Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Η Ρία Αντωνίου σε θανατηφόρες πόζες!



«Είμαι πολύ δύσκολη και συνήθως ο άλλος μου φαίνεται πολύ λίγος σε όλα, στο μυαλό, στην προσωπικότητα, ακόμη και στο σεξ. Είμαι εγωίστρια. Σημασία έχει πάνω απ'ολα να ικανοποιούμαι εγώ". "Κάνω συχνά καψόνια στους άντρες. Μου αρέσει να τους βασανίζω, γιατί θέλω να με καψουρεύονται, να είναι ερωτευμένοι μαζί μου. Πραγματικά θέλω όλοι να πεθαίνουν για μένα...»   Αυτά ήταν τα καυτά νέα της Ρίας Αντωνίου όπως τα αποκάλυψε η ίδια σε πρόσφατες δηλώσεις της.    Δείτε και την συνέχεια!













Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου