Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Λακης Γαβαλας- δεν ξερω αν ειμαι gay (VIDEO)

Ο Λάκης Γαβαλάς ήταν ο καλεσμένος της ημέρας στο «Πρωινό mou», το πρωί της Τετάρτης. Ο διάσημος δημιουργός μόδας μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο και την Τζένη Μπαλατσινού, μεταξύ άλλων, για την προσωπική του ζωή, για τις σεξουαλικές του επιλογές αλλά και για την εμπειρία του στη φυλακή, όπου παρέμεινε για περισσότερο από έναν χρόνο.



 

Για την προσωπική του ζωή και τις σχέσεις του, είπε: «Όταν ένας άνθρωπος πορεύεται μόνος του, δεν έχει μία σχέση μέσα στο σπίτι για να τον κατευθύνει -έβλεπα πριν μπούμε την Τζένη πώς σε κοίταζε (σ.σ.: απευθυνόμενος στον Πέτρο Κωστόπουλο)- ζήλεψα πολύ ωραία και πολύ χαριτωμένα. Γιατί, ό,τι και να λέμε, είστε ένα πολύ επιτυχημένο ζευγάρι. Επιτυχημένο σαν δύο ζωές μαζί, ενωμένες. Αυτό σε εμένα για διάφορους λόγους δεν συνέβη κι έτσι εγώ αμύνομαι μόνος μου», είπε ο Λάκης Γαβαλάς, ενώ στη συνέχεια εξομολογήθηκε: «Νομίζω ότι θα ήταν δύσκολο ένας άνθρωπος να μείνει μαζί μου. Κανείς, βέβαια, δεν είχε και την υπομονή να με ανακαλύψει. Γιατί εγώ πάντα έτσι ήμουν, δεν είναι ότι άλλαξα τώρα»




yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου