Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Ιπποπόταμος ζήτησε ραντεβού από... ιπποπόταμο μέσω Twitter: «Είμαι single και διαθέσιμος»


Μια ιστορία αγάπης εξελίσσεται στο Twitter και έχει κάνει τους χρήστες να παρακολουθούν με αγωνία.


Ολα ξεκίνησαν, όταν ο Τίμοθι, ένας ιπποπόταμος από τον το ζωολογικό κήπο του Σαν Αντόνιο, τουίταρε μήνυμα προς την  Φιόνα, έναν θηλυκό ιπποπόταμο, που έχει γίνει σταρ τους τελευταίους μήνες.


«Το όνομά μου είναι Τίμοθι. Σε έχω δει στο διαδίκτυο στον ζωολογικό κήπο του Σινσινάτι και είσαι ο πιο όμορφος ιπποπόταμος που έχω δει! Ισως μπορούμε να συναντηθούμε κάποια μέρα και να γίνουμε ζευγάρι; Είμαι single και διαθέσιμος», έγραψε στο Twitter.




Και η Φιόνα... απάντησε!


«Η Φιόνα σκέφτεται πως είσαι χαριτωμένος, αλλά σημασία έχει ο ψυχικός κόσμος. Το DNA θα αποφασίσει εάν είσαι ο ένας για τη μικρή μας ντίβα. Οποιοσδήποτε ο σύντροφος θα πρέπει να είναι ΟΚ με το να βρίσκεται στο παρασκήνιο. Είσαι εντάξει με τους παπαράτσι; Και το πιο σημαντικό, είσαι διατεθειμένος να μετακομίσεις», σημείωσε ο ζωολογικός κήπος του Σινσινάτι. 


Οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου «έλιωσαν» και ανυπομονούν να δουν τι θα γίνει με το ειδύλλιο.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου