Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Σάλος με αποκάλυψη της Αλεξανδράκη: "Έτσι θέλω τον άντρα"!


"Πρέπει να είναι άντρας, αρσενικό. Να σε κοιτάει και από τη ματιά του να καταλαβαίνεις ότι πρέπει να σκάσεις. Είμαι ανοιχτή στον έρwτα, είναι πολύ ωραίο πράγμα. Μου αρέσουν οι μελαχρινοί άντρες με μαύρα μάτια.


Θα πρέπει πάντως να με σέβεται, να με εκτιμάει και να μου κάνει καλό sεx. Εγώ τον έχω μέσα στο σπίτι μου πασά, βασιλιά. Και παντόφλες φέρνω. Είμαι γυναίκα για σπίτι εγώ, τελειωμένα πράγματα", αποκάλυψε η ίδια σε δηλώσεις της...



sportdog.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου