Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Τέλη κυκλοφορίας 2019: Ανεβαίνουν στο TAXISnet, τα ποσά και το σχέδιο της ΕΕ για βραχυχρόνια τέλη


Τέλη κυκλοφορίας 2019: Στο TAXISnet ανεβαίνουν τα ειδοποιητήρια και η προθεσμία για την καταβολή των τελών λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2018.


Χωρίς αλλαγές, σχετικά με το προηγούμενο έτος, θα είναι τα φετινά τέλη κυκλοφορίας, ενώ το υπουργείο Οικονομικών δεν επεξεργάζεται κάποια αλλαγή για το έτος 2019. Η ανάρτηση των τελών κυκλοφορίας οχημάτων για το 2019 ξεκινά σε λίγες ημέρες και η εξόφληση των τελών θα γίνει έως το τέλος του έτους αποκλειστικά μέσω του τραπεζικού συστήματος .


Για όσους θα πληρώσουν μέσω web banking απαιτείται μόνο η Ταυτότητα Οφειλής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο. Οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων.


Κάποιες τράπεζες ακόμη και εάν ο οφειλέτης δεν έχει τον κωδικό πληρωμής, μπορεί να το πράξει απλά δηλώνοντας στην σχετική καρτέλα τον αριθμό κυκλοφορίας και το ΑΦΜ.



Το συνολικό ποσό που θα ζητηθεί και το οποίο θα πληρωθούν οι κάτοχοι Ι.Χ. ανέρχεται σε περίπου 1,2 δισ. ευρώ. Συγκεκριμένα, τα τέλη κυκλοφορίας θα έχουν ως εξής:


Για τα ΕΙΧ που έχουν ταξινομηθεί από την 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γρμ. CO2/χλμ) ως εξής:


Το σχέδιο της ΕΕ για φόρους βάσει ρύπων και των βραχυπρόθεσμων τελών κυκλοφορίας


Στη μείωση των εκπομπών ρύπων στον τομέα των μεταφορών και σε δικαιότερα τέλη κυκλοφορίας, στοχεύει σχέδιο που ενέκρινε σήμερα το Ευρωκοινοβούλιο κατά την Ολομέλεια στο Στρασβούργο. Οι διατάξεις αυτές θα διέπουν τους φόρους που τα κράτη μέλη της ΕΕ επιβάλλουν ήδη ή πρόκειται να εισάγουν στους δρόμους που αποτελούν μέρος του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.


Επιπλέον, το σχέδιο κανόνων προβλέπει όρια τιμών για βραχυπρόθεσμη χρήση σημάτων (τέλη κυκλοφορίας) που μπορούν να επιβληθούν στους οδηγούς επιβατικών αυτοκινήτων, με στόχο να εξασφαλιστεί η δίκαιη μεταχείριση των περιστασιακών χρηστών και των οδηγών από άλλες χώρες της ΕΕ. Τα αυτοκόλλητα σήματα πρέπει επίσης να είναι διαθέσιμα για μικρότερες περιόδους -μιας ημέρας και μιας εβδομάδας.


Τώρα εναπόκειται στους υπουργούς της ΕΕ να υιοθετήσουν αυτή τη θέση, ώστε οι διαπραγματεύσεις σχετικά με την τελική έκδοση των διατάξεων να μπορέσουν να ξεκινήσουν με το Συμβούλιο.


Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα οχήματα φορολογούνται ανάλογα με την πραγματική τους οδική χρήση και τη ρύπανση που προκαλούν, σύμφωνα με την πρόταση του Ευρωκοινοβουλίου, η τιμολόγηση των οδικών μεταφορών θα πρέπει να βασίζεται στην απόσταση και, συγκεκριμένα από το 2023 για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και φορτηγά άνω των 2.4 τόνων και από το 2027 για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, φορτηγά και μικρά λεωφορεία.


Ακόμη, προκειμένου να ενθαρρυνθεί η χρήση φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, οι χώρες της ΕΕ πρέπει να ορίσουν συντελεστές τιμολόγησης οδικών μεταφορών με βάση τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα.


Από το 2021, εάν ένα κράτος μέλος επιβάλλει τέλη στα βαρέα οχήματα και στα φορτηγά μεταφοράς τροφίμων, θα πρέπει επίσης να ισχύει μια "επιβάρυνση εξωτερικού κόστους" - μια χρέωση για την ατμοσφαιρική ή ηχητική ρύπανση. Από το 2026, αν εφαρμόζεται τέλος εξωτερικού κόστους σε οποιοδήποτε τμήμα της οδού, θα πρέπει να ισχύει και για άλλες κατηγορίες οχημάτων.


Για να καταργηθούν οι απαλλαγές που επιτρέπονται βάσει των ισχυόντων κανόνων, εάν ένα κράτος μέλος χρησιμοποιεί τέλη κυκλοφορίας , θα πρέπει να τα εφαρμόσει από το 2020 σε όλα τα βαρέα οχήματα και τα φορτηγά που χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για τις οδικές μεταφορές αγαθών. Οι ισχύουσες διατάξεις επιτρέπουν στις χώρες της ΕΕ να εξαιρούν τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα 12 τόνων, καθώς και τα λεωφορεία και πούλμαν.


Οι νέοι κανόνες θα επιτρέψουν στις χώρες της ΕΕ να προβλέψουν μειώσεις, για παράδειγμα για τους συχνούς χρήστες ελαφρών οχημάτων σε περιοχές που δεν είναι πυκνοκατοικημένες ή στα προάστια των πόλεων.





Read more

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Αλλάζουν οι κανόνες στο ποδόσφαιρο για το χέρι και το πέναλτι



Η Telegraph αποκάλυψε σε δημοσίευμά της πως η International Football Association Board (IFAB) σκέφτεται αλλαγές σε ότι έχει να κάνει με τις παραβάσεις για το χέρι αλλά και για τα πέναλτι!


Το ποδόσφαιρο αλλάζει. Και όσο αλλάζει αυτό, αλλάζουν και οι κανόνες. Σύμφωνα με, αποκλειστικό δημοσίευμα της Telegraph, η International Football Association Board (IFAB), δηλαδή ο οργανισμός που δημιουργεί τους κανόνες του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, σκέφτεται να προχωρήσει σε αλλαγές σε ότι έχει να κάνει με την παράβαση του χεριού αλλά και για το θέμα των πέναλτι.


Δεν αποκλείεται μάλιστα οι αλλαγές αυτές να εγκριθούν τον Μάρτιο, κάτι το οποίο είχε γίνει και για την είσοδο του VAR αλλά και για την τέταρτη αλλαγή σε περίπτωση παράτασης στο Παγκόσμιο Κυπέλλο.


Οι αλλαγές:

Τι προτείνει η IFAB για τον κανονισμό του χεριού; Αρχικά να μην υπάρχει πλέον το... παραθυράκι του «ακούσιου» και του «εκούσιου». Κι αυτό γιατί θα μένει περισσότερο στην κρίση του διαιτητή εάν υπάρχει παράβαση και κατά πόσο επηρεάζει την εξέλιξη της φάσης.


Τι προτείνει για τα πέναλτι; Να μην υπάρχει η δυνατότητα του... ριμπάουντ. Δηλαδή εάν ο τερματοφύλακας αποκρούσει να μην έχει την δυνατότητα ο επιθετικός να μπει στην φάση και να δίνεται συνέχεια με λάκτισμα σαν η μπάλα να βγήκε άουτ.


Τι προτείνει για τις αλλαγές και τις καθυστερήσεις; Ο παίκτης που γίνεται αλλαγή να βγαίνει από την κοντινότερη γραμμή και να μην χρειάζεται να διασχίσει όλο τον αγωνιστικό χώρο για να κερδίσει χρόνο.


Η IFAB αναμένεται να αποφασίσει οριστικά την επόμενη εβδομάδα αν θα θέσει τις προτάσεις στην ετήσια σύνοδο τον Μάρτιο του 2019 στο Λονδίνο, όπου θα γίνει τελικά η ψηφοφορία για την έγκριση των αλλαγών. 


Read more

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Παρά λίγο σύγκρουση αεροσκαφών της Ryanair- Βρέθηκαν σε απόσταση 122 μέτρων


Σύμφωνα με το πόρισμα - σοκ προκαταρκτικής έκθεσης της Ισπανικής Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων της Ισπανικής Πολιτικής Αεροπορίας, τα αεροπλάνα βρέθηκαν σε «απόσταση αναπνοής»


Τραγωδία στο «παρά πέντε» στην Ισπανία. Δύο αεροπλάνα της Ryanair κινδύνεψαν να συγκρουστούν κατά τη διάρκεια πτήσεων τους κοντά στην Παμπλόνα, βόρεια της χώρας νωρίτερα αυτό το μήνα


Σύμφωνα με το πόρισμα - σοκ προκαταρκτικής έκθεσης της Ισπανικής Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων της Ισπανικής Πολιτικής Αεροπορίας, που επικαλείται το πόρταλ airlive.net, τα δύο αεροσκάφη βρέθηκαν σε «απόσταση αναπνοής», δηλαδή περίπου τέσσερα χιλιόμετρα οριζόντια, και μόλις 122 μέτρα κάθετα! 


Σύμφωνα με το έγγραφο, το σοβαρό περιστατικό συνέβη στις 2 Οκτωβρίου, όταν ένα αεροσκάφος Boeing 737-800 με αφετηρία το Σαντιάγο και προορισμό την Πάλμα ντε Μαγιόρκα, και ένα άλλο πανομοιότυπο αεροσκάφος με αφετηρία από τη Σεβίλλη και προορισμό την Τουλούζη, έφτασαν επικίνδυνα κοντά, σε απόσταση περίπου 30 χιλιόμετρα από την Παμπλόνα.


Τα αεροπλάνα βρίσκονταν «στη συχνότητα του κέντρου ελέγχου της Μαδρίτης» όταν ακούστηκαν τα συστήματα συναγερμού κατά σύγκρουσης και στα δύο αεροπλάνα. Μόλις ακούστηκε ο συναγερμός, οι πιλότοι διόρθωσαν την πορεία τους και οι πτήσεις συνεχίστηκαν χωρίς κάποιο απρόοπτο.


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου