Τρίτη 26 Μαΐου 2015

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν σας καλέσει αυτός ο αριθμός ενημερώστε την Αστυνομία!


Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εφιστά την προσοχή των πολιτών αναφορικά με... κλήσεις προς αριθμούς υψηλής χρέωσης, τις οποίες καλούνται να πραγματοποιήσουν προκειμένου να διεκδικήσουν βραβεία και δώρα διαγωνισμών.


Ειδικότερα, τις τελευταίες ημέρες καταγράφηκαν αρκετές καταγγελίες πολιτών, οι οποίοι δέχθηκαν τηλεφωνικές κλήσεις, με απόκρυψη των στοιχείων του καλούντος, κατά τις οποίες τους ανακοινώθηκε ότι έχουν κερδίσει πολυήμερες δωρεάν διακοπές, αλλά προκειμένου να διεκδικήσουν το δώρο τους, θα πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τη διοργανώτρια του διαγωνισμού εταιρεία μέσω αριθμών υψηλής χρέωσης (αριθμοί 901ΧΧΧΧΧΧΧ).


Τα περιστατικά αυτά ήδη διερευνώνται από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ωστόσο, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα εξαπάτησης πολιτών και απώλεια χρημάτων μέσω των λογαριασμών τηλεφώνου, επισημαίνονται τα ακόλουθα:


Οι τηλεφωνικές κλήσεις προς αριθμούς υψηλής χρέωσης και η χρήση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (Υ.Π.Π.) (http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Faq_YPP.html) συνεπάγονται ιδιαίτερα αυξημένο κόστος κλήσεων και μηνυμάτων SMS (χρέωση είτε ανά κλήση, είτε ανά λεπτό, είτε ανά εισερχόμενο / εξερχόμενο μήνυμα).


Η συμμετοχή σε διαγωνισμούς εταιρειών με δώρα προϋποθέτει την αποδοχή των «όρων συμμετοχής», οι οποίοι πρέπει να έχουν κατατεθεί σε συμβολαιογράφο.


 


Σε περίπτωση που δέχεστε ενοχλήσεις από Παρόχους Υ.Π.Π. για λόγους προώθησης Υ.Π.Π., ή έχετε εγγραφεί σε Υ.Π.Π. χωρίς τη συγκατάθεσή σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr).


Αν θεωρείτε ότι μέσω κάποιας Υ.Π.Π. απειλήθηκε ή διακυβεύθηκε το απόρρητο των επικοινωνιών σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (www.adae.gr).


Επίσης, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (www.eett.gr) για την εξέταση καταγγελιών που αφορούν την εξασφάλιση της ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών για τις Υ.Π.Π. και τον έλεγχο της χρέωσης των καταναλωτών, όταν δεν λαμβάνουν υπηρεσία, εφόσον έχετε ήδη απευθυνθεί στους Παρόχους Υ.Π.Π., αλλά δεν έχει βρεθεί λύση στη μεταξύ σας διαφωνία.


Τέλος, στο βαθμό που η πράξη αυτή αφορά παραβίαση των δικαιωμάτων σας ως πολίτη, με χρήση ηλεκτρονικών μέσων, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με τους ακόλουθους τρόπους:


Τηλέφωνο: 11188


Fax: 210-6476462


E-mail: ccu@cybercrimeunit.gov.gr


Facebook: www.facebook.com/cyberkid.gov.gr


Twitter: @cyberalertGR


Ιστότοπος: www.cyberkid.gr


Και μέσω της εφαρμογής CYBERKID για φορητές συσκευές.


Read more

Άνοιξε ένα παλιό μπαούλο και αυτό που τον περίμενε ήταν εξωπραγματικό!


Είναι πιο πιθανό να συναντήσουμε κάποιο μπαούλο σε μια παλιά ταινία παρά στην καθημερινή μας ζωή.


Παρόλο αυτά, ένας άντρας από το Τέξας βρήκε... 


τον δικό του πειρατικό θησαυρό στο πιο απίθανο μέρος.


Ο κάτοικος του Bellville, Emil Knodell, παραβρέθηκε σε μια πώληση ακινήτου στο Μιζούρι του Τέξας, όταν ανακάλυψε μια χειροποίητη συρταριέρα φτιαγμένη από ξύλο καρυδιάς και μάρμαρο


.Ο Knodell έδωσε 100$ για την αντίκα και ξεκίνησε να την φορτώνει στο φορτηγό του. Ένα κουδούνισμα από το εσωτερικό της αντίκας τράβηξε την προσοχή του Knodell.


“Ακουγόταν σαν ένας μεταλλικός καταρράχτης!”


“Το ανοίξαμε και τρεις από εμάς κοιτάξαμε μέσα. Ήταν λες και πιάσαμε το λαχείο!”


Αφού τράβηξε έξω το συρτάρι, ο Knodell έμεινε να θαυμάζει τη γυαλιστερή σωρό από διαμάντια, ρουμπίνια, σμαράγδια, χρυσά και ασημένια νομίσματα, σπάνιες σφραγίδες και μετάλλια από τον Εμφύλιο πόλεμο.


Ο Knodell σκέφτηκε να το σκάσει με το θησαυρό του μπαούλου , όμως το ηθικό του υπόβαθρο τον εμπόδισε και τα επέστρεψε.


Σε συνέντευξη του στο KTRK-TV είπε:


“Αγόρασα την συρταριέρα. Δεν αγόρασα το εσωτερικό της.”


“Αν τα κρατούσα δε θα ένιωθα ποτέ καλά!”


Η αξία του περιεχομένου του μπαούλου δεν έχει αποκαλυφθεί.


Read more

Ένα ρομπότ για... σπίτι (video)

 Θα μπορεί να ελέγχεται από απόσταση και να κάνει διάφορες δουλειές


Μια εταιρεία από το Δουβλίνο πιστεύει ότι τα ρομπότ έχουν θέση στο μέλλον των ανθρώπων, αλλά ο έλεγχος θα πρέπει να ανήκει στους τελευταίους.


Έχοντας αυτό στο μυαλό τους δημιούργησαν ένα ρομπότ… για σπίτι, το οποίο μπορεί να ελεχθεί από απόσταση και να λειτουργήσει ως οικιακή βοηθός, ως εργάτης για τις μικροδουλειές του σπιτιού, ακόμη και ως συντροφιά για τους ηλικιωμένους ανθρώπους.


Ονομάζεται Nobot N1H1 και το περιγράφουν ως «μια ανθρωποειδή συσκευή, που λειτουργεί από απόσταση μέσω ΙΡ και έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθά στις δουλειές του σπιτιού» αναφέρει η Daily Mail.


Η εταιρεία ελπίζει να καταφέρει να συγκεντρώσει τους απαραίτητους πόρους μέσω εκστρατείας στο Indiegogo, καθώς θέλει να κυκλοφορήσει μια σειρά από διαφορετικά ρομπότ που θα εκτελούν συγκεκριμένα καθήκοντα –για παράδειγμα, θα μπορούν να χρησιμεύουν ως ο ηλεκτρολόγος ενός κτιρίου.




«Η κύρια μονάδα Ν1Η1 είναι σαν κάποιος ντυμένος σα ρομπότ, μόνο που μπορεί να βρίσκεται παντού στον κόσμο, κάνοντας οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί κανείς. Εσείς δε θα χρειαστεί να καθαρίσετε ξανά το σπίτι». Η εταιρεία –σημειώνει το ίδιο δημοσίευμα- ελπίζει ακόμη να συνεργαστεί με κατασκευάστριες εταιρείες ηλεκτρικών ειδών για το σπίτι. «Σκοπεύουμε να συνεργαστούμε μαζί τους έτσι ώστε στο μέλλον το Nobot να μπορεί να χειρίζεται την ηλεκτρική σας σκούπα ή τη μηχανή του γκαζόν».







Read more

Φορολογία αυτοκινήτων: Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τις αλλαγές


Το νέο τοπίο που σχεδιάζεται για τη φορολόγηση αυτοκινήτων. Ποιοι απειλούνται με επιβαρύνσεις και γιατί αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας για τα νέα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Τα νέα δεδομένα.



Από χθες, όταν αιφνίδια το υπουργείο Οικονομικών έριξε στο τραπέζι το θέμα των αλλαγών στη φορολογία αυτοκινήτων, έστω και πρόσκαιρα κέρδισε την πρώτη θέση στα δελτία ειδήσεων μετατοπίζοντας ελαφρά το ενδιαφέρον από το θέμα που μονοπωλεί την επικαιρότητα τις τελευταίες εβδομάδες: Τις διαπραγματεύσεις για την επικείμενη επιδιωκόμενη συμφωνία στο Brussels Group και τις εσωτερικές αναταράξεις οι οποίες προκαλούνται στην συγκυβέρνηση.


Το υπουργείο Οικονομικών, με τις ανακοινώσεις του προέβαλε το στοιχείο της φορολογικής δικαιοσύνης στην αγορά Ι.Χ. Πράγματι, το σημερινό σύστημα τελών ταξινόμησης κρύβει τεράστιες αδικίες. Είναι εξόφθαλμα παράλογο ένα αυτοκίνητο με τιμή χονδρικής 20.000 ευρώ και 1.600 κυβικά να επιβαρύνεται με τα ίδια τέλη ταξινόμησης σε σχέση με ένα άλλο αυτοκίνητο ιδίων κυβικών, αλλά με τιμή χονδρικής 60.000 ευρώ.


Η λογική λοιπόν είναι σωστή. Τα τέλη ταξινόμησης θα πρέπει να προσδιορίζονται με βάση την τιμή και όχι με βάση τα κυβικά.


Από εκεί και πέρα όμως, όπως επισημαίνουν και παράγοντες της αγοράς, οι σχεδιαζόμενες αλλαγές δεν αποκλείεται να κρύβουν σειρά επιβαρύνσεων για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. Κάποιοι μπορεί να κερδίσουν κάτι κατά την αγορά (φθηνότερα Ι.Χ θα έχουν ενδεχομένως χαμηλότερα τέλη ταξινόμησης) αλλά ίσως να το χάσουν πολλαπλάσια κατά τη χρήση.


Τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας για τα νέα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας σύντομα θα αποτελέσουν παρελθόν, σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς αυτοκινήτων, διότι πολύ απλά το δημόσιο χάνει ολοένα και περισσότερα έσοδα.


Σήμερα ένα στα τέσσερα μοντέλα Ι.Χ της ελληνικής αγοράς, λόγω ακριβώς των ιδιαίτερα χαμηλών εκπομπών ρύπων, απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας και γι΄ αυτό το λόγο βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των αγοραστών. Στο καινούργιο Ι.Χ λοιπόν, το αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, το οποίο σήμερα απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, οι επιβαρύνσεις φαίνεται να είναι προ των πυλών. Αλλιώς τα τέλη κυκλοφορίας – ο λογαριασμός εσόδων για το δημόσιο σε ετήσια βάση- θα βαίνουν διαρκώς μειούμενα.


Αξίζει να σημειωθεί ότι προ κρίσης, τα ετήσια έσοδα από τέλη κυκλοφορίας είχαν αγγίξει τα 1,5 δισ. ευρώ ενώ πλέον έχουν υποχωρήσει στην περιοχή του 1 δισ. ευρώ. Η αιτία δεν είναι μόνο τα ντιζελοκίνητα και τα Ι.Χ με χαμηλούς ρύπους (υπάρχουν και βενζινοκίνητα τέτοια). Είναι και οι επιβαρύνσεις από τα τέλη χρήσης.


Από το 2009 έως σήμερα περισσότεροι από 770.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους, προκειμένου να γλιτώσουν τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης.


Στα παλιά, από την άλλη πλευρά, έρχονται επιβαρύνσεις. Το υπουργείο Οικονομικών προανήγγειλε την επιβολή πράσινου τέλους για τα αυτοκίνητα άνω των 20ετών, οι κάτοχοι των οποίων προφανώς τα συντηρούν διότι δεν έχουν τη δυνατότητα να τα αντικαταστήσουν. Περιβαλλοντικά το μέτρο είναι σωστό, κοινωνικά, στη δεδομένη συγκυρία, ενδεχομένως δυσβάσταχτο.


Τι αλλάζει


Με βάση τα όσα ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών, προ των πυλών βρίσκονται οι εξής αλλαγές:


1. Κατάργηση του κριτηρίου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι' αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Σήμερα, τα τέλη ταξινόμησης κλιμακώνονται από 5% έως και 50% επί της φορολογητέας αξίας του αυτοκινήτου (χονδρική συν έξοδα ασφάλισης συν κόστος μεταφορικών στη χώρα) και συνδέεται με τον κυβισμό. Με το νέο σύστημα, η τιμή θα είναι αυτή η οποία θα προσδιορίζει τα τέλη ταξινόμησης. Το ισοζύγιο επιβαρύνσεων – ελαφρύνσεων είναι αδύνατο να προσδιοριστεί σήμερα καθώς δεν είναι γνωστοί οι νέοι συντελεστές.


2. Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».


3. «Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς». Η ανακοίνωση του υπουργείου δείχνει το τέλος της απόσυρσης όχι μόνο για τα ακριβά Ι.Χ αλλά για όλα. Τα οχήματα χαμηλής τιμής, θα επιδοτούνται «μέσα από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης».


4. Προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα. Θεωρητικά, τα τεκμήρια θα καταργούνταν με την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού περιουσιολογίου. Αυτό είχε προαναγγείλει τόσο η προηγούμενη κυβέρνηση όσο και η καινούργια. Όπως προκύπτει από τις ανακοινώσεις, τα τεκμήρια για τα Ι.Χ απλώς θα αλλάξουν. Οι αλλαγές αυτές θα επηρεάσουν και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης ο οποίος ισχύει σήμερα για Ι.Χ άνω των 1.929 κυβικών και μάλιστα συζητείται ενδεχόμενη αύξησή του στο Brussels Group. Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης είναι επίσης άδικος. Όλα τα αυτοκίνητα 1.929 κυβικών και πάνω δεν είναι τα ίδια. Άλλα είναι πράγματι πολυτελή, άλλα είναι απλώς... οικογενειακά με σχετικά χαμηλή αξία και καμία σχέση με πολυτελή διαβίωση.


5. Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους). Οι διασταυρώσεις αυτές περιλαμβάνονταν ακόμα και στις μνημονιακές υποχρεώσεις τα προηγούμενα χρόνια και είναι απορίας άξιο γιατί δεν έχουν γίνει ακόμα. Δεν υπάρχει κανένας αντίλογος στην εφαρμογή αυτού του μέτρου.


6. Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχος στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.



Read more

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Δείτε την πρώτη μοτοσικλέτα που φτιάχτηκε στον κόσμο (video)



Η μοτοσικλέτα, η οποία φαίνεται στο βίντεο, κατασκευάστηκε το 1869 από τον εφευρέτη Sylvester H. Roper στη Βοστόνη των ΗΠΑ και είναι μια μηχανή ατμού. Θεωρείται ότι είναι από τις πρώτες που φτιάχτηκαν μαζί με τη μοτοσικλέτα του  Γάλλου εφευρέτη Pierre Michaux.


Δείτε το βίντεο ΕΔΩ




Read more

Συναγερμός στον αέρα: Μαχητικά συνοδεύουν αεροσκάφος της Air France στη Νέα Υόρκη μετά από απειλητικό τηλεφώνημα



Αεροσκάφος της γαλλικής εταιρείας Air France που εκτελεί πτήση από το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού με προορισμό τις ΗΠΑ συνοδεύεται από αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη στο αεροδρόμιο Τζον Φ. Κένεντι της Νέας Υόρκης για λόγους ασφαλείας, μετά από ανώνυμο απειλητικό τηλεφώνημα, ανέφερε το αμερικανικό τηλεοπτικό κανάλι WABC.


Το αεροπλάνο αναμένεται να προσγειωθεί σε ασφαλές σημείο για να ερευνηθεί, πρόσθεσε η τηλεόραση.



Read more

Σε ένα τρίλεπτο βίντεο γίνεται ρόμπα ο Σταύρος Θεοδωράκης


Δειτε το  βιντεο






Read more

Τεστ: Πόσο εξαρτημένοι είστε από το κινητό σας


Δείτε αν πάσχετε από nomophobia!Το κινητό έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Εκτός της επικοινωνίας, τα smartphones μας επιτρέπουν να ενημερωνόμαστε, να κάνουμε οικονομικές συναλλαγές, να παίζουμε διαδικτυακά παιχνίδια και όχι μόνο.


Μάλιστα, έχει καθιερωθεί πλέον ο όρος nomophobia (no-mobile-phone phobia) ώστε να περιγράψει το «άγχος αποχωρισμού» που βιώνουν ορισμένα άτομα όταν δεν έχουν στη διάθεσή τους το κινητό τους τηλέφωνο.


Τα άτομα με αυτήν την φοβία αισθάνονται τρομερή ανασφάλεια και ενόχληση όταν το κινητό τους πρόκειται να κλείσει από μπαταρία ή δεν έχει σήμα.


«Συμπτώματα» της φοβίας είναι η άρνηση του ατόμου να απενεργοποιήσει το κινητό του, η εμμονή να ελέγχει αν έχει νέα μηνύματα ή αναπάντητες κλήσεις, η επαναλαμβανόμενη φόρτιση του κινητού ακόμη κι αν η μπαταρία δεν έχει αδειάσει και η χρήση του κινητού στο μπάνιο.


Ψυχολόγοι από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Αϊόβα δημιούργησαn ένα ερωτηματολόγιο 20 ερωτήσεων που δείχνει το βαθμό εξάρτησης από το κινητό τηλέφωνο.


Οι ερευνητές πραγματοποίησαν δοκιμή στην οποία συμμετείχαν 301 φοιτητές και αποδείχθηκε ότι το ερωτηματολόγιο αξιολογεί έγκυρα και αξιόπιστα τα επίπεδα εξάρτησης από το κινητό.


Κάντε το τεστ:


Σε ένα φύλλο χαρτί, γράψτε κάθετα τους αριθμούς από το 1 έως το 20 ώστε να σημειώνετε τις απαντήσεις σας.


Για καθεμιά από τις παρακάτω δηλώσεις, γράψτε στον αντίστοιχο αριθμό πόσο συμφωνείτε σε κλίμακα από το 1 έως το 7 (1=διαφωνώ πλήρως, 7=συμφωνώ απόλυτα). Στο τέλος, υπολογίστε τη συνολική σας βαθμολογία.


1. Θα ένιωθα άβολα εάν δεν έχω μόνιμη πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω του κινητού μου.


2. Θα με ενοχλούσε πολύ εάν δεν μπορούσα να βρω μια πληροφορία μέσω του κινητού μου όταν τη χρειάζομαι.


3. Θα ένιωθα νευρικότητα εάν δεν μπορούσα να ενημερωθώ για τον καιρό, για διάφορα γεγονότα κ.λπ. μέσω του κινητού μου.


4. Θα με ενοχλούσε να μην μπορώ να αξιοποιήσω τις δυνατότητες του κινητού μου όποτε το θελήσω.


5. Θα με τρόμαζε το ενδεχόμενο να κλείσει το κινητό μου από μπαταρία.


6. Θα με έπιανε πανικός εάν μου τελείωναν οι μονάδες ή ξεπερνούσα το επιτρεπόμενο όριο λεπτών ομιλίας.


7. Εάν δεν είχα σήμα ή δεν μπορούσα να συνδεθώ σε ασύρματο δίκτυο, θα έλεγχα συνεχώς το κινητό μου μέχρι να βρω σήμα ή να μπορέσω να συνδεθώ στο ίντερνετ.


8. Θα φοβόμουν μήπως αποκλειστώ κάπου εάν δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το κινητό μου.


9. Εάν δεν μπορώ να τσεκάρω το κινητό μου για κάποιο χρονικό διάστημα, νιώθω την ανάγκη να το κάνω.


Εάν δεν έχω μαζί μου το κινητό μου...


10. Θα ένιωθα άγχος επειδή δεν θα μπορούσα να επικοινωνήσω άμεσα με φίλους και/ή συγγενείς.


11. Θα ανησυχούσα επειδή δεν θα μπορούσαν να με βρουν φίλοι και/ή συγγενείς.


12. Θα ένιωθα νευρικότητα επειδή δεν θα μπορούσα να λάβω μηνύματα και κλήσεις.


13. Θα ένιωθα άγχος επειδή δεν θα μπορούσα να κρατήσω επαφή με φίλους και/ή συγγενείς.


14. Θα ένιωθα άγχος επειδή δεν θα ήξερα εάν κάποιος με ψάχνει.


15. Θα ένιωθα άγχος επειδή θα έχανα τη συνεχή επαφή μου με φίλους και/ή συγγενείς.


16. Θα ένιωθα νευρικότητα επειδή θα έχανα την επαφή μου με τη διαδικτυακή μου ταυτότητα.


17. Θα ένιωθα άβολα επειδή δεν θα είχα συνεχή ενημέρωση για εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα.


18. Θα ένιωθα άβολα επειδή δεν θα μπορούσα να λάβω ενημερώσεις από τις επαφές μου στα κοινωνικά δίκτυα.


10. Θα ένιωθα άγχος επειδή δεν θα μπορούσα να ελέγξω το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο.


20. Θα ένιωθα περίεργα επειδή δεν θα ήξερα τι να κάνω.


Βαθμολογία


Όσο υψηλότερη η βαθμολογία σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η εξάρτησή σας από το κινητό.


20-60: Ήπια φοβία


60-100: Μέτρια επίπεδα φοβίας


100+: Σοβαρή φοβία


Read more

Βρέθηκε το φάρμακο που σκοτώνει τον καρκίνο: Σε 2 εβδομάδες εξαφάνισε 70 θανατηφόρους καρκινικούς όγκους


Εξέπληξε τους γιατρούς όταν 70 δυνητικά θανατηφόροι καρκινικοί όγκοι εξαφανίστηκαν σε 2 εβδομάδες Ένας Βρετανός με καρκίνο εξέπληξε τους γιατρούς του όταν 70 δυνητικά θανατηφόροι καρκινικοί όγκοι εξαφανίστηκαν από το σώμα του μέσα σε μόλις δύο εβδομάδες.


Ο 47χρονος Ίαν Μπρουκς είχε εκδηλώσει το 2001 μία σπάνια μορφή μη Χότζκιν λεμφώματος – ενός καρκίνου που προσβάλλει το ανοσοποιητικό σύστημα.


Οι θεραπείες που έκανε τότε καταπολέμησαν αποτελεσματικά τη νόσο, αλλά το 2008 ο καρκίνος του επανεμφανίστηκε πιο επιθετικός παρά ποτέ.


Οι εξετάσεις του αποκάλυψαν 60 -70 διάσπαρτους όγκους από το κεφάλι έως την κοιλιά του και οι γιατροί του έδωσαν λίγες εβδομάδες ζωής.


Η τελευταία λύση ήταν να δοκιμάσει ένα πειραματικό εκείνη την εποχή φάρμακο – μία λύση την οποία πρόθυμα δέχτηκε, αφού «αν δεν έκανα τίποτα, ήταν θέμα εβδομάδων ο θάνατός μου».


Δύο εβδομάδες αργότερα, όμως, οι γιατροί του στο Νοσοκομείο Christie του Μάντσεστερ ανακάλυψαν με έκπληξη ότι το πειραματικό φάρμακο είχε καθαρίσει το σώμα του απ’ όλους τους καρκινικούς όγκους.



Το φάρμακο που πήρε ο κ. Μπρουκς λέγεται μπρεντουξιμάβη βεδοτίνη (brentuximab vedotin) και είναι ένα είδος μονοκλωνικού αντισώματος, το οποίο εγκρίθηκε σε ΗΠΑ και Ευρώπη το 2011 και το 2012 αντιστοίχως.


Το φάρμακο έχει εγκριθεί για την αντιμετώπιση του Χότζκιν λεμφώματος, καθώς και μιας σπάνιας μορφής λεμφώματος που λέγεται αναπλαστικό λέμφωμα από μεγάλα κύτταρα (από αυτό έπασχε ο κ. Μπρουκς).


Όπως γράφει η εφημερίδα «Daily Mail», η ανταπόκριση του κ. Μπρουκς στο φάρμακο ήταν τέτοια, ώστε ο γιατρός του, δρ Άνταμ Γκίμπ, δήλωσε πως οι εξετάσεις του πριν και μετά τη λήψη του φαρμάκου «είναι πιθανώς το πιο εντυπωσιακό σετ εξετάσεων που έχω δει ποτέ».


Ο κ. Μπρουκς βρίσκεται σήμερα σε ύφεση και οι γιατροί του αισιοδοξούν για την πορεία της υγείας του.


Αισθάνομαι ότι κάποιος με προσέχει, επειδή έπειτα απ’ όλες αυτές τις θεραπείες και τους όγκους που είχα, είμαι ακόμα εδώ», δήλωσε ο 47χρονος. 

Tromaktiko


Read more

Γιατί με ενοχλούν τα γυαλιά μου;


Αρκετοί ασθενείς αναφέρουν προβλήματα δυσανεξίας των γυαλιών οράσεως, ιδίως αν είναι νέοι χρήστες βοηθημάτων. Συχνά αναφέρουν προβλήματα κοπιωπίας (κούρασης των ματιών) ή αίσθημα ζαλάδας όταν φορούν τα γυαλιά τους.


Οι αιτίες που δημιουργούν αυτές τις ενοχλήσεις είναι πολλές:


1. Η συχνότερη αιτία είναι η μη σωστή τοποθέτηση των κέντρων των φακών από τον οπτικό. Τα οπτικά κέντρα των φακών πρέπει να αντιστοιχούν στο κέντρο της κόρης του κάθε ματιού. Για να το επιτύχουμε αυτό πρέπει να ορίσουμε με ακρίβεια δύο μετρήσεις.:


Η διακορική απόσταση είναι διαφορετική σε κάθε άνθρωπο. Αν και συνήθως μετράται με ακρίβεια από τον οφθαλμίατρο και αναφέρεται στην συνταγή του , καλό θα είναι να επαληθεύεται και από τον οπτικό πριν την κατασκευή των γυαλιών, ώστε η απόσταση μεταξύ των οπτικών κέντρων των φακών που τοποθετούνται στο σκελετό να είναι ίση με αυτή της συνταγής

. Το δεύτερο που πρέπει να μετρηθεί, αλλά δυστυχώς παραλείπεται συχνά, είναι το ύψος των κέντρων των φακών από το κάτω μέρος του επιλεγμένου σκελετού. Προφανώς ο καθορισμός αυτής της παραμέτρου δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο μετά την επιλογή του σκελετού και συνεπώς μόνο από τον οπτικό. Αν τα οπτικά κέντρα είναι τοποθετημένα λίγο πιο πάνω η κάτω από τη σωστή τους θέση αλλά είναι στο ίδιο ύψος και στα δύο μάτια δεν έχουμε ιδιαίτερο πρόβλημα. Στη περίπτωση όμως που έχουμε διαφορετικό ύψος στα δύο μάτια δυνατόν να έχουμε έντονο αίσθημα ζάλης και κοπιωπία παρά το γεγονός ότι ο ασθενής βλέπει καλά. Εξυπακούεται πως σημαντικό ρόλο παίζει και η σωστή ρύθμιση του σκελετού για τη σωστή στήριξή του σε σταθερή κατά το δυνατό θέση στα αυτιά και την μύτη του ασθενούς ώστε να μην επηρεάζεται εύκολα από τις κινήσεις της κεφαλής. Η ακριβής εφαρμογή των κέντρων γίνεται επιτακτικότερη και ακόμα δυσκολότερη στην περίπτωση των πολυεστιακών γυαλιών, όπου απαιτείται ιδιαίτερη εμπειρία από τον οπτομέτρη.


2. Δεν είναι σπάνια η λανθασμένη αντιγραφή της συνταγής από το κατάστημα οπτικών (δηλαδή να είναι διαφορετικά τα νούμερα της συνταγής που έγραψε ο οφθαλμίατρος από εκείνα των γυαλιών που παρέδωσε ο οπτικός). Αυτό ελέγχεται εύκολα μετρώντας τα νούμερα των φακών των γυαλιών με ειδικό όργανο (ηλεκτρονικό φακόμετρο), είτε στον οφθαλμίατρο είτε στο κατάστημα οπτικών.


3. Μια ακόμα πιθανή αιτία είναι η λανθασμένη διαθλαστική εκτίμηση από τον οφθαλμίατρο του βαθμού της υπάρχουσας μυωπίας, της υπερμετρωπίας, του αστιγματισμού ή της πρεσβυωπίας. Σε περίπτωση εμμονής των ενοχλημάτων πέραν της μιας εβδομάδας συνεχούς χρήσης και αναγκαίας προσαρμογής, πρέπει να γίνεται μία επαλήθευση της διαθλαστικής μέτρησης από τον οφθαλμίατρό σας.


4. Τέλος , δυο ακόμη πιθανές αιτίες δυσανεξίας των νέων γυαλιών μπορεί να είναι είτε ένας υψηλός αστιγματισμός (που διορθώθηκε πλήρως αλλά δεν είναι ανεκτός από τον ασθενή), είτε μια μεγάλη διαφορά στη διαθλαστική δύναμη των φακών ανάμεσα στα δύο μάτια του ασθενούς. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να γίνεται αναπροσαρμογή των συνταγογραφούμενων γυαλιών από έμπειρο οφθαλμίατρο (συνήθως με υποδιόρθωση του ενός οφθαλμού), ώστε ο ασθενής να μην ζαλίζεται, έχοντας όμως ικανοποιητική όραση για τις συνήθεις δραστηριότητές του. Η καλή συνεργασία του ασθενούς είναι προφανώς επιβεβλημένη για τον καλύτερο προσδιορισμό της υποκειμενικής οπτικής αντίληψης 


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου