Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Σήκωσε την Ελλάδα στα ουράνια η Κατερίνα Στεφανίδη - 60 χιλιάδες θεατές χόρευαν συρτάκι! (video)



Με απίστευτο άλμα στα 4.91 -πανελλήνιο ρεκόρ και δεύτερη καλύτερη επίδοση παγκοσμίως- η Κατερίνα Στεφανίδη αναδείχθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια στο Λονδίνο, κάνοντας… περίπατο στους αιθέρες. 


Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο Ντε Τζανέιρο και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Άμστερνταμ, η χρυσή ολυμπιονίκης στο επί κοντώ κατέκτησε το μοναδικό χρυσό μετάλλιο που έλειπε από την συλλογή της.

Συρτάκι για την Κατερίνα χόρευαν 60.000 θεατές στο Λονδίνο – «Δεν συνειδητοποίησα τι έκανα», δήλωσε η Στεφανίδη


Μόλις η Ελληνίδα πρωταθλήτρια πέρασε το 4,91μ. και έκανε πανελλήνιο ρεκόρ με την επίδοση αυτή να είναι ταυτόχρονα και η κορυφαία φέτος στον κόσμο, το Ολυμπιακό Στάδιο σείστηκε... Έγινε χαμός. Στήθηκε ένα πάρτι με τον κόσμο να έχει ενεργή συμμετοχή.

Μετά την αποθέωση που έλαβε από 60.000 θεατές που χόρευαν για χάρη της συρτάκι, η Κατερίνα Στεφανίδη, χαμογελαστή, παρά την κούραση, μίλησε στη δημόσια τηλεόραση για τον τελικό και την προσπάθειά της προς το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.


"Είμαι πολύ χαρούμενη. Έκανα ατομικό ρεκόρ, πανελλήνιο και καλύτερη επίδοση στον κόσμο στον αγώνα που μετράει", είπε αρχικά η Κατερίνα Στεφανίδη και πρόσθεσε: "Άρχισα τον αγώνα όπως είχαμε σχεδιάσει. Το πιο δύσκολο άλματα ήταν στα 4μ.75, διότι πέρασε πολύ ώρα. Τελικά όλα πήγαν πολύ καλά. Ήρθα στο Λονδίνο για μία μεγάλη επίδοση, μεγαλύτερη και τα 4μ.91. Ήμουν ήρεμη και αυτό ήθελα. Μετά το Άμστερνταμ πέρυσι έχω δεχθεί πάρα πολύ αγάπη από όλους τους Έλληνες και αυτό το χρειαζόμαστε". 


Στην ερώτηση εάν καταλαβαίνει σε ποιο επίπεδο έχει φτάσει, η «χρυσή» Κατερίνα απάντησε: “Ίσως όταν τελειώσω την καριέρα μου, ίσως το συνειδητοποιήσω παραπάνω, τώρα αυτή τη στιγμή δεν το συνειδητοποιώ”.


Αντί επιλόγου η Στεφανίδη, απευθυνόμενη στους τηλεθεατές της ΕΡΤ, είπε: 


"Ευχαριστώ που και πάλι μείνατε ξύπνιοι για να με δείτε. Ευχαριστώ για όλη την αγάπη και την στήριξή σας... "


Δεύτερη ήταν η Αμερικανίδα Σάντι Μόρις με 4.75, σε μια επανάληψη του τελικού των Ολυμπιακών Αγώνων στο Ρίο. Το χάλκινο μετάλιο πήραν δύο αθλήτριες με 4.65μ, η Ρομπέιλις Πεϊνάδο (Βενεζουέλα) που σημείωσε εθνικό ρεκόρ και η Γιαρισλέι Σίλβα (Κούβα), κάτοχος του τίτλου (Πεκίνο 2015). Ο δύο αθλήτριες είχαν τις ίδιες προσπάθειες και μιράστηκαν το χάλκινο.


Η Κατερίνα Στεφανίδη έγινε η πρώτη Ελληνίδα που θα έχει στην κατοχή της τίτλους από Ολυμπιακούς, παγκόσμιο και ευρωπαϊκό, πράγμα που στους άνδρες έχει πετύχει ο Κώστας Κεντέρης.


Απόψε στις 20:10 (ώρα Ελλάδας) η απονομή του χρυσού μεταλλίου στην Στεφανίδη


H Κατερίνα Στεφανίδη θα προσθέσει στη συλλογή της το χρυσό μετάλλιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ανοιχτού στίβου τη Δευτέρα.


Η πρωταθλήτρια Ευρώπης, "χρυσή" Ολυμπιονίκης και πλέον παγκόσμια πρωταθλήτρια θα ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου τη Δευτέρα στις 20:10 ώρα Ελλάδας, για τη νίκη της στο άλμα επί κοντώ της διοργάνωσης του Λονδίνου.



Συγχαρητήρια του Προέδρου της Δημοκρατίας προς την Κατερίνα Στεφανίδη


Το tweet του Πρωθυπουργού για την Κατερίνα Στεφανίδη


Συγχαρητήρια σε Στεφανίδη από τον πρόεδρο της Βουλής


ΣΥΡΙΖΑ: Άλλη μια μεγάλη επιτυχία για τον ελληνικό αθλητισμό


Συγχαρητήρια Γ. Βασιλειάδη στην Στεφανίδη για το χρυσό στο παγκόσμιο


Ο Κυρ. Μητσοτάκης για την «χρυσή» Κατερίνα Στεφανίδη


Το tweet της Φώφης Γεννηματά για την Κατερίνα Στεφανίδη


Συγχαρητήρια Β. Λεβέντη στην Κ. Στεφανίδη


Ο Θεοδωράκης για Στεφανίδη: Η αξία της Ελλάδας της αριστείας σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο


Κουτσούμπας: Θερμά συγχαρητήρια στη Στεφανίδη για τη νέα της επιτυχία








πηγη
Read more

Υγρό θέαμα στην ντουζιέρα σαν να μην υπάρχει αύριο!



Καυτό μωρό με πλούσια προσόντα, κάνει τρελό παιχνίδι μόνη της στο μπάνιο και σε απο-τελειώνει με ακατάλληλες πόζες για ανήλικους και όχι μόνο! Υγρές γυμνές λήψεις σε ένα θέαμα απαγορευτικό για καρδιακούς!

Δείτε ΕΔΩ



Read more

Η Δήμητρα Ματσούκα χορεύει στην αμμουδιά με το μπικίνι της



Η Δήμητρα Ματσούκα απόλαυσε το μπάνιο της σε κάποια παραλία  και αποφάσισε να μοιραστεί ένα στιγμιότυπο από τις διακοπές της με τους θαυμαστές της.


Ανέβασε ένα βίντεο χωρίς ήχο στο Instagram, στο οποίο με το μπικίνι της χορεύει στην αμμουδιά και παίζει με ένα πετραδάκι.


Δείτε το βίντεο

ΕΔΩ


Read more

Πεζογέφυρα στην Ελβετία μόνο για πολύ τολμηρούς



Βρίσκεται στα 84 μέτρα πάνω από το έδαφος και προκαλεί δέος σε όσους τη διασχίζουν

Για όσους θέλουν να τεστάρουν τον εαυτό τους, όσον αφορά το πόσο γενναίοι και τολμηροί είναι, υπάρχει μια πεζογέφυρα στην Ελβετία που τους δίνει αυτήν τη δυνατότητα. Είναι λεπτή, έχει μήκος σχεδόν μισό χιλιόμετρο και αιωρείται στα 84 μέτρα πάνω από το έδαφος.


Η γέφυρα ακούει στο όνομα Charles Kuonen Hangerbrucke και έχει πάρει το όνομά της από τον ψυχολόγο και συνιδιοκτήτη οινοποιείου Charles Kuonen, που είναι και ο βασικός χορηγός της κατασκευής της. Είναι, επίσης, γνωστή και ως Europe Bridge.


Η κατασκευή της έγινε στη βαθύτερη κοιλάδα της Ελβετίας, η οποία είναι ανάμεσα στα θέρετρα για σκι Zematt και Grachen. Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, εγκαινιάστηκε στις 29 Ιουλίου και ήρθε να αντικαταστήσει την προηγούμενη, που καταστράφηκε από πτώση βράχων το 2010. Το μήκος της παλιάς ήταν μόλις 250 μέτρα και βρισκόταν σε ύψος… μόλις 25 μέτρων από το έδαφος.


Η κατασκευή επιτρέπει στους πεζοπόρους να απολαύσουν από ψηλά την πλούσια αλπική φύση. Τους δίνει, όμως, και τη δυνατότητα να ανεβάσουν αδρεναλίνη. Όσοι δεν αρέσκονται σε αυτό το τελευταίο ας λάβουν σοβαρά υπόψη τους τις συμβουλές της εκπροσώπου Τύπου του ταξιδιωτικού οργανισμού της Zematt, Ίντιθ Τσβάιφελ: «Άνθρωποι που έχουν πρόβλημα με υψοφοβία, πρέπει να κλείνουν τα μάτια, ή να έχουν κάποιον να βαδίζει ακριβώς πίσω τους».


Read more

«Βόμβα» στα Τέλη Κυκλοφορίας 800.000 ιδιοκτητών ΙΧ – Αναλυτικά παραδείγματα



Του Γιώργου Κ. Ανδρή


andris@enikonomia.gr


Του Γιώργου Κ. Ανδρή


andris@enikonomia.gr


«Βόμβα» για τα Τέλη Κυκλοφορίας σε πάνω από 800.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναμένεται να αποτελέσει η εφαρμογή του νέου μοντέλου μέτρησης εκπομπών CΟ2 που επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις αυτοκινητοβιομηχανίες.


Μάλιστα αύξηση των τιμών εκπομπών CO2 σε όλα τα αυτοκίνητα οδηγούν αυτομάτως σε αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό από 15% έως και πάνω από 235%!


Σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα της ΕΕ όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει από τον Σεπτέμβριο του 2017 να αναγράφουν δύο τιμές με εκπομπές ρύπων για το ίδιο αυτοκίνητο οι οποίες θα αφορούν σε μετρήσεις από το παλιό και από το καινούριο σύστημα.


Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι η αύξηση της φορολογίας αλλά και του κόστους χρήσης για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων των κρατών-μελών εξαιτίας της αύξησης των επίσημων εκπομπών ρύπων των οχημάτων τους.



Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει ένα χρόνο περίοδο χάριτος στις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε το νέο σύστημα να έχει πλήρως υιοθετηθεί τον Σεπτέμβριο του 2018 όποτε και θα σταματήσουν να αναγράφονται οι τιμές μέτρησης των εκπομπών C02 με το παλαιό σύστημα.


Παράλληλα οι τιμές τόσο των καινούριων όσο και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν εξαιτίας της αλλαγής των τιμών στις εκπομπές CO2.


Ειδικότερα για τον υπολογισμό του Τέλους Ταξινόμησης λαμβάνονται υπόψη οι Αξίες Λιανικής προ Φόρων αλλά και οι εκπομπές CO2. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η αύξηση στις τιμές των εκπομπών ρύπων οδηγεί σε άνοδο του φόρου που πρέπει να καταβληθεί και κατ’ επέκταση των τιμών λιανικής.


Πώς αυξάνονται τα Τέλη Κυκλοφορίας


Η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των εκπομπών Co2 στα αυτοκίνητα αναμένεται να αλλάξει ριζικά το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα που έχουν πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η/11/2010 τα οποία υπολογίζονται με βάση τους ρύπους.


Ο εν λόγω στόλος οχημάτων εκτιμάται ότι είναι πάνω από 800.000 οχήματα και οι αυξήσεις που αναμένεται να καταγραφούν κυμαίνονται από 15 έως και πάνω από 235%.


Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός πως η αύξηση ακόμη και μόλις 2 γραμμαρίων CO2 είναι αρκετή για να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας έως και πάνω από 235%.


Ειδικότερα ένα όχημα εκπέμπει 180 γρ. CO2 και κάτοχός του για το 2017 πλήρωσε 441 ευρώ. Αν με τη νέα μέθοδο μέτρησης το όχημά του εκπέμπει 182 γρ. CO2 τότε αυτομάτως τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 505,96 ευρώ. Δηλαδή ο κάτοχός του θα πληρώσει 64,96 ευρώ περισσότερα για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018 αν οι κλίμακες δεν αυξηθούν περαιτέρω.


Σε άλλη περίπτωση κάποιος κάτοχος ΙΧ με εκπομπές ρύπων 250 γρ. CO2 πλήρωσε 762,5 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017. Αν με τη νέα μέθοδο μέτρησης το ίδιο όχημα φαίνεται ότι εκπέμπει 280 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 1.041,6 ευρώ. Δηλαδή ο κάτοχος του οχήματος θα πληρώσει 279,1 ευρώ περισσότερα λόγω της αύξησης των ρύπων.


Τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα αν το αυτοκίνητο είχε χαμηλούς ρύπους με το παλιό σύστημα και με το καινούριο οι εκπομπές CO2 αυξάνονται πάνω από 20 γραμμάρια.


Ειδικότερα κάτοχος ΙΧ με εκπομπές 120 γρ. CO2 με το παλιό σύστημα πλήρωσε 117,6 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017. Αν με το νέο σύστημα το όχημά του φαίνεται να εκπέμπει 161 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν σε 394,45 ευρώ! Δηλαδή θα πληρώσει περισσότερα 276,85 ευρώ και το ποσοστό αύξησης ανέρχεται σε 235,41%.


Σε άλλη περίπτωση ιδιοκτήτης ΙΧ με ρύπους 140 γρ. CO2 πλήρωσε για Τέλη Κυκλοφορίας 168 ευρώ. Αν οι ρύποι του οχήματός του με το νέο σύστημα μέτρησης αγγίζουν τα 181 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας διαμορφώνονται σε 503,18 ευρώ. Δηλαδή θα πληρώσει 335,18 ευρώ περισσότερα και το ποσοστό αύξηση ανέρχεται σε περίπου 200%!


Ποιο είναι το νέο μοντέλο μέτρησης


Η Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε σχετικά με το παράνομο λογισμικό μείωσης των εκπομπών ρύπων ξεκίνησε να αναζητά ένα νέο μοντέλο προσδιορισμού των εκπομπών ρύπων στα αυτοκίνητα.


Μετά από καιρό το νέο σύστημα μέτρησης δημιουργήθηκε και φέρει την ονομασία WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και θα εφαρμοστεί από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο του 2018.


Σύμφωνα μ’ αυτόν οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα – στα δεδομένα μετακίνησης των Ευρωπαίων- οπότε κατά προέκταση αναμένεται αύξηση των ανακοινώσιμων τιμών από 5 έως και 30%, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.


Μάλιστα η ΕΕ έχει ορίσει τον Σεπτέμβριο του 2017 ως ημερομηνία έναρξης εφαρμογής του νέου συστήματος παράλληλα με το παλαιό με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να εμφανίζονται με δύο τιμές στις εκπομπές ρύπων.


«Οι εθνικές κυβερνήσεις πρέπει να ενεργήσουν για να διασφαλίσουν ότι η φορολογία με βάση το CO2 θα είναι δίκαιη, δεδομένου ότι η WLTP θα οδηγήσει σε υψηλότερη τιμή CO2 για το ίδιο όχημα σε σύγκριση με το NEDC", δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της ACEA, Erik Jonnaert. "Εάν δεν το κάνουν, η εισαγωγή της νέας διαδικασίας δοκιμής θα μπορούσε να αυξήσει την οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών."


Για παράδειγμα, από τον Σεπτέμβριο του 2017 ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται ότι εκπέμπει 100 γρ. CO2 / km χρησιμοποιώντας την παλιά δοκιμή NEDC, ενώ με το νέο σύστημα να φαίνεται ότι εκπέμπει 120 γρ. CO2 / χλμ.


Εάν το καθεστώς φόρου εκπομπών μιας χώρας παραμείνει αμετάβλητο, αυτό θα αύξανε άδικα τη φορολογική επιβάρυνση για ορισμένους καταναλωτές και θα οδηγούσε σε γενική σύγχυση. Τα συστήματα φορολογίας πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να αποφευχθεί αυτό το σενάριο επισημαίνει ο κ. Jonnaert.


Σήμερα για τον υπολογισμό της εργοστασιακής κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων χρησιμοποιείται το πρότυπο NEDC (New European Driving Cycle). Στην πράξη πρόκειται για ένα πρωτόκολλο που όπως έχει αποδειχτεί διαφέρει από την πραγματικότητα κίνησης των οχημάτων στους δρόμους και έτσι τα εργοστασιακά νούμερα έχουν αποκλίσεις στις εκπομπές ρύπων και στην κατανάλωση, από ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.


Επίσης η ΕΕ θα επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να διαθέσουν τα απούλητα οχήματά τους που έχουν εγκριθεί με το παλαιό σύστημα μέτρησης εκπομπών ρύπων μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019.


Ποιος θα πληρώσει το «μάρμαρο»


Ερωτηματικά προκαλεί η εφαρμογή του νέου συστήματος μέτρησης εκπομπών ρύπων στα αυτοκίνητα το οποίο αλλάζει τις επίσημες μετρήσεις και επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καθώς οι κάτοχοί τους αγόρασαν αυτοκίνητα που είχαν χαμηλά Τέλη Κυκλοφορίας και από τον Σεπτέμμβριο μπορεί να είναι πολύ υψηλότερα.


Ωστόσο όπως έγινε και με το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών κανένας Ευρωπαίος πολίτης δεν έλαβε καμία αποζημίωση σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες τόσο των ΗΠΑ όσο και άλλων κρατών στην Ασία που αποζημιώθηκαν με το παραπάνω είτε με χρηματική αποζημίωση είτε με αντικατάσταση του οχήματος.


Στην ΕΕ κανένας κάτοχος δεν έλαβε ούτε ένα ευρώ ως αποζημίωση και περιορίστηκαν σε μια επιστολή με συγγνώμης προς τους πελάτες τους Αναδημοσίευση από την εφημερίδα «Ειδήσεις»εφαρμογή του νέου μοντέλου μέτρησης εκπομπών CΟ2 που επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις αυτοκινητοβιομηχανίες.


Μάλιστα αύξηση των τιμών εκπομπών CO2 σε όλα τα αυτοκίνητα οδηγούν αυτομάτως σε αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό από 15% έως και πάνω από 235%!


Σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα της ΕΕ όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει από τον Σεπτέμβριο του 2017 να αναγράφουν δύο τιμές με εκπομπές ρύπων για το ίδιο αυτοκίνητο οι οποίες θα αφορούν σε μετρήσεις από το παλιό και από το καινούριο σύστημα.


Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι η αύξηση της φορολογίας αλλά και του κόστους χρήσης για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων των κρατών-μελών εξαιτίας της αύξησης των επίσημων εκπομπών ρύπων των οχημάτων τους.



Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει ένα χρόνο περίοδο χάριτος στις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε το νέο σύστημα να έχει πλήρως υιοθετηθεί τον Σεπτέμβριο του 2018 όποτε και θα σταματήσουν να αναγράφονται οι τιμές μέτρησης των εκπομπών C02 με το παλαιό σύστημα.


Παράλληλα οι τιμές τόσο των καινούριων όσο και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν εξαιτίας της αλλαγής των τιμών στις εκπομπές CO2.


Ειδικότερα για τον υπολογισμό του Τέλους Ταξινόμησης λαμβάνονται υπόψη οι Αξίες Λιανικής προ Φόρων αλλά και οι εκπομπές CO2. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η αύξηση στις τιμές των εκπομπών ρύπων οδηγεί σε άνοδο του φόρου που πρέπει να καταβληθεί και κατ’ επέκταση των τιμών λιανικής.


Πώς αυξάνονται τα Τέλη Κυκλοφορίας


Η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των εκπομπών Co2 στα αυτοκίνητα αναμένεται να αλλάξει ριζικά το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα που έχουν πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η/11/2010 τα οποία υπολογίζονται με βάση τους ρύπους.


Ο εν λόγω στόλος οχημάτων εκτιμάται ότι είναι πάνω από 800.000 οχήματα και οι αυξήσεις που αναμένεται να καταγραφούν κυμαίνονται από 15 έως και πάνω από 235%.


Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός πως η αύξηση ακόμη και μόλις 2 γραμμαρίων CO2 είναι αρκετή για να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας έως και πάνω από 235%.


Ειδικότερα ένα όχημα εκπέμπει 180 γρ. CO2 και κάτοχός του για το 2017 πλήρωσε 441 ευρώ. Αν με τη νέα μέθοδο μέτρησης το όχημά του εκπέμπει 182 γρ. CO2 τότε αυτομάτως τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 505,96 ευρώ. Δηλαδή ο κάτοχός του θα πληρώσει 64,96 ευρώ περισσότερα για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018 αν οι κλίμακες δεν αυξηθούν περαιτέρω.


Σε άλλη περίπτωση κάποιος κάτοχος ΙΧ με εκπομπές ρύπων 250 γρ. CO2 πλήρωσε 762,5 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017. Αν με τη νέα μέθοδο μέτρησης το ίδιο όχημα φαίνεται ότι εκπέμπει 280 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 1.041,6 ευρώ. Δηλαδή ο κάτοχος του οχήματος θα πληρώσει 279,1 ευρώ περισσότερα λόγω της αύξησης των ρύπων.


Τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα αν το αυτοκίνητο είχε χαμηλούς ρύπους με το παλιό σύστημα και με το καινούριο οι εκπομπές CO2 αυξάνονται πάνω από 20 γραμμάρια.


Ειδικότερα κάτοχος ΙΧ με εκπομπές 120 γρ. CO2 με το παλιό σύστημα πλήρωσε 117,6 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017. Αν με το νέο σύστημα το όχημά του φαίνεται να εκπέμπει 161 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν σε 394,45 ευρώ! Δηλαδή θα πληρώσει περισσότερα 276,85 ευρώ και το ποσοστό αύξησης ανέρχεται σε 235,41%.


Σε άλλη περίπτωση ιδιοκτήτης ΙΧ με ρύπους 140 γρ. CO2 πλήρωσε για Τέλη Κυκλοφορίας 168 ευρώ. Αν οι ρύποι του οχήματός του με το νέο σύστημα μέτρησης αγγίζουν τα 181 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας διαμορφώνονται σε 503,18 ευρώ. Δηλαδή θα πληρώσει 335,18 ευρώ περισσότερα και το ποσοστό αύξηση ανέρχεται σε περίπου 200%!


Ποιο είναι το νέο μοντέλο μέτρησης


Η Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε σχετικά με το παράνομο λογισμικό μείωσης των εκπομπών ρύπων ξεκίνησε να αναζητά ένα νέο μοντέλο προσδιορισμού των εκπομπών ρύπων στα αυτοκίνητα.


Μετά από καιρό το νέο σύστημα μέτρησης δημιουργήθηκε και φέρει την ονομασία WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και θα εφαρμοστεί από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο του 2018.


Σύμφωνα μ’ αυτόν οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα – στα δεδομένα μετακίνησης των Ευρωπαίων- οπότε κατά προέκταση αναμένεται αύξηση των ανακοινώσιμων τιμών από 5 έως και 30%, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.


Μάλιστα η ΕΕ έχει ορίσει τον Σεπτέμβριο του 2017 ως ημερομηνία έναρξης εφαρμογής του νέου συστήματος παράλληλα με το παλαιό με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να εμφανίζονται με δύο τιμές στις εκπομπές ρύπων.


«Οι εθνικές κυβερνήσεις πρέπει να ενεργήσουν για να διασφαλίσουν ότι η φορολογία με βάση το CO2 θα είναι δίκαιη, δεδομένου ότι η WLTP θα οδηγήσει σε υψηλότερη τιμή CO2 για το ίδιο όχημα σε σύγκριση με το NEDC", δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της ACEA, Erik Jonnaert. "Εάν δεν το κάνουν, η εισαγωγή της νέας διαδικασίας δοκιμής θα μπορούσε να αυξήσει την οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών."


Για παράδειγμα, από τον Σεπτέμβριο του 2017 ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται ότι εκπέμπει 100 γρ. CO2 / km χρησιμοποιώντας την παλιά δοκιμή NEDC, ενώ με το νέο σύστημα να φαίνεται ότι εκπέμπει 120 γρ. CO2 / χλμ.


Εάν το καθεστώς φόρου εκπομπών μιας χώρας παραμείνει αμετάβλητο, αυτό θα αύξανε άδικα τη φορολογική επιβάρυνση για ορισμένους καταναλωτές και θα οδηγούσε σε γενική σύγχυση. Τα συστήματα φορολογίας πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να αποφευχθεί αυτό το σενάριο επισημαίνει ο κ. Jonnaert.


Σήμερα για τον υπολογισμό της εργοστασιακής κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων χρησιμοποιείται το πρότυπο NEDC (New European Driving Cycle). Στην πράξη πρόκειται για ένα πρωτόκολλο που όπως έχει αποδειχτεί διαφέρει από την πραγματικότητα κίνησης των οχημάτων στους δρόμους και έτσι τα εργοστασιακά νούμερα έχουν αποκλίσεις στις εκπομπές ρύπων και στην κατανάλωση, από ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.


Επίσης η ΕΕ θα επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να διαθέσουν τα απούλητα οχήματά τους που έχουν εγκριθεί με το παλαιό σύστημα μέτρησης εκπομπών ρύπων μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019.


Ποιος θα πληρώσει το «μάρμαρο»


Ερωτηματικά προκαλεί η εφαρμογή του νέου συστήματος μέτρησης εκπομπών ρύπων στα αυτοκίνητα το οποίο αλλάζει τις επίσημες μετρήσεις και επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καθώς οι κάτοχοί τους αγόρασαν αυτοκίνητα που είχαν χαμηλά Τέλη Κυκλοφορίας και από τον Σεπτέμμβριο μπορεί να είναι πολύ υψηλότερα.


Ωστόσο όπως έγινε και με το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών κανένας Ευρωπαίος πολίτης δεν έλαβε καμία αποζημίωση σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες τόσο των ΗΠΑ όσο και άλλων κρατών στην Ασία που αποζημιώθηκαν με το παραπάνω είτε με χρηματική αποζημίωση είτε με αντικατάσταση του οχήματος.


Στην ΕΕ κανένας κάτοχος δεν έλαβε ούτε ένα ευρώ ως αποζημίωση και περιορίστηκαν σε μια επιστολή με συγγνώμης προς τους πελάτες τους Αναδημοσίευση από την εφημερίδα «Ειδήσεις»


Read more

Καύσωνας: Τι πρέπει να κάνεις, τι πρέπει να προσέξεις



Για τα βασικά μέτρα πρόληψης σε περιόδους καύσωνα, αλλά και για τους κλιματιζόμενους χώρους ενημερώνει η Περιφέρεια Αττικής, με αφορμή τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες που θα επικρατήσουν όλη την εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται στους πολίτες ότι τα βασικά μέτρα πρόληψης είναι:

Η αποφυγή έκθεσης στον ήλιο

Η αποφυγή βαριάς σωματικής εργασίας

Λήψη υγρών, ελαφρά γεύματα και αποφυγή αλκοόλ

Η διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος με συχνά λουτρά και ελαφρά ρούχα.

Μεγαλύτερη προσοχή στα μέτρα πρόληψης απαιτείται για τα άτομα άνω των 65, τα βρέφη και τα παιδιά, τους χρονίως νοσούντες, άτομα που λαμβάνουν φάρμακα για χρόνια νοσήματα.

Παράλληλα η Περιφέρεια Αττικής ενημερώνει τους πολίτες ότι στην ιστοσελίδα http://www.patt.gov.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=5006&Itemid=323 μπορούν να αναζητήσουν τις επικαιροποιημένες λίστες με τους κλιματιζόμενους ανά δήμο και Περιφερειακή Ενότητα χώρους. 


Read more

Οι χώρες που κανείς δεν μπορεί να απειλήσει, κανείς δεν μπορεί να εισβάλει



Υπάρχουν τρεις χώρες που δεν κινδυνεύουν από καμία απειλή, ούτε από κάποια πιθανή εισβολή.


Αυτό γιατί διαθέτουν έναν πολύ καλά εκπαιδευμένο και εξοπλισμένο στρατό, ενώ διαθέτουν και μια γεωγραφική θέση που τις οχυρώνει.


Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα Quora, που προχώρησε στη συγκεκριμένη καταγραφή, οι χώρες είναι η Ελβετία, η Νέα Ζηλανδία και η Ρωσία.


Αναλυτικά, η Ελβετία θεωρείται απροσπέλαστη, καθώς διαθέτει ένα πολύ δύσβατο έδαφος, μια και οι οροσειρές που την περιβάλλουν την προστατεύουν από κάθε εξωτερική απειλή.


Επειδή, η κυβέρνηση της χώρας γνωρίζει καλά ποιο είναι το κρυμμένο μυστικό στην άμυνά της, φροντίζει να το αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο και από τον 19ο αιώνα έχει υιοθετήσει το σχέδιο «Εθνικό Οχυρό».


Το, συγκεκριμένο, σχέδιο περιλαμβάνει την οχύρωση των Άλπεων με τη δημιουργία υποδομών, όπως γέφυρες, τούνελ και δρόμους, που μπορούν να καταστραφούν ανά πάσα στιγμή σε περίπτωση μιας εισβολής, διακόπτοντας την πορεία των εχθρών.



Μπορεί η χώρα να διαθέτει μόλις 15.000 μάχιμους στρατιώτες, αριθμός που μοιάζει ασήμαντος, ωστόσο θα μπορούσε εύκολα να υπερασπιστεί τον εαυτό της σε περίπτωση εισβολής.


Η δεύτερη καλύτερα οχυρωμένη χώρα είναι η Νέα Ζηλανδία. Η χώρα είναι εκ των τις πιο δύσκολα προσβάσιμων για τις εχθρικές στρατιωτικές δυνάμεις. Το νησί, που μοιάζει απομονωμένο, διαθέτει μεγάλα λιμάνια, ωστόσο είναι καλά οχυρωμένο από την ίδια τη φύση.


Η Νέα Ζηλανδία περιβάλλεται από Ωκεανό, γεγονός που αποθαρρύνει τους επίδοξους εισβολείς, μιας και μια τέτοια επιχείρηση θα ήταν πολυδάπανη και οι πιθανότητες αποτυχία πολύ υψηλές.


Η τρίτη – απροσπέλαστη χώρα δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από τη Ρωσία, η ιστορία της οποίας έχει δείξει πως μια εισβολή έχει μεγαλύτερες πιθανότητες αποτυχίας παρά επιτυχίας. Τόσο ο Ναπολέοντας, όσο και ο Χίτλερ δεν κατάφεραν να κατακτήσουν τη Ρωσία, παρά τη δύναμη που είχαν.


Μεταξύ των πλεονεκτημάτων της χώρας είναι η μορφολογία του εδάφους, το ψυχρό κλίμα και, φυσικά, η στρατιωτική δύναμη.


Παράλληλα, η χώρα διαθέτει μια αχανή έκταση, με αποτέλεσμα κανένας στρατός, όσο μεγάλος και αν είναι να μην μπορεί να καταλάβει και να ελέγξει όλο το έδαφος της.


Στον αντίποδα, οι χώρες στις οποίες η εισβολή θεωρείται παιχνιδάκι είναι η Λιβερία, της οποίας η οικονομική και στρατιωτική δύναμη δεν της επιτρέπουν να οχυρωθεί και να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τον εχθρό.


Ακολουθεί η Ζιμπάμπουε, η οποία για τους ίδιους λόγους δεν θα μπορούσε να αντιταχθεί σε μια εισβολή.


Η τρίτη πιο εύκολη χώρα για να εισβάλει κανείς είναι το Αφγανιστάν, το οποίο αφενός δεν διαθέτει ισχυρή στρατιωτική και οικονομική δύναμη και αφετέρου έχει εμπλακεί για σειρά δεκαετιών σε πόλεμο, χωρίς να καταφέρει ποτέ να ορθοποδήσει και να ελέγξει της πηγές πλούτου.

Read more

Έχει πανσέληνο απόψε… και είναι ωραία



Σειρά εκδηλώσεων προγραμματίζονται σήμερα το βράδυ στους αρχαιολογικούς χώρους για την Αυγουστιάτικη πανσέληνο.


Οι «Χειμερινοί Κολυμβητές» στη Βραυρώνα, η Ανδριάννα Μπάμπαλη στο Νομισματικό Μουσείο στην Αθήνα, ο Haig Yazdjian στο Γαλάτσι, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου στον αρχαιολογικό χώρο Πρόερνας – Νέο Μοναστήρι Φθιώτιδας, ο Διονύσης Τσακνής στο αρχαίο θέατρο Μαντινείας στην Αρκαδία, ο Μάριος Φραγκούλης στον αρχαιολογικό χώρο Μαλίων στο Ηράκλειο Κρήτης, ο Γιάννης Κότσιρας στον χώρο του Ενετικού Λιμένος Κάστρου Ναυπάκτου, οι αδελφές Σουζάνα και Ελένη Βουγιουκλή στον αρχαιολογικό χώρο Απτέρας στα Χανιά, είναι μερικά από τα ονόματα που με τις συναυλίες τους πλαισιώνουν τις εκδηλώσεις αυτές σε όλη τη χώρα.


Παράλληλα προγραμματίζονται θεατρικές παραστάσεις, ποιητικές βραδιές, εικαστικές εκθέσεις, παραστάσεις χορού αλλά παρατήρηση του έναστρου ουρανού.


Τον θεσμό διοργανώνει το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού από το 2002, με τη βοήθεια των υπηρεσιών του και σε συνεργασία με τοπικούς φορείς.


Συνολικά 115 χώροι, μνημεία και μουσεία της χώρας θα υποδεχθούν 93 εκδηλώσεις, ενώ 22 από αυτούς θα παραμείνουν ανοιχτοί για το κοινό.

Αναλυτικά:


– Στο Νομισματικό Μουσείο η συναυλία της Ανδριάννας Μπάμπαλη και του κουαρτέτο Quarderinas Quartet (ώρα 21.00).


– Στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο η αφήγηση «Νυχτερινών Ιστοριών» από αρχαιολόγους και ξεναγούς (20.00-21.30), καθώς και η συναυλία έντεχνης μουσικής με την Ηρώ Σαΐα στο αίθριο του μουσείου (21.30-23.00).


– Στον αρχαιολογικό χώρο και μουσείο Βραυρώνας η ξενάγηση (19.00-20.00 & 20.00-21.00) και η συναυλία του μουσικού σχήματος «Χειμερινοί Κολυμβητές» στον προαύλιο χώρο του μουσείου (21.00-23.00).


– Στον ναό Αγίου Γεωργίου (Ομορφοκκλησιά) Γαλατσίου, συναυλία του Haig Yazdjian με ενδεικτικό τίτλο «Μουσική της Ανατολής σε βυζαντινούς δρόμους» στον περιβάλλοντα χώρο του ναού, καθώς και η ξενάγηση στο μνημείο από αρχαιολόγο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αθηνών (20.00-24.00).


– Στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά, η συναυλία «Μελωδίες στην Πανσέληνο» με τη σοπράνο Βάσια Ζαχαροπούλου, τον τενόρο Δημήτρη Πακσόγλου και THE UNDERGROUND YOUTH ORCHESTRA στον αύλειο χώρο του μουσείου (έναρξη 21.00).


– Ο αρχαιολογικός χώρος του Σουνίου θα παραμείνει ανοικτός ως τα μεσάνυχτα, το ίδιο και ο αρχαιολογικός χώρος και το μουσείο του Κεραμεικού, ενώ ο αρχαιολογικός χώρος της Αφαίας στην Αίγινα θα είναι ανοικτός, χωρίς εκδηλώσεις, από τις 21.00-23.30.


Το Ολυμπιείο θα παραμείνει ανοικτό από τις 20.00-22.00, χωρίς μουσική εκδήλωση, καθώς ακυρώθηκε η συναυλία της Φιλαρμονικής του Γενικού Επιτελείου Στρατού, ενώ το αρχαιολογικό μουσείο Μεγάρων, υπό τους ήχους συναυλίας κλασικής μουσικής, θα υποδέχεται κόσμο από τις 20.00 ως τα μεσάνυχτα.


Read more

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Το καλύτερο αντίδοτο για το τσίμπημα της μέδουσας και της τσούχτρας



Τι έδειξε επιστημονική έρευνα

Τα κοπάδια από μέδουσες και τσούχτρες συνεχίζουν να κάνουν τις βόλτες τους στις ελληνικές θάλασσες και κυρίως στον Κορινθιακό και τον Πατραϊκό.


Οι επιστήμονες και οι ειδικοί όμως κατέληξαν στο καλύτερο αντίδοτο για το τσίμπημα της μέδουσας.


Οι ειδικοί πλέον καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε τον επώδυνο πόνο που προέρχεται από το τσίμπημα της μέδουσας είναι το ξύδι.


Μια πρόσφατη μελέτη διερεύνησε την αποτελεσματικότητα των διαφόρων φαρμάκων για το τσίμπημα της μέδουσας. Οι ειδικοί εξέτασαν τα διάφορα αντίδοτα που υπάρχουν, σε κύτταρα προβάτων.


Οι ίδιοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το ξύδι είναι η πιο αποτελεσματική θεραπεία, ενώ η πιο διαδεδομένη θεραπεία που γνωρίζαμε μέχρι τώρα, του θαλασσινού νερού και του πάγου, διαπιστώθηκε ότι προκαλεί περισσότερο κακό παρά καλό.


Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στην ακαδημαϊκή ιστοσελίδα Toxins και αναδημοσιεύεται από τον Guardian το πλύσιμο με ξύδι είναι το μόνο αποτελεσματικό αντίδοτο στο τσίμπημα της μέδουσας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στον Ατλαντικό και στον Ειρηνικό Ωκεανό σχετικά με την αποτελεσματικότητα διαφόρων φαρμάκων για το τσίμπημα της πορτογαλικής μέδουσας (Physalia physalis). Και αποδείχτηκε, όπως δήλωσε ο Δρ Τομ Ντόιλ, βιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Γκάλγουεï στην Ιρλανδία, και ένας από τους επιστήμονες που υπογράφουν την μελέτη, ότι το ξύδι αποτρέπει την περαιτέρω απελευθέρωση δηλητηρίου, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την ασφαλή απομάκρυνση των κεντριών που έχουν κολλήσει στο δέρμα.


Η ομάδα των ερευνητών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η πιο αποτελεσματική θεραπεία είναι το ξέπλυμα με ξύδι και στη συνέχεια με νερό 45 βαθμών ή με εφαρμογή θερμοκύστης.


Read more

Δήλωση σοκ από αστροναύτη του Apollo 11: Έχω δει εξωγήινους...



Σε μια αποκάλυψη που θα συζητηθεί προέβη ο αστροναύτης που ήταν στο πλευρό του Νηλ 


Άρμστρονγκ στη θρυλική πτήση της NASA Apollo 11, Μπαζ Όλντριν.


Λίγο πολύ, παραδέχθηκε την πιθανή ύπαρξη εξωγήινης ζωής στον Γαλαξία μας, ενώ όπως χαρακτηριστικά σημείωσε «υπάρχουν και δισεκατομμύρια ακόμη Γαλαξίες. Η πιθανότητα για άλλες μορφές ζωής στο διάστημα είναι κάτι παραπάνω από σίγουρες».


Ο Όλντριν μίλησε σε ένα συνέδριο και όσοι βρέθηκαν εκεί άκουσαν κάτι που εδώ και πάρα πολλά χρόνια κυκλοφορεί ως φήμη:


«Παρατήρησα ένα φώς έξω από το παράθυρο το οποίο έκανε παράλληλες κινήσεις με εμάς και βρισκόταν διαρκώς στο πλευρό μας. Όταν επιστρέψαμε, έδωσα ολόκληρες “συνεντεύξεις- ανακρίσεις” στην υπηρεσία μου περί του τι ακριβώς έβλεπα, ωστόσο οι εξηγήσεις που προσπάθησαν να δώσουν περιλάμβαναν τα πιο απίθανα πράγματα, (από… αντανακλάσεις του ηλιακού φωτός στα πάνελ έως και κομμάτια που είχαν αποκολληθεί από τον πύραυλο), ωστόσο τίποτε από όλα αυτά δεν αποδείχτηκε, και ουδείς εξέτασε το ότι τελικά θα μπορούσε απλώς να είναι ένα άλλο διαστημικό σκάφος από άλλη χώρα ή και από άλλο κόσμο.



Μπορεί να υπάρχουν εξωγήινοι στον Γαλαξία μας και υπάρχουν και δισεκατομμύρια ακόμη Γαλαξίες. Η πιθανότητα για άλλες μορφές ζωής στο διάστημα είναι κάτι παραπάνω από σίγουρες. Άλλωστε δεν ήταν δα και κάτι το συγκλονιστικό το ότι και εδώ στη Γη η ζωή κάπως έτσι ξεκίνησε και εξελίχθηκε σε αυτό που είναι σήμερα».


Όσον αφορά το… στοίχημα της NASA που δεν είναι άλλο από τον Άρη, ο ίδιος επεσήμανε:


«Έχω μελετήσει το θέμα για το αν μια προσεδάφιση στον κόκκινο πλανήτη θα μπορούσε να γίνει από κάποιον ιδιωτικό φορέα. Είμαι απολύτως σίγουρος πως, ακόμη και αν γίνει, οι πρώτοι άνθρωποι που θα ταξιδέψουν και θα πατήσουν το πόδι τους στον Άρη, δεν θα μπορέσουν ποτέ να ξαναφύγουν από αυτόν και να επιστρέψουν πίσω στη Γη».


Να σημειωθεί πως ο Μπαζ Όλντριν θεωρείται μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες στη NASA και πως στο παρελθόν δεν είχε δώσει ποτέ αφορμές για συνομωσιολογίες…

  πηγή


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου