Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015
Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού
Βροχές και καταιγίδες, κυρίως ανατολικά
Χαλάει ξανά ο καιρός σύμφωνα με το έκτακτο δελτίο που εξέδωσε η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία.
Σήμερα ισχυρές βροχές και καταιγίδες θα εκδηλωθούν στην Κεντρική Μακεδονία (κυρίως από τη Χαλκιδική και ανατολικότερα), την Ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη, τα νησιά του Βόρειου και Ανατολικού Αιγαίου, την Κρήτη και πιθανόν πρόσκαιρα στις Κυκλάδες (κυρίως τις ανατολικές), τα Δωδεκάνησα και τις Σποράδες. Αργά τη νύχτα στα νότια τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν.
Αύριο Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου στην Κεντρική Μακεδονία (από τη Χαλκιδική και ανατολικότερα), την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη κατά περιόδους θα σημειώνονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες. Πιθανόν μέχρι το βραδύ τα φαινόμενα να επηρεάσουν και τις Σποράδες, τα νησιά του Βόρειου και Ανατολικού Αιγαίου και τη Βόρεια Εύβοια.
Μαγικές φωτογραφίες από τη σημερινή υπερπανσέληνο
Μαγικές φωτογραφίες από τη σημερινή υπερπανσέληνο
Αθήνα, Ελλάδα
Μαγικές φωτογραφίες από όλο τον κόσμο χάρισε το σπάνιο αστρονομικό φαινόμενο που είχε να συμβεί από το 1982 και έγινε ορατό από το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, την Αφρική, την Αμερική και τη δυτική Ασία.Το φαινόμενο, το οποίο θα επιστρέψει και πάλι το 2033, δεν κατάφερε να γίνει ιδιαίτερα ορατό στην χώρα μας λόγω της πυκνής συννεφιάς.
Οι φάσεις του φαινομένου όπως έγινε ορατό στην Ελλάδα:
Έναρξη έκλειψης παρασκιάς: 3:11 πμ
Έναρξη μερικής έκλειψης: 4:07 πμ
Έναρξη ολικότητας: 5:11 πμ
Μέγιστο έκλειψης: 5:47 πμ
Τέλος ολικότητας: 6:23 πμ
Τέλος μερικής έκλειψης 7:27 πμ
Τέλος έκλειψης παρασκιάς 8:22 πμ (η Σελήνη θα έχει ήδη δύσει)
Η έκλειψη της 28ης Σεπτεμβρίου ήταν η τέταρτη και τελευταία ολική σεληνιακή έκλειψη της τελευταίας διετίας. Οι προηγούμενες ολικές εκλείψεις έλαβαν χώρα στις 15 Απριλίου 2014, στις 8 Οκτωβρίου 2014 και στις 4 Απριλίου 2015.
Παρά την ολική έκλειψη, το φεγγάρι δεν έγινε τελείως σκοτεινό, αλλά πήρε μια κοκκινωπή απόχρωση, η οποία οφείλεται σε ηλιακό φως που φτάνει στο φεγγάρι αφού ανακλαστεί από τη Γη.
Κάιρο, Αίγυπτος
Στο φαινόμενο της υπερπανσεληνιακής ολικής έκλειψης η πανσέληνος δείχνει αρκετά μεγαλύτερη και λαμπρότερη από το συνηθισμένο. Οι «υπερπανσέληνοι» δημιουργούνται επειδή η τροχιά της Σελήνης γύρω από τη Γη είναι ελλειπτική και όχι κυκλική. Ενώ η μέση απόσταση της Σελήνης από τον πλανήτη μας είναι περίπου 384.600 χιλιόμετρα, ο φυσικός δορυφόρος κινείται στα 405.600 χλμ στο «απόγειο» και πλησιάζει στα 226.000 χλμ στο «περίγειο».
Μπράιτον, Αγγλία
Υπερπανσελήνους έχουμε όταν η Σελήνη βρίσκεται στο περίγειότης και τα φεγγάρια εμφανίζονται περίπου 14% μεγαλύτερα και 30 φορές λαμπρότερα από το απόγειο των πανσελήνων, που είναι γνωστά ως «minimoons».
Ρόντα, Ισπανία
Οι εκλείψεις των υπερπανσελήνων είναι ιδιαίτερες. Έχουν γίνει πέντε φορές από το 1900 (το 1910, 1928, 1946, 1964 και 1982), τονίζει η NASA.
Οι «κανονικές» σεληνιακές εκλείψεις είναι πολύ πιο συνηθισμένες. Ενας, δηλαδή, παρατηρητής σε οποιαδήποτε περιοχή του πλανήτη μπορεί να δει μία ολική σεληνιακή έκλειψη μία φορά στα 2.5 χρόνια κατά μέσο όρο.
13 σουρεάλ GIFs που γεννούν τη φρίκη αλλά σας μαγεύουν
Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015
Απόψε η πρώτη Υπερπανσέληνος μετά από 33 χρόνια
Ένα κατακόκκινο τεράστιο φεγγάρι στον νυχτερινό ουρανό Για τους αστρονόμους και τους τους λάτρεις του ουρανού, η αποψινή νύχτα κρύβει ένα θέαμα που δεν πρέπει να χαθεί. Η πρώτη ολική έκλειψη υπερπανσελήνου από το 1982 είναι ίσως το φαινόμενο που θα καλύψει όλα όσα έχουν προηγηθεί την περασμένη χρονιά και είναι εξαιρετικά σπάνιο μια και αναμένεται να μην ξανασυμβεί πριν το 2033. Η NASA κυκλοφόρησε ένα βίντεο που μας συστήνει το σπάνιο αυτό φαινόμενο ενώ παράλληλα εξηγεί τη σημασία του και τη διαδικασία που το προκαλεί. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ΝΑSA απόψε, η Σελήνη θα φαίνεται έντονα κόκκινη και 14% μεγαλύτερη σε μέγεθος από το σύνηθες στην παρατήρησή της από τη Γη. To φαινόμενο θα έχει διάρκεια λίγο μεγαλύτερη από μία ώρα και θα είναι ορατό από την Αμερική, την Ευρώπη και κάποια σημεία της Αφρικής και της Ασίας. Όπως εξηγεί και το physicsgg.me, η «υπερπανσέληνος» συμβαίνει διότι η τροχιά της Σελήνης γύρω από τη Γη δεν είναι κυκλική αλλά ελλειπτική. Ενώ η μέση απόσταση Γης – Σελήνης είναι περίπου 384.600 χιλιόμετρα, η πιο μακρινή απόσταση είναι 405.600 χιλιόμετρα (απόγειο) και η πιο κοντινή 363.700 χιλιόμετρα (περίγειο). Υπερπανσέληνο έχουμε όταν η Σελήνη βρίσκεται στο περίγειό της και τότε φαίνεται 14% μεγαλύτερη και 30% λαμπρότερη σε σχέση με την εμφάνισή της όταν βρίσκεται στο απόγειό της.
Στη χώρα μας το φαινόμενο θα φθάσει στο μέγιστο σημείο του περίπου στις έξι παρά δέκα το πρωί. Η ολική φάση της έκλειψης θα είναι ορατή σχεδόν στο σύνολο της χώρας μας. Οι ακριβείς χρόνοι του φαινομένου στην Ελλάδα θα έχουν ως εξής: -Έναρξη έκλειψης παρασκιάς: 3:11 πμ -Έναρξη μερικής έκλειψης: 4:07 πμ -Έναρξη ολικότητας: 5:11 πμ -Μέγιστο έκλειψης: 5:47 πμ -Τέλος ολικότητας: 6:23 πμ -Τέλος μερικής έκλειψης 7:27 πμ -Τέλος έκλειψης παρασκιάς 8:22 πμ (η Σελήνη θα έχει ήδη δύσει). To φαινόμενο θα δείξει και το κανάλι της NASA ζωντανά.
Βίντεο που ΣΟΚΑΡΕΙ: Πανικός σε ψησταριά: Ποντικός "χορεύει" πάνω στον γύρο
Πηγή
Βίντεο που ΣΟΚΑΡΕΙ: Πανικός σε ψησταριά: Ποντικός "χορεύει" πάνω στον γύρο
Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τους θαμώνες ψητοπωλείου όταν ένα πελώριο τρωκτικό έκανε την εμφάνισή του κυριολεκτικά από το πουθενά.
Ειδικότερα, ένα ποντίκι σκαρφαλώνει πάνω στο γύρο και αρχίσει τις… χορευτικές φιγούρες αλά… pole dancing.
Απλά δείτε την… «χιουμοριστική» πλευρά του θέματος, εάν υπάρχει!
Έτσι το θέλουν οι γυναίκες - Πως φαντάζονται και πως ζωγραφίζουν στο χαρτι το αδρικό μόριο (video)
πηγη
Το τρίο της συμφοράς! Τράκαραν με δέντρο την ώρα που έκαναν... (video)
Άδοξο τέλος είχαν τρεις άνθρωποι που βρισκόντουσαν μέσα σε ένα σταθμευμένο όχημα, όταν ένας από τους «συμμετέχοντες» στην πράξη έλυσε κατά λάθος το χειρόφρενο.
Οι τρεις σύντροφοι, δύο γυναίκες και ένας άνδρας από την Κίνα, είχαν βρει «καταφύγιο» σε ένα λόφο στη Νότια Σαγκάη.
Όταν το χειρόφρενο λύθηκε κατά λάθος το όχημα άρχισε να κατηφορίζει την πλαγιά και κατέληξε με φόρα πάνω σε ένα δέντρο με αποτέλεσμα οι δύο γυναίκες να τραυματιστούν σοβαρά. Η μία έσπασε τα πόδια της και η άλλη υπέστη εσωτερικά τραύματα.
Ο άνδρας και η μία γυναίκα βγήκαν εύκολα από το όχημα. Η δεύτερη που έφερε πολλαπλά κατάγματα στα πόδια είχε σφηνωθεί ανάμεσα στο τιμόνι και τα καθίσματα και οι πυροσβέστες κατόρθωσαν να την απεγκλωβίσουν μετά από πολλή προσπάθεια.
Στις γυναίκες αρέσουν οι τριχωτοί άνδρες: Μύθος ή αλήθεια;
πηγη
Έπινε για αρκετούς μήνες 3 ποτήρια πράσινο τσάι την ημέρα - Δείτε τί έπαθε...
Mια νεαρή κοπέλα από τη Μεγάλη Βρετανία σίγουρα θα μετάνιωσε την επιλογή της να πίνει 3 ποτήρι πράσινο τσάι την ημέρα!
Κι αυτό γιατί μετά από αρκετούς μήνες άρχισε όλο και πιο συχνά να νιώθει ζαλάδα και ναυτίες, πόνο στις αρθρώσεις. α συμπτωματα όμως δεν ήταν μόνο αυτά καθώς το δέρμα της άρχισε να γίνεται... κίτρινο, ενώ άρχισε να πρήζεται και το συκώτι της!
Στην αρχή οι γιατροί υπέθεσαν πως πρόκειται για κάποια λοίμωξη που προέρχεται από το ουροποιητικό σύστημα και αργότερα για ηπατίτιδα. Όταν όμως η κοπέλα του είπεγια τις διατροφικές της συνήθειες τότε κατάλαβαν περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Έτσι μετά από μια σύντομη νοσηλεία και την κατάλληλη, ο οργανισμός της επανήλθε στο φυσιολογικό.
Κατουρήθηκε η Victoria Beckham; Δείτε την «τύφλα» στο μεθύσι να κρατιέται από τον David για να μην πέσει!
13 σουρεάλ GIFs που γεννούν τη φρίκη αλλά σας μαγεύουν
Καλώς ορίσατε σε έναν κόσμο παράξενο και σκοτεινό. Η συλλογή Mutations (σ.σ. Μεταλλάξεις) φθάνει στις οθόνες του υπολογιστή μας από τη Νέα Υόρκη και τη video artist, Σαμ Κάνον η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή υπερρεαλιστικών GIFs εικόνων.
Οι εικόνες αυτές - όπως η ίδια εξηγεί - εξερευνούν το σχετικά αχαρτογράφητο χώρο μεταξύ κινούμενης και σταθερής εικόνας.
"Κατάσκοπος" κατσαρίδα! Απίστευτη επινόηση Ρώσων (video)
Τι δείχνουν τα ρούχα που φοράς για τον χαρακτήρα σου
Άντρας ή γυναίκα, έφηβος ή συνταξιούχος, ελεύθερος ή παντρεμένος, ή όποιες άλλες ιδιότητες και ρόλους αν έχουμε, το ντύσιμο είναι ένας κανόνας απ’ τον οποίο κανείς δε γλιτώνει, ακόμη κι αν το θέλει. Μάλλον βέβαια, κανείς δεν το θέλει. Όσο βασανιστικό κι αν είναι ενίοτε (και για κάποιους, κάποιες περισσότερο, το καθημερινό ντύσιμο είναι συχνά ένα «μαρτύριο») όλοι θέλουν να ντύνονται. Όχι μόνο για να μην κρυώνουν, να σκεπάσουν τη γύμνια τους, να προστατεύσουν το σώμα τους. Εξίσου σημαντικό είναι το ντύσιμο σαν προετοιμασία για να «βγούμε στη σκηνή» της ζωής. Και όμοια με το θέατρο αλλάζουμε κοστούμια ανάλογα με το έργο, τη σκηνή, το ρόλο, τα συναισθήματα. Είτε ντυνόμαστε με την τελευταία λέξη της μόδας είτε φοράμε και ξαναφοράμε τα ρούχα που πιστεύουμε ότι μας ταιριάζουν, είτε είναι ακριβά, φτηνά, φανταχτερά, σεμνά, μαύρα ή πολύχρωμα τα ρούχα είναι μια απεικόνιση του εσωτερικού μας κόσμου που δείχνουμε σε όλους.
Μπορούμε άλλωστε να το διαπιστώσουμε και στον εαυτό μας. Όταν περπατάμε στο δρόμο, όταν βρεθούμε σε μια αίθουσα με κόσμο, όταν είμαστε καλεσμένοι μαζί με ανθρώπους που γνωρίζουμε λίγο ή καθόλου σ΄ ένα φιλικό σπίτι, τι είναι αυτό που μας κάνει να διαμορφώσουμε μια πρώτη εντύπωση για τους γύρω μας;
Μία εικόνα που, σαν να ρίχνουμε μια ματιά σε φωτογραφία, σαν ένα «σκανάρισμα», καταρχήν μας δίνει τις πρώτες πληροφορίες για τον άνθρωπο που έχουμε απέναντι μας. Η εικόνα αυτή περιλαμβάνει το πρόσωπο, τα μαλλιά, τη στάση του σώματος και ασφαλώς τα ρούχα, και μπορεί να επηρεάσει αρκετά τα συναισθήματα συμπάθειας ή αντιπάθειας που αναπτύσσουμε για τον άνθρωπο αυτό. Μ’ αυτό το πρώτο «σκανάρισμα» αναγνωρίζουμε σχήματα και αποκωδικοποιούμε τα μηνύματα του άλλου. Και μπορεί βέβαια, αν είμαστε «θύματα της εικόνας» να μας κάνει να απορρίψουμε έναν άνθρωπο και να χάσουμε κάθε ενδιαφέρον να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Ίσως μάλιστα είμαστε τέτοια (θύματα) περισσότερο από όσο θέλουμε να παραδεχτούμε
Το ίδιο δύσκολο είναι για πολλούς ανθρώπους να παραδεχτούν ότι δίνουν σημασία στα ρούχα που φοράνε. Κι όμως σε κανέναν δεν είναι αδιάφορο το τι φοράει, εκτός αν πάσχει από κάποια ψυχική διαταραχή, οπότε αλλοιώνεται η εικόνα του εαυτού.
Το ντύσιμο είναι μία μορφή επικοινωνίας. Βρίσκεται ακριβώς στο σύνορο (και είναι ένα σύνορο) μεταξύ του εσωτερικού μας και του εξωτερικού, του κοινωνικού κόσμου. Ανήκει σ’ εμάς, είναι κομμάτι μας, αφού το επιλέγουμε και το φέρουμε πάνω μας και ταυτόχρονα είναι κάτι που βρίσκεται ήδη έξω από μας, οπότε μπορούμε να πούμε ότι μ’ αυτά που φοράμε έχουμε μια πολύ προσωπική συνομιλία με τον κόσμο, έτσι όπως τον αντιλαμβανόμαστε. Είναι αξιοθαύμαστο το πώς το ντύσιμο μπορεί να είναι ταυτόχρονα ένα παραβάν που μας κρύβει και μία οθόνη που μας προβάλλει!
Η Αννέτα είναι μία πολύ έξυπνη και πνευματώδης, επιτυχημένη επιστήμων. Είναι 38 ετών, είχε έναν αποτυχημένο γάμο στα 27 της που κράτησε ενάμιση χρόνο κι από τότε ζει μόνη. Τα ρούχα της συχνά φέρνουν σε αμηχανία τους γύρω της. Φυσικά δεν περιμένει κανείς να ντύνεται σαν μοντέλο, ιδιαίτερα όταν έρχεται στη δουλειά στο εργαστήριο, όμως το ίδιο αφρόντιστο και αλλοπρόσαλλο είναι το ντύσιμο της και σε επαγγελματικά ή φιλικά γεύματα ή εκδηλώσεις της εταιρίας. Χαρακτηριστικά: πράσινη φαρδιά μακριά φούστα, πολύχρωμο φαρδύ πουκάμισο, γιλέκο από απομίμηση δέρματος, κάπως παλιωμένα μοκασσίνια και μαζί μ’ αυτά μία έκφραση που είναι σαν να λέει «δεν αισθάνομαι καθόλου άνετα». Σε εκμυστηρεύσεις σε μία φίλη παραδέχεται ότι δεν αισθάνεται καθόλου γυναίκα, ότι μόνο με την άσπρη ουδέτερη ποδιά του εργαστηρίου που είναι ίδια για άντρες και γυναίκες νιώθει άνετα. Νιώθει ότι δεν ξέρει σαν γυναίκα ποια και πώς θέλει να είναι και γι’ αυτό προτιμά να κρύβεται πίσω από ρούχα ουδέτερα, που δεν αρέσουν ούτε στην ίδια. Δεν της είναι αδιάφορο το τι εντύπωση δίνει στους άλλους αλλά έχει παραιτηθεί. Αυτό ακριβώς το μήνυμα που δίνουν και τα ρούχα της.
Φυσικά δεν δίνουν όλοι την ίδια σημασία στα ρούχα και στην εμφάνιση. Για κάποιους είναι «αναγκαίο κακό» και, εκτός από κάποιες ιδιαίτερες περιστάσεις, διαλέγουν ρούχα πρακτικά και ευκολοφόρετα που να μην χρειάζεται να ασχοληθούν πολύ ώρα με το καθημερινό τους ντύσιμο. Για άλλους το ντύσιμο είναι μία τελετουργία που περιλαμβάνει, την αγορά, τους κατάλληλους συνδυασμούς ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ, την καθημερινή φροντίδα ως την παραμικρή λεπτομέρεια. Η τέλεια εμφάνιση και η τεράστια σημασία που δίνουν κάποιοι άνθρωποι στο ντύσιμο τους –και προκαλούν το θαυμασμό- δεν είναι οπωσδήποτε ένδειξη αυτοπεποίθησης και σιγουριάς. Συχνά είναι η προσπάθεια να καλυφθεί μία έντονη ναρκισσιστική ανισορροπία. Κάποιος που είναι σίγουρος για τον εαυτό του δεν έχει ανάγκη από την συνεχή επιβεβαίωση ότι είναι καλοντυμένος, ωραίος, άψογος. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλά από τα μοντέλα που θαυμάζουμε –και συχνά ζηλεύουμε- για την τέλεια εμφάνιση και το υπέροχο ντύσιμο τους, πάσχουν από νευρική ανορεξία (και όχι μόνο) που είναι η κατεξοχήν πάθηση της αρνητικής αυτοεικόνας.
Επειδή ακριβώς έχουμε μάθει από μικροί να «χρησιμοποιούμε» τα ρούχα σαν σύνορο του αυστηρά προσωπικού μας χώρου αλλά ταυτόχρονα και σαν σημείο συνάντησης του με τον εξωτερικό κόσμο, γι’ αυτό είναι δύσκολο να μην κουβαλούν καμία απολύτως σημασία για μας. Κι επειδή η μητέρα μας ήταν η πρώτη προσωπική μας «ενδυματολόγος» (για πολλές γυναίκες και η παντοτινή) με κάποιο τρόπο το ντύσιμο μας κουβαλάει κάπου τη στάμπα της, έστω και πολύ καλά κρυμμένη. Η μητέρα είναι αυτή που με τον τρόπο που φροντίζει το σώμα μας, που μας ντύνει και που με τα όνειρα, τις προσδοκίες και τους δικούς της κανόνες («μία γυναίκα πρέπει να είναι πάντα περιποιημένη», «να φοράς ρούχα απλά, να μην προκαλείς», «τα αγόρια δε φοράνε χτυπητά χρώματα», «τι παριστάνεις με τα μαύρα, δε σου πάνε καθόλου», «τα τακούνια είναι για άλλο τύπο γυναίκας, πιο αεράτο») καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το σώμα μας και το ντύνουμε.
Η Αμαλία, είναι 45 κι εξακολουθεί να ντύνεται λίγο πανκ, όπως έκανε σαν νεαρό κορίτσι, για να αντιδράσει στην συντηρητική και καταπιεστική μητέρα της. Τα ρούχα της εξακολουθούν να λένε –έστω λιγότερο δυνατά: «δεν θα μου πεις εσύ πώς θα ντυθώ! Δεν θα μοιάσω σ’ εσένα!».
Στην εφηβεία ξεκινούν όλα. Τα ρούχα είναι τόσο σημαντικά γιατί επιτρέπουν στον έφηβο να ελέγχει την εμφάνιση του μ’ αυτό το σώμα που ξαφνικά και πολλές φορές με επώδυνο τρόπο, μεταβάλλεται. Το ντύσιμο είναι απ’ τη μια προβολή της προσωπικής ταυτότητας απέναντι στους γονείς («δεν είμαι σαν εσάς») κι απ΄ την άλλη κρύψιμο του ακόμη αβέβαιου και ανασφαλούς εαυτού πίσω από τις «σωστές» μάρκες, τα ρούχα-στολή, που φορούν με σχεδόν πανομοιότυπο τρόπο διάφορες ομάδες εφήβων και αισθάνονται έτσι ότι «ανήκουν».
Στην ενήλικη ζωή, περίπου γύρω στην ηλικία των 30 αποκτούμε σιγά-σιγά τον πιο δικό μας τρόπο ντυσίματος. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αλλάζει πια. Το ντύσιμο ακολουθεί τα συναισθήματα μας και την προσωπική μας πορεία. Μεγάλες αλλαγές στη ζωή μας, ο τρόπος που βλέπουμε τον εαυτό μας, καθρεφτίζονται στον τρόπο που ντυνόμαστε. Όταν νιώθουμε πιο σίγουροι, πιο συμφιλιωμένοι με τον εαυτό μας, αλλάζουν και κάποια πράγματα στο ντύσιμο μας. Για άλλους μπορεί να είναι αυτό περισσότερη φροντίδα, για άλλους περισσότερη χαλαρότητα, για άλλους πιο «ανοιχτό», «εξωστρεφές» ντύσιμο ή πιο φωτεινά χρώματα.
Μερικές φορές βέβαια μπορούμε να αντιστρέψουμε τα πράγματα και να χρησιμοποιήσουμε το ντύσιμο σαν ελιξίριο της ψυχής. Μετά από μία δύσκολη και κουραστική μέρα, σε μία περίοδο που νιώθουμε ότι τα πράγματα δεν μας πάνε καλά, καταφεύγουμε στα ρούχα και προσπαθούμε, φροντίζοντας την εμφάνιση μας να φροντίσουμε και τον εαυτό μας, να νιώσουμε καλύτερα, να αλλάξουμε διάθεση. Αυτό, πολύ συχνά έχει αποτέλεσμα, έστω και μόνο σαν μια πράξη φροντίδας προς τον εαυτό μας που καταλήγει σ’ ένα βλέμμα ικανοποίησης προς το είδωλο μας στον καθρέφτη. Αν και συνήθως δεν κρατάει πολύ είναι πάντως πολύ ανακουφιστικό και είναι σημαντικό να μπορούμε να το κάνουμε.
Τα ρούχα λοιπόν αποκαλύπτουν πράγματα για τους ανθρώπους που τα φορούν. Όχι όμως τόσα, όσα μπορούν οι ίδιοι να μας πουν. Μπορεί να μείνουμε κατάπληκτοι για το πόσο έξω μπορεί να πέσαμε στη γνώμη που σχηματίσαμε για έναν άνθρωπο μόνο απ’ την εμφάνιση του. Οι κώδικες μας δεν συμπίπτουν πάντα. Γι’ αυτό αν θέλουμε να πραγματικά να μάθουμε τι λένε για κάποιον τα ρούχα του, δεν έχουμε παρά να τον ρωτήσουμε.
Συνήθως προσπαθούμε με το ντύσιμο μας να παρουσιαστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους γύρω μας, κατά κάποιο τρόπο να παρουσιάσουμε έναν ιδανικό εαυτό. Γι’ αυτό και συχνά διαλέγουμε ρούχα που δεν ταιριάζουν οπωσδήποτε με τον τύπο ή το σώμα μας αλλά με αυτό που θα θέλαμε να είμαστε. Τότε είναι που το ντύσιμο μας «δεν μας πάει». Αυτό που ονομάζεται στον κόσμο της μόδας «στιλ» δεν είναι τίποτε άλλο από την αρμονία που αποπνέει η εμφάνιση ενός ανθρώπου όταν νιώθει άνετα και καλά μέσα στα ρούχα του, ότι τον αντιπροσωπεύουν, ό,τι είδους κι αν είναι αυτά: κλασσικά, μοντέρνα, εκκεντρικά, φροντισμένα ή ατημέλητα, καινούργια ή παλιά. Γι’ αυτό και σε πολλούς -νέους συνήθως- ανθρώπους που προσπαθούν να ντυθούν σύμφωνα με τη μόδα χωρίς να τους συνδέει κάτι με το είδος των ρούχων που φορούν, το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές σαν «κακοφωνία».
Πράγματα που βρίσκουν σέξι οι άντρες στις γυναίκες
Από την ψυχολόγο Λουίζα Βογιατζή mypsychologist.gr
Κατουρήθηκε η Victoria Beckham; Δείτε την «τύφλα» στο μεθύσι να κρατιέται από τον David για να μην πέσει!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Η πιο άβολη στιγμή που έχει ζήσει μέχρι τώρα η συνήθως ατσαλάκωτη και αγέλαστη Victoria Beckham, κάνει εδώ και λίγη ώρα το γύρο του πλανήτη, προσφέροντας πολύ γέλιο και ένα «Αχ τι έπαθε η κακομοίρα» γεμάτο συμπόνια από όλους μας.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η ίδια γιόρταζε την επέτειο 4 ετών από τη δημιουργία του fashion brand της. Για το λόγο αυτό διοργάνωσε ένα μεγάλο party στο κατάστημα στην οδό Ντόβερ στο Λονδίνο, με καλεσμένους της αφρόκρεμα της διεθνούς show biz και φυσικά τον David Beckham.
Η χαρά της ήταν μεγάλη. Ήπιε πολύ, χόρεψε, διασκέδασε και πρόσφερε ένα τεράστιο δώρο στους παπαράτσι που την απαθανάτισαν να βγαίνει από το κατάστημα τύφλα στο μεθύσι –την κρατούσε ο σύζυγός της- με έναν τεράστιο λεκέ στο παντελόνι της. Οι κακεντρεχείς ισχυρίζονται πως… τα έκανε πάνω της, ενώ όσοι έχουν καλή διάθεση υποστηρίζουν πως απλά έριξε πάνω της το ποτό της.
Ό,τι κι αν συνέβη, από τις δυο παραπάνω εκδοχές, η κατάληξη είναι πως η Victoria Beckham έγινε ρεζίλι σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Δείτε τις φωτογραφίες που κάνουν το γύρο του πλανήτη:
Η γέφυρα-εφιάλτης για κάθε υψοφοβικό (και όχι μόνο...)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2020
(
13
)
- ► 05/10 - 05/17 ( 2 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 3 )
- ► 01/26 - 02/02 ( 7 )
-
►
2019
(
22
)
- ► 07/28 - 08/04 ( 3 )
- ► 07/21 - 07/28 ( 1 )
- ► 07/07 - 07/14 ( 1 )
- ► 04/07 - 04/14 ( 8 )
- ► 03/24 - 03/31 ( 1 )
- ► 02/24 - 03/03 ( 3 )
- ► 01/20 - 01/27 ( 3 )
- ► 01/13 - 01/20 ( 2 )
-
►
2018
(
780
)
- ► 12/30 - 01/06 ( 1 )
- ► 11/25 - 12/02 ( 5 )
- ► 11/11 - 11/18 ( 12 )
- ► 11/04 - 11/11 ( 21 )
- ► 10/28 - 11/04 ( 3 )
- ► 10/21 - 10/28 ( 2 )
- ► 09/30 - 10/07 ( 6 )
- ► 09/23 - 09/30 ( 2 )
- ► 08/26 - 09/02 ( 2 )
- ► 08/12 - 08/19 ( 8 )
- ► 08/05 - 08/12 ( 27 )
- ► 07/29 - 08/05 ( 25 )
- ► 07/15 - 07/22 ( 6 )
- ► 06/24 - 07/01 ( 12 )
- ► 06/17 - 06/24 ( 9 )
- ► 06/10 - 06/17 ( 2 )
- ► 06/03 - 06/10 ( 18 )
- ► 05/27 - 06/03 ( 40 )
- ► 05/20 - 05/27 ( 42 )
- ► 05/13 - 05/20 ( 48 )
- ► 05/06 - 05/13 ( 32 )
- ► 04/29 - 05/06 ( 43 )
- ► 04/22 - 04/29 ( 20 )
- ► 04/15 - 04/22 ( 39 )
- ► 04/08 - 04/15 ( 23 )
- ► 04/01 - 04/08 ( 45 )
- ► 03/25 - 04/01 ( 31 )
- ► 03/18 - 03/25 ( 39 )
- ► 03/11 - 03/18 ( 16 )
- ► 03/04 - 03/11 ( 5 )
- ► 02/25 - 03/04 ( 30 )
- ► 02/18 - 02/25 ( 34 )
- ► 02/11 - 02/18 ( 27 )
- ► 02/04 - 02/11 ( 28 )
- ► 01/28 - 02/04 ( 26 )
- ► 01/21 - 01/28 ( 18 )
- ► 01/14 - 01/21 ( 25 )
- ► 01/07 - 01/14 ( 8 )
-
►
2017
(
946
)
- ► 12/31 - 01/07 ( 10 )
- ► 12/24 - 12/31 ( 7 )
- ► 12/17 - 12/24 ( 4 )
- ► 12/10 - 12/17 ( 19 )
- ► 12/03 - 12/10 ( 40 )
- ► 11/26 - 12/03 ( 37 )
- ► 11/19 - 11/26 ( 61 )
- ► 11/12 - 11/19 ( 58 )
- ► 11/05 - 11/12 ( 63 )
- ► 10/29 - 11/05 ( 31 )
- ► 10/22 - 10/29 ( 30 )
- ► 10/15 - 10/22 ( 6 )
- ► 10/08 - 10/15 ( 2 )
- ► 10/01 - 10/08 ( 11 )
- ► 09/24 - 10/01 ( 11 )
- ► 09/17 - 09/24 ( 19 )
- ► 09/10 - 09/17 ( 27 )
- ► 09/03 - 09/10 ( 27 )
- ► 08/27 - 09/03 ( 54 )
- ► 08/20 - 08/27 ( 37 )
- ► 08/13 - 08/20 ( 56 )
- ► 08/06 - 08/13 ( 25 )
- ► 07/30 - 08/06 ( 10 )
- ► 06/25 - 07/02 ( 1 )
- ► 06/18 - 06/25 ( 4 )
- ► 06/11 - 06/18 ( 6 )
- ► 06/04 - 06/11 ( 3 )
- ► 05/28 - 06/04 ( 3 )
- ► 05/21 - 05/28 ( 2 )
- ► 04/30 - 05/07 ( 1 )
- ► 04/16 - 04/23 ( 1 )
- ► 03/05 - 03/12 ( 1 )
- ► 02/26 - 03/05 ( 5 )
- ► 02/19 - 02/26 ( 13 )
- ► 02/12 - 02/19 ( 44 )
- ► 02/05 - 02/12 ( 76 )
- ► 01/29 - 02/05 ( 73 )
- ► 01/22 - 01/29 ( 39 )
- ► 01/15 - 01/22 ( 20 )
- ► 01/08 - 01/15 ( 1 )
- ► 01/01 - 01/08 ( 8 )
-
►
2016
(
1106
)
- ► 12/25 - 01/01 ( 16 )
- ► 12/18 - 12/25 ( 37 )
- ► 12/11 - 12/18 ( 51 )
- ► 12/04 - 12/11 ( 20 )
- ► 11/27 - 12/04 ( 30 )
- ► 11/20 - 11/27 ( 32 )
- ► 11/13 - 11/20 ( 34 )
- ► 11/06 - 11/13 ( 52 )
- ► 10/30 - 11/06 ( 42 )
- ► 10/23 - 10/30 ( 28 )
- ► 10/16 - 10/23 ( 18 )
- ► 10/09 - 10/16 ( 16 )
- ► 10/02 - 10/09 ( 18 )
- ► 09/25 - 10/02 ( 24 )
- ► 09/18 - 09/25 ( 20 )
- ► 09/11 - 09/18 ( 19 )
- ► 09/04 - 09/11 ( 16 )
- ► 08/28 - 09/04 ( 10 )
- ► 07/10 - 07/17 ( 1 )
- ► 07/03 - 07/10 ( 2 )
- ► 06/26 - 07/03 ( 7 )
- ► 06/19 - 06/26 ( 7 )
- ► 06/12 - 06/19 ( 7 )
- ► 06/05 - 06/12 ( 7 )
- ► 05/29 - 06/05 ( 8 )
- ► 05/22 - 05/29 ( 19 )
- ► 05/15 - 05/22 ( 16 )
- ► 05/08 - 05/15 ( 17 )
- ► 05/01 - 05/08 ( 9 )
- ► 04/24 - 05/01 ( 17 )
- ► 04/17 - 04/24 ( 27 )
- ► 04/10 - 04/17 ( 44 )
- ► 04/03 - 04/10 ( 27 )
- ► 03/27 - 04/03 ( 45 )
- ► 03/20 - 03/27 ( 71 )
- ► 03/13 - 03/20 ( 39 )
- ► 03/06 - 03/13 ( 27 )
- ► 02/28 - 03/06 ( 23 )
- ► 02/21 - 02/28 ( 45 )
- ► 02/14 - 02/21 ( 49 )
- ► 02/07 - 02/14 ( 28 )
- ► 01/31 - 02/07 ( 25 )
- ► 01/24 - 01/31 ( 25 )
- ► 01/17 - 01/24 ( 12 )
- ► 01/10 - 01/17 ( 6 )
- ► 01/03 - 01/10 ( 13 )
-
►
2015
(
2958
)
- ► 12/27 - 01/03 ( 12 )
- ► 12/20 - 12/27 ( 19 )
- ► 12/13 - 12/20 ( 34 )
- ► 12/06 - 12/13 ( 14 )
- ► 11/29 - 12/06 ( 32 )
- ► 11/22 - 11/29 ( 45 )
- ► 11/15 - 11/22 ( 45 )
- ► 11/08 - 11/15 ( 33 )
- ► 11/01 - 11/08 ( 18 )
- ► 10/25 - 11/01 ( 33 )
- ► 10/18 - 10/25 ( 43 )
- ► 10/11 - 10/18 ( 35 )
- ► 10/04 - 10/11 ( 37 )
- ► 09/27 - 10/04 ( 51 )
- ► 09/20 - 09/27 ( 46 )
- ► 09/13 - 09/20 ( 91 )
- ► 09/06 - 09/13 ( 71 )
- ► 08/30 - 09/06 ( 80 )
- ► 08/23 - 08/30 ( 87 )
- ► 08/16 - 08/23 ( 87 )
- ► 08/09 - 08/16 ( 41 )
- ► 08/02 - 08/09 ( 41 )
- ► 07/26 - 08/02 ( 40 )
- ► 07/19 - 07/26 ( 20 )
- ► 07/12 - 07/19 ( 23 )
- ► 07/05 - 07/12 ( 29 )
- ► 06/28 - 07/05 ( 36 )
- ► 06/21 - 06/28 ( 39 )
- ► 06/07 - 06/14 ( 34 )
- ► 05/31 - 06/07 ( 66 )
- ► 05/24 - 05/31 ( 68 )
- ► 05/17 - 05/24 ( 77 )
- ► 05/10 - 05/17 ( 97 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 61 )
- ► 04/26 - 05/03 ( 86 )
- ► 04/19 - 04/26 ( 70 )
- ► 04/12 - 04/19 ( 58 )
- ► 04/05 - 04/12 ( 107 )
- ► 03/29 - 04/05 ( 164 )
- ► 03/22 - 03/29 ( 147 )
- ► 03/15 - 03/22 ( 133 )
- ► 03/08 - 03/15 ( 102 )
- ► 03/01 - 03/08 ( 96 )
- ► 02/22 - 03/01 ( 94 )
- ► 02/15 - 02/22 ( 100 )
- ► 02/08 - 02/15 ( 73 )
- ► 02/01 - 02/08 ( 67 )
- ► 01/25 - 02/01 ( 22 )
- ► 01/18 - 01/25 ( 31 )
- ► 01/11 - 01/18 ( 12 )
- ► 01/04 - 01/11 ( 11 )
-
►
2014
(
1434
)
- ► 12/28 - 01/04 ( 1 )
- ► 12/14 - 12/21 ( 2 )
- ► 10/19 - 10/26 ( 1 )
- ► 10/05 - 10/12 ( 1 )
- ► 09/28 - 10/05 ( 6 )
- ► 09/21 - 09/28 ( 6 )
- ► 09/14 - 09/21 ( 5 )
- ► 09/07 - 09/14 ( 6 )
- ► 08/31 - 09/07 ( 3 )
- ► 08/24 - 08/31 ( 11 )
- ► 08/17 - 08/24 ( 26 )
- ► 08/10 - 08/17 ( 16 )
- ► 08/03 - 08/10 ( 17 )
- ► 07/27 - 08/03 ( 21 )
- ► 07/20 - 07/27 ( 11 )
- ► 07/13 - 07/20 ( 47 )
- ► 07/06 - 07/13 ( 53 )
- ► 06/29 - 07/06 ( 70 )
- ► 06/22 - 06/29 ( 37 )
- ► 06/15 - 06/22 ( 40 )
- ► 06/08 - 06/15 ( 63 )
- ► 06/01 - 06/08 ( 92 )
- ► 05/25 - 06/01 ( 79 )
- ► 05/18 - 05/25 ( 12 )
- ► 05/11 - 05/18 ( 30 )
- ► 05/04 - 05/11 ( 60 )
- ► 04/27 - 05/04 ( 65 )
- ► 04/20 - 04/27 ( 48 )
- ► 04/13 - 04/20 ( 75 )
- ► 04/06 - 04/13 ( 48 )
- ► 03/30 - 04/06 ( 70 )
- ► 03/23 - 03/30 ( 58 )
- ► 03/16 - 03/23 ( 49 )
- ► 03/09 - 03/16 ( 64 )
- ► 03/02 - 03/09 ( 47 )
- ► 02/23 - 03/02 ( 47 )
- ► 02/16 - 02/23 ( 44 )
- ► 02/09 - 02/16 ( 65 )
- ► 02/02 - 02/09 ( 38 )
-
►
2013
(
2
)
- ► 09/01 - 09/08 ( 2 )