Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Αυτή θα είναι η επιδότηση για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου!


Σημαντικά κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων από ιδιώτες καταναλωτές,


ιδιοκτήτες Ταξί αλλά και εταιρείες διανομής προϊόντων αποκάλυψε ότι εξετάζει το υπουργείο Περιβάλλοντος ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Ελλάδος (ΣΕΑΑ) κ. Γιώργος Βασιλάκης μιλώντας στο ραδιόφωνο του Σκάι.


Ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι το ύψος των κινήτρων θα είναι αντίστοιχο της Γερμανίας και της Ολλανδίας ενώ για τους ιδιοκτήτες Ταξί ή για επαγγελματικό όχημα οι επιδοτήσεις θα είναι διπλάσιες. Οι επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού οχήματος στη Γερμανία κυμαίνονται έως 6.000 ευρώ ενώ στην Ολλανδία η επιδότηση είναι έως 5.000 ευρώ. Οπότε η επιδότηση στην Ελλάδα αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 6.000 και 5.000 ευρώ και για τους επαγγελματίες θα διπλασιάζεται και θα κυμαίνεται μεταξύ 12.000 και 10.000 ευρώ!


Όσον αφορά στην απόσυρση που ακούγεται ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ ξεκαθάρισε ότι θα αφορά μόνο όσους αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο οι οποίοι αν αποσύρουν και κάποιο παλαιό όχημα ταυτόχρονα θα λαμβάνουν κάποια επιπλέον επιδότηση.



Ο κ. Γιώργος Βασιλάκης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Παρά την πτώση που κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων εξαιτίας του κορωνοϊού υπάρχει μια αισιοδοξία.


Είναι σαφές ότι για πρώτη φορά η χώρα μας αποκτά υπουργείο Περιβάλλοντος! Έως τώρα οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασχολούνταν με το περιβάλλον αλλά με την ενέργεια. Τώρα έχουμε ένα υπουργείο Περιβάλλοντος το οποίο όντως έχει βάλει κάτω και έχει δημιουργήσει κάποια κίνητρα τα μισά εξ αυτών υπάρχουν και για αυτό καταγράφεται μια αύξηση στα υβριδικά αυτοκίνητα και τώρα ετοιμάζονται τα κίνητρα για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.


Τα ηλεκτρικά είναι μηδενικών ρύπων και μηδενικού ήχου. Τώρα τον Ιούνιο ετοιμάζονται στο υπουργείο Περιβάλλοντος να ανακοινώσουν τα κίνητρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σε μία συνάντηση που είχαμε στο Υπουργείο με μεγάλη μας έκπληξη είδαμε τα κίνητρα που θα δοθούν καθώς τα επίπεδα επιδότησης είναι πολύ υψηλά και κυμαίνονται στα επίπεδα της Γερμανίας, Ολλανδίας. Πάρα πολλά χρήματα για να βοηθηθεί κάποιος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα.


Αυτό περιμένουμε να δουλέψει. Βέβαια δεν περιμένουμε οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αποτελέσουν ξαφνικά ένα μεγάλο ποσοστό της αγοράς καθώς είναι σχετικά ακριβά.


Το σχέδιο που έχουν επεξεργαστεί προβλέπει 1.500 πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων φέτος, δηλαδή 2% της αγοράς και 3.500 μονάδες το 2021 αλλά από εκεί και πέρα να αυξάνονται πολύ.


Αυτά που ακούστηκαν για την απόσυρση αφορά μόνο αυτούς τους λίγους που θα αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο και σε περίπτωση που θα αποσύρουν και κάποιο παλαιό όχημα ταυτόχρονα θα πάρουν κάποια επιπλέον χρήματα. Αλλά μιλάμε για 1.500 περιπτώσεις και η αγορά πέρυσι έκλεισε στις 115.000 αυτοκίνητα κάτι που προφανώς δεν θα γίνει φέτος ούτε τα μισά περίπου αλλά δεν μιλάμε για μια γενικευμένη απόσυρση.


Όσον αφορά στα Ταξί και τα επαγγελματικά οχήματα τα κίνητρα τα οποία κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη θα είναι διπλάσια από εκείνα των ιδιωτών καταναλωτών! Τα κίνητρα θα είναι πολύ μεγάλα».


Read more

Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Αποκάλυψη - «βόμβα»: Ένα βήμα πριν τον... γκρεμό ο Ερντογάν - Δείτε τι κάνει για να σωθεί


Η κυβέρνηση της Τουρκίας έχει απευθύνει έκκληση σε ξένους συμμάχους σε μια επείγουσα αναζήτηση χρηματοδότησης, όπως ανέφεραν τρεις ανώτεροι Τούρκοι αξιωματούχοι, καθώς προετοιμάζει άμυνα ενάντια σε αυτό που οι αναλυτές φοβούνται ότι θα μπορούσε να είναι μια δεύτερη νομισματική κρίση. Αυτό καταγράφει σε αποκλειστικό ρεπορτάζ το πρακτορείο Reuters.

Οι αξιωματούχοι του Υπουργείου Οικονομικών και της κεντρικής τράπεζας πραγματοποίησαν διμερείς συνομιλίες με τους ομολόγους τους από την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τη δημιουργία γραμμών συναλλάγματος και με το Κατάρ και την Κίνα για την επέκταση των υφιστάμενων διευκολύνσεων, ανέφεραν στο Reuters οι ίδιες πηγές.

Ο Σεβντέτ Γιλμάζ, αντιπρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος AKP για εξωτερικές υποθέσεις, επιβεβαίωσε την Πέμπτη ότι η Τουρκία επιδιώκει συμφωνίες ανταλλαγής.


«Έχουμε διαπραγματεύσεις με διαφορετικές κεντρικές τράπεζες για ευκαιρίες ανταλλαγής», είπε κατά τη διάρκεια συζήτησης, προσθέτοντας: «Δεν είναι μόνο οι ΗΠΑ, αλλά και άλλες χώρες».


Δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες.


Σε ιστορικό χαμηλό η τουρκική λίρα

Η ανάγκη δημιουργήθηκε από τη στιγμή που η τουρκική λίρα έπεσε σε ιστορικό χαμηλό την περασμένη εβδομάδα, περιορίζοντας την ικανότητα της Άγκυρας να αντιμετωπίζει τις ανησυχίες σχετικά με τα εξαντλημένα συναλλαγματικά αποθέματά της και τις μεγάλες υποχρεώσεις εξυπηρέτησης του χρέους.


Ένας από τους αξιωματούχους είπε στο Reuters ότι η Τουρκία αισθάνεται σιγουριά μετά τις συνομιλίες. Αλλά δεν ήταν σαφές πόσο κοντά μπορεί να είναι η εξασφάλιση οποιωνδήποτε συμφωνιών, καθώς η πανδημία του κορονοϊού στριμώχνει κυβερνήσεις και κεντρικές τράπεζες όπως ποτέ άλλοτε.


Το υπουργείο Οικονομικών της Τουρκίας, το υπουργείο Οικονομικών της Ιαπωνίας και η Τράπεζα της Αγγλίας αρνήθηκαν να σχολιάσουν. Η Λαϊκή Τράπεζα της Κίνας δεν απάντησε σε αίτημα του Reuters για κάποιο σχόλιο. Το γραφείο Τύπου της κυβέρνησης του Κατάρ δεν απάντησε σε ερώτημα σχετικά με την επέκταση των ανταλλαγών με την Άγκυρα.


Εάν η Τουρκία δεν μπορεί να εξασφαλίσει χρηματοδότηση αξίας δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων, αναλυτές λένε ότι κινδυνεύει σε καθοδικό σπιράλ ανάλογο με εκείνο του 2018, όταν η τουρκική λίρα έχασε παροδικά το μισό της αξίας της σε μια κρίση που συγκλόνισε τις αναδυόμενες αγορές.


Αυτή την εβδομάδα, ο Πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν απέδωσε την πτώση της τουρκικής λίρας σε «εκείνους που πιστεύουν ότι μπορούν να καταστρέψουν την οικονομία μας, να βάλουν δεσμούς στα πόδια μας, να μας βάλουν στη γωνία χρησιμοποιώντας χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στο εξωτερικό».


Στο… βάθος ΔΝΤ ή capital controls;

Η διπλωματική προσπάθεια έρχεται τη στιγμή που η πανδημία του κορονοϊού αναμένεται να προκαλέσει ύφεση. Και υποδεικνύει - συνεχίζει το Reuters - ότι η Τουρκία κοιτάζει πέρα από την προτιμώμενη πηγή χρηματοδότησής της, την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ και ίσως χρειαστεί να εξετάσει αυστηρότερες αποφάσεις σχετικά με τα επιτόκια ή τις επιλογές που έχει απορρίψει, όπως τη βοήθεια του ΔΝΤ ή τα capital controls.


«Οι συνομιλίες είναι σε καλύτερη θέση ειδικά με το Κατάρ, την Κίνα και τη Βρετανία», δήλωσε ο πρώτος ανώτερος αξιωματούχος, ο οποίος ζήτησε να μην αποκαλυφθεί το όνομά του.


«Είμαι αισιόδοξος ότι θα παρασχεθεί ένα ορισμένο ποσό πόρων», συμπλήρωσε.


Οι δύο άλλοι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι η Τουρκία επικοινώνησε με τους Ιάπωνες εκπροσώπους για πιθανή χρηματοδότηση, ενώ ένας πρόσθεσε ότι οι συνομιλίες πρέπει να επιταχυνθούν για να εξασφαλιστεί μια πιστωτική γραμμή συναλλάγματος.


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου