Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Με το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να κατακτήσετε την επιτυχία στην παγκόσμια αγορά


Επιχειρώντας στο δρόμο του διαδικτύου και αξιοποιώντας τις τεράστιες δυνατότητες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, οι Έλληνες παραγωγοί/επιχειρηματίες, μπορούν να πετύχουν... θαύματα, πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις τους, «αρκεί να γίνουν μέρος της διαδικτυωμένης κοινωνίας, να αλληλεπιδρούν και να δια...δρουν μαζί της επί ίσοις όροις και κυρίως, με αυστηρό επαγγελματισμό και ακούγοντας προσεκτικά τους ενδυνάμει καταναλωτές τους», τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Exoha Solutions, Χάρης Σπυρόπουλος, εξωτερικός συνεργάτης του Perrotis College, στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.


Τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν αυξηθεί δραματικά και οι Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες, προκειμένου να «βγουν από την απομόνωση και να έχουν ευκαιρίες για επιτυχή διείσδυση στην παγκόσμια αγορά, πρέπει να εξετάσουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη δραστηριότητά του μέσω του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με σοβαρές επενδύσεις στο Μάρκετινγκ, καθώς ναι, να αποτινάξουν την αντίληψη ότι θα πετύχουν εύκολη καθιέρωση του εμπορικού τους σήματος, απλά και μόνο με την υψηλή ποιότητα του προϊόντος, όσο μοναδικό και να είναι, και την τοποθέτηση του σε καταστήματα και αλυσίδες του εξωτερικού".


Οπως εξήγησε ο ίδιος, αυτή η παραδοσιακή αντίληψη, που ακόμη και εν έτει 2018 έχουν πολλοί Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες «σημαίνει δυσκολία πρόσβασης, καθώς δεν έχουν συνεχή πληροφόρηση από τους καταναλωτές ή τα στελέχη με τα οποία συνεργάζονται και, εξαρτώνται διαρκώς από τον διανομέα που έχουν επιλέξει προκειμένου να τους παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για βελτίωση του προϊόντος τους και πρέπει να επενδύσουν πολύ περισσότερο, κυρίως σε χρήμα, από τη στιγμή που θα έχουν εισέλθει στο κατάστημα, σε πρόσθετες προωθητικές ενέργειες, ώστε να περάσουν το μήνυμά τους στον τελικό καταναλωτή». Ο κ. Σπυρόπουλος επεσήμανε ότι «το υψηλό επίπεδο ποιότητας που παρέχουν οι έλληνες παραγωγοί είναι απλά η αναγκαία αφετηρία, προορισμός η ικανοποίηση του καταναλωτή και - όπου είναι δυνατόν - η ενεργή συμμετοχή του στην επιτυχία του προιόντος μέσω ενεργοποίησης του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όσο και αν παραδοσιακές κινήσεις βοηθούν, όπως η παροχή συνταγών και ορισμένες προσφορές, είναι απολύτως αναγκαίο να καταβάλλουμε σοβαρή προσπάθεια να κατανοήσουμε σε βάθος την κουλτούρα των καταναλωτών και να εντάξουμε αρμονικά το προιόν μας στην καθημερινότητα τους».


Οι αγορές που στοχεύει ο Έλληνας παραγωγός & επιχειρηματίας, σύμφωνα μετον κ. Σπυρόπουλο, «δεν μπορούν να είναι εξορισμού τα πολύ μεγάλα σούπερ μάρκετ και έτσι πηγαίνει κατά ανάγκη σε μικρά ντελικατέσεν, που όμως συχνά δημιουργούν επιπρόσθετο κόστος για τον καταναλωτή και έτσι αποτρέπουν τις μεγάλες πωλήσεις σε βάθος χρόνου». Διευκρίνισε ότι εάν «πρόκειται ένας καταναλωτής να βρει το προϊόν ενός Έλληνα παραγωγού/επιχειρηματία σε ένα ντελικατέσεν μόνο σε μια περιοχή τουΛονδίνου, αυτό αυτόματα συνάδει σε επιπρόσθετο κόστος τέσσερις με έξι λίρες στα μεταφορικά του, συμπεριλαμβανομένης της πολύωρης μετάβασής του που για τον ίδιο σημαίνει και χάσιμο πολύτιμου χρόνου. Γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι η όλη διαδικασία δεν ευνοεί τον Έλληνα παραγωγό και επιχειρηματία, όσο ξεχωριστό, ευεργετικό ή καινοτόμο και μοναδικό είναι το προϊόν τους». Επιπλέον, όπως ο ίδιος πρόσθεσε, μπορεί το ντελικατέσεν που πουλά το προϊόν να μην είναι εγκατεστημένο σε περιοχή όπου είναι συγκεντρωμένοι οι εν δυνάμει πελάτες ενός επιχειρηματία. «Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο επιχειρηματίας μπορεί να εντοπίσει όχι μόνο τις περιοχές σε μια χώρα, αλλά και τις οδούς, όπου συγκεντρώνονται οι εν δυνάμει πελάτες του, βάσει των ενδιαφερόντων τους», υπογράμμισε.


Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ότι ο Έλληνας παραγωγός/επιχειρηματίας πρέπει να ξεκαθαρίσει μια και καλή ότι «αλλιώς προσεγγίζουμε μια αναδυόμενη αγορά όπως η Κίνα που έχει δικά της site, κουλτούρα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφορετικά την Ιαπωνία και αλλιώς την Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη». Τόνισε δε, ότι «όσο μικρές ή φτωχές και αν ακούγονται κάποιες χώρες ή περιοχές τους, υπάρχει πάντα μια αγορά που είναι πολλαπλάσια της ελληνικής. Για παράδειγμα, στην Αίγυπτο, το 20% τον πολιτών έχει αγοραστική δύναμη πάνω από 20.000 δολάρια, ποσοστό που όμως αντιστοιχεί σε 8 εκατ. ανθρώπους, δηλαδή σε πολύ μεγαλύτερο πλούτο από αυτόν που έχουμε εδώ εμείς, ύστερα από οκτώ χρόνια οικονομικής κρίσης».


Σύμφωνα με τον ίδιο, πολλά Brands σε παγκόσμια κλίμακα, επιτυγχάνουν διεθνώς, στρεφόμενα απευθείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργώντας ένα δικό τους κοινό, αφού «η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μας επιτρέπει να στοχεύουμε απευθείας στον καταναλωτή». Κατά τον ίδιο, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο ίδιος ο παραγωγός χειρίζεται απευθείας το προϊόν του, επιβλέποντας ο ίδιος όλη τη διαδικασία, από την αρχή, μέχρι την τελική παράδοσή του. Μάλιστα, ο ίδιος προέτρεψε τους Έλληνες παραγωγούς και επιχειρηματίες, να απευθύνονται σε ειδικά Logistic center στο εξωτερικό, που ήδη τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και εμπιστοσύνης στους καταναλωτές που θέλουν να προσεγγίσουν, ή ακόμη και σε μεγαλύτερα καταστήματα, διασφαλίζοντας έτσι αυτόματα την αξιοπιστία του προϊόντος και της συναλλαγής.


«Προσεγγίζω ακριβώς το κοινό που με ενδιαφέρει, βάσει εισοδήματος, ηλικίας και κατοικίας. Δημιουργώ μια βάση που μπορούν να δουν το προϊόν μου. Μιλώ με τους σωστούς ανθρώπους, τους bloggers, για να δημοσιεύσουν την ιστορία μου για το προϊόν που παράγω. Φροντίζω ποιότητα, συνέπεια και επαγγελματισμό να μην δεχθούν καμία έκπτωση εκ μέρους μου. Διατηρώ επαφή με τον καταναλωτή μου, τον ακούω προσεκτικά, ανταποκρίνομαι άμεσα στα αιτήματα και χρησιμοποιώ όποια παράπονά του για να βελτιώσω τις επιχειρηματικές μου διαδικασίες. Απευθύνομαι εγώ σε αυτόν, μόνο όταν έχω κάτι πραγματικά να του πω», επισήμανε.


Άλλωστε, δεν είναι καθόλου τυχαίο που γνωστές μηχανές αναζήτησης ήδη προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την απίστευτη δυναμική του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας παράλληλα όσο το δυνατόν καλύτερη ανταπόδοση. Σημαντικά δημοφιλείς ιστοσελίδες, βασίζονται πάνω στις απόψεις και τη γνώση των επισκεπτών τους. Η μεγάλη επισκεψιμότητα οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη συλλογή πληροφοριών και ιδεών, από τους ίδιους τους χρήστες προς τους επόμενους. Υπάρχουν δε και επιχειρήσεις, που έρχονται σε άμεση επικοινωνία με τους πελάτες τους και τους αφήνουν να επιλέξουν ποια θα είναι τα πρότζεκτ που θα χορηγήσουν. Υπενθυμίζεται επίσης ένα πρότζεκτ που είχε οργανώσειη NASA το 2000. Δημιουργώντας το Clickworkers, μια σελίδα όπου οι επισκέπτες της μπορούσαν να ενημερωθούν για το πώς θα ξεχωρίζουν τους κρατήρες του Αρη, ο αμερικανικός οργανισμός ζήτησε τη βοήθεια κάθε εθελοντή, ώστε να χαρτογραφηθεί η επιφάνεια του πλανήτη. Η ιδέα του αμερικανικού οργανισμού στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Η συμμετοχή, παρ' όλο που δεν υπήρχε κανένα οικονομικό κίνητρο,ήταν εντυπωσιακή. Πάνω από εκατό χιλιάδες άτομα βοήθησαν στη χαρτογράφηση του Αρη και το έκαναν με εξαιρετική ακρίβεια.Υπολογίζεται δε, πως η μεγάλη συμμετοχή, οδήγησε σε αποτελέσματα που ακόμα και η καλύτερη γεωλογική ομάδα θα δυσκολευόταν να δώσει.


Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το εάν οι Έλληνες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυναμική των μέσω κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε ότι «το 90% των ανθρώπων νομίζει ότι μπορεί να το κάνει και το 10% μπορεί πραγματικά να το κάνει. Το πρόβλημα είναι ότι το 90% νομίζει ότι ανήκει στο 10%. Δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα, εάν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι είναι μια μακρά διαδικασία, δεν μπορεί να γίνει από τη μία ημέρα στην άλλη. Πρέπει να την προσεγγίσουμε από την αρχή, να είμαστε επαγγελματίες και να συνειδητοποιήσουμε ότι είναι μια σημαντική επένδυση σε χρόνο και κόστος. Πραγματικά, είναι απαραίτητοι οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι και απαιτούνται χρήματα και χρόνος για να χτιστεί σχέση εμπιστοσύνης με τους εν δυνάμει καταναλωτές».


Συνέχισε λέγοντας, ότι η διαδικασία πρέπει να είναι προδιαγεγραμμένη και σχεδιασμένη από την «πρώτη επαφή με το Brand μας, μέχρι τον τρόπο που θα το παραλάβει ο καταναλωτής, θα το αποσυσκευάσει και θα χρησιμοποιήσει ακόμη και τη συσκευασία που θα τοποθετηθεί το προϊόν. Ολο αυτό πρέπει να είναι λυμένο, ο ανταγωνισμός είναι παγκόσμιος και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι όλοι απευθύνονται στην ίδια, παγκόσμια αγορά.Τίποτα δεν θα περπατήσει μόνο του εάν δεν μείνουμε πιστοί στη διαδικασία. Απαιτείται υπομονή, συνέπεια,επαγγελματισμός και επένδυση». Πάντως, όπως σημείωσε ο κ. Σπυρόπουλος, ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν υστερεί, «υστερούν δραματικά οι δομές του κράτους και μερικές αντιλήψεις, όταν θεωρούμε ότι κάτι είναι εύκολο ενώ δεν είναι και δεν είμαστε πραγματικά προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό. Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές επιτυχίας, ούτε εύκολα και πιασάρικα συνθήματα και ατάκες, για την οποιαδήποτε επιτυχία πρέπει από πίσω να υπάρχει πολύ μελέτη, δουλειά και γνώση. Χωρίς αυτά και ένα ελάχιστο κεφάλαιο, αλλά και περισσή δουλειά, κανείς δεν θα βρει το δρόμο της επιτυχίας». Μεταξύ άλλων βέβαια, ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε ότι «συνήθως οι Έλληνες κολλάνε στις κακές διαδικασίες και διεργασίες που οι ίδιοι βάζουν μεταξύ τους. Έτσι, ενώ έχουν την ιδέα και είναι ευρηματικοί δεν πετυχαίνουν στην παγκόσμια αγορά,γιατί δεν προχωρούν στην πράξη. Θέλετε πελάτες, στοχεύεστε σε αυτούς που έχουν αγοραστική δύναμη και αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα τους βρείτε. Πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι ζητάτε και να το βρείτε. Μόνο όσοι δεν αρνούνται την αλλαγή προχωρούν».


Υπογραμμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια η Αμερικανική Γεωργική Σχολή, μέσω του Perrotis College, αλλά και άλλων τμημάτων «κάνει μια τρομερή προσπάθεια να αναπτύξει καινοτομίες στη γεωργία και σε άλλους τομείς και ακόμη περισσότερο να συγκεράσει τη γεωργία με τεχνολογίες αιχμής σε διάφορα πεδία» με αξιοσημείωτη επιτυχία. Τονίζεται ότι τη θέση του για την αξιοποίηση των μέσω κοινωνικής δικτύωσης από τους Έλληνες παραγωγούς/επιχειρηματίες, ανέπτυξε ο κ. Σπυρόπουλος στο 1ο Διεθνές Συνέδριο για την Ελιά, που πραγματοποιήθηκε στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Read more

«Βόμβα» στα θεμέλια της καθαρής εξόδου η κρίση στην Ιταλία


Η κυβέρνηση καθησυχάζει στα λόγια αλλά στην πράξη ρίχνει λάδι στη φωτιά με τη συνέχιση της παροχολογίας - Τσακαλώτος: Λίγο πιο δύσκολα λόγω Ιταλίας - Επανέρχονται τα σενάρια της προληπτικής πιστωτικής γραμμής (ECCL) και της παράτασης του μνημονίου ως το τέλος του 2018.


Διαβάστε  τη  συνέχεια  ΕΔΩ

Read more

Έτοιμες οι ΗΠΑ για το ιστορικό ραντεβού Τραμπ- Κιμ


Εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου άναψε το πράσινο φως για τη 12η Ιουνίου

Η προεδρία των ΗΠΑ είναι «έτοιμη» για τη διεξαγωγή της συνόδου κορυφής ανάμεσα στον Ντόναλντ Τραμπ και τον ηγέτη της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν στη Σιγκαπούρη τη 12η Ιουνίου, την ημερομηνία που ορίστηκε αρχικά, πριν ο αμερικανός πρόεδρος ανακοινώσει ότι ακυρώνει την ιστορική συνάντηση και κατόπιν αλλάξει ξανά γνώμη, δήλωσε η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Σάρα Χάκαμπι Σάντερς την Τρίτη.


«Ο πρόεδρος (των ΗΠΑ Τραμπ) θεωρεί ότι οι συνεχιζόμενες συνομιλίες πάνε πολύ καλά (...) και ότι οι συναντήσεις που λαμβάνουν χώρα αυτή την εβδομάδα (...) οπωσδήποτε είναι ενδείξεις προόδου», είπε η Σάντερς σε δημοσιογράφους επί του προεδρικού αεροσκάφους εν πτήσει προς το Νάσβιλ του Τενεσί.


«Θα είμαστε έτοιμοι εάν λάβει χώρα τη 12η Ιουνίου. Ασφαλώς θα είμαστε έτοιμοι αν αυτή (η σύνοδος) για κάποιο λόγο λάβει χώρα σε μεταγενέστερη ημερομηνία -θα είμαστε έτοιμοι και γι' αυτό», πρόσθεσε η εκπρόσωπος της αμερικανικής προεδρίας.


Read more

Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Τα χταπόδια εγκαταλείπουν το νερό και βγαίνουν στην ακτή περπατώντας στα πλοκάμια τους! (video)

Μια περίεργη συμπεριφορά χταποδιών έχει καταγραφεί τις τελευταίες ημέρες, με την ακτή να έχει γεμίσει κεφαλόποδα Περίπου 20 χταπόδια έχουν εντοπιστεί στη στεριά στο New Quay (παραλία στην Ουαλία) και κανείς δεν γνωρίζει που οφείλεται αυτό.


«Βγήκαν από το νερό και άρχισαν να σέρνονται στην παραλία. Δεν γνωρίζουμε τι προκαλεί αυτή τη συμπεριφορά. Ίσως επειδή η θάλασσα ήταν αρκετά άγρια πρόσφατα, αλλά δεν έχω δει ποτέ ξανά κάτι τέτοιο πριν. Περπατούσαν στα άκρα των ποδιών τους», δήλωσε ο Μπρετ Τζόουνς, ιδιοκτήτης του SeaMôr Dolphin Watching Boat Trips. Εκείνος ήταν ο πρώτος που παρατήρησε αυτό το φαινόμενο.


Ο 39χρονος ενθαρρύνει τους επισκέπτες να βοηθούν τα πλάσματα ρίχνοντάς τα πάλι πίσω στο νερό εάν τα εντοπιστούν στην ακτή. Το Σάββατο το πρωί βρέθηκαν και πάλι νεκρά χταπόδια αρκετά μέτρα μακριά από το νερό.




πηγη
Read more

Φίδι εισβάλει σε φοιτητική εστία, καταλήγει… στιφάδο


Στην Κίνα παραμένει λαχταριστή λιχουδιά

Η κατάληξη για το φίδι της ιστορίας μας ήταν τραγική, καθώς η κίνησή του να τρυπώσει σε φοιτητική εστία αποδείχτηκε ολότελα λάθος.


Σύμφωνα με την κινεζική ιστοσελίδα Sina, μια ομάδα φοιτητών εντόπισε τον εισβολέα και αντί να το βάλουν στα πόδια, το πλησίασαν, το άρπαξαν, το σκότωσαν και αφού το προετοίμασαν καταλλήλως, το έριξαν στην κατσαρόλα για ένα ωραιότατο στιφάδο με πράσα, χουρμάδες, φλούδες πορτοκαλιού και άλλα πολλά.

 

Η κατάληξη για το φίδι της ιστορίας μας ήταν τραγική, καθώς η κίνησή του να τρυπώσει σε φοιτητική εστία αποδείχτηκε ολότελα λάθος.


Σύμφωνα με την κινεζική ιστοσελίδα Sina, μια ομάδα φοιτητών εντόπισε τον εισβολέα και αντί να το βάλουν στα πόδια, το πλησίασαν, το άρπαξαν, το σκότωσαν και αφού το προετοίμασαν καταλλήλως, το έριξαν στην κατσαρόλα για ένα ωραιότατο στιφάδο με πράσα, χουρμάδες, φλούδες πορτοκαλιού και άλλα πολλά.



Μετά την κουβέντα που προκάλεσε η είδηση, καθηγητής του συγκεκριμένου πανεπιστημίου βγήκε στα κοινωνικά μέσα για να επιβεβαιώσει το γεγονός, λέγοντας πάντως πως οι πανεπιστημιακές αρχές δεν εκτίμησαν καθόλου το καιροσκοπικό αυτό γεύμα και η ομάδα των φοιτητών δέχτηκε αυστηρές συστάσεις καθώς αμαύρωσε την εικόνα του ιδρύματος με οπτικό υλικό που έκανε τον γύρο της χώρας.


Στην Κίνα πάντως η σούπα φιδιού είναι παραδοσιακότατο έδεσμα και μετρά περισσότερα από 2.000 χρόνια ζωής…


Read more

Διαμαρτυρία ενάντια στην κακοποίηση των ζώων


Η γέφυρα Ρίου – Αντιρίου έρχεται να ενώσει την φωνή των ζωόφιλων ενάντια στην κακοποίηση την εγκατάλειψη και τη δηλητηρίαση των ζώων. Φιλοζωικά σωματεία και εθελοντές από την Αιτωλοακαρνανία την Αχαΐα και τη Φωκίδα διοργάνωσαν διαμαρτυρία για την εξόντωση των αδέσποτων και οικόσιτων ζώων.


Αφορμή ήταν τα αυξημένα κρούσματα θανάτωσης και βασανισμού στην ευρύτερη περιοχή, στόχος τους είναι η ευαισθητοποίηση του κόσμου για τα ζώα που εγκαταλείπονται, που δηλητηριάζονται και πολλές φορές πεθαίνουν άδικα μετά από βασανιστήρια.


Οι συστηματικές κακοποίησης και η ανεξέλεγκτη εξόντωση αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων με δηλητηριασμένα δολώματα ενεργοποίησε τους φιλόζωους. Η καταγγελία των πολιτών γίνεται αυτεπάγγελτα, ο νόμος για την εγκατάλειψη κακοποίηση, βασανισμό ζώου προβλέπει ποινή ως 1 έτος και χρηματική ποινή από 5 έως 15.000 ευρώ.

Σύνταξη: Νίκη Παπαδούλα

Read more

Απεργία: Πως θα κινηθούν Τετάρτη και Πέμπτη τα Μέσα Μεταφοράς


Με απεργίες και στάσεις εργασίας θα συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες της Αθήνας στην "Πανεθνική Ημέρα Δράσης'" και την 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ αύριο (Τετάρτη 30/05/2018).

Πιο αναλυτικά στην απεργία αύριο τα λεωφορεία και τα τρόλει θα κινούνται από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ ενώ την Πέμπτη 31 Μαΐου θα είναι ακινητοποιημένα όλη την ημέρα λόγω της 24ωρης απεργίας, που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοί τους. Οι εργαζόμενοι στο τραμ θα συμμετέχουν αύριο με στάση εργασίας και ως εκ τούτου το τραμ θα κινείται μεταξύ 9 το πρωί με 9 το βράδυ.


Σε ό,τι αφορά τα τρένα και τον προαστιακό σιδηρόδρομο δεν θα πραγματοποιηθεί αύριο κανένα δρομολόγιο λόγω της 24ωρης απεργίας που εξήγγειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.


Επίσης, λόγω της απεργίας των σιδηροδρομικών δεν θα εκτελούνται τα δρομολόγια του μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο. Σήμερα αναμένονται αποφάσεις των Σωματείων Εργαζομένων σε μετρό και ηλεκτρικό για το αν και πως θα συμμετέχουν στην αυριανή απεργία. Λόγω της αυριανής στάσης εργασίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, από τις 10:00 έως τις 13:00, θα υπάρξουν και ακυρώσεις σε πτήσεις. Η AEGEAN και η Olympic Air μάλιστα με ανακοίνωσή τους αναγκάζονται να ακυρώσουν 6 σκέλη πτήσεων και να τροποποιήσουν την ώρα αναχώρησης σε 50 σκέλη πτήσεων.

Read more

Φρικτές οι αποκαλύψεις για το βιασμό παιδιών από τους γονείς τους στη Λέρο


Το ζευγάρι συνελήφθη την Κυριακή και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα

Αποτροπιασμό προκαλούν οι αποκαλύψεις για την υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης ανήλικων παιδιών, ένα κοριτσάκι 13 ετών και ένα αγόρι περίπου 10 ετών, από τους ίδιους τους τους γονείς στη Λέρο.


Οι λεπτομέρειες των όσων συνέβαιναν πίσω από την κλειστή πόρτα του σπιτιού σόκαραν ακόμη και τον υπαστυνόμο υποδιοικητή του Α.Τ. Λέρου, που κατάφερε να ξεκλειδώσει το ένοχο μυστικό, αποκαλύπτοντας όσα φαίνεται πως έχουν υποστεί ένα 13χρονο κορίτσι και ο 10χρονος αδερφός της από τους ίδιους τους γονείς τους.


Θύματα κακοποίησης και βάναυσου ξυλοδαρμού είχαν πέσει και τα δύο μεγαλύτερα παιδιά της οικογένειας, 25 και 20 ετών. Όλη η γειτονιά γνώριζε, σύμφωνα με τη rodiaki.gr, όμως δεν μιλούσε, ενώ η υπόθεση, φέρεται πως ξεσκεπάστηκε όταν το κορίτσι πήγε με ακατάσχετη αιμορραγία στο Νοσοκομείο του νησιού και εξεταζόμενη από τον Παιδίατρο και Γυναικολόγο είδαν ότι είχε πέσει θύμα βιασμού.


Το κορίτσι μιλώντας με ψυχολόγο και Κοινωνική Λειτουργό φέρεται να περιέγραψε το τι συνέβαινε όλα αυτά τα χρόνια στην περιοχή Πλάκα του νησιού Λέρου.


Αν και θεωρείται ότι πολλοί γνώριζαν αλλά κανείς δεν μιλούσε, η αρρωστημένη κατάσταση διαρκούσε χρόνια και θύματά της φέρονται και τα τέσσερα παιδιά της οικογένειας.


Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πατέρας είναι υπάλληλος του Ψυχιατρείου Λέρου και η μητέρα άνεργη.


Ένα ακόμα παιδί, μεγαλύτερο, είχε εγκαταλείψει το σπίτι του, σε άγνωστο χρόνο.


Το ζευγάρι συνελήφθη την Κυριακή και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.


Read more

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Χλιδάτα, εξωτικά θέρετρα για τις διακοπές των… ονείρων μας


Πολυτέλεια και χαλάρωση σε μέρη που πιθανότατα θα δούμε μόνο στον ύπνο μας

Με τις πρώτες ζέστες το μυαλό τρέχει σε θάλασσες και αμμουδιές και -  όταν η φαντασία μας καλπάζει μεταφερόμαστε σε μια ξαπλώστρα κάπου στην Καραϊβική, με ένα κοκτέιλ στο χέρι, κάτω από τον κοκοφοίνικα...


Η ονειροπόληση κάπου εκεί διακόπτεται βίαια με μία σκέψη, τα οικονομικά μας. Γιατί τα μέρη που θα θέλαμε να πάμε κοστίζουν ακριβά, κάποια μάλιστα τόσο ακριβά που καταλήγουμε να κάνουμε διακοπές μόνο με τα... μάτια!


Musha Cay, Μπαχάμες

Από 32.600 ευρώ/βραδιά (έως 24 άτομα)


Δείτε  τα  υπόλοιπα  θέρετρα  ΕΔΩ


Read more

Φοιτήτριες ήθελαν να μαγειρέψουν μακαρόνια - Αυτό που έκαναν ήταν... η γκάφα του αιώνα


Κάποιος να μας πει ότι ήταν πλάκα! Απίστευτο Σίγουρα όταν μένεις για πρώτη φορά μόνος, μακριά από την οικογένειά σου αντιμετωπίζεις κάποιες δυσκολίες.


Ειδικά, αν βρίσκεσαι σε μία ξένη χώρα. Η μητέρα σου είναι πολύ μακριά για να τη ρωτήσεις πως να κάνεις το οτιδήποτε και οι συνέπειες τις περισσότερες φορές μπορεί να είναι καταστροφικές.


Τρεις φοιτήτριες από τις Ηνωμένες Πολιτείες αποτελούν τρανό παράδειγμα! Οι κοπέλες ήθελαν να φτιάξουν μία μακαρονάδα. Τι πιο απλό; Ναι, ίσως το πακέτο είχε οδηγίες μόνο στα ιταλικά, αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα.


Οι κοπέλες έβαλαν απλά τα μακαρόνια στην κατσαρόλα και τα άφησαν στην φωτιά. Όταν κατάλαβαν ότι έπρεπε να προσθέσουν και νερό ήταν αργά.


Η κατσαρόλα έπιασε φωτιά με αποτέλεσμα ν' αρπάξουν και τα ντουλάπια! Τα περισσότερα έπιπλα της κουζίνας παραδόθηκαν στις φλόγες.


Ευτυχώς, κατάφεραν να πάρουν τηλέφωνο την πυροσβεστική και πλέον... διαβάζουν το κατόρθωμά τους στα Social Media.


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου