Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Άναψέ τον! 13 σέξι μηνύματα για να στείλεις στο κινητό του!




Αν έχει πέσει κάπως η… ένταση μεταξύ σας, δες μερικές ιδέες για έξυπνο sexting… Στείλε του κάποιο μήνυμα από τα παρακάτω σε ανύποπτο χρόνο…

1. «Τι θα ήθελες να φορέσω απόψε το βράδυ στο κρεβάτι»;
2. «Δεν ξέρω γιατί, αλλά το μόνο που θέλω τώρα είναι να κάνουμε σεξ «.
3. «Είδα στον ύπνο μου ότι κάναμε έρωτα και ήσουν τόσο σέξι».
4. «Τι θα μου έλεγες αν σου πρότεινα να δοκιμάζαμε το σεξ σε δημόσιο χώρο»;
5. «Αν μπορείς να μαντέψεις τι χρώμα εσώρουχο φοράω θα σου κάνω ότι θες όταν γυρίσεις σπίτι».
6. «Δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό, αλλά κάθε φορά που με φιλάς νιώθω το σώμα μου να τρέμει».
7. «Μακάρι να ήσουν εδώ τώρα. Είμαι… έτοιμη για το σεξ σου».
8. «Απόψε θα σε περιμένω και με το πιο κοντό φόρεμα που έχω».
9. «Ποιο είναι το πιο πικάντικό πράγμα που μπορώ να σου κάνω όταν σε δω την επόμενη φορά»;
10. «Είχα την πιο… βρώμικη σκέψη για σένα αυτή την στιγμή. Τόσο σέξι που δεν μπορώ ούτε να την γράψω! Θα σου πω από κοντά».
11. «Τι θα έλεγες αν σου πρότεινα να περάσουμε όλο το Σάββατο ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μου»;
12. «Ανυπομονώ να σε φιλήσω όταν συναντηθούμε»!
13. «Ο τρόπος που με αγγίζεις με τρελαίνει».


Πηγή: queen.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου