Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Διαβάστε την απίστευτη επιστολή μητέρας «περί ανεξαρτησίας» στον 13χρονο γιο της



Αν θες να είσαι ανεξάρτητος, αυτό έχει κόστος γράφει η Εστέλλα στον 13χρονο Ααρόν


Χιλιάδες άνθρωποι έχουν «μοιραστεί» τις τελευταίες ώρες το γράμμα «περί ανεξαρτησίας » που έγραψε στον 13χρονο γιο της μια μητέρα ανεβάζοντας τη σχετική φωτογραφία στο Facebook.Αφορμή για τo γράμμα της Εστέλλα Χάβισαμ προς τον 13χρονο Ααρόν που ξεκινά με την υπόμνηση ότι «είσαι μόνο 13 και εγώ είμαι ο γονέας» ήταν η συμπεριφορά του μικρού αγοριού προς τη μητέρα του ως «συγκάτοικο».


Στο γράμμα η μητέρα υπονοεί ότι ο γιος της έχει πει ψέματα για τα μαθήματά τους και του προτείνει να πληρώνει φως, νερό, ενοίκιο βγάζοντας χρήματα μέσω YouTube. Ο λογαριασμός είναι, όπως γράφει η μητέρα, 430 δολάρια για το ενοίκιο, 116 δολάρια για το ρεύμα, 21 δολάρια για το ίντερνετ και 150 δολάρια για το φαγητό.


Το γράμμα που έχει γίνει viral ανάμεσα στους γονείς έχει ως εξής:


Αφού φαίνεται να έχεις ξεχάσει ότι είσαι μόνο 13 και εγώ είμαι ο γονέας και ότι δεν θα μπαίνεις σε έλεγχο, φαντάζομαι ότι θα χρειαστείς ένα μάθημα περί ανεξαρτησίας. Επίσης αφού πέταξες στο προσωπό μου ότι τώρα βγάζεις χρήματα, θα είναι ευκολότερο για σένα να αγοράσεις πίσω όλα τα αντικείμενα που σου έχω αγοράσει στο παρελθόν. Αν θέλεις τις δικές σου λάμπες φωτισμού ή πρόσβαση στο διαδίκτυο, θα πρέπει να πληρώσεις το μερίδιό σου:


Νοίκι 430 δολάρια

Ρεύμα 116 δολάρια

Διαδίκτυο 21 δολάρια

Φαγητό 150 δολάρια


Επίσης θα πρέπει να αδειάζεις τα σκουπίδια Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή καθώς και να βάζεις σκούπα τις ίδιες ημέρες. Θα πρέπει επίσης να κρατάς καθαρό το μπάνιο σε εβδομαδιαία βάση, να ετοιμάζεις το φαγητό σου και μετά να καθαρίζεις μόνος σου. Αν δεν τα καταφέρεις θα σου χρεώνω 30 δολάρια έξοδα υπηρεσίας για κάθε ημέρα που θα τα κάνω εγώ για σένα. Αν αποφασίσεις ότι προτιμάς να είσαι πάλι το παιδί μου, αντί για τον συγκάτοικό μου, μπορούμε να επαναδιαπραγματευτούμε τους όρους


Με αγάπη,

η μητέρα σου




5 εύκολα tricks για να πετύχεις ένα τέλειο μακιγιάζ





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου