Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Πάγκαλος: Να ονομαστούν όπως θέλουν τα Σκόπια

Χαρακτήρισε ως σωστή την θέση του Ντιμιτρόφ περί μη αποκλειστικότητας της Ελλάδας στον όρο Μακεδονία.

Υπέρ του να επιλέξουν τα Σκόπια την ονομασία της γειτονικής μας χώρας τάχθηκε ο πρώην υπουργός Θεόδωρος Πάγκαλος μιλώντας στον ΣΚΑΪ.


Ο κ. Πάγκαλος χαρακτήρισε ως σωστή την θέση του υπουργού Εξωτερικών της ΠΓΔΜ περί μη αποκλειστικότητας της Ελλάδας στον όρο Μακεδονία.


Τόνισε δε, ότι την ίδια άποψη είχε και το 1992, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «τα Σκόπια ας λέγονται Αθήνα ή Σπάρτη. Εμένα όταν μου εμφάνισε το θέμα το 1992 ο Σαμαράς, η απάντηση μου ήταν να ονομαστούν όπως θέλουν».


Όσον αφορά στις αντιδράσεις στην Ελλάδα στη χρήση του όρου Μακεδονία, ο κ. Πάγκαλος είπε ότι «οι αντιδράσεις προέρχονται από κόμπλεξ, που έχουν όλοι οι ύποπτοι κύκλοι».


Ενώ αναφερόμενος στο ενδεχόμενο δημοψηφίσματος, είπε ότι «600.000 ψήφισαν τον Σώρρα, μη μου λέτε για λαό».


Συνέχισε δε λέγοντας ότι «ένας λαός ηλιθίων δεν μπορεί να κάνει δημοψήφισμα, που θέλει ο Καμμένος».


Μιλώντας για τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στη χώρα, ο πρώην υπουργός χαρακτήρισε «παραμύθι» τον ισχυρισμό της κυβέρνησης για έξοδο από το μνημόνιο.


Παράλληλα επέμεινε στη φράση του «όλοι μαζί τα φάγαμε», προσθέτοντας ότι «εγώ είμαι προφήτης, λέω πολύ έγκαιρα πράγματα, που περνάει ο χρόνος και δικαιώνομαι στην πράξη».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου