Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Τα 3 ασυνήθιστα μέρη που οι γυναίκες το απολαμβάνουν περισσότερο!


Οι τοποθεσίες που πρέπει να έχεις στο νου σου για να περάσετε καλά.


Μέχρι και αυτή τη στιγμή που διαβάζεις το κείμενο, το πιο πιθανό είναι πως έχεις εξαντλήσει τα περισσότερα μέρη όπου κάποιος μπορεί να κάνει σεξ. Και πολύ καλά κάνεις, γιατί κάποια συγκεκριμένα σημεία βολεύουν και συγκεκριμένες στάσεις. Από το αυτοκίνητο μέχρι το ντους και την πισίνα, όλοι μας έχουμε κάποιες εμπειρίες.


Να λοιπόν όμως που η  εν λόγω έρευνα έρχεται να απαντήσει σε ένα πολύ σημαντικό ερώτημα: ποια είναι τα μέρη που αγαπάει η ίδια να κάνει σεξ και την εξιτάρουν περισσότερο;


Και οι απορίες μας απαντήθηκαν στην παρακάτω gallery.


1. Η παραλία: Είναι all time classic κάθε ζευγαριού που σέβεται τον εαυτό του. Και αν πιστεύεις ότι η συνταγή παραλία πουλάει μόνο το καλοκαίρι, μάλλον γελιέσαι. Σύμφωνα με έρευνες και όσον αφορά το σεξ, οι παραλίες τείνουν να έχουν περισσότερο κόσμο τους χειμωνιάτικους μήνες. Τα ζευγαράκια δεν διστάζουν να απομονωθούν σε κάποια ερημική αμμουδιά. Το όλο σκηνικό είναι από τα αγαπημένα των γυναικών που δηλώνουν ότι τους βοηθά να χαλαρώσουν. Το μόνο που χρειάζονται μετά είναι τον κατάλληλο άνθρωπο δίπλα τους.



2. Στο ασανσέρ: Πριν από περίπου 2 χρόνια, μία έρευνα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης ανέφερε πως ένα μεγάλο ποσοστό γυναικών έχουν την φαντασίωση να κάνουν σεξ στον ανελκυστήρα της δουλειάς. Βέβαια στις κολοσσιαίες επιχειρήσεις με τους γιγάντιους ανελκυστήρες και τις κάμερες, κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως πρέπει να κρατηθείς μακριά από το ασανσέρ της πολυκατοικίας σου. Μάλιστα πολλοί σεξολόγοι έχουν αναφέρει κατά καιρούς πως το σεξ σε τοποθεσίες που κινδυνεύεις να σε πιάσουν επ’ αυτοφώρω, ανανεώνει την σεξουαλική σχέση με την σύντροφό σου. Χώρια που έχει τα καλά της. Οπότε δοκίμασε το σύντομα αν δεν το έχεις κάνει ήδη.



3. Στο γκαράζ: Είναι ίσως από τα πιο περίεργα που επιλέγουν αλλά συμβαίνει. Οι γυναίκες βλέπουν το γκαράζ σαν ησυχαστήριο και συνάμα αντρικό περιβάλλον. Το γεγονός αυτό τις εξιτάρει ακόμα περισσότερο και τους ανεβάζει την διάθεση για να κάνουν πολλά παραπάνω απ’ ότι συνήθως. Το γκαράζ τοποθετείται πάντα στο top5 των γυναικών με τα αγαπημένα τους μέρη για σεξ και συνάπτει με την άποψη τους ότι θεωρούν σέξι τους άντρες που κάνουν «δουλειές με τα χέρια τους». Καταλαβαίνουμε φυσικά πως αν δεν έχεις γκαράζ υπάρχει πρόβλημα…




Read more

Δείτε τι αλλάζει στη βενζίνη και στα αυτοκίνητα


Νέα βενζίνη αλλά και νέες επισημάνσεις για το είδος και τη σύνθεση των καυσίμων φέρνει το 2019.


Οι νέες ετικέτες θα τοποθετηθούν υποχρεωτικά σε όλα τα πρατήρια καυσίμων, τις αντλίες και τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων καθώς η προσθήκη βιοκαυσίμων στα ορυκτά καύσιμα δημιουργεί νέες ανάγκες ενημέρωσης των καταναλωτών.


 


Από 1ης Ιανουαρίου 2019 καθίσταται υποχρεωτική η προσθήκη βιοαιθανόλης στη βενζίνη, σε ποσοστό 1% (το οποίο γίνεται 3,3% από το 2020, με προοπτική περαιτέρω αύξησης τα επόμενα χρόνια) ενώ η επισήμανση στις αντλίες των πρατηρίων σύμφωνα με τη σχετική Κοινοτική Οδηγία έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στις 12 Οκτωβρίου αλλά εκκρεμεί η έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης.


Η νομοθεσία προβλέπει επίσης ειδικές διαδικασίες ανάμιξης και μεταφοράς της νέας βενζίνης καθώς η βιοαιθανόλη διαλύεται εύκολα στο νερό και η ύπαρξη υγρασίας στο μείγμα βενζίνης - βιοαιθανόλης μπορεί να οδηγήσει σε διαχωρισμό των δύο ουσιών. Για το λόγο αυτό επιβάλλεται όλα τα συστήματα διακίνησης μειγμάτων βιοαιθανόλης να είναι «ξηρά», δηλαδή χωρίς την παρουσία υγρασίας.


Σε ό,τι αφορά τις νέες επισημάνσεις, σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία για τα εναλλακτικά καύσιμα 2014/94 τοποθετούνται στα καινούργια αυτοκίνητα (παραγωγής από τον Οκτώβριο 2018 και μετά), στην περιοχή της τάπας πλήρωσης καυσίμου, στο εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου, στην αντλία καυσίμου όλων των πρατηρίων και στο ακροφύσιο της αντλίας και στα καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων. Οι νέες ετικέτες θα πληροφορούν καλύτερα τους οδηγούς σχετικά με την καταλληλότητα των καυσίμων για τα οχήματά τους, οπουδήποτε και αν ταξιδεύουν στην ΕΕ, ενώ θα τους βοηθούν να αποφεύγουν τη χρήση ακατάλληλου καυσίμου και θα ενημερώσουν για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της επιλογής τους.


Για τη βενζίνη ένας κύκλος με το γράμμα Ε (από τη λέξη ethanol, αιθανόλη) ένας αριθμός που υποδεικνύει το μέγιστο ποσοστό περιεκτικότητας σε αιθανόλη. Για παράδειγμα το αυτοκόλλητο Ε10 σε μια αντλία θα σημαίνει ότι παρέχει βενζίνη με περιεκτικότητα έως 10% σε αιθανόλη. Στο ρεζερβουάρ αντίστοιχα η ίδια επισήμανση θα σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να χρησιμοποιήσει βενζίνη με μέγιστη περιεκτικότητα αιθανόλης 10%.


Για το ντήζελ ένα τετράγωνο με το γράμμα Β (βιοντήζελ) και τον αντίστοιχο αριθμό.


Για τα αέρια καύσιμα ένα διαμάντι (ρόμβος) με τις ενδείξεις LPG για το υγραέριο, CNG για το συμπιεσμένο φυσικό αέριο, LNG για το υγροποιημένο φυσικό αέριο και Η2 για το υδρογόνο. 


Read more

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Νέο επίδομα ως 210 ευρώ σε 300.000 νοικοκυριά για ενοίκιο ή στεγαστικό δάνειο


Δικαιούχοι όσοι μένουν σε ενοίκιο ή έχουν δάνειο πρώτης κατοικίας - Υπολογίζεται ότι θα ωφεληθούν 300.000 νοικοκυριά σε όλη την Ελλάδα - Τα ποσά θα φτάνουν ως και τα 210 ευρώ τον μήνα - Ποια κριτήρια “ξεκλειδώνουν” τα χρήματα, πότε θα “τρέξει” το πρόγραμμα

Ένα νέο πρόγραμμα για επίδομα σε όσους μένουν σε ενοίκιο ή έχουν στεγαστικό δάνειο θα τρέξει από την αρχή του 2019 δίνοντας βαθιά ανάσα σε περίπου 300.000 νοικοκυριά ανά την Ελλάδα.

Με το πρόγραμμα που θα τρέξει από τον ερχόμενο Ιανουάριο θα επιδοτείται το ενοίκιο ή το στεγαστικό δάνειο με ποσά από 70 ευρώ ως 210 ευρώ το μήνα.

Τα κριτήρια θα είναι κοινά για όλους, σύμφωνα με την εφημερίδα “Το Έθνος” και θα είναι εισοδηματικά και περιουσιακά.


Πως καθορίζονται τα ποσά

Για τα χρήματα που θα λαμβάνει κάθε νοικοκυριό κύριο λόγο θα παίζουν τα παιδιά. Έτσι για ένα μονοπρόσωπο νοικοκυριό, χωρίς παιδιά το ποσό καθορίζεται στα 70 ευρώ το μήνα. Από εκεί και πάνω για κάθε μέλος της οικογένειας, ενήλικο ή ανήλικο προστίθενται 35 ευρώ το μήνα.

Για ένα ζευγάρι χωρίς παιδί δηλαδή το ποσό θα είναι στα 105 ευρώ, για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα 140 ευρώ, για ένα ζευγάρι με δύο παιδιά στα 175 ευρώ κ.ο.κ

Σε ό,τι αφορά σε μονογονεϊκές οικογένειες και τα νοικοκυριά με απροστάτευτα τέκνα το ποσό για το πρώτο παιδί καθορίζεται στα 70 ευρώ.


Πως θα πάρουν οι δικαιούχοι τα χρήματα

Για να πάρει κανείς το επίδομα θα πρέπει να κάνει αίτηση σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα η οποία θα δημιουργηθεί άμεσα για τον σκοπό αυτό.

Η πλατφόρμα θα “πατάει” πάνω στην αντίστοιχη του κοινωνικού μερίσματος και του Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης.


Τα κριτήρια

Τα κριτήρια φαίνεται ότι θα είναι ελαφρώς βελτιωμένα σε σχέση με τα όσα είχαν ήδη γίνει γνωστά από το καλοκαίρι, ωστόσο όλα δείχνουν ότι σε ό,τι αφορά στην ακίνητη περιουσία θα υπάρχει μια κλιμάκωση από τα 120.000 ως τα 180.000 ευρώ, ανάλογα με τα μέλη του νοικοκυριού, ενώ σε ό,τι αφορά στο εισόδημα αυτό θα ξεκινάει από τα 7.000 τον χρόνο για ένα μονοπρόσωπο νοικοκυριό και θα φτάνει ως τις 21.000 ευρώ τον χρόνο για οικογένειες με παιδιά.


Read more

Οι καλοί Αλβανοί και οι κακοί Έλληνες


Δημήτρης Δανίκας

Επανέρχομαι  στην περίπτωση του Λαέρτη Βασιλείου. Με αφορμή  τις  πρόσφατες τηλεοπτικές  διευκρινήσεις του. Σχετικά με τον  ανατριχιαστικό θάνατο του  Κωνσταντίνου Κατσίφα.

Αναγκασμένος είμαι να επανέλθω στο περιστατικό. Πάντα με κριτήριο ψυχραιμία και λογική. Εχουμε και λέμε


Ενα λοιπόν. Αν, όπως ισχυρίζεται ο Λαέρτης Βασιλείου, οι αλβανικές κατασταλτικές δυνάμεις προειδοποίησαν τον εκλιπόντα και ζήτησαν, απαίτησαν απ αυτόν να παραδοθεί, αλλά εκείνος όχι μόνο αρνήθηκε, αλλά κατ εξακολούθηση έριχνε ριπές με το καλάσνικοφ, τότε τι να πω. Πήγε γυρεύοντας και έφαγε το κεφάλι του


Δύο λοιπόν. Αν όμως, όπως οι συγγενείς και διάφοροι άλλοι μάρτυρες, ισχυρίζονται, οι Αλβανοί το πυροβόλησαν εν ψυχρώ, τότε πρόκειται για δολοφονία και εκτέλεση με κίνητρο το μίσος για τον Ελληνα τον εχθρό


Τρία λοιπόν. Ποια εκδοχή η αληθινή; Πυροβολούσε παρά τις προειδοποιήσεις; Τον πυροβόλησαν χωρίς να επιχειρήσουν να τον συλλάβουν; Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και για τους δύο ισχυρισμούς. Μοναδικό, αλάνθαστο κριτήριο, η παρουσίαση της μαγνητοσκοπημένης σκηνής. Αν υπάρχει


Τέσσερα λοιπόν. Ομως το εντυπωσιακό και το άκρως υποκειμενικό είναι το γεγονός ότι ο Λαέρτης Βασιλείου αναπαράγει διαρκώς την επίσημη άποψη των αλβανικών αρχών. Χωρίς, μάλιστα, να διατηρεί για τον εαυτό του και την εγκυρότητα των απόψεων του, την παραμικρή επιφύλαξη και τον παραμικρό ερωτηματικό. Μα πως είναι τόσο σίγουρος, τόσο βέβαιος και τόσο θετικός για την αλβανική αστυνομία και τόσο (πλαγίως) αρνητικός για την οικογένεια του Κωνσταντίνου Κατσίφα;


Πέντε λοιπόν. Γιατί αν λάβω σοβαρά υπόψη μου-όπως πρέπει να κάνω-τον Βίο και την Πολιτεία της Αλβανικής Αστυνομίας, αλλά και εν γένει των Αλβανικών αρχών, τότε το ελάχιστο που θα έκανα στη θέση του, είναι να είμαι «κουμπωμένος», συγκρατημένος και επιφυλακτικός


Εξι λοιπόν. Ανεξάρτητα από τις αλυτρωτικές θέσεις μερικών Βορειοπηπειρωτών. Ανεξάρτητα από φανατισμούς και εμπρηστικές τοποθετήσεις. Ανεξάρτητα απ όλα αυτά, η γενική αίσθηση, είναι ότι η γειτονική χώρα του Εντι Ράμα ακόμα να εκσυγχρονιστεί, να υιοθετήσει δημοκρατικές πρακτικές της Ευρωπαικής Ενωσης και ακόμα να απαλλαγεί από τις μικρομέγαλες εξουσίες μιας μαφίας με πολλά πλοκάμια και με πολλές μορφές. Ψέματα αγαπητέ Λαέρτη Βασιλείου;


Εφτά λοιπόν. Οι συνεχείς και αλλεπάλληλες δηλώσεις, τοποθετήσεις και θέσεις υπέρ της μιας η της άλλης εκδοχής, σε τόσο υψηλούς τόνους και με τόση επιμονή, ρίχνουν λάδι στη φωτιά, τροφοδοτούν ακροδεξιά στοιχεία και ενθαρρύνουν ρατσιστικό μίσος. Τόσο από τους Ελληνες προς τους Αλβανούς, Οσο από τους Αλβανούς προς τους Ελληνες


Οκτώ λοιπόν. Και κάτι τελευταίο. Οπως ο πλούτος της Ελλάδας, ιδιαιτέρως στον τομέα των κατασκευών και οικοδομών, ενισχύθηκε με την εργασία ενός εκατομμυρίου Αλβανών. Ετσι και η Αλβανία, στην εποχή της απόλυτης ένδειας και φρικαλέας τριτοκοσμικής αποσύνθεσης, όχι μόνο ωφελήθηκε, αλλά από πάνω με τα χρήματα που ως εμβάσματα επέστρεφαν σ αυτή τη χώρα, κατάφεραν οι γείτονες να διασωθούν και έτσι να ελπίζουν


Οι πολεμικές κραυγές κανέναν δεν συμφέρουν. Παρά μόνο αυτούς που χτίζουν καριέρες με την αντιπαλότητα, το μίσος και την εχθρότητα. Και τέλος επαναλαμβάνω την χτεσινή μου προτροπή. Προς τον Λαέρτη Βασιλείου. Αφού πιστεύεις, χωρίς αποδείξεις, τους ισχυρισμούς της αλβανικής αστυνομίας, τότε δεν είναι καιρός να εξετάσεις την περίπτωση επιστροφής σου και παραμονής σου στα Τίρανα; Λέω, τώρα, εγώ!

Read more

Καιρός: Βροχή και κρύο – Που θα είναι απαραίτητη η ομπρέλα


Ο καιρός μπαίνει στον χειμώνα και πλέον φέρνει μαζί με το κρύο και την αισθητή πτώση της θερμοκρασίας και βροχές σε αρκετές περιοχές.

Ο καιρός για σήμερα Τετάρτη, σύμφωνα με την πρόγνωση της ΕΜΥ:


Μακεδονία, Θράκη


Καιρός: στη δυτική Μακεδονία γενικά αίθριος. Στα υπόλοιπα λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με πιθανότητα από το βράδυ για ασθενείς τοπικές βροχές στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη. Κατά τόπους περιορισμένη ορατότητα τις πρωινές και βραδινές ώρες στη δυτική και κεντρική Μακεδονία. Ανεμοι: ανατολικοί βορειοανατολικοί 3 με 4 και στα ανατολικά 5 και πρόσκαιρα τις πρωινές ώρες έως 6 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 06 έως 17 βαθμούς κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 4 με 5 βαθμούς χαμηλότερη.


Νησιά Ιονίου, Ήπειρος, δυτική Στερεά, δυτική Πελοπόννησος


Καιρός: αραιές νεφώσεις παροδικά στο Ιόνιο πιο πυκνές. Κατά τόπους περιορισμένη ορατότητα στα ηπειρωτικά τις πρωινές και βραδινές ώρες. Ανεμοι: ανατολικοί βορειοανατολικοί 3 έως 5 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 10 έως 22 βαθμούς κελσίου. Στην Ήπειρο τοπικά 4 με 5 βαθμούς χαμηλότερη.


Θεσσαλία, ανατολική Στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησος


Καιρός: λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με ασθενείς τοπικές βροχές στις Σποράδες, την Εύβοια και πρόσκαιρα στην ανατολική Θεσσαλία. Ανεμοι: βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 6 και στα νότια 7 και τις πρωινές ώρες τοπικά 8 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 10 έως 19 βαθμούς κελσίου. Στα βόρεια τοπικά 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.


Κυκλάδες, Κρήτη


Καιρός: λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με ασθενείς τοπικές βροχές κυρίως στην Κρήτη. Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 5 με 7 και τις πρωινές ώρες τοπικά 8 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 14 έως 19 βαθμούς κελσίου.


Νησιά ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα


Καιρός: στα βόρεια λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες τις πρωινές ώρες. Στα υπόλοιπα γενικά αίθριος. Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 5 με 7 και στα νότια τοπικά 8 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 15 έως 22 βαθμούς κελσίου. Στα βόρεια 3 με 5 βαθμούς χαμηλότερη.


Αττική


Καιρός: λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες κυρίως στα ανατολικά και βόρεια. Ανεμοι: βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 6 και στα ανατολικά τοπικά 7 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 13 έως 19 βαθμούς κελσίου. Στα ανατολικά και βόρεια 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη


Θεσσαλονίκη


Καιρός: λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες. Τοπικά περιορισμένη ορατότητα τις πρωινές ώρες. Ανεμοι: από ανατολικές διευθύνσεις 3 με 4 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 06 έως 17 βαθμούς κελσίου.


Ζάκυνθος


Καιρός: γενικά αίθριος και πρόσκαιρα τοπικές νεφώσεις. Ανεμοι: βόρειοι βορειοανατολικοί 3 έως 5 μποφόρ. Θερμοκρασια: από 15 έως 21 βαθμούς κελσίου.


Καιρός: στα δυτικά λίγες νεφώσεις που βαθμιαία θα αυξηθούν και θα Εκδηλωθούν τοπικές βροχές και κυρίως στο Ιόνιο και τη δυτική Πελοπόννησο σποραδικές καταιγίδες. Στην υπόλοιπη χώρα νεφώσεις κατά τόπους αυξημένες με τοπικές βροχές και κυρίως στα κεντρικά και βόρεια σποραδικές καταιγίδες. Ανεμοι: στα δυτικά από ανατολικές διευθύνσεις 3 με 5 και βαθμιαία Τοπικά 6 μποφόρ. Στα ανατολικά βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 6 και Στο Αιγαίο τοπικά 7 μποφόρ. Θερμοκρασια: σε μικρή πτώση κυρίως στα ανατολικά.



Read more

ΑΔΕΔΥ: 24ωρη πανελλαδική απεργία σήμερα

Πηγή: EUROKINISSI

Σε εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία προχωρά η ΑΔΕΔΥ σήμερα, 14 Νοεμβρίου και διοργανώνει συγκέντρωση στις 11:00 π.μ., στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Στο επίκεντρο της κινητοποίησης βρίσκονται μισθολογικά και ασφαλιστικά θέματα των δημοσίων υπαλλήλων.

Συγκεκριμένα, η ΑΔΕΔΥ διεκδικεί:


«Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Υπολογισμό της διετίας 2016 και 2017 στη μισθολογική εξέλιξη. Νέο μισθολόγιο για το 2019, που θα αποκαθιστά σταδιακά τα εισοδήματα, θα αίρει τις αδικίες και θα επαναφέρει το 13ο και 14ο μισθό.


Κατάργηση του νόμου Κατρούγκαλου (ν. 4387/16) για το ασφαλιστικό. Σταδιακή αποκατάσταση όλων των συντάξεων.

Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ. Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ. Μείωση των συντελεστών του ΦΠΑ στο 15%.


Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, για να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά (Παιδεία, Υγεία, Αυτοδιοίκηση, Ασφαλιστικά Ταμεία, Κοινωνικές Υπηρεσίες κ.τ.λ.). Κατάργηση της ελαστικής, ενοικιαζόμενης και εκ περιτροπής εργασίας.


Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.


Επέκταση, αύξηση και μη περικοπή από κανέναν εργαζόμενο του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, που το λαμβάνει σήμερα. Επέκταση του θεσμού των βαρέων–ανθυγιεινών στο Δημόσιο με ευνοϊκές ρυθμίσεις στα όρια συνταξιοδότησης και το χρόνο εργασίας. Λήψη μέτρων Υγιεινής και Ασφάλειας στους εργασιακούς χώρους.


Κατάργηση της τροπολογίας Γεροβασίλη (άρθρο 24Α Ν. 4396/2016) για την αξιολόγηση. Συνέχιση της απεργίας–αποχής. Η αξιολόγηση να μην έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, να μη συνδέεται με τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, να μην οδηγεί σε απόλυση, αλλά στη βελτίωση των δεξιοτήτων με επιμόρφωση και διά βίου εκπαίδευση. Να λαμβάνεται υπόψη μόνο για την επιλογή στελεχών στο Δημόσιο με μετρήσιμα αντικειμενικά κριτήρια, που θα τοποθετούν τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση.


Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις δημόσιων οργανισμών, κοινωνικών υπηρεσιών και στην εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών. Όχι στην εκχώρηση της δημόσιας περιουσίας στο Υπερταμείο. Αύξηση των κοινωνικών δαπανών για Υγεία, Παιδεία, Ασφάλιση, Κοινωνική Προστασία και Περιβάλλον.


Κανένας πλειστηριασμός λαϊκής κατοικίας και περιουσίας για τους εργαζόμενους που αποδεδειγμένα αδυνατούν να πληρώσουν.


Κατάργηση της διάταξης για το 50%+1 για τη λήψη απόφασης για απεργία.


Κατάργηση όλων των μνημονιακών νόμων».


Read more

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

«Βόμβα»: Τέλος τα diesel αυτοκίνητα από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις


Στη σταδιακή... έξωση των πετρελαιοκίνητων οχηµάτων και στη µείωση των βενζινοκίνητων - τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα µεγάλα αστικά κέντρα - µε παράλληλη ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης, µέσω της παροχής κινήτρων, προκειµένου να επιτευχθεί ο ευρωπαϊκός στόχος της ελαχιστοποίησης του αποτυπώµατος του άνθρακα, προσανατολίζεται η κυβέρνηση.

«Το ντίζελ είναι κάτι από το οποίο αποµακρυνόµαστε, όπως είναι το πετρέλαιο και η βενζίνη. Εµείς, ως Πολιτεία, θα δώσουµε έµφαση στα θέµατα των αυτοκινήτων και των µεταφορών, µε στόχο να φύγουµε σταδιακά από τη λογική των ντίζελ οχηµάτων», επισηµαίνει µε αποκλειστική δήλωσή του στο «Έθνος» ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης.


Στο πλαίσιο αυτό, η ηγεσία του υπουργείου αναµένεται τις προσεχείς ηµέρες να ανακοινώσει «πακέτο» κινήτρων για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης.


Ανάλογα µέτρα θα περιληφθούν και στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίµα, το οποίο καταρτίζεται αυτήν την περίοδο.


Στα µέτρα αυτά εντάσσονται:


Η 10ετής προσαρµογή της αγοράς στην ηλεκτροκίνηση.

Η επιδότηση της τοποθέτησης ρευµατοδοτών (φορτιστών ηλεκτρικών οχηµάτων)

Η συνεργασία µε τις εταιρείες ηλεκτρισµού για την τοποθέτηση ρευµατοδοτών κατά µήκος των αυτοκινητοδρόµων. Οι «καθαρές» και ασφαλείς µετακινήσεις αποτελούν, άλλωστε, προτεραιότητα για την ΕΕ, µε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις να έχουν ήδη προγραµµατίσει απαγόρευση κυκλοφορίας των οχηµάτων µε κινητήρες ντίζελ. Βασικός λόγος είναι ότι οι µεταφορές εξακολουθούν να αποτελούν την πρωταρχική πηγή εκποµπής ρύπων.

Αυτό προέκυψε από την έκθεση του Εθνικού Κέντρου Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης για την κατάσταση του περιβάλλοντος στη χώρα µας, σύµφωνα µε την οποία, αν και η γενική εικόνα των ρύπων έχει βελτιωθεί σηµαντικά τα τελευταία χρόνια, δεν συµβαίνει το ίδιο µε τα αιωρούµενα σωµατίδια, τα οποία υπολογίζεται ότι καταγράφουν υπερβάσεις σε περιοχές όπου ζει το 21% του αστικού πληθυσµού.


Κατηγορίες οχηµάτων

Στο πρόσφατο πρώτο άτυπο Συµβούλιο Υπουργών Υποδοµών και Περιβάλλοντος, οι Ελληνες εκπρόσωποι Χρήστος Σπίρτζης και Σωκράτης Φάµελλος χαρακτήρισαν σηµαντική την παροχή φορολογικών κινήτρων από την ΕΕ για την αγορά ηλεκτροκίνητων τουλάχιστον στις επαγγελµατικές κατηγορίες οχηµάτων, όπως τα ταξί και τα λεωφορεία:


«Προτάθηκε η µείωση φόρων ειδικά για τοµείς όπου αυτό είναι σχετικά εύκολο, όπως τα ταξί και τα λεωφορεία, και µε αντικίνητρα που θα αποθαρρύνουν τη χρήση ρυπογόνων οχηµάτων».



Οι δύο υπουργοί πρότειναν οικονοµικά κίνητρα για τη γρήγορη ανάπτυξη υποδοµών για δηµόσιες µεταφορές, αλλά και υποδοµών ρευµατοδότησης για ηλεκτροκίνηση. Γεγονός είναι, πάντως, ότι η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα παραµένει σε εµβρυϊκό στάδιο, όπως διαπιστωνόταν στο Εθνικό Πλαίσιο Πολιτικής για την Ανάπτυξη της Αγοράς Υποδοµών Εναλλακτικών Καυσίµων στον τοµέα των Μεταφορών, το οποίο ολοκληρώθηκε πέρυσι από το καθ’ ύλην υπουργείο, σε συνεργασία µε τα συναρµόδια υπουργεία.


Βάσει των στοιχείων, το 2016 στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν µόνο 397 ηλεκτροκίνητα οχήµατα, ενώ ειδική αναφορά γινόταν στην παλαιότητα των οχηµάτων, καθώς τα τέσσερα στα δέκα είναι ηλικίας άνω των 17 ετών, ποσοστό το οποίο στα αυτοκίνητα δηµόσιας χρήσης διαµορφώνεται στο 30%. Στην παλαιότητα των οχηµάτων αποδίδεται η µεγάλη εξάρτησή τους από τα συµβατικά καύσιµα.


Έτσι, υπολογίζεται ότι το 86% του στόλου κινείται µε κάποιου είδους βενζίνη (απλή ή αµόλυβδη), ενώ µε πετρέλαιο κινείται το 13,3%. Ειδικά στα λεωφορεία, το πετρέλαιο αποτελεί το βασικό καύσιµο (95%), ενώ µε εναλλακτικά καύσιµα, δηλαδή υγραέριο και φυσικό αέριο, κινείται µόλις το 1,8% του συνόλου. Φυσικό αέριο καταναλώνουν σήµερα µόνο 310 λεωφορεία στην Αθήνα.


Το σχέδιο έδινε προτεραιότητα στις υποδοµές ηλεκτρικής φόρτισης, αλλά και στην τόνωση της αγοράς ηλεκτροκίνητων οχηµάτων, κάνοντας συγκεκριµένη αναφορά σε µέτρα όπως η υποχρεωτική πρόβλεψη χρήσης φορτιστών στα νεοανεγειρόµενα και ριζικά ανακαινιζόµενα κτίρια και προτείνοντας την εξέταση µέτρων υποστήριξης της ηλεκτροκίνησης, µεταξύ των οποίων η παροχή άµεσων ή έµµεσων οικονοµικών κινήτρων (για παράδειγµα,  οι φορολογικές απαλλαγές στα ηλεκτρικά οχήµατα και άλλα «καθαρά» οχήµατα), η εφαρµογή ευνοϊκών ρυθµίσεων για τη στάθµευση των ηλεκτροκίνητων οχηµάτων ή την κίνηση στις λεωφορειολωρίδες, η χρηµατοδότηση υποδοµών φόρτισης, η δηµιουργία θεσµικού πλαισίου χρηµατοδότησης ερευνητικών έργων και προγραµµάτων.

Read more

Black Friday 2018: Ποια καταστήματα θα συμμετέχουν στην «διάλυση» τιμών της «Μαύρης Παρασκευής»

photo: Eurokinissi

Αυλαία πέφτει την Πέμπτη στις φθινοπωρινές εκπτώσεις 2018 και ταυτόχρονα πλησιάζει η «Μαύρη Παρασκευή» των εκπτώσεων, η Black Friday 2018 όπου αναμένεται διάλυση τιμών.




Συγκεκριμένα, η Black Friday τοποθετείται στις 23 Νοεμβρίου όπου αναμένονται εκπτώσεις έως 70%. Μεγάλες αλυσίδες αλλά και τοπικά καταστήματα ετοιμάζονται για την ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων.


Ποια όμως καταστήματα αναμένεται να συμμετέχουν στην «Μαύρη Παρασκευή»;


Public


Media Markt


Γερμανός


Kotsovolos


e-shop.gr


Porcelana


Jusk


McArthur Glen


Smart Pack


Oysho


Prince Oliver


RiverWest


Athens Metro Mall


Πλαίσιο


GAP


Koolfly.gr


Intersport


Notos


Read more

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Πώς συνδέεται ο αυτισμός και η σχιζοφρένεια με την μεγάλη ηλικία του πατέρα


Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα

  

Καθοριστικός παράγοντας όχι μόνο για την επίτευξη εγκυμοσύνης, αλλά και για την γέννηση ενός υγιούς παιδιού, θεωρείται πλέον από τους ειδικούς η ηλικία του πατέρα, που παλαιότερα δεν αναφερόταν καν στο ιστορικό κύησης, αλλά ούτε και σε αυτό της θεραπείας υπογονιμότητας ή της προγεννητικής διάγνωσης.


Από τα 25 στα 45 η γονιμότητα στον άνδρα μειώνεται στο μισό


Όπως δηλώνει στο Πρακτορείο FM και στην εκπομπή της Τάνιας Μαντουβάλου «104,9 Μυστικά Υγείας» η εμβρυολόγος γενετίστρια δρ. Ελένη Κοντογιάννη, σήμερα είναι γνωστό από μελέτες ότι ένας άντρας 45 ετών έχει τις μισές πιθανότητες να αποκτήσει παιδί σε σχέση με έναν άντρα 25 ετών, γεγονός που σημαίνει ότι από τα 25 στα 45 η γονιμότητα μειώνεται στο μισό.


«Μία μελέτη που έγινε σε 8.500 ζευγάρια Βρετανών κατέδειξε ότι ένας άντρας 25 ετών θέλει το μισό χρόνο για να αφήσει έγκυο τη σύζυγό του, απ' ότι ένας άντρας 35 και πάνω. Σε ζευγάρια που έχουμε κάνει είτε σπερματέγχυση ή εξωσωματική γονιμοποίηση, διαπιστώσαμε ότι οι άνδρες άνω των 35 είχαν πολύ χαμηλότερο ποσοστό επίτευξης εγκυμοσύνης, και αυτό έπεφτε ακόμη περισσότερο όταν και οι γυναίκες τους είχαν μεγαλύτερη ηλικία».


Το βιολογικό ρολόι των ανδρών χτυπάει 7-10 χρόνια αργότερα


Και οι άντρες έχουν βιολογικό ρολόι, απλά αρχίζει να χτυπάει αργότερα απ' ότι αυτό των γυναικών και η μείωση της γονιμότητας δεν είναι τόσο κάθετη όσο στις γυναίκες, στις οποίες μετά τα 35 η γονιμότητα αρχίζει και πέφτει, τονίζει η κ. Κοντογιάννη, εξηγώντας ότι στους άνδρες, μάλλον το βιολογικό ρολόι καθυστερεί κατά 7-10 χρόνια.


Μεγάλοι μπαμπάδες μπορεί να φέρουν στον κόσμο παιδιά με σχιζοφρένεια


Τι ρόλο όμως μπορεί να παίξει η προχωρημένη ηλικία του πατέρα στην υγεία του παιδιού που θα γεννηθεί; «Φαίνεται ότι μερικές διαταραχές, όπως είναι ο αυτισμός, η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, η υπερκινητικότητα και άλλες ασθένειες, όπως πχ η χονδροπάθεια, σχετίζονται με τη μεγάλη ηλικία του πατέρα».


«Το ότι η ηλικία αυξάνει τον κίνδυνο γενετικών ασθενειών το γνωρίζουμε από χρόνια, γι αυτό και στις γυναίκες άνω των 35 συστήνεται προγεννητικός έλεγχος», λέει η κ. Κοντογιάνν, «Πρακτορείο FM».


Επισημαίνει ωστόσο ότι οι περισσότερες ασθένειες που σχετίζονται με την ηλικία του άνδρα, δεν είναι δυνατόν να ανιχνευθούν με προγεννητικό έλεγχο.


«Μία έρευνα από την Ισλανδία έδειξε ότι οι μεταλλάξεις στο DNA των παιδιών που σχετίζονται με τον αυτισμό και τη σχιζοφρένεια προέρχονται κατά 97% από τον πατέρα. Σε άλλη μελέτη πού έγινε από το Καρολίνσκα στη Σουηδία σε 2,6 εκατ. ανθρώπους, φάνηκε ότι οι άνδρες που τεκνοποιούν σε πιο μεγάλη ηλικία, έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να φέρουν στον κόσμο παιδιά με διαταραχές όπως αυτισμός, διπολική διαταραχή, σχιζοφρένεια, ελλειμματική προσοχή. Συγκεκριμένα φάνηκε ότι τα παιδιά ενός 45χρονου έχουν τριπλάσιο κίνδυνο να εμφανίσουν αυτισμό και 25 φορές μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσουν διπολική διαταραχή, από ότι τα παιδιά ενός 20χρονου», επισημαίνει η κ. Κοντογιάννη.


Read more

Έρευνα σοκ: 8 «νέα» ρήγματα μπορούν να δώσουν σεισμούς έως 7,4 Ρίχτερ στο Αιγαίο


Ο βυθός του Αιγαίου ανάμεσα στη Σκύρο, στη Λέσβο και στον ‘Αγιο Ευστράτιο κρύβει συνολικά 19 μεγάλα ενεργά ρήγματα, μήκους άνω των επτά χιλιομέτρων το καθένα, τα οποία μπορούν να δώσουν ισχυρούς σεισμούς μεγέθους 6,1 έως 7,4 βαθμών. Οκτώ από αυτά τα ρήγματα μπορούν να «δώσουν» σεισμούς, άνω των επτά βαθμών.


Αυτό προκύπτει από νέες έρευνες Ελλήνων γεωεπιστημόνων στην περιοχή, με υπεύθυνο της επιστημονικής ομάδας τον καθηγητή του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αθηνών, Δημήτρη Παπανικολάου.


Από τα 19 ενεργά ρήγματα, που χαρτογραφήθηκαν τώρα για πρώτη φορά, μόνο τα τρία ήσαν γνωστά κατά τις τελευταίες δεκαετίες και περιλαμβάνονταν στους σεισμικούς καταλόγους. Οι επιστήμονες θεωρούν ότι «έχει υποεκτιμηθεί ο δυνητικός σεισμικός κίνδυνος της περιοχής» και ότι «αυτά τα ρήγματα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ισχυρούς σεισμούς που μπορούν να προκαλέσουν καταστροφές στα γύρω νησιά».




Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ερευνητών, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Marine Geology» (Θαλάσσια Γεωλογία), εκτός από το ρήγμα του Αγίου Ευστρατίου που «έδρασε» με σεισμό μεγέθους 7,1 βαθμών, προκαλώντας 20 θανάτους το 1968 και το οποίο χρειάζεται κάποιους αιώνες για να ενεργοποιηθεί ξανά, καθώς, επίσης, τρία ακόμη ρήγματα που «έδωσαν» μικρότερους σεισμούς κατά τα τελευταία 30 χρόνια, τα υπόλοιπα ρήγματα μπορούν να δώσουν μεγάλο σεισμό μεγέθους 6,1 έως 7,3 βαθμών, χωρίς όμως να είναι δυνατό να προσδιορισθεί χρονικά εάν αυτός θα συμβεί σε μερικά χρόνια ή σε δεκάδες χρόνια.


Η σχεδόν τριγωνική Λεκάνη της Σκύρου, που κυμαίνεται σε βάθη 600 έως 1.050 μέτρων, έχει παρόμοια τεκτονική δομή με εκείνη της γειτονικής Λεκάνης του Βορείου Αιγαίου, αλλά με μικρότερες διαστάσεις και πιο αργούς ρυθμούς παραμόρφωσης. Η ενεργοποίηση των ρηγμάτων στην περιοχή της Λεκάνης της Σκύρου και η έναρξη καταβύθισης της περιοχής άρχισε πολύ πρόσφατα, πριν από λίγες εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, γι’ αυτό και στον πυθμένα της ρηχής πλατφόρμας γύρω από τη λεκάνη συναντάται απευθείας το παλιό αλπικό υπόβαθρο, με λίγα μόνο πρόσφατα ιζήματα πάχους μερικών δεκάδων μέτρων.


Οι επιστήμονες επιδιώκουν να χαρτογραφούν με μεγάλη λεπτομέρεια τα υποθαλάσσια ρήγματα, προκειμένου να γνωρίζουν το δυναμικό τους και το μέγεθος του σεισμού που μπορούν να δώσουν. Ο βυθός της Λεκάνης της Σκύρου είχε μελετηθεί με το ωκεανογραφικό πλοίο «Αιγαίο» το 2002, το 2003 και το 2013.


Στη νέα μελέτη παρουσιάζονται επεξεργασμένα νέα ψηφιακά στοιχεία, που αποκτήθηκαν από τις ωκεανογραφικές έρευνες, σχετικά με τη βαθυμετρία και την ανάλυση του ανάγλυφου του θαλάσσιου πυθμένα. Αναλύονται επίσης δεδομένα σεισμικής ανάκλασης για την ανίχνευση των γεωλογικών στρωμάτων και των τεκτονικών δομών, κυρίως των ρηγμάτων στο υπόβαθρο κάτω από τον θαλάσσιο πυθμένα, σε βάθος πολλών εκατοντάδων μέτρων, κατά μήκος της Λεκάνης της Σκύρου, η οποία έχει μήκος 120 χιλιομέτρων και πλάτος 10 έως 40 χλμ.


Μεταξύ άλλων ευρημάτων, διαπιστώθηκε ότι οι συνολικές μετατοπίσεις στα ρήγματα είναι της τάξης του ενός έως ενάμιση χιλιομέτρου, με τη δημιουργία υποθαλάσσιων κρημνών ύψους πολλών εκατοντάδων μέτρων.


«Η έρευνα αυτή συμπληρώνει παλαιότερη έρευνα της Λεκάνης του Βορείου Αιγαίου μεταξύ Βορείων Σποράδων – Λήμνου – Χαλκιδικής, που είχε δημοσιεύσει η ίδια ερευνητική ομάδα στη δεκαετία του 2000. Έτσι, τώρα υπάρχει πια μία ολοκληρωμένη εικόνα της όλης τεκτονικής δομής και του σεισμικού κινδύνου στο Βόρειο Αιγαίο, όπου και αναπτύσσεται το βόρειο όριο της Μικροπλάκας του Αιγαίου, η οποία αποχωρίζεται από την Μακεδονία – Θράκη με ταχύτητα περίπου 20-25 χιλιοστόμετρα ανά έτος», δήλωσε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ Παρασκευή Νομικού.


Εκτός από το σεισμό των 7,1 βαθμών στις 19 Φεβρουαρίου 1968 με επίκεντρο κοντά στον Ευστράτιο (που είχε προκαλέσει και μικρό τσουνάμι ως τη Λήμνο), οι άλλοι μεγάλοι μεταπολεμικοί σεισμοί στην περιοχή ήσαν στις 4 Μαρτίου 1967 στη Λεκάνη της Σκύρου (6,2 βαθμοί) και στις 19 Δεκεμβρίου 1981 στην ανατολική περιοχή της ίδιας λεκάνης (6,8 βαθμοί), ο οποίος προκάλεσε περισσότερες ζημιές στη Λέσβο από ό,τι στη Σκύρο, ενώ είχαν ακολουθήσει ισχυροί μετασεισμοί, με τον μεγαλύτερο 6,3 βαθμούς στις 27/12/1981. Υπήρξε επίσης στις 26 Ιουλίου 2001 ένας σεισμός 6,4 βαθμών λίγα χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Σκύρου, σε βάθος 13 χλμ.


Την επιστημονική εργασία «συνυπογράφουν» ο αναπληρωτής καθηγητής Ιωάννης Παπανικολάου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και οι ερευνητές του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ) Γρηγόρης Ρουσάκης και Ματίνα Αλεξανδρή, καθώς επίσης η υποψήφια διδάκτωρ Δανάη Λαμπρίδου του ΕΚΠ.


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου