Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Black Friday, «ποτέ ξανά»


Ενας στους δύο δηλώνει, σε έρευνα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ότι του χρόνου δεν θα κάνει καμία αγορά


Τη φετινή Μαύρη Παρασκευή οι καταναλωτές ήταν περισσότερο ενημερωμένοι σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, με βασική πηγή πληροφόρησης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ πραγματοποίησαν πιο πολλές αγορές, κυρίως μέσω διαδικτύου, όπως δείχνει η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. 


Από την έρευνα προκύπτει ότι αγορές πραγματοποίησε το 30% του δείγματος - από τα 430 άτομα, το 26,5% ήταν άντρες και το 73,5% γυναίκες. Από αυτά, το 34% αγόρασε μόνο από το διαδίκτυο, το 21% από τα εμπορικά καταστήματα και το υπόλοιπο 45% αγόρασε προϊόντα και από τα καταστήματα και από το διαδίκτυο. 


Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα νέων τεχνολογιών, καλλυντικών και ένδυσης - υπόδησης, ενώ οι καταναλωτές/τριες, σε ποσοστό 31,3%, ξόδεψαν για αγορές έως 50 ευρώ. Οσον αφορά το ποσοστό των εκπτώσεων, το 44% των καταναλωτών που έκαναν αγορές υποστήριξε ότι από τα προϊόντα που αγόρασε κέρδισε έκπτωση της τάξης του 30%-40% και το 33,5% δήλωσε ότι αγόρασε με έκπτωση από 50% και πάνω της αρχικής τιμής των προϊόντων. 


Πάντως, όσον αφορά τις μελλοντικές προθέσεις των καταναλωτών/τριών, το 48% δήλωσε ότι δεν σκοπεύει να αγοράσει προϊόντα την επόμενη χρονιά που η Μαύρη Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας. 


Για τους συμμετέχοντες στην έρευνα, τα προϊόντα τα οποία είχαν τη μεγαλύτερη έκπτωση ήταν τα προϊόντα τεχνολογίας (74%), τα είδη ένδυσης - υπόδησης (20%), τα καλλυντικά (16%) και ο οικιακός εξοπλισμός (16%). Σχετικά με τον τρόπο πληροφόρησης για την εφαρμογή της Black Friday στην Ελλάδα, το 57,6% των ερωτηθέντων ενημερώθηκε μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ δεύτερη μοναδική πηγή ενημέρωσης ήταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση (26,8%).


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου