Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Σεισμός 7,2 ρίχτερ στο αρχιπέλαγος Βανουάτου στο Νότιο Ειρηνικό



Συναγερμός από τις αρχές για τσουνάμι

 Μεγάλη σεισμική δόνηση μεγέθους 7,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στο αρχιπέλαγος Βανουάτου στον Ειρηνικό Ωκεανό, όπως μεταδίδουν αυτή την ώρα το αμερικανικό γεωλογικό ινστιτούτο και το πρακτορείο Reuters. 

  Το Κέντρο Προειδοποίησης για Τσουνάμι του Ειρηνικού Ωκεανού σε ανακοίνωσή του ανέφερε πως «είναι πιθανά κύματα τσουνάμι σε απόσταση 300 χλμ από το επίκεντρο του σεισμού στις ακτές του Βανουάτου». 

  Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το επίκεντρο του σεισμού υπολογίζεται σε απόσταση 81 χλμ βορειοδυτικά της περιοχής Πορτ-Ολρί στη νήσο Εσπίριτου Σάντου.

   Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα ή ζημιές. 


Επιστρέφουν τα αμερικανικά «Κονκόρντ» που δεν πέταξαν ποτέ



Read more

5 εκνευριστικά πράγματα που λένε όσοι δεν έχουν παιδιά σε εσένα που έχεις



Θυμάστε πόσο άλλαξε η ζωή σας από την στιγμή που ήρθαν τα παιδιά; Όσο προετοιμασμένη και αν ήσασταν για το τι πρόκειται να συμβεί, η καθημερινότητα και η πραγματικότητα ανέτρεψε τα πάντα.


Γιατί πώς μπορείς να καταλάβεις εκείνον που από τη μια μέρα στην άλλη αλλάζει η ζωή του ριζικά και από εκεί που μέχρι χθες ήταν κανονικός άνθρωπος γίνεται ζόμπι από την αϋπνία, τις υστερίες, τις ατέλειωτες ώρες θηλασμού και την παντελή έλλειψη προσωπικού χρόνου; Αν δεν περπατήσεις στο μονοπάτι του άλλου δεν μπορείς ποτέ να καταλάβεις πραγματικά τι περνά.


Συγκεντρώσαμε τα 5 πιο εκνευριστικά πράγματα που μπορεί να ακούσεις από όλους εκείνους που δεν έχουν παιδιά και δεν ξέρουν τι εστί βερίκοκο και σας τα παρουσιάζουμε σε αντίστροφη μέτρηση ( από τα λιγότερο εκνευριστικά στη χειρότερη ατάκα όλων).


5. Πρόσφατα πήρα κι εγώ σκύλο και καταλαβαίνω απόλυτα τι περνάς.


Απάντηση: Άσε μας, κουκλίτσα μου!



4. *χασμουρητό* Είμαι ΤΟΣΟ κουρασμένη. 


Απάντηση: Φυσικά, είναι πολύ κουραστικό να κοιμάσαι συνεχόμενα όλη νύχτα στο υπέροχο διπλό κρεβάτι σου χωρίς να σε χτυπάει κάθε 10 λεπτά στο πρόσωπο το νήπιο για να σου πει κάτι, εκείνη τη μια ώρα που είπες να ξεκουραστείς λίγο.


3. Δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο!


Απάντηση: Φυσικά! Πού να τον βρεις; Μήπως τον έχασε κανείς για να τον βρεις εσύ που γυρνάς κάθε βράδυ σπίτι και το βρίσκεις έτσι ακριβώς όπως το άφησες το πρωί που έφυγες;


2. Eίμαι ολοκληρωτικά εξουθενωμένη. Πήγα σε 3 γάμους τον τελευταίο μήνα.


Απάντηση: Δεν έχεις ζήσει τα χειρότερα, γι’ αυτό και μιλάς. Όσοι έχουν παιδιά μπορεί να τρέχουν σε παιδικό πάρτι κάθε, μα κάθε Σαββατοκύριακο, επί ένα μήνα σερί. Και αν έχεις δύο παιδιά μπορεί να πρέπει να τρέχεις την ίδια μέρα σε δύο διαφορετικά πάρτι.


Και η χειρότερη ατάκα που μπορεί να ακούσεις, και την αφήσαμε για την πρώτη θέση:


1. Εγώ, αν αποκτήσω παιδιά, δεν θα τα αφήσω ποτέ να Να φάνε γλυκό, να δουν τηλεόραση, να ουρλιάζουν μέσα στα αυτιά σου επί 3 ώρες χωρίς λόγο και αιτία, να σου μιλάνε έτσι; Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θα έρθεις, να το θυμάσαι αυτό. Και τότε σίγουρα θα τα αφήσεις να…

Πηγή


Μηχάνημα σε μέγεθος ψυγείου παράγει φάρμακα στο λεπτό και κατά παραγγελία



Read more

Air France: Οι αεροσυνοδοί πρέπει να φορούν μαντίλα στην Τεχεράνη



Εν όψει της επανάληψης των πτήσεων στο Ιράν, η διεύθυνση της Air France απηύθυνε εσωτερική οδηγία για ανάλογο dress codeΠολλές αεροσυνοδοί της Air France αρνούνται να συμμορφωθούν προς την υποχρέωση να φορούν μαντίλα όταν θα προσγειώνονται στην Τεχεράνη από τις 17 Απριλίου, όταν θα επαναληφθούν οι πτήσεις της εταιρείας που θα συνδέουν το Παρίσι με την ιρανική πρωτεύουσα για πρώτη φορά από το 2008, οπότε είχαν διακοπεί κατ΄ εφαρμογήν των διεθνών κυρώσεων κατά του Ιράν.


Εν όψει της επανάληψης των πτήσεων, η διεύθυνση της Air France απηύθυνε εσωτερική οδηγία ζητώντας από το ιπτάμενο προσωπικό «να φορά πανταλόνι κατά τη διάρκεια της πτήσης, φαρδύ σακάκι και φουλάρι που θα καλύπτει τα μαλλιά κατά την έξοδο από το αεροσκάφος», εξήγησε εκπρόσωπος του συνδικάτου ιπτάμενου προσωπικού της εταιρείας.


«Καθημερινά λαμβάνουμε τηλεφωνήματα από ανήσυχες αεροσυνοδούς, που μας λένε ότι δεν θέλουν να φορούν το φουλάρι», είπε ο εκπρόσωπος προσθέτοντας ότι το συνδικάτο ζήτησε από τη διεύθυνση της Air France να χρησιμοποιήσει αεροσυνοδούς σε εθελοντική βάση, ώστε «να μην θιγεί η ελευθερία συνειδήσεως» ορισμένων αεροσυνοδών.


«Ωστόσο η διεύθυνση είναι αμετακίνητη, ενώ απευθύνουμε ειδοποιήσεις εδώ και μήνες. Μιλούν για κυρώσεις κατά εκείνων που θα αρνηθούν», είπε.


Σε ερώτηση του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων, η Air France απάντησε ότι τα πληρώματα «είναι υποχρεωμένα, όπως όλοι οι ξένοι επισκέπτες, να σέβονται τους νόμους των χωρών στις οποίες βρίσκονται».


«Ο ιρανικός νόμος επιβάλλει σε όλες τις γυναίκες που βρίσκονται στην ιρανική επικράτεια να φορούν μαντίλα που καλύπτει τα μαλλιά, στους δημόσιους χώρους,. Η υποχρέωση αυτή, η οποία δεν εφαρμόζεται κατά τη διάρκεια της πτήσης, γίνεται σεβαστή από όλες τις διεθνείς αεροπορικές εταιρείες που πετούν προς την Δημοκρατία του Ιράν», τονίζει η διεύθυνση της Air France προσθέτοντας ότι το μέτρο δεν είναι καινούργιο και ότι έχει εφαρμοσθεί στην περίπτωση της Σαουδικής Αραβίας, αλλά και παλαιότερα στις πτήσεις προς την Τεχεράνη.


Αυτά είναι τα γυαλιά ηλίου που θα φορεθούν φέτος



Read more

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Ο δημοσιογράφος Π. Μέισον: σχολιάζει «Το ΔΝΤ πιάστηκε επ' αυτοφώρω»



Σκληρή κριτική στο Ταμείο


Με άρθρο του, υπό τον τίτλο: «Το ΔΝΤ συνωμοτεί για νέο πιστωτικό γεγονός στην Ελλάδα. Ο νεοφιλελευθερισμός δε δίνει δεκάρα, Μέρος ΙΙ», με αφορμή τις αποκαλυπτικές διαρροές του Wikileaks για την προθέσεις του ΔΝΤ, ο δημοσιογράφος Πολ Μέισον κατηγορεί το Ταμείο ότι συνωμοτεί να χτυπήσει με το δόγμα του σοκ όχι μόνο την Ελλάδα αλλά ολόκληρη την Ευρώπη.


Μιλά για «νεοφιλελεύθερες φαντασιώσεις» του Ταμείου και τονίζει ότι «το ΔΝΤ πιάστηκε επ' αυτοφώρω να συνωμοτεί προκειμένου να ενορχηστρώσει ένα πιστωτικό γεγονός το οποίο φέρνει την Ελλάδα στο χείλος της χρεοκοπίας, χρησιμοποιώντας ως πρόσχημα το βρετανικό δημοψήφισμα για την έξοδο από την ΕΕ».


Πώς θα αποστομώσεις έναν δημόσιο υπάλληλο αν σου ζητήσει πρωτότυπο ή επικυρωμένο έγγραφο;



Read more

Είναι «μωράκι» σκέτος…πειρασμός!!!


Προσοχή μην πάθετε κανένα απότομο από τον μικρό πειρασμό!!!



Όσο μικρή δείχνει και είναι…τόσο πιο αναμμένη είναι!


Σφιχτό κορμί, απίθανο στήθος και από κ@λαράκι….δείτε μονοι σας!


Η Iana Little θα σας κάνει να μην την ξεχάσετε εύκολα….




Read  more




Read more

Αυτά είναι τα γυαλιά ηλίου που θα φορεθούν φέτος



Γυαλιά ηλίου μην αγοράσεις αν δεν διαβάσεις πρώτα τι θα φορεθεί φέτος την άνοιξη και το καλοκαίρι 1.Στρογυλλά


2.Πεταλούδα


3.Mirror


4.Aviator στιλ


5.Μπεζ ή ταρταρούγα








Υπάρχει δεύτερη Γη;



Read more

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Το πιο αηδιαστικό μουσείο στον κόσμο



Εκθέτει ανθρώπινα και ζωικά περιττώματα Το πρώτο μουσείο της Βρετανίας που είναι αφιερωμένο στα ανθρώπινα και τα ζωικά κόπρανα άνοιξε στον ζωολογικό κήπο του Isle of Wight.


Το The National Poo Museum  (εθνικό Μουσείο Περιττωμάτων) περιλαμβάνει 18 δείγματα κοπράνων, από βρέφη ανθρώπων μέχρι ενήλικα λιοντάρια, και είναι προφανώς ένα από τα πιο ασυνήθιστα τουριστικά «αξιοθέατα» στον κόσμο.


Κάθε αποξηραμένο δείγμα επιδεικνύεται σε μια γυάλινη σφαίρα που φωτίζεται με το πάτημα ενός κουμπιού.


Στα εκθέματα περιλαμβάνεται και ένα που πιστεύεται πως είναι ηλικίας 38 εκατομμυρίων ετών.


Παρότι δείχνει αποκρουστικό, το εν λόγω μουσείο έχω στόχο να πληροφορήσει τους επισκέπτες για την υγεία των ανθρώπων και των ζώων και την ευζωία τους αλλά και για τη χρήση των περιττωμάτων ως πηγή ενέργειας.


Εμπνευστής του ήταν ο εικονιζόμενος Daniel Roberts.






Επιστρέφουν τα αμερικανικά «Κονκόρντ» που δεν πέταξαν ποτέ



Read more

Βραζιλία σημαίνει…γυναίκες φωτιά!!


Οι Βραζιλιάνες τελικά είναι…φωτιά!

Όπου και αν τις ακουμπήσεις ανάβουν και καίγεσαι!

Πιο τρανό παράδειγμα από την Sunny Leone δεν θα μπορούσαμε να βρούμε.


                                    Read  more





Read more

Μηχάνημα σε μέγεθος ψυγείου παράγει φάρμακα στο λεπτό και κατά παραγγελία



Δημιουργήθηκε φορητή «γεννήτρια» φαρμάκων σε μέγεθος ψυγείου, που μπορεί να παράγει αμέσως κατά παραγγελία διάφορα φάρμακαΣτην εποχή μας όλα μικραίνουν, ακόμα κι ένα εργοστάσιο φαρμάκων. Ήταν θέμα χρόνου από τη φορητή γεννήτρια ηλεκτρισμού να περάσουμε στη φορητή "γεννήτρια" φαρμάκων.


Επιστήμονες και μηχανικοί από τις ΗΠΑ και άλλες χώρες δημιούργησαν ένα πρωτοποριακό σύστημα παραγωγής φαρμάκων, που έχει μέγεθος όχι μεγαλύτερο από ένα ψυγείο, αλλά μπορεί να συνθέσει σε σύντομο χρόνο και σε μεγάλες ποσότητες μια ποικιλία φαρμάκων, όπως ένα αντισταμινικό, ένα αντικαταθλιπτικό, ένα τοπικό αναισθητικό και ένα κατασταλτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος.


Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Αντρέα Αντάμο του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου ΜΙΤ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Science". Όπως είπαν, ένα τέτοιο πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα, που χρησιμοποιεί τη λεγόμενη «τεχνολογία ροής», θα μπορούσε να αποβεί πολύ χρήσιμο για την επιτόπια παραγωγή και διάθεση φαρμάκων σε περιπτώσεις επιδημιών, φυσικών καταστροφών, σε καταυλισμούς προσφύγων ή στο πεδίο της μάχης (γι' αυτό, άλλωστε, χρηματοδοτήθηκε από την Υπηρεσία Έρευνας Προωθημένων Αμυντικών Προγραμμάτων-DARPA του αμερικανικού Πενταγώνου).


Η παραγωγή φαρμάκων είναι συνήθως μια αργή διαδικασία πολλών σταδίων, που παίρνει από εβδομάδες έως μήνες, καθώς απαιτεί διαφορετικές ουσίες και διαφορετικά βήματα σύνθεσης που λαμβάνουν χώρα σε διαφορετικά γεωγραφικά σημεία. Αν μία μονάδα παραγωγής κάπου κλείσει, η όλη αλυσίδα παραγωγής καταρρέει. Αυτό εν μέρει εξηγεί γιατί οι ελλείψεις φαρμάκων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.


Το νέο σύστημα «τσέπης» επιτρέπει τη συνεχή και ενοποιημένη παραγωγή ενός φαρμάκου από την αρχή (πρώτες ύλες) έως το τέλος (έτοιμο προϊόν), σε χρονικό διάστημα μερικών ωρών ή ημερών, ανάλογα με το φάρμακο, και με ποιότητα που πληρεί τις αναγκαίες προδιαγραφές.


Το σύστημα αποτελείται από μέρη που προσθαφαιρούνται ανάλογα με το παραγόμενο φάρμακο. Η νέα ρύθμιση του συστήματος ώστε, μετά από ένα απλούστερο φάρμακο, να παράγει ένα πολυπλοκότερο, δεν παίρνει πάνω από δύο ώρες.


Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ενδεικτικά, το σύστημα μπορεί καθημερινά να παράγει 1.100 δόσεις του αντικαταθλιπτικού Prozac, 3.000 δόσεις του ηρεμιστικού Valium, 4.500 δόσεις του αντιαλλεργικού Benadryl και 810 δόσεις του αναισθητικού λιδοκαϊνη.


Το σύστημα θα ήταν πολύ χρήσιμο στην περίπτωση των λεγόμενων «ορφανών» φαρμάκων, τα οποία προορίζονται για σπάνιες ασθένειες που έχουν λίγοι ασθενείς και συνεπώς είναι αντιοικονομικό να παραχθούν από ένα κανονικό εργοστάσιο.


Προς το παρόν, το σύστημα είναι σε θέση να παράγει φάρμακα μόνο σε υγρή μορφή, όμως στο μέλλον, με την αξιοποίηση της τρισδιάστατης εκτύπωσης, θα μπορεί να βγάζει και χάπια, πράγμα πιο δύσκολο. Στο μέλλον, σύμφωνα με τους ερευνητές, τα ίδια τα νοσοκομεία μπορεί να παράγουν τα δικά τους φάρμακα και στο απώτερο μέλλον ίσως ακόμη και οι ίδιοι οι άρρωστοι στο σπίτι τους (μετά από συνεννόηση με το γιατρό).


Προς το παρόν, οι ερευνητές εργάζονται για να μικρύνουν κι άλλο - κατά 40%- το σύστημά τους, ώστε να είναι ακόμη πιο εύχρηστο στην μεταφορά και τη χρήση του.



Αναγκαστική προσγείωση αεροπλάνου γιατί επιβάτης ήθελε να κάνει γιόγκα



Read more

Επιστρέφουν τα αμερικανικά «Κονκόρντ» που δεν πέταξαν ποτέ



Οι ΗΠΑ ήθελαν να κερδίσουν την μάχη και στην κούρσα των υπερηχητικών αεροσκαφών. Ηθελαν ένα αμερικάνικο Concorde. Σχεδιάστηκαν, ξοδεύτηκαν τεράστια ποσά και δεν πέταξαν ποτέ. Τι συνέβη;Τον Νοέμβριο του 1962, οι κυβερνήσεις της Βρετανίας και της Γαλλίας ανακοίνωσαν μία συμφωνία που προκάλεσε μεγάλη δυσφορία στα διοικητικά συμβούλια των αμερικανών κατασκευαστών αεροσκαφών: οι δύο χώρες θα δημιουργούσαν από κοινού ένα πρωτοποριακό επιβατικό αεροσκάφος, το οποίο θα μπορούσε να πετάει δύο φορές πιο γρήγορα από την ταχύτητα του ήχου. Το αεροπλάνο που τελικά ονομάστηκε Κονκόρντ, θα ήταν ότι πιο εξελιγμένο σε επιβατικό πολιτικό στον κόσμο και θα μείωνε τη διάρκεια της υπερατλαντικής πτήσης στο μισό.


Ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζον Φ. Κένεντι, δεν θα άφηνε το αγγλογαλλικό Κονκόρντ χωρίς ανταγωνισμό. Για τον λόγο αυτό, η Αμερική θα έφτιαχνε τα δικά της αεροσκάφη που θα ανταγωνίζονταν το ευρωπαϊκό σχέδιο, δημιουργώντας ένα τεράστιο επιβατικό τζετ, ικανό να πετάει πιο γρήγορα από μία σφαίρα τουφεκιού. Το κρατικά επιχορηγούμενο έργο, επέλεξε δύο σχέδια αρχικά, ένα από την Boeing και ένα από την Lockheed. Το πρόγραμμα όμως παρασύρθηκε από την πολιτική αναταραχή της εποχής, τις περιβαλλοντικές διαμαρτυρίες και το αυξημένο κόστος παραγωγής. Ετσι κανένα από τα αμερικάνικα «Κονκόρντ» δεν πέταξε ποτέ.


Οπως επισημαίνει ο Στίβεν Ντόουλινγκ από το BBC, το αγγλογαλλικό Κονκόρντ, δεν ήταν ο μόνος λόγος για την προσοχή που έδειξαν οι ΗΠΑ: στην άλλη άκρη της Ευρώπης οι σοβιετικοί δημιουργούσαν το δικό τους υπερηχητικό επιβατικό αεροσκάφος, το Tu-144. Η επικράτηση στην κούρσα των υπερηχητικών ήταν το ίδιο σημαντική για τις ΗΠΑ όπως και η αντίστοιχη για την κατάκτηση της Σελήνης. «Κοιτάς πίσω στον χρόνο και καταλαβαίνεις ότι υπήρχαν πολλές τεχνολογικές εξελίξεις στην αεροναυπηγική» λέει ο Πίτερ Κοέν, διευθυντής της NASA για το πρόγραμμα υπερηχητικών αεροσκαφών στο Κέντρο Ερευνών στο Λάνγκλεϊ της Βιρτζίνια.


Το «καρότο» που χρησιμοποίησε τότε ο πρόεδρος Κένεντι για να πείσει τις δύο εταιρείες να συμμετέχουν στην κούρσα ήταν ότι θα κάλυπτε το 75% του κόστους του προγράμματος, αν οποιαδήποτε από τις δύο εταιρείες κατάφερνε να δημιουργήσει τον ανταγωνιστή του αγγλογαλλικού Κονκόρντ. Οι εταιρείες είχαν κάνει ιδιωτικές έρευνες στα υπερηχητικά ταξίδια από τα τέλη της δεκαετίας του ’50. Οι περισσότερες από αυτές αντικατόπτριζαν τις αντίστοιχες ρωσικές και ευρωπαϊκές μελέτες, δημιουργώντας αεροσκάφη που τα φτερά τους σχημάτιζαν το γράμμα «Δ».Ακόμα όμως και με τα νέα σχέδια, το βάρος αποτελούσε το βασικό πρόβλημα καθώς έκανε και το αεροσκάφος «αχόρταγο» σε καύσιμα. Το ίδιο πρόβλημα είχαν και οι σχεδιαστές του Κονκόρντ αλλά στο τέλος κατάφεραν να το ξεπεράσουν βελτιώνοντας συνέχεια τον σχεδιασμό του.


Τα φτερά δεν ήταν το μοναδικό πρόβλημα. Η ηχητική έκρηξη που θα δημιουργούσε το αεροσκάφος της Boeing όταν θα έσπαγε το φράγμα του ήχου, ήταν επίσης σοβαρό.


Το ίδιο πρόβλημα άλλωστε είχε επηρεάσει το Κονκόρντ: Δεκάδες τέτοια αεροπλάνα είχαν παραγγελθεί ακόμα και από αμερικάνικες εταιρείες όπως η Pan Am και η TWA. Οι παραγγελίες ακυρώθηκαν όμως, όταν οι εταιρείες συνειδητοποίησαν ότι για περιβαλλοντικούς λόγους τα αεροσκάφη αυτά θα μπορούσαν να πετάνε με υπερηχητική ταχύτητα μονάχα πάνω από την θάλασσα.


Αυτό όμως που «σκότωσε» ακόμα και το Κονκόρντ ήταν η αύξηση της τιμής των καυσίμων. Το κόστος της ποσότητας των καυσίμων που χρειαζόταν να καταναλωθεί για να σπάσει το φράγμα του ήχου ένα τέτοιο αεροσκάφος ήταν τεράστιο.


Στις 29 Νοεμβρίου, 1962, υπογράφτηκε η συμφωνία για την κατασκευή του Αγγλογαλλικού υπερηχητικού, Κονκόρντ. (Central Press/Getty Images)

Για τις αμερικάνικες προσπάθειες η ύφεση του 1971 έδωσε το τελειωτικό χτύπημα και η αύξηση στην τιμή του πετρελαίου το 1973 έβαλε το οριστικό τέλος.


Παρόλα αυτά, οι εταιρείες έμαθαν πολλά από τις προσπάθειες τους με αποτέλεσμα να τα χρησιμοποιήσουν σε άλλες δημιουργίες τους. Το μέλλον των ταξιδιών, όπως σημειώνει το BBC, φαντάζει υπερηχητικό.


Σήμερα, οι υπερηχητικές πτήσεις – με το πετρέλαιο ξανά φτηνό και τον ανταγωνισμό από την Ευρώπη να έχει εκλείψει, αφού τα Concorde αποσύρθηκαν το 2003 – έχουν μπει ξανά στην ατζέντα των ΗΠΑ, έπειτα από περισσότερα από 45 χρόνια στην αφάνεια.


Πρόσφατα, η Lockheed ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την NASA για να δημιουργηθεί ένα πιο «ήσυχο» υπερηχητικό αεροσκάφος, που μια μέρα ίσως να μεταφέρει επιβάτες.



Σοκ! Δεν ήταν μόνο το Τσέρνομπιλ. Αυτά είναι τα πυρηνικά ατυχήματα που δεν έμαθε ποτέ κανείς...



Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου