Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

H ιστορία αυτή θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό: "Με άφησε μία εβδομάδα πριν το γάμο λέγοντάς μου ότι το παιδί δεν είναι δικό μου"


Με τη κοπέλα αυτή ήμασταν μαζί 3 χρόνια Την ερωτεύτηκα πάρα πολύ και νόμιζα πως ένιωθε κι αυτή το ίδιο και αυτός ήταν ο λόγος που θέλαμε να κάνουμε οικογένεια.


Άργησα να πάω φαντάρος λόγω σπουδών και όταν πήγα υπηρέτησα 9 μήνες γιατί είμαι προστάτης. Στο μεταξύ είχαμε βρει σπίτι το είχαμε νοικιάσει και εκείνη κανόνιζε το γάμο μας, είχαμε ορίσει ημερομηνία και είχαμε καλέσει τον κόσμο.


Την έβλεπα σε όλες τις εξόδους εκτός από το τελευταίο μήνα που δεν μου έδιναν άδεια. ;Oταν απολύθηκα, βρήκα έναν άλλον άνθρωπο.


Δεν ήταν αυτή η κοπέλα που ερωτεύτηκα. Εριστική, νευρική, την ενοχλούσαν όλα, δεν ήθελε να βγαίνουμε, όταν έβγαινε μόνη της δεν απαντούσε στα τηλέφωνα. Κοιμόμασταν στο ίδιο κρεβάτι και την έβλεπα αλλού. Ο κόσμος μου έλεγε “Άντε η ώρα η καλή” και εγώ δεν ήξερα τί να πω, καλή ή μαύρη; Η μάνα μου είχε καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και συνέχεια με ρωτούσε μήπως να αναβάλλαμε τον γάμο ή δεν ήμασταν σίγουροι. Τη ρώτησα πολλές φορές αν ήξερε κάτι και έλεγε όχι. Υποψιαζόμουν αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω. 


 


Μια εβδομάδα πρίν το γάμο, μου είπε ότι ήταν έγκυος και μου ζήτησε να αναβάλλουμε το γάμο γιατί δεν ήθελε να πάει έγκυος στην εκκλησία, θα κουραζόταν και δεν θα ευχαριστιόταν. Έκανα τα πάντα για να τη μεταπείσω. Έκλαψα, παρακάλεσα, έπεσα στα πόδια της. Ήθελα να χαρώ για το παιδί μου αλλά δεν μπορούσα και δεν καταλάβαινα.  Οικογένεια δεν θέλαμε; Γιατί να αναβάλλουμε το γάμο; Τη ρώτησα πολλές φορές αν είχε γίνει κάτι άλλο αν είχα κάνει κάτι που τη πείραξε και έλεγε όχι.Ένα βράδυ τη πίεσα πάρα πολύ και μου είπε πως όσο έλειπα φαντάρος έκανε σχέση με τον ξάδερφό μου και δεν ήξερε από ποιόν ήταν έγκυος. Έφυγα από το σπίτι μας και πήγα και έμεινα στη μάνα μου. Έστειλα τον θείο μου να πάει να πάρει τα πράγματα μου δεν ήθελα να τη βλέπω και αν τη ξέρω. Μου γυρίσαν τα μυαλά και την έβγαλα από τη ζωή μου.


3 μήνες αφού γέννησε μου έστειλε αγωγή και μου ζητούσε να κάνω τεστ πατρότητας και να αναγνωρίσω το παιδί. Το παιδί δεν ήταν του ξάδερφου και έτρεξε να πάρει διατροφή. Εγώ και χωρίς αγωγή θα το έκανα δεν χρειαζόταν να με απειλεί με δικηγόρους και από πάνω. Έκανα το τεστ και το παιδί ήταν επίσημα δικό μου. Ήθελε τη διατροφή αλλά δεν ήθελε να το βλέπω. Διεκδίκησα την επικοινωνία με δικηγόρο και εννοείται πως πληρώνω τα έξοδα του αλλά το βλέπω κάθε Τετάρτη γιατί είναι 10 μηνών και θηλάζει.


Είναι ένα υπέροχο μωρό ο γιος μου και έχω χάσει το μυαλό μου. Έχω κάνει το δωμάτιό μου παιδικό σταθμό! Τον αγαπώ πάρα πολύ μου έχει αλλάξει τη ζωή. Και αυτή την αγαπώ κατά βάθος και προσπαθώ να ξεχάσω. Αλλά εκτός από τη προδοσία της που δεν ξεχνιέται πήγε και παντρεύτηκε τον ξάδερφό μου και μεγαλώνουν το παιδί μου μαζί. Και να ήθελα να της ζητήσω να γυρίσει και να τα ξαναβρούμε, δεν μπορώ Θέλω να πω σε όλες τις αναγνώστριες ότι υπάρχει και η άλλη όψη. Η προδοσία και η μονογονεϊκή οικογένεια δεν γνωρίζει φύλο. Εγώ αγάπησα, προδόθηκα, πόνεσα αλλά βγήκε κάτι καλό στο τέλος: Το παιδί μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου