Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Η αποκαλυψη της Μενεγακη που "αδειαζει" τον Ματεο (VIDEO)



Να σε λένε Ματέο Παντζόπουλο να έχεις στείλει σε όλα τα περιοδικά πριν λίγες μέρες εξώδικo για να μην φωτογραφίζουν το ξενοδοχείο σου, αφού βεβαίως επί τέσσερα χρόνια έχουμε δει κάθε γωνιά του, και ν΄ακούς την Μενεγάκη να σε αδειάζει έτσι; 

Η Μενεγάκη ήταν ξεκάθαρη. Και μάλιστα φρόντισε να το πεί με τρόπο τέτοιο ώστε να καταδείξει πώς ήταν έτσι από μικρή ηλικία. Με αφορμή μια ακόμη παπαρο-έρευνα του Γκουντάρα με θέμα τα 10 σημάδια που δείχνουν ότι μια σχέση σοβαρεύει, η απάντηση της έκανε τους πάντες να παγώσουν Γιατί μπορεί ο Ματέο να μένει που και που πια στο ανάκτορο των Μελίσσιων, αλλά ποτέ μόνος και ποτέ όταν λείπει εκείνη.

«Το αυτοκίνητο μου να το οδηγήσει ο άλλος θα το έδινα πιο εύκολα από το να αφήσω το κλειδί του σπιτιού μου. Να αφήσω το κλειδί του σπιτιού μου; Όχι τώρα, ούτε όταν ήμουν 20.Δεν το άφηνα πουθενά. Με τίποτα. Δεν ήθελα να κυκλοφορεί κάποιος σπίτι μου και να ψάχνει τα πράγματα μου. Άμα βγω από το σπίτι…άδειο το σπίτι» έφη κατηγορηματικά η Ελένη Μενεγάκη.





Πηγή: nasosblog

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου