωτάσαι πώς δεν γύρισαν την ταινία και σε 3D). Αποτέλεσμα: μια ελαφρού πορνό εκδοχή της ιστορίας της Σταχτοπούτας. Από κινηματογραφικής όμως πλευράς, μηδέν!
Πιο ενδιαφέρουσα αποδείχτηκε η ρουμάνικη ταινία «Αφερίμ» του Ράντου Γιούντε. Μια περιπέτεια εποχής, που εκτυλίσσεται στην περιοχή της Βαλαχίας στα 1835, με θέμα τον ρατσισμό ενάντια στους τσιγγάνους και όχι μόνο (άλλος στόχος, ιδιαίτερα της καθολικής εκκλησίας, ήταν οι Εβραίοι) που τότε τους χρησιμοποιούσαν ως δούλους. Ο Γιούντε έφτιαξε ένα «ρόουντ μούβι», στο στιλ του γούεστερν, με δύο άντρες, έναν αστυνόμο και το βοηθό γιο του, να αναζητούν και να συλλαμβάνουν ένα καταζητούμενο από τον αφέντη του, τσιγγάνο. Στο ταξίδι τους, ενώ διασχίζουν τη χώρα, μέσα από τοπία μουντά, έξοχα φωτογραφημένα σε μαυρόασπρο φιλμ, μεταφέροντας τον κρατούμενό τους μαζί με ένα μικρό, επίσης καταζητούμενο παιδί, έρχονται σε επαφή με πρόσωπα και καταστάσεις που θα αλλάξουν τη στάση τους, παρουσιάζοντάς μας ταυτόχρονα και μια εικόνα της Ρουμανίας της τότε εποχής, με τις κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές.
matrix24
Πόσοοοο; Για δείτε πόσο κόστισε το γραφείο του Βενιζέλου και θα σας πέσουν τα μαλλιά...
Μετά την επίθεση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ, Κυριάκου Μητσοτάκη για τα περί υποκρισίας της νέας κυβέρνησης αλλά και τη δημοσίευση του ΦΕΚ που... προβάλλει νούμερα, ποσά και αριθμό συνεργατών για τη σύσταση του πολιτικού γραφείου του αντιπροέδρου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ Γιάννη Δραγασάκη, ας δούμε τα αντίστοιχα νούμερα που συνόδεψαν τη θητεία του Ευάγγελου Βενιζέλου.
Περίπου 20 υπάλληλοι τοποθετήθηκαν από τον ίδιο στο γραφείο του, ήδη από τον Ιούνιο του 2013 και μετά την ολοκλήρωση του ανασχηματισμού.
Αν αναλογιστεί κανείς και το κόστος του συγκεκριμένου γραφείου που δημοσιοποιήθηκε την ημέρα που η κυβέρνηση έβαζε λουκέτο σε 118 σχολεία, προκειμένου να εξοικονομήσει 228.000 ευρώ, ευλόγως αναρωτιέται κανείς την αναγκαιότητα δημιουργίας του εν λόγω γραφείου.
Μια ματιά στην ηλεκτρονική σελίδα της «Διαύγειας» αποδεικνύει ότι το γραφείο αυτό κόστισε πάνω από 700.000 ευρώ, ενώ μετακινήθηκαν εκεί δέκα μετακλητοί διοικητικοί υπάλληλοι, πέντε ειδικοί σύμβουλοι και συνεργάτες και άλλοι πέντε υπάλληλοι του δημοσίου.
ΤΟ ΦΕΚ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ Γ. ΔΡΑΓΑΣΑΚΗ
TO ΦΕΚ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΘΕΜΑ: Σύσταση Πολιτικού Γραφείου του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και ενιαίων θέσεων ειδικών συμβούλων-συνεργατών, μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων και αποσπασμένων υπαλλήλων του Δημοσίου ή Νομικού Προσώπου του Δημοσίου Τομέα.
Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 55 παρ. 1,3,4 και 6, 56, 57 και 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την «Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ 98/Α΄/22.4.2005).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 22, παράγραφος 3 του Νόμου 2362/1995 «Περί Δημοσίου Λογιστικού Ελέγχου των Δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 247/Α΄/27.11.1995).
3. Τις διατάξεις του Π.Δ. 119/2012 (ΦΕΚ 153/Α΄/25.06.2013) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
4. Το Π.Δ. 113/2010 (ΦΕΚ Α’ 194). ΑΔΑ: ΒΛ4ΖΟΞ54-ΚΒΞ5. Τις διατάξεις των άρθρων 1 και 2 παρ. 1 της Υ48/09.07.2012 «Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα» (ΦΕΚ Β’ 2105).
6. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 234.353 ευρώ περίπου, για το τρέχον οικονομικό έτος 2013, 468.706 ευρώ περίπου για το έτος 2014, και το ίδιο χρηματικό ποσό (468.706 ευρώ) για καθένα από τα επόμενα έτη. Οι δαπάνες αυτές θα καλυφθούν, όσον αφορά στο τρέχον οικονομικό έτος από πιστώσεις του εκτελούμενου προϋπολογισμού του Υπουργείου Οικονομικών (Ε.Φ. 23-660 ΚΑΕ ομάδων 0200, 0500, 0700, 0800 και 1000).
Κατά τα επόμενα έτη, η προκαλούμενη δαπάνη θα καλύπτεται από τις πιστώσεις που εγγράφονται κατ’ έτος για το σκοπό αυτό στον ανωτέρω προϋπολογισμό.
7. Την αριθ. ΔΑΠ337 βεβαίωση δέσμευσης πίστωσης, αποφασίζουμε:
1. Συνίσταται από 26-6-2013 Πολιτικό Γραφείο του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης για να επικουρεί στο έργο του τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης του οποίου η θέση συστάθηκε με το Π.Δ. 119/2013 (ΦΕΚ 153/Α’/25.06.2013).
2. Στο ως άνω Πολιτικό Γραφείο συνιστώνται για την εκπλήρωση του σκοπού του 10 (δέκα) θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων και 5 (πέντε) ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.
3. Στο ως άνω Πολιτικό Γραφείο για την εκπλήρωση του σκοπού του, αποσπώνται μέχρι 5 (πέντε) υπάλληλοι του Δημοσίου ή Νομικού Προσώπου του Δημοσίου Τομέα.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
Αθήνα, 2013
Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ
Tromaktiko
Ο κύβος ερρίφθη: μετωπική για αποπομπή Σαμαρά
Η χθεσινή συνάντηση (δείπνο) κορυφαίων στελεχών της Ν.Δ. ήταν καθοριστική για την επόμενη μέρα του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Τα πρωτοκλασάτα στελέχη είναι αποφασισμένα να κινήσουν τη διαδικασία «έξωσης» του προέδρου της Ν.Δ.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, το όριο για την έναρξη της διαδικασίας αμφισβήτησης είναι η επίτευξη και η υπογραφή, μεταξύ της κυβέρνησης Τσίπρα και των δανειστών της Ελλάδας, για τη συμφωνία - γέφυρα, ακόμη και αν αυτή γίνει την ερχόμενη Δευτέρα, στην τακτική συνεδρίαση του Eurogroup στις Βρυξέλλες.
Στο χθεσινό δείπνο, το οποίο παρέθεσε η Μαριέττα Γιαννάκου στην «Αθηναΐδα», σύμφωνα με εκτενές ρεπορτάζ της «Καθημερινής», συμμετείχαν η Ντόρα Μπακογιάννη και ο αδελφός της και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Νίκος Δένδιας, η Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Κωστής Χατζηδάκης, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο Νικήτας Κακλαμάνης, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, οι καραμανλικοί αλλά εκτός Βουλής Ευάγγελος Αντώναρος και Άρης Σπηλιωτόπουλος.
Επίσης καραμανλικοί, εκ των παρευρεθέντων, είναι ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Σάκης Ιωαννίδης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο πρώην πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ και νυν δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου.
Τέλος, είχε προσκληθεί, αλλά δεν προσήλθε, ο Ευ. Μεϊμαράκης.
Οι δύο κομβικοί σταθμοί στην εσωκομματική διαδικασία είναι η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ. στις 19 Φεβρουαρίου και αυτή της Πολιτικής Γραμματείας στα τέλη του μηνός. Όμως το κριτήριο για την ημερομηνία έναρξης της διαδικασίας αμφισβήτησης του τέως πρωθυπουργού θα είναι η λήξη της διαπραγμάτευσης της κυβέρνησης με τους Ευρωπαίους δανειστές και το ΔΝΤ.
Τα κορυφαία στελέχη της Ν.Δ., τα οποία, παρότι κάποια από αυτά έχουν ανταγωνιστικές ηγετικές φιλοδοξίες, συγκλίνουν στον καταλογισμό ευθυνών για την εκλογική συντριβή στον Αντώνη Σαμαρά. Επιπλέον εκτιμούν ότι η μετεκλογική στρατηγική του κόμματος το βυθίζει ακόμη περισσότερο στην απαξίωση, καθώς όλες οι δημοσκοπήσεις, μεταξύ των οποίων και η προχθεσινή της ALCO για topontiki.gr, εμφανίζουν ιδιαίτερα μεγάλο τμήμα των ψηφοφόρων της Ν.Δ. να συντάσσονται με τη διαπραγματευτική τακτική της κυβέρνησης Τσίπρα.
Κοινώς, διακατέχονται πρωτίστως από την αγωνία του μέλλοντος της παράταξης, το οποίο αυτή την ώρα δείχνει αβέβαιο. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος για την επιτάχυνση της αμφισβήτησης Σαμαρά...
Μυστικά για να πετύχεις τα έντονα φρύδια
Η φετινή τάση στο μακιγιάζ
Ναι τα έντονα φρύδια είναι και φέτος τάση. Όχι μόνο δίνουν έμφαση στο βλέμμα σου αλλά είναι και ένα τρεντ που θα λατρέψεις αφού δεν χρειάζεται να έχεις πάντα στο χέρι το τσιμπιδάκι σου! Παρακάτω θα βρεις όλα όσα θέλεις να ξέρεις για την απόλυτη τάση!
Υπήρξε μια εποχή, μεταξύ των δεκαετιών 1920 και 1940, όπου το πρότυπο της γυναικείας ομορφιάς βασιζόταν, μεταξύ άλλων, στην εξαφάνιση των φρυδιών. Οι χρυσές ντίβες του Χόλιγουντ και όλες οι γυναίκες που ακολουθούσαν τη μόδα και τις μιμούνταν, έβγαζαν εντελώς τα φρύδια τους για να τα ξανασχηματίσουν τεχνητά με μια μολυβένια γραμμή, πιο πάνω από τη φυσική τους θέση -περισσότερο ή λιγότερο τοξωτά-, ανάλογα και με το σχήμα του προσώπου τους.
Είναι γεγονός πως η τάση αυτή είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα, δίνοντας ένα «μοιραίο» βλέμμα και μια δραματική τελική εντύπωση. Τα χρόνια πέρασαν, τα φρύδια επανήλθαν στη θέση τους, αλλά η μόδα να λεπταίνουν και να γίνονται μια γραμμούλα δεν ατόνισε, με ελάχιστες εξαιρέσεις, ειδικά από γυναίκες με ισχυρή προσωπική άποψη για το στυλ, όπως η Οντρεϊ Χέμπορν.
Η οποία θα μπορούσε να είναι το πρότυπο για τη φετινή τάση, που θέλει τα φρύδια παχιά, τετραγωνισμένα και έντονα περιγραμμένα, ένα χαρακτηριστικό που προσελκύει τα βλέμματα και δίνει δύναμη στο βλέμμα.
Δεδομένου ότι η σημασία των φρυδιών είναι τεράστια για τη σωστή γεωμετρία του προσώπου, παραδειγματιζόμαστε και τα τονίζουμε όπως τους αξίζει, επιλέγοντας τα ειδικά εργαλεία.
Όλα τα φρύδια, ακόμα και τα πιο αραιά, μπορούν να μπουν στο παιχνίδι της σεζόν, που θέλει το φρύδι σου φουντωτό και «γεμάτο».
Αναρωτιέσαι πώς;
Μα φυσικά με τα κατάλληλα προϊόντα.
Το μολύβι για τα φρύδια: το μολύβι σου γίνεται το βασικό εργαλείο για το μακιγιάζ των φρυδιών σου. Ειδικά αν έχεις βγάλει πολύ το φρύδι σου δεν έχεις παρά να ξεχάσεις το τσιμπιδάκι των φρυδιών σου, στην ανάγκη χάρισέ το στην κολλητή σου, αλλά σίγουρα μην το ξαναχρησιμοποιήσεις! Πολλές φορές αυτή είναι η μόνη λύση. Με το μολύβι σου λοιπόν δώσε το επιθυμητό σχήμα στο φρύδι σου ή «γέμισε» ελαφρώς τα σημεία που οι τριχούλες είναι πιο αραιές. Ξέχασε τις αυστηρές γραμμές και τις έντονες γωνίες.
Τζελ -μάσκαρα για τα φρύδια: ένα τζελ για τα φρύδια είναι ιδανικό για να κρατήσεις τις απείθαρχες τρίχες στην θέση τους και να διατηρήσεις τέλεια την γραμμή σου.
Καλοσχηματισμένα και καλοζωγραφισμένα: άπλωσε την σκιά για τα φρύδια σωστά και με προσοχή. Μην πάρεις μια σκιά για τα μάτια, καλό είναι να διαλέξεις συγκεκριμένα σκιά φρυδιών. Με την κατάλληλη σκιά μπορείς να φτιάξεις το φρύδι σου και να του δώσεις το επιθυμητό σχήμα και να το «γεμίσεις» με την σκιά σου, αποφεύγοντας τις υπερβολές. Το ζητούμενο δεν είναι το φρύδι σου να βγάζει μάτι, αλλά να είναι φυσικά τονισμένο.
Πηγή: womenonly.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2020
(
13
)
- ► 05/10 - 05/17 ( 2 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 3 )
- ► 01/26 - 02/02 ( 7 )
-
►
2019
(
22
)
- ► 07/28 - 08/04 ( 3 )
- ► 07/21 - 07/28 ( 1 )
- ► 07/07 - 07/14 ( 1 )
- ► 04/07 - 04/14 ( 8 )
- ► 03/24 - 03/31 ( 1 )
- ► 02/24 - 03/03 ( 3 )
- ► 01/20 - 01/27 ( 3 )
- ► 01/13 - 01/20 ( 2 )
-
►
2018
(
780
)
- ► 12/30 - 01/06 ( 1 )
- ► 11/25 - 12/02 ( 5 )
- ► 11/11 - 11/18 ( 12 )
- ► 11/04 - 11/11 ( 21 )
- ► 10/28 - 11/04 ( 3 )
- ► 10/21 - 10/28 ( 2 )
- ► 09/30 - 10/07 ( 6 )
- ► 09/23 - 09/30 ( 2 )
- ► 08/26 - 09/02 ( 2 )
- ► 08/12 - 08/19 ( 8 )
- ► 08/05 - 08/12 ( 27 )
- ► 07/29 - 08/05 ( 25 )
- ► 07/15 - 07/22 ( 6 )
- ► 06/24 - 07/01 ( 12 )
- ► 06/17 - 06/24 ( 9 )
- ► 06/10 - 06/17 ( 2 )
- ► 06/03 - 06/10 ( 18 )
- ► 05/27 - 06/03 ( 40 )
- ► 05/20 - 05/27 ( 42 )
- ► 05/13 - 05/20 ( 48 )
- ► 05/06 - 05/13 ( 32 )
- ► 04/29 - 05/06 ( 43 )
- ► 04/22 - 04/29 ( 20 )
- ► 04/15 - 04/22 ( 39 )
- ► 04/08 - 04/15 ( 23 )
- ► 04/01 - 04/08 ( 45 )
- ► 03/25 - 04/01 ( 31 )
- ► 03/18 - 03/25 ( 39 )
- ► 03/11 - 03/18 ( 16 )
- ► 03/04 - 03/11 ( 5 )
- ► 02/25 - 03/04 ( 30 )
- ► 02/18 - 02/25 ( 34 )
- ► 02/11 - 02/18 ( 27 )
- ► 02/04 - 02/11 ( 28 )
- ► 01/28 - 02/04 ( 26 )
- ► 01/21 - 01/28 ( 18 )
- ► 01/14 - 01/21 ( 25 )
- ► 01/07 - 01/14 ( 8 )
-
►
2017
(
946
)
- ► 12/31 - 01/07 ( 10 )
- ► 12/24 - 12/31 ( 7 )
- ► 12/17 - 12/24 ( 4 )
- ► 12/10 - 12/17 ( 19 )
- ► 12/03 - 12/10 ( 40 )
- ► 11/26 - 12/03 ( 37 )
- ► 11/19 - 11/26 ( 61 )
- ► 11/12 - 11/19 ( 58 )
- ► 11/05 - 11/12 ( 63 )
- ► 10/29 - 11/05 ( 31 )
- ► 10/22 - 10/29 ( 30 )
- ► 10/15 - 10/22 ( 6 )
- ► 10/08 - 10/15 ( 2 )
- ► 10/01 - 10/08 ( 11 )
- ► 09/24 - 10/01 ( 11 )
- ► 09/17 - 09/24 ( 19 )
- ► 09/10 - 09/17 ( 27 )
- ► 09/03 - 09/10 ( 27 )
- ► 08/27 - 09/03 ( 54 )
- ► 08/20 - 08/27 ( 37 )
- ► 08/13 - 08/20 ( 56 )
- ► 08/06 - 08/13 ( 25 )
- ► 07/30 - 08/06 ( 10 )
- ► 06/25 - 07/02 ( 1 )
- ► 06/18 - 06/25 ( 4 )
- ► 06/11 - 06/18 ( 6 )
- ► 06/04 - 06/11 ( 3 )
- ► 05/28 - 06/04 ( 3 )
- ► 05/21 - 05/28 ( 2 )
- ► 04/30 - 05/07 ( 1 )
- ► 04/16 - 04/23 ( 1 )
- ► 03/05 - 03/12 ( 1 )
- ► 02/26 - 03/05 ( 5 )
- ► 02/19 - 02/26 ( 13 )
- ► 02/12 - 02/19 ( 44 )
- ► 02/05 - 02/12 ( 76 )
- ► 01/29 - 02/05 ( 73 )
- ► 01/22 - 01/29 ( 39 )
- ► 01/15 - 01/22 ( 20 )
- ► 01/08 - 01/15 ( 1 )
- ► 01/01 - 01/08 ( 8 )
-
►
2016
(
1106
)
- ► 12/25 - 01/01 ( 16 )
- ► 12/18 - 12/25 ( 37 )
- ► 12/11 - 12/18 ( 51 )
- ► 12/04 - 12/11 ( 20 )
- ► 11/27 - 12/04 ( 30 )
- ► 11/20 - 11/27 ( 32 )
- ► 11/13 - 11/20 ( 34 )
- ► 11/06 - 11/13 ( 52 )
- ► 10/30 - 11/06 ( 42 )
- ► 10/23 - 10/30 ( 28 )
- ► 10/16 - 10/23 ( 18 )
- ► 10/09 - 10/16 ( 16 )
- ► 10/02 - 10/09 ( 18 )
- ► 09/25 - 10/02 ( 24 )
- ► 09/18 - 09/25 ( 20 )
- ► 09/11 - 09/18 ( 19 )
- ► 09/04 - 09/11 ( 16 )
- ► 08/28 - 09/04 ( 10 )
- ► 07/10 - 07/17 ( 1 )
- ► 07/03 - 07/10 ( 2 )
- ► 06/26 - 07/03 ( 7 )
- ► 06/19 - 06/26 ( 7 )
- ► 06/12 - 06/19 ( 7 )
- ► 06/05 - 06/12 ( 7 )
- ► 05/29 - 06/05 ( 8 )
- ► 05/22 - 05/29 ( 19 )
- ► 05/15 - 05/22 ( 16 )
- ► 05/08 - 05/15 ( 17 )
- ► 05/01 - 05/08 ( 9 )
- ► 04/24 - 05/01 ( 17 )
- ► 04/17 - 04/24 ( 27 )
- ► 04/10 - 04/17 ( 44 )
- ► 04/03 - 04/10 ( 27 )
- ► 03/27 - 04/03 ( 45 )
- ► 03/20 - 03/27 ( 71 )
- ► 03/13 - 03/20 ( 39 )
- ► 03/06 - 03/13 ( 27 )
- ► 02/28 - 03/06 ( 23 )
- ► 02/21 - 02/28 ( 45 )
- ► 02/14 - 02/21 ( 49 )
- ► 02/07 - 02/14 ( 28 )
- ► 01/31 - 02/07 ( 25 )
- ► 01/24 - 01/31 ( 25 )
- ► 01/17 - 01/24 ( 12 )
- ► 01/10 - 01/17 ( 6 )
- ► 01/03 - 01/10 ( 13 )
-
►
2015
(
2958
)
- ► 12/27 - 01/03 ( 12 )
- ► 12/20 - 12/27 ( 19 )
- ► 12/13 - 12/20 ( 34 )
- ► 12/06 - 12/13 ( 14 )
- ► 11/29 - 12/06 ( 32 )
- ► 11/22 - 11/29 ( 45 )
- ► 11/15 - 11/22 ( 45 )
- ► 11/08 - 11/15 ( 33 )
- ► 11/01 - 11/08 ( 18 )
- ► 10/25 - 11/01 ( 33 )
- ► 10/18 - 10/25 ( 43 )
- ► 10/11 - 10/18 ( 35 )
- ► 10/04 - 10/11 ( 37 )
- ► 09/27 - 10/04 ( 51 )
- ► 09/20 - 09/27 ( 46 )
- ► 09/13 - 09/20 ( 91 )
- ► 09/06 - 09/13 ( 71 )
- ► 08/30 - 09/06 ( 80 )
- ► 08/23 - 08/30 ( 87 )
- ► 08/16 - 08/23 ( 87 )
- ► 08/09 - 08/16 ( 41 )
- ► 08/02 - 08/09 ( 41 )
- ► 07/26 - 08/02 ( 40 )
- ► 07/19 - 07/26 ( 20 )
- ► 07/12 - 07/19 ( 23 )
- ► 07/05 - 07/12 ( 29 )
- ► 06/28 - 07/05 ( 36 )
- ► 06/21 - 06/28 ( 39 )
- ► 06/07 - 06/14 ( 34 )
- ► 05/31 - 06/07 ( 66 )
- ► 05/24 - 05/31 ( 68 )
- ► 05/17 - 05/24 ( 77 )
- ► 05/10 - 05/17 ( 97 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 61 )
- ► 04/26 - 05/03 ( 86 )
- ► 04/19 - 04/26 ( 70 )
- ► 04/12 - 04/19 ( 58 )
- ► 04/05 - 04/12 ( 107 )
- ► 03/29 - 04/05 ( 164 )
- ► 03/22 - 03/29 ( 147 )
- ► 03/15 - 03/22 ( 133 )
- ► 03/08 - 03/15 ( 102 )
- ► 03/01 - 03/08 ( 96 )
- ► 02/22 - 03/01 ( 94 )
- ► 02/15 - 02/22 ( 100 )
- ► 02/08 - 02/15 ( 73 )
- ► 02/01 - 02/08 ( 67 )
- ► 01/25 - 02/01 ( 22 )
- ► 01/18 - 01/25 ( 31 )
- ► 01/11 - 01/18 ( 12 )
- ► 01/04 - 01/11 ( 11 )
-
►
2014
(
1434
)
- ► 12/28 - 01/04 ( 1 )
- ► 12/14 - 12/21 ( 2 )
- ► 10/19 - 10/26 ( 1 )
- ► 10/05 - 10/12 ( 1 )
- ► 09/28 - 10/05 ( 6 )
- ► 09/21 - 09/28 ( 6 )
- ► 09/14 - 09/21 ( 5 )
- ► 09/07 - 09/14 ( 6 )
- ► 08/31 - 09/07 ( 3 )
- ► 08/24 - 08/31 ( 11 )
- ► 08/17 - 08/24 ( 26 )
- ► 08/10 - 08/17 ( 16 )
- ► 08/03 - 08/10 ( 17 )
- ► 07/27 - 08/03 ( 21 )
- ► 07/20 - 07/27 ( 11 )
- ► 07/13 - 07/20 ( 47 )
- ► 07/06 - 07/13 ( 53 )
- ► 06/29 - 07/06 ( 70 )
- ► 06/22 - 06/29 ( 37 )
- ► 06/15 - 06/22 ( 40 )
- ► 06/08 - 06/15 ( 63 )
- ► 06/01 - 06/08 ( 92 )
- ► 05/25 - 06/01 ( 79 )
- ► 05/18 - 05/25 ( 12 )
- ► 05/11 - 05/18 ( 30 )
- ► 05/04 - 05/11 ( 60 )
- ► 04/27 - 05/04 ( 65 )
- ► 04/20 - 04/27 ( 48 )
- ► 04/13 - 04/20 ( 75 )
- ► 04/06 - 04/13 ( 48 )
- ► 03/30 - 04/06 ( 70 )
- ► 03/23 - 03/30 ( 58 )
- ► 03/16 - 03/23 ( 49 )
- ► 03/09 - 03/16 ( 64 )
- ► 03/02 - 03/09 ( 47 )
- ► 02/23 - 03/02 ( 47 )
- ► 02/16 - 02/23 ( 44 )
- ► 02/09 - 02/16 ( 65 )
- ► 02/02 - 02/09 ( 38 )
-
►
2013
(
2
)
- ► 09/01 - 09/08 ( 2 )