Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Σαρον Στοουν: η γυναικα που τα δινει ολα...



Σάρον Στόουν, η γυναίκα χωρίς ηλικία. Αρνείται το ρόλο της συζύγου, γεννήθηκε να ‘ναι ερωμένη. Ερωτεύσιμη. Ερωτική. Και όποιος είχε την ευτυχία να του δοθεί αισθάνθηκε το κορμί της να τραντάζεται, να αποκτά το τέμπο της ατμομηχανής στην κατηφόρα.


Φώναξε τον πιο ακριβοπληρωμένο σεναριογράφο του Χόλυγουντ κι ο κοκκινομάλλης σπυριάρης, γυαλάκιας με χοντρή μύτη, ένας κακάσχημος μισοκαραφλός εμφανίστηκε μπροστά της με τουπέ.


«Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την καριέρα μου, δεν έχω παράπονο για τις ταινίες που πρωταγωνίστησα, όμως θέλω το ρόλο της ζωής μου. Να παίξω μια γυναίκα που να μείνει στην Ιστορία, να ταυτιστώ μ’ ένα legend – ρόλο, όπως όλες οι ντίβες του σινεμά. Μπορείς να ικανοποιήσεις αυτή την υπέρτατη επιθυμία μου, Τζιμάκο;...».


- Κανένα πρόβλημα αν ικανοποιήσεις κι εσύ την δική μου υπέρτατη επιθυμία.


«Γιατί όχι, Τζίμυ, αν μπορώ να σ’ εμπνεύσω...» τον πλησίασε η κυπαρισόκορμη Σάρον και με τη βραχνή, με γρέζι στη φωνή της του ψιθύρισε στο αυτί:


«Θέλω να μου δώσεις ένα ρόλο μιας γυναίκας – λάφυρο, που συμμετέχει σε αποκρυφιστικές, σε μυστηριώδεις τελετές γονιμότητας, όμως αυτή δεν ενδιαφέρεται να γεννήσει παιδιά, παρά μόνον τον πόθο στους άνδρες της επιλογής της...».


apodytiriakias.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου