Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Η κυρία Σουμάχερ ποζάρει γυμνή στο Playboy



Είναι 38 ετών, σέξι και πρώην κυρία Σουμάχερ!

Η πρώην σύζυγος του Ραλφ Σουμάχερ, αδελφού του Mίκαελ, γιόρτασε το διαζύγιό της με μια σέξι φωτογράφιση για το Playboy.

Η 38χρονη Κόρα και ο Ράλφ Σουμάχερ αποφάσισαν να δώσουν τέλος στην κοινή τους ζωή, ύστερα από 14 ολόκληρα χρόνια σχέσης, ενώ είχαν αποκτήσει μαζί έναν γιο, 13 ετών σήμερα.

Το ζευγάρι φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα είχε απομακρυνθεί αρκετά, με τον Ραλφ τον τελευταίο χρόνο να ρίχνει όλο του το βάρος στην ανάρρωση του αδελφού του, Μίκαελ Σουμάχερ, που δίνει τη δική του μάχη για τη ζωή, μετά το σοβαρό τραυματισμό που υπέστη ενώ έκανε σκι στις γαλλικές Άλπεις την Πρωτοχρονιά του 2014.







Read more

Τηλεφωνικές κλήσεις από το... σκούφο σας (video)

Τον φοράς… και μιλάς!


Μοιάζει σαν έναν οποιοδήποτε σκούφο, όμως στην πραγματικότητα είναι κάτι παραπάνω.


Το «Bluetooth Beanie» διαθέτει ενσωματωμένο τηλέφωνο, ηχεία και μικρόφωνο και επιτρέπει σε αυτόν που το φοράει να κάνει και να δέχεται κλήσεις… στον σκούφο, καθώς επίσης και να ακούει μουσική, να προσαρμόζει την ένταση της φωνής και να μεταβαίνει από το ένα τραγούδι στο άλλο.


Ο σκούφος διατίθεται από την εταιρεία TRNDlabs, που εδρεύει στην Ολλανδία. Φορτίζεται μέσω USB, έχει μπαταρία λιθίου 120mA και 60 ώρες χρόνο αναμονής ή αντέχει έξι ώρες συνεχόμενης μουσικής και ομιλίας.


«Σας κρατά ζεστούς κατά τη διάρκεια του χειμώνα, καθώς ακούτε μουσική και μιλάτε έχοντας τα χέρια σας ελεύθερα» αναφέρει η εταιρεία.


Ο σκούφος μπορεί ακόμη να μπει στο πλυντήριο, αφαιρώντας τα ηχεία και τον δέκτη Bluetooth.








πηγη



Read more

21χρονη θέλει να πάει με όλο το... Αγρίνιο


 Εντάξει. Δεν υπάρχουν λόγια. Τι να πρωτοσχολιάσεις. Το βλέμμα το αλλήθωρο που τρέχει στον κατήφορο ή το κορμί που μοιάζει με άγαλμα της αρχαιότητας; Μόνο που ο γλύπτης έπαθε έμφραγμα την ώρα που σμίλευε το μπούτι με αποτέλεσμα να μοιάζει με κυματάκι στον Ευβοϊκό...


H Ania Lisewska θέλει να πάει με 100.000 άντρες (όσο ο πληθυσμός του Αγρινίου), έτσι ώστε να πετύχει ρεκόρ Guinness.


H 21χρονη γυναίκα, η οποία ποζάρει με άνεση μπροστά στο φακό, θα βάλει τα δυνατά της για να πετύχει το στόχο της.


Για να ολοκληρωθεί η αποστολή της, χρειάζεται 20 λεπτά με τον καθένα. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί συνολικά 33.000 ώρες ή τρία χρόνια και οκτώ μήνες, χωρίς να συνεκτιμάται ο απαιτούμενος χρόνος για τη σίτιση και τον ύπνο.


Αν καταφέρουν να βρουν οι επιβήτορες την γενετήσια ορμή της… Γιατί με τέτοιο μπουτάκι είναι πιο εύκολο να βρούμε φυσικό αέριο στο Σύνταγμα!





Read more

Το εντυπωσιακό δίκτυο του μετρό στα έγκατα της Μόσχας


 Φωτογραφική αναδρομή στα 80 χρόνια λειτουργίας του


Όταν πρωτοάνοιξε, στις 15 Μαΐου 1935, το μετρό της Μόσχας ήταν ένας υπόγειος κομμουνιστικός παράδεισος: εντυπωσιακοί πολυέλαιοι, μάρμαρα, περίτεχνα μωσαϊκά και ηρωικά αγάλματα δημιουργούσαν έναν χώρο αφθονίας και ευμάρειας προσβάσιμο στους εργαζόμενους της πόλης. 


Ογδόντα χρόνια αργότερα υποδέχεται και μεταφέρει έως εννέα εκατομμύρια ανθρώπους την ημέρα ενώ με την υλοποίησή τους τα σχέδια για την επέκτασή του θα το αναδείξουν στο 4ο μεγαλύτερο υπόγειο δίκτυο, το 2020.

Τα πρώτα σχέδια για το μετρό της Μόσχας υποβλήθηκαν στις Αρχές της πόλης υπό την ηγεσία του Τσάρου Νικολάου του Δεύτερου το 1902. Η Μόσχα ήθελε να ανταγωνιστεί παλαιότερα δίκτυα που ήδη υπήρχαν στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Βερολίνο (ενώ το αντίστοιχο της Νέας Υόρκης άνοιξε το 194, σημειώνει ο Guardian). Ωστόσο τα σχέδια εκτροχιάστηκαν επανειλημμένως, από την εξέγερση του 1905, τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και την Επανάσταση του 1917. Τελικά η έγκρισή τους ήρθε από τον Στάλιν το 1931 και δύο χρόνια αργότερα οι εργασίες είχαν αρχίσει, όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. 


Η πρώτη γραμμή κάλυπτε την απόσταση από το Sokolniki (Соко́льники) στο Dvorets Sovetov. Οι σοβιετικοί εργάτες εκτελούσαν τις εργασίες υπό τον «Σιδηρούν Κομισάριο» Lazar Kaganovich – με κόστος πολλές ανθρώπινες ζωές- αλλά οι μηχανικοί προέρχονταν από τον υπόγειο του Λονδίνου. Η μυστική αστυνομία του Στάλιν προχώρησε σε πολλές συλλήψεις με την κατηγορία της κατασκοπείας- φαίνεται πως είχαν αποκτήσει ‘επικίνδυνη γνώση’ του δικτύου του υπογείου και της πόλης- και απελάθηκαν το 1933 ύστερα από σύντομη δίκη. Ο αρχιτέκτονας Charles Holden ήταν ένας από τους συμβούλους και ο χώρος που έφτιαξε στην κεντρική γραμμή απηχεί τα στάνταρ σχέδια για τους μοσχοβίτικους σταθμούς.



Ένα τεράστιο πορτραίτο του Λένιν κοσμεί τη Biblioteka Imeni Lenina, έναν από τους πρώτους σταθμούς που τέθηκαν σε λειτουργία.



Ο σταθμός Dvorets Sovetov, επίσης μεταξύ των πρώτων που άνοιξαν, πήρε το όνομά του από το σχεδιαζόμενο από τον Στάλιν «Σοβιετικό Παλάτι». Το κτήριο- στη μία πλευρά του γκρεμισμένου καθεδρικού ναού του Σωτήρος Χριστού- επρόκειτο να είναι το υψηλότερο κτήριο στον κόσμο, με ένα ύψους 100 μέτρων άγαλμα του Λένιν στην κορυφή του. Ο σταθμός διακοσμήθηκε με μάρμαρο του ναού αλλά τα σχέδια για το παλάτι εμποδίστηκαν από το ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και δεν κατασκευάστηκε ποτέ. Ο σταθμός μετονομάστηκε σε Kropotkinskaya το 1950- από τον Πιοτρ Κροπότκιν που είχε γεννηθεί εκεί κοντά. Μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης ο καθεδρικός ναός ξαναχτίστηκε. 



Ο σταθμός Ploshchad Revolutsii ήταν μεταξύ εκείνων που άνοιξαν το 1938, στη δεύτερη φάση του υπογείου. Είναι διακοσμημένος με 76 χάλκινα γλυπτά του Matvey Manizer που απεικονίζουν τους δημιουργούς της νέας σοσιαλιστικής τάξης: αγρότες, εργάτες, στρατιώτες, αθλητές. Πολλοί σταθμοί από την εποχή του Στάλιν έχουν θέματα από τον Σοσιαλιστικό Ρεαλισμό



Ο σταθμός Mayakovskaya με τις art deco κολώνες του κατασκευάστηκε τον ίδιο χρόνο. Κάθε θόλος στη οροφή του είναι διακοσμημένος με μωσαϊκά του Aleksandr Deyneka. 




Ο σταθμός αυτός χρησιμοποιήθηκε και σαν καταφύγιο κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου. Μάλιστα το 1941 ο Στάλιν εκφώνησε λόγο μέσα στο σταθμό για να γιορτάσει την 24η επέτειο της Επανάστασης των Μπολσεβίκων, την ώρα που οι Ναζί βομβάρδιζαν την πόλη!



Οι εργασίες στο τρίτο επίπεδο του μετρό της Μόσχας καθυστέρησαν αλλά δεν σταμάτησαν, λόγω του πολέμου. Ο σταθμός Elektrozavodskaya, που πήρε το όνομά του από εργοστάσιο λαμπτήρων που λειτουργούσε εκεί κοντά, άνοιξε το 1955.


Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε στα εγκαίνια του σταθμού Komsomolskaya το 1952, ο οποίος εντασσόταν στην τέταρτη φάση ανάπτυξης του μετρό. Ο σταθμός διακοσμείται με τοιχογραφίες του Pavel Morin εμπνευσμένα από το λόγο που εκφώνησε ο Στάλιν το 1941, κατά τον οποίο κάλεσε τον Alexander Nevsky και άλλους ιστορικούς ήρωες να εμπνεύσουν τον ρωσικό λαό καθώς εκείνος περνούσε δύσκολα υφιστάμενος καταστροφικές απώλειες στις αρχές του πολέμου. 



Ο σταθμός Komsomolskaya, ένα μπαρόκ «παλάτι του λαού» θεωρείται συχνά το ζενίθ του ντιζάιν την εποχή του Στάλιν. Παραμένει μια «συμβολική έκφραση των εκπληκτικών αποτελεσμάτων της προλεταριακής δικτατορίας». 



Βιτρώ του Pavel Morin στον σταθμό Novoslobodskaya που ανακαινίστηκε πριν από περίπου μια δεκαετία και ξαναβρήκε την παλιά του αίγλη. 



Ο σταθμός Kiyevskaya άνοιξε το 1954. Ο φωτισμός είχε σχεδιαστεί με σκοπό περισσότερο τη δημιουργία ατμόσφαιρας παρά με κριτήριο τη λειτουργικότητά του. 




Μετά τον θάνατο του Στάλιν, ο νέος ηγέτης Νικίτα Χρουστσώφ καταδίκασε τις υπερβολές και την «μη απαραίτητη πολυτέλεια» του παρελθόντος. Ο σταθμός VDNKh άρχισε να κατασκευάζεται το 1950 και επρόκειτο να φέρει πλούσιο διάκοσμο με μωσαϊκά του Vladimir Favorsky, τα οποία τελικά καλύφθηκαν με πράσινη μπογιά. Το μετρό της Μόσχας έμπαινε σε μια νέο περίοδο με σλόγκαν «Χιλιόμετρα αντί αρχιτεκτονικής». 



Ο σταθμός Tverskaya άνοιξε το 1979 και αποτελεί τυπικό δείγμα του στυλ τις δεκαετίες του ’60 και του ’70. Από τη φάση αυτή και μετά οι σταθμοί κατασκευάζονταν με χαμηλότερο κόστος και οι περισσότεροι μοιάζουν μεταξύ τους. 



Επιβάτες στο μετρό το 1992



Ο σταθμός Rimskaya άνοιξε το 1995, μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης. Πήρε το όνομά του από την ιταλική πρωτεύουσα και τα γλυπτά του Ρωμύλου και του Ρέμου πάνω σε γκρεμισμένες κολώνες αναπαριστούν τους μυθικούς ιδρυτές της Ρώμης. Κάποιοι είδαν πάντως συμβολισμό σχετικό και με μια αυτοκρατορία που κατέρρευσε πιο πρόσφατα.



Μωσαϊκό στο σταθμό Park Pobedy απεικονίζει τη νίκη στον πόλεμο το 1945. Ο σταθμός άνοιξε το 2003 σηματοδοτώντας την επιστροφή στο λεγόμενο νέο-Σταλινικό στυλ.



Λουλούδια στη μνήμη των θυμάτων της βομβιστικής επίθεσης στο σταθμό Park Kultury τον Μάρτιο του 2010. Δύο γυναίκες καμικάζι σκότωσαν 40 ανθρώπους σε ώρα αιχμής. 



Ο σταθμός Dostoyevskaya άνοιξε το 2010 τιμώντας τα 75 χρόνια λειτουργίας του μετρό της ρωσικής πρωτεύουσας και φέρει σχέδια του συγγραφέα Φιοντόρ Ντοστογέφσκι αλλά και χαρακτήρων από τα έργα του «Ο ηλίθιος», «Έγκλημα και Τιμωρία» και «Αδελφοί Καραμάζωφ». 



Η Lubyanka (Лубянка) είναι η έδρα της ρωσικής υπηρεσίας πληροφοριών KGB και ο λέγεται πως οδηγεί σε ένα μυστικό υπόγειο δίκτυο, φτιαγμένο από τον Στάλιν σε μεγαλύτερο βάθος από τις γραμμές δημόσιας χρήσης. Το δίκτυο Metro-2, με την κωδική ονομασία D6 από την KGB, πιστεύεται πως φτιάχτηκε για να συνδέει κτήρια στρατηγικής σημασίας και να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση απομάκρυνσης υψηλόβαθμών αξιωματούχων λόγω πυρηνικής επίθεσης. Η ύπαρξή του δεν έχει επιβεβαιωθεί ποτέ αλλά οι εξερευνητές πόλης Diggers υποστηρίζουν πως είχαν βρει την είσοδο στο σύστημα το 1994. 



Οι επιβάτες του μοσχοβίτικου μετρό απολαμβάνουν το δωρεάν Wi-Fi. Η μετακίνηση κοστίζει περίπου 30 ρούβλια- περίπου μισό ευρώ. 


Το μετρό της Μόσχας επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς. Ο σταθμός Myakinino ήταν ο πρώτος που κατασκευάστηκε με συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Ο Strogino ήταν ο 175ος σταθμός όταν άνοιξε πριν επτά χρόνια, 


Τα 80 χρόνια λειτουργίας θα εορταστούν με άλλον ένα σταθμό, τον 200ο, στο Kotelniki. Μέσα στην επόμενη τριετία έχουν προγραμματιστεί άλλοι 35 σταθμοί ενώ η επέκταση των 75 μιλίων θα φέρει τον υπόγειο της Μόσχας στην τέταρτη θέση μετά τη Σεούλ, τη Σανγκάη και το Πεκίνο.





















Read more

Τι κάνει ένας οδηγός αγώνων όταν του μένει το τιμόνι στο χέρι; (video)


Γιάννης ΣκουφήςΗ σκηνή προκαλεί φρίκη και τρόμο: κατά τη διάρκεια ενός αγώνα ράλι, το τιμόνι λύνεται και μένει στα χέρια του οδηγού. Κυριολεκτικά.


Τι κάνει τότε αυτός; Την αντίδρασή του και τη συνέχεια μπορείτε να τη δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.






 iefimerida.gr

Read more

Φοβερές πατέντες για να αντιμετωπίσετε τον καύσωνα


Ο καύσωνας στην Ελλάδα είναι ανυπόφορος αλλά μην ανησυχείτε καθώς πλέον υπάρχουν λύσεις και φοβερές πατέντες...



















Read more

Χτύπησαν φλέβα πολυτέλειας: Ξενοδοχείο έγινε εξέδρα άντλησης πετρελαίου



Συνήθως οι εξέδρες άντλησης πετρελαίου που δε χρησιμοποιούνται πια προορίζονται για παλιοσίδερα. Όχι όμως και στις νοτιοανατολικές ακτές του γεωγραφικού διαμερίσματος Σαμπάχ της Μαλαισίας. Εκεί μια πρώην εξέδρα άντλησης πετρελαίου αναγεννήθηκε ως… ξενοδοχείο.



Αποτελεί ένα ιδανικό κατάλυμα για τους λάτρεις των καταδύσεων, καθώς προσφέρει άμεση πρόσβαση στη θάλασσα με… μια βουτιά.


Οι επισκέπτες του έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τα ναυάγια και τους υφάλους που υπάρχουν στο βυθό της περιοχής, κοντά στο μικρό νησί Mabul.



Το Seaventures Dive Rig Resort προσφέρει ακόμη την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να κάνουν καταδύσεις στο περίφημο Coral Triangle.



Η ανακαινισμένη εξέδρα άντλησης πετρελαίου διαθέτει 25 πλήρως επιπλωμένα δωμάτια (από δίκλινα έως τετράκλινα) με air-condition, μια αίθουσα προβολής ταινιών, ένα μπαρ με εγκατάσταση για καραόκε, τραπέζι για πινγκ πονγκ, ένα κατάστημα με σουβενίρ και μια μικρή αίθουσα συνεδρίων. Έχει ακόμη και ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο.










Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου