Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Μουσικός παίζει κιθάρα για τυφλό και αυτιστικό κορίτσι – Η αντίδρασή της θα σας κάνει να δακρύσετε (video)


Ρίγη συγκίνησης εγείρει το βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστή μία 7χρονη που πάσχει από αυτισμό και σοβαρά προβλήματα όρασης.


Το μικρό κορίτσι, που κάθεται σε αναπηρικό αμαξίδιο, πλησίασε ένας πλανόδιος μουσικός. Η συνέχεια είναι απόλυτα συγκινητική.


Δείτε  το  βίντεο  ΕΔΩ


Read more

Το αντικαταθλιπτικό... φρούτο που είναι και εποχής!


Τα φυσικά αντικαταθλιπτικά είναι γνωστά εδώ και αιώνες στον κόσμο, όμως ποιος θα περιμένε ότι ένα φρούτο θα είχε τόσο δυνατές αντικαθλιπτικές ουσίες και ιδιότητες που θα μπορούσε μάλιστα να αποτελέσει βασικό όπλο καταπολέμισης της πνευματικής αυτής νόσου, που ονομάζεται κατάθλιψη;


Πρόσφατες έρευνες λοιπόν, έφεραν στο φως εκπληκτικά αποτελέσματα για ένα λατρεμένο καλοκαιρινό φρούτο, με απίστευτη γεύση και πολύ δροσερή υφή, το οποίο πιθανότατα να μη γνωρίζετε πόσο πολύ μπορεί να καλυτερεύσει τη διάθεση σας και να σας κάνει να γεμίσετε ενέργεια, αλλά και αισιοδοξία.


Ο λόγος για το σταφύλι, το οποίο όπως όλα δείχνουν, πρόκειται για έναν πραγματικό διατροφικό θησαυρό. Σύμφωνα με έρευνα από την της Ιατρική Σχολή «Icahn School of Medicine at Mount Sinai», η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Nature Communications», το εν λόγω φρούτο διαθέτει δυο ουσίες, οι οποίες είναι ικανές να μειώσουν τα συμπτώματα ακόμα και από την πιο βαριά μορφή κατάθλιψης, που μπορεί να πάσχει κάποιος.



Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τα θρεπτικά συστατικά διϋδροκαφεϊκό οξύ και 3-Ο-γλυκοζίτη της μαλβιδίνης, τα οποία κατάφεραν να μειώσουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης σε ποντίκια, που χρησιμοποιήθηκαν σαν πειραματόζωα. 


Αντίθετα από τα καταθλιπτικά φάρμακα, που ρυθμίζουν τα επίπεδα της σεροτονίνης, της ντοπαμίνης και άλλων νευροδιαβιβαστών, οι οποίοι βοηθούν τους πάσχοντες να χαλαρώσουν και να αποβάλλουν το άγχος και τις φοβίες τους, οι παραπάνω ουσίες, εκτός από αυτά, ρυθμίζουν τις διάφορες ανωμαλίες στις συνάψεις του εγκεφάλου (οι οποίες μεταδίδουν σήματα σε άλλους νευρώνες), καθώς και τη φλεγμονή του ανοσοποιητικού συστήματος, στην οποία οφείλονται πολλά από τα δυσάρεστα που βιώνουν οι συγκεκριμένοι ασθενείς.


Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν, το σταφύλι μπορεί να μπει στην κορυφή της κατάταξης των αντικαταθλιπτικών φρούτων και να σας δώσει ακόμα περισσότερους λόγους να το εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή.







Read more

Η συγκινητική στιγμή που ιπποπόταμοι σώζουν γκνου από τα δόντια κροκοδείλων


Η αλληλεγγύη στο βασίλειο των ζώων


Η φύση δεν σταματά να μας εκπλήσσει και τώρα είναι η αλληλεγγύη αυτή που μπαίνει στο στόχαστρο του ζωικού βασιλείου.


Όπως αποκαλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το βιντεάκι που ξεπήδησε από τη Νότια Αφρική, όταν ένα γκνου πέφτει θύμα επίθεσης κροκοδείλων. Και ενώ όλα θα τέλειωναν κανονικά εκεί για το ζώο, οι ιπποπόταμοι που παρατηρούσαν είπαν να επέμβουν, σώζοντας την παρτίδα της ζωής του γκνου.



Το περιστατικό έλαβε χώρα σε μια λιμνούλα δίπλα στο φράγμα Gezanftombi της Νότιας Αφρικής και συνελήφθη από το προσωπικό του Chasin' Africa Safaris. Το οποίο είπε πως παρά τη διαβόητη φήμη των κροκοδείλων, οι ιπποπόταμοι είναι απείρως πιο επικίνδυνοι για τον άνθρωπο…





πηγη 
Read more

Απίστευτη αλλαγή στα διπλώματα οδήγησης


Αλλάζουν όλα, όπως είχε γνωστό εδώ και καιρό, στη διαδικασία των εξετάσεων για δίπλωμα οδήγησης Πλέον ο υποψήφιος οδηγός θα βρίσκεται μόνος του μέσα στο εκπαιδευτικό όχημα, με το οποίο θα δώσει εξετάσεις, αφού δεν θα παρίσταται ο εκπαιδευτής κατά τη διενέργεια δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς όλων των κατηγοριών αδειών οδήγησης υποψηφίων οδηγών. Μάλιστα η εξέταση θα βιντεοσκοπείται.


Αυτό προβλέπει, μεταξύ άλλων, το σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα εξετάσεων έδωσε χθες στη δημοσιότητα για διαβούλευση το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Στόχος είναι να παταχθεί το «φακελάκι» προς τους εξεταστές. Το νομοσχέδιο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή μέσα στον Μάιο.


Βιντεοκάμερα στην καμπίνα του ΙΧ


Από τον χώρο διενέργειας των θεωρητικών εξετάσεων, όπου απεικονίζονται όλοι οι συμμετέχοντες στη διαδικασία.


Από το εσωτερικό του εκπαιδευτικού οχήματος, όπου απεικονίζονται όλοι οι συμμετέχοντες στη διαδικασία.



Από το εξωτερικό του εκπαιδευτικού οχήματος, όπου απεικονίζεται το οδικό δίκτυο που κινείται το εκπαιδευτικό όχημα.


Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από τον εξεταστή μη ενεργοποίηση της καταγραφής υλικού με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων σε οποιαδήποτε στάδιο της θεωρητικής εξέτασης ή της εξέτασης δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών και οδηγών, η εξέταση των υποψηφίων οδηγών και οδηγών δεν άρχεται μέχρι την ενεργοποίησή τους.


Η περίπτωση διενέργειας εξέτασης χωρίς τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων συνιστά δημιουργία εμποδίων στην άσκηση της εποπτείας και του ελέγχου και κατατάσσεται στις πολύ σοβαρές παραβάσεις, επισύρει στους εμπλεκόμενους, πλην του αξιολογητή, τις διοικητικές κυρώσεις της παρ. 6 του άρθρου 8 του παρόντος.


Εξετάσεις σε ειδικές πίστες


Οι ειδικές δοκιμασίες της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς διενεργούνται μέσα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ή Πίστες Εκπαίδευσης και Εξέτασης Υποψηφίων Οδηγών όπου υπάρχουν, οι οποίοι βρίσκονται σε οικεία ή όμορη Περιφερειακή Ενότητα. Οι ειδικές δοκιμασίες προσόντων και συμπεριφοράς σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ή πίστες, πραγματοποιούνται από τον υποψήφιο χωρίς την παρουσία του εκπαιδευτή και του εξεταστή εντός ή επί του εκπαιδευτικού οχήματος.


Οι παραπάνω ειδικές δοκιμασίες δύνανται να διενεργούνται με τη χρήση ηλεκτρονικού συστήματος αυτόματης καταγραφής των δεδομένων της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς και αυτόματης εξαγωγής του αποτελέσματος.


Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ρυθμίζονται οι τεχνικές προδιαγραφές του πρότυπου ειδικά διαμορφωμένου χώρου για τη διενέργεια των ειδικών δοκιμασιών της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς. Μέχρι τη δημιουργία ενιαίων ειδικά διαμορφωμένων χώρων διενέργειας των ειδικών δοκιμασιών όλων των κατηγοριών αδειών οδήγησης, οι ειδικές δοκιμασίες των δίκυκλων συνεχίζουν να διεξάγονται στους υφιστάμενους χώρους.





Read more

H νέα μόδα προστάζει… κοσμήματα στα μάτια


Μια καινούρια τάση παλεύει να καθιερωθεί

Σε έναν κόσμο που έχει δει προφανώς τα πάντα κάτι νέο έρχεται τα ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα.


Εμφυτεύματα από πλατίνα κατευθείαν μέσα στον οφθαλμό δηλαδή!


Η επέμβαση κρατά μάλιστα μόλις πέντε λεπτά, μας λένε πως είναι ολότελα ανώδυνη και παρέχεται ήδη από οφθαλμίατρο της Νέας Υόρκης, ο οποίος είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμος να κοτσάρει ένα κόσμημα μέσα στο μάτι.


Το «SafeSight», όπως το λέει, είναι ένα κόσμημα καμωμένο από πλατίνα, κι έτσι έχει λιγότερες πιθανότητες να προκαλέσει αλλεργική αντίδραση σε σχέση με άλλα μέταλλα. Υπεύθυνος για όλα αυτά είναι ο δρ Emil Chynn, οφθαλμίατρος του Μανχάταν, που μας λέει πως το μάτι επανέρχεται στα κανονικά του μέσα σε 3 ημέρες και σύντομα δεν καταλαβαίνεις καν πως υπάρχει κάτι στον οφθαλμό σου.



Ο Chynn δήλωσε μάλιστα στη «Mirror» πως στην Ευρώπη κάτι τέτοιο γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, έχοντας ξεκινήσει από την Ολλανδία εδώ μια δεκαετία, ενώ στις ΗΠΑ μόλις ξεπήδησε η μόδα. Μια μόδα 2.500 ευρώ φυσικά…


Read more

Νέο σκίτσο από τον Αρκά -Καρφώνει υπουργούς για τα ταξίδια τους


Με ένα αιχμηρό σκίτσο σχολίασε τα ταξίδια των υπουργών ο Αρκάς με αφορμή την παρουσία του Πάνου Καμμένου στο Μονακό για το Γκραν Πρι της Formula 1 της περασμένης Κυριακής.


Ο πρωταγωνιστής του σκίτσου που δημοσιεύτηκε στο Facebook σχολιάζει χαρακτηριστικά:


«Οι υπουργοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στα ταξίδια τους… Μπορεί κατά λάθος να ξοδέψουν δικά τους λεφτά!».





Read more

Τι να βάλεις αντί για σίτες στα παράθυρα για να κρατήσεις τα έντομα έξω από το σπίτι


Ζεστός καιρός σημαίνει ανοιχτά παράθυρα και κουρτίνες για να... μπει φως και καθαρός αέρας στο σπίτι. 


Ωστόσο, αυτό μπορεί να προκαλέσει κάποια ενοχλητικά μικροπροβλήματα. Δηλαδή απρόσκλητους επισκέπτες.


Ζωύφια, μύγες, κουνούπια αλλά και μεγαλύτερα έντομα, μπορεί το καλοκαίρι να γίνουν συγκάτοικοί σου αν (και εσύ) ζεις σε σπίτι χωρίς σίτες. 


Ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους και έχουν γίνει εφιάλτης. Η λύση έρχεται από το παρελθόν, και συγκεκριμένα από τα σεντούκια της γιαγιάς. 


Εκεί μέσα κρύβεται ένα πολύ πρακτικό, πανέμορφο και vintage διαμαντάκι που θα μας λύσει τα χέρια Πρόκειται για την αγαπημένη της γιαγιάς. Την δαντέλα και την εκπληκτική χρησιμότητά της.


Η δαντέλα είναι το κατάλληλο μέσο για να αφήνουμε το φως να μπει μέσα στο σπίτι ενώ κρατάει τα έντομα έξω.


Αντί να χρησιμοποιείς τις άσχημες και κακόγουστες πλαστικές σίτες για τα κουνούπια και τα άλλα ζωύφια, μπορείς να βάλεις δαντέλα στα παράθυρα.



Όχι μόνο κρατούν τα ζουζούνια μακριά από σένα και τον χώρο σου, αλλά είναι και πολύ ωραία vintage διακόσμηση.


Απλώς βάλε στο πλαίσιο του παραθύρου ένα κομμάτι δαντέλας και κόλλησέ το καλά γύρω-γύρω.


Ακόμη, σου δίνει την ιδιωτικότητα που χρειάζεσαι. Μιας και θα έχεις ανοιχτά παράθυρα και κουρτίνες, σε προστατεύει από τα αδιάκριτα βλέμματα των γειτόνων! Το φως και ο αέρας μπαίνουν, αλλά δεν σε βλέπει κανείς.


Επίσης, μπορείς να το κολλήσεις στο τζάμι και θα το έχεις όλο το χρόνο για διακόσμηση και ιδιωτικότητα.


Αν δεν σου αρέσει η δαντέλα, οποιοδήποτε ύφασμα που είναι λεπτό σαν γάζα κάνει.


Φτιάξτο και θα το λατρέψεις!





Read more

Με το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να κατακτήσετε την επιτυχία στην παγκόσμια αγορά


Επιχειρώντας στο δρόμο του διαδικτύου και αξιοποιώντας τις τεράστιες δυνατότητες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, οι Έλληνες παραγωγοί/επιχειρηματίες, μπορούν να πετύχουν... θαύματα, πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις τους, «αρκεί να γίνουν μέρος της διαδικτυωμένης κοινωνίας, να αλληλεπιδρούν και να δια...δρουν μαζί της επί ίσοις όροις και κυρίως, με αυστηρό επαγγελματισμό και ακούγοντας προσεκτικά τους ενδυνάμει καταναλωτές τους», τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Exoha Solutions, Χάρης Σπυρόπουλος, εξωτερικός συνεργάτης του Perrotis College, στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.


Τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν αυξηθεί δραματικά και οι Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες, προκειμένου να «βγουν από την απομόνωση και να έχουν ευκαιρίες για επιτυχή διείσδυση στην παγκόσμια αγορά, πρέπει να εξετάσουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη δραστηριότητά του μέσω του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με σοβαρές επενδύσεις στο Μάρκετινγκ, καθώς ναι, να αποτινάξουν την αντίληψη ότι θα πετύχουν εύκολη καθιέρωση του εμπορικού τους σήματος, απλά και μόνο με την υψηλή ποιότητα του προϊόντος, όσο μοναδικό και να είναι, και την τοποθέτηση του σε καταστήματα και αλυσίδες του εξωτερικού".


Οπως εξήγησε ο ίδιος, αυτή η παραδοσιακή αντίληψη, που ακόμη και εν έτει 2018 έχουν πολλοί Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες «σημαίνει δυσκολία πρόσβασης, καθώς δεν έχουν συνεχή πληροφόρηση από τους καταναλωτές ή τα στελέχη με τα οποία συνεργάζονται και, εξαρτώνται διαρκώς από τον διανομέα που έχουν επιλέξει προκειμένου να τους παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για βελτίωση του προϊόντος τους και πρέπει να επενδύσουν πολύ περισσότερο, κυρίως σε χρήμα, από τη στιγμή που θα έχουν εισέλθει στο κατάστημα, σε πρόσθετες προωθητικές ενέργειες, ώστε να περάσουν το μήνυμά τους στον τελικό καταναλωτή». Ο κ. Σπυρόπουλος επεσήμανε ότι «το υψηλό επίπεδο ποιότητας που παρέχουν οι έλληνες παραγωγοί είναι απλά η αναγκαία αφετηρία, προορισμός η ικανοποίηση του καταναλωτή και - όπου είναι δυνατόν - η ενεργή συμμετοχή του στην επιτυχία του προιόντος μέσω ενεργοποίησης του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όσο και αν παραδοσιακές κινήσεις βοηθούν, όπως η παροχή συνταγών και ορισμένες προσφορές, είναι απολύτως αναγκαίο να καταβάλλουμε σοβαρή προσπάθεια να κατανοήσουμε σε βάθος την κουλτούρα των καταναλωτών και να εντάξουμε αρμονικά το προιόν μας στην καθημερινότητα τους».


Οι αγορές που στοχεύει ο Έλληνας παραγωγός & επιχειρηματίας, σύμφωνα μετον κ. Σπυρόπουλο, «δεν μπορούν να είναι εξορισμού τα πολύ μεγάλα σούπερ μάρκετ και έτσι πηγαίνει κατά ανάγκη σε μικρά ντελικατέσεν, που όμως συχνά δημιουργούν επιπρόσθετο κόστος για τον καταναλωτή και έτσι αποτρέπουν τις μεγάλες πωλήσεις σε βάθος χρόνου». Διευκρίνισε ότι εάν «πρόκειται ένας καταναλωτής να βρει το προϊόν ενός Έλληνα παραγωγού/επιχειρηματία σε ένα ντελικατέσεν μόνο σε μια περιοχή τουΛονδίνου, αυτό αυτόματα συνάδει σε επιπρόσθετο κόστος τέσσερις με έξι λίρες στα μεταφορικά του, συμπεριλαμβανομένης της πολύωρης μετάβασής του που για τον ίδιο σημαίνει και χάσιμο πολύτιμου χρόνου. Γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι η όλη διαδικασία δεν ευνοεί τον Έλληνα παραγωγό και επιχειρηματία, όσο ξεχωριστό, ευεργετικό ή καινοτόμο και μοναδικό είναι το προϊόν τους». Επιπλέον, όπως ο ίδιος πρόσθεσε, μπορεί το ντελικατέσεν που πουλά το προϊόν να μην είναι εγκατεστημένο σε περιοχή όπου είναι συγκεντρωμένοι οι εν δυνάμει πελάτες ενός επιχειρηματία. «Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο επιχειρηματίας μπορεί να εντοπίσει όχι μόνο τις περιοχές σε μια χώρα, αλλά και τις οδούς, όπου συγκεντρώνονται οι εν δυνάμει πελάτες του, βάσει των ενδιαφερόντων τους», υπογράμμισε.


Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ότι ο Έλληνας παραγωγός/επιχειρηματίας πρέπει να ξεκαθαρίσει μια και καλή ότι «αλλιώς προσεγγίζουμε μια αναδυόμενη αγορά όπως η Κίνα που έχει δικά της site, κουλτούρα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφορετικά την Ιαπωνία και αλλιώς την Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη». Τόνισε δε, ότι «όσο μικρές ή φτωχές και αν ακούγονται κάποιες χώρες ή περιοχές τους, υπάρχει πάντα μια αγορά που είναι πολλαπλάσια της ελληνικής. Για παράδειγμα, στην Αίγυπτο, το 20% τον πολιτών έχει αγοραστική δύναμη πάνω από 20.000 δολάρια, ποσοστό που όμως αντιστοιχεί σε 8 εκατ. ανθρώπους, δηλαδή σε πολύ μεγαλύτερο πλούτο από αυτόν που έχουμε εδώ εμείς, ύστερα από οκτώ χρόνια οικονομικής κρίσης».


Σύμφωνα με τον ίδιο, πολλά Brands σε παγκόσμια κλίμακα, επιτυγχάνουν διεθνώς, στρεφόμενα απευθείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργώντας ένα δικό τους κοινό, αφού «η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μας επιτρέπει να στοχεύουμε απευθείας στον καταναλωτή». Κατά τον ίδιο, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο ίδιος ο παραγωγός χειρίζεται απευθείας το προϊόν του, επιβλέποντας ο ίδιος όλη τη διαδικασία, από την αρχή, μέχρι την τελική παράδοσή του. Μάλιστα, ο ίδιος προέτρεψε τους Έλληνες παραγωγούς και επιχειρηματίες, να απευθύνονται σε ειδικά Logistic center στο εξωτερικό, που ήδη τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και εμπιστοσύνης στους καταναλωτές που θέλουν να προσεγγίσουν, ή ακόμη και σε μεγαλύτερα καταστήματα, διασφαλίζοντας έτσι αυτόματα την αξιοπιστία του προϊόντος και της συναλλαγής.


«Προσεγγίζω ακριβώς το κοινό που με ενδιαφέρει, βάσει εισοδήματος, ηλικίας και κατοικίας. Δημιουργώ μια βάση που μπορούν να δουν το προϊόν μου. Μιλώ με τους σωστούς ανθρώπους, τους bloggers, για να δημοσιεύσουν την ιστορία μου για το προϊόν που παράγω. Φροντίζω ποιότητα, συνέπεια και επαγγελματισμό να μην δεχθούν καμία έκπτωση εκ μέρους μου. Διατηρώ επαφή με τον καταναλωτή μου, τον ακούω προσεκτικά, ανταποκρίνομαι άμεσα στα αιτήματα και χρησιμοποιώ όποια παράπονά του για να βελτιώσω τις επιχειρηματικές μου διαδικασίες. Απευθύνομαι εγώ σε αυτόν, μόνο όταν έχω κάτι πραγματικά να του πω», επισήμανε.


Άλλωστε, δεν είναι καθόλου τυχαίο που γνωστές μηχανές αναζήτησης ήδη προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την απίστευτη δυναμική του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας παράλληλα όσο το δυνατόν καλύτερη ανταπόδοση. Σημαντικά δημοφιλείς ιστοσελίδες, βασίζονται πάνω στις απόψεις και τη γνώση των επισκεπτών τους. Η μεγάλη επισκεψιμότητα οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη συλλογή πληροφοριών και ιδεών, από τους ίδιους τους χρήστες προς τους επόμενους. Υπάρχουν δε και επιχειρήσεις, που έρχονται σε άμεση επικοινωνία με τους πελάτες τους και τους αφήνουν να επιλέξουν ποια θα είναι τα πρότζεκτ που θα χορηγήσουν. Υπενθυμίζεται επίσης ένα πρότζεκτ που είχε οργανώσειη NASA το 2000. Δημιουργώντας το Clickworkers, μια σελίδα όπου οι επισκέπτες της μπορούσαν να ενημερωθούν για το πώς θα ξεχωρίζουν τους κρατήρες του Αρη, ο αμερικανικός οργανισμός ζήτησε τη βοήθεια κάθε εθελοντή, ώστε να χαρτογραφηθεί η επιφάνεια του πλανήτη. Η ιδέα του αμερικανικού οργανισμού στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Η συμμετοχή, παρ' όλο που δεν υπήρχε κανένα οικονομικό κίνητρο,ήταν εντυπωσιακή. Πάνω από εκατό χιλιάδες άτομα βοήθησαν στη χαρτογράφηση του Αρη και το έκαναν με εξαιρετική ακρίβεια.Υπολογίζεται δε, πως η μεγάλη συμμετοχή, οδήγησε σε αποτελέσματα που ακόμα και η καλύτερη γεωλογική ομάδα θα δυσκολευόταν να δώσει.


Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το εάν οι Έλληνες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυναμική των μέσω κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε ότι «το 90% των ανθρώπων νομίζει ότι μπορεί να το κάνει και το 10% μπορεί πραγματικά να το κάνει. Το πρόβλημα είναι ότι το 90% νομίζει ότι ανήκει στο 10%. Δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα, εάν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι είναι μια μακρά διαδικασία, δεν μπορεί να γίνει από τη μία ημέρα στην άλλη. Πρέπει να την προσεγγίσουμε από την αρχή, να είμαστε επαγγελματίες και να συνειδητοποιήσουμε ότι είναι μια σημαντική επένδυση σε χρόνο και κόστος. Πραγματικά, είναι απαραίτητοι οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι και απαιτούνται χρήματα και χρόνος για να χτιστεί σχέση εμπιστοσύνης με τους εν δυνάμει καταναλωτές».


Συνέχισε λέγοντας, ότι η διαδικασία πρέπει να είναι προδιαγεγραμμένη και σχεδιασμένη από την «πρώτη επαφή με το Brand μας, μέχρι τον τρόπο που θα το παραλάβει ο καταναλωτής, θα το αποσυσκευάσει και θα χρησιμοποιήσει ακόμη και τη συσκευασία που θα τοποθετηθεί το προϊόν. Ολο αυτό πρέπει να είναι λυμένο, ο ανταγωνισμός είναι παγκόσμιος και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι όλοι απευθύνονται στην ίδια, παγκόσμια αγορά.Τίποτα δεν θα περπατήσει μόνο του εάν δεν μείνουμε πιστοί στη διαδικασία. Απαιτείται υπομονή, συνέπεια,επαγγελματισμός και επένδυση». Πάντως, όπως σημείωσε ο κ. Σπυρόπουλος, ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν υστερεί, «υστερούν δραματικά οι δομές του κράτους και μερικές αντιλήψεις, όταν θεωρούμε ότι κάτι είναι εύκολο ενώ δεν είναι και δεν είμαστε πραγματικά προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό. Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές επιτυχίας, ούτε εύκολα και πιασάρικα συνθήματα και ατάκες, για την οποιαδήποτε επιτυχία πρέπει από πίσω να υπάρχει πολύ μελέτη, δουλειά και γνώση. Χωρίς αυτά και ένα ελάχιστο κεφάλαιο, αλλά και περισσή δουλειά, κανείς δεν θα βρει το δρόμο της επιτυχίας». Μεταξύ άλλων βέβαια, ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε ότι «συνήθως οι Έλληνες κολλάνε στις κακές διαδικασίες και διεργασίες που οι ίδιοι βάζουν μεταξύ τους. Έτσι, ενώ έχουν την ιδέα και είναι ευρηματικοί δεν πετυχαίνουν στην παγκόσμια αγορά,γιατί δεν προχωρούν στην πράξη. Θέλετε πελάτες, στοχεύεστε σε αυτούς που έχουν αγοραστική δύναμη και αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα τους βρείτε. Πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι ζητάτε και να το βρείτε. Μόνο όσοι δεν αρνούνται την αλλαγή προχωρούν».


Υπογραμμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια η Αμερικανική Γεωργική Σχολή, μέσω του Perrotis College, αλλά και άλλων τμημάτων «κάνει μια τρομερή προσπάθεια να αναπτύξει καινοτομίες στη γεωργία και σε άλλους τομείς και ακόμη περισσότερο να συγκεράσει τη γεωργία με τεχνολογίες αιχμής σε διάφορα πεδία» με αξιοσημείωτη επιτυχία. Τονίζεται ότι τη θέση του για την αξιοποίηση των μέσω κοινωνικής δικτύωσης από τους Έλληνες παραγωγούς/επιχειρηματίες, ανέπτυξε ο κ. Σπυρόπουλος στο 1ο Διεθνές Συνέδριο για την Ελιά, που πραγματοποιήθηκε στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Read more

«Βόμβα» στα θεμέλια της καθαρής εξόδου η κρίση στην Ιταλία


Η κυβέρνηση καθησυχάζει στα λόγια αλλά στην πράξη ρίχνει λάδι στη φωτιά με τη συνέχιση της παροχολογίας - Τσακαλώτος: Λίγο πιο δύσκολα λόγω Ιταλίας - Επανέρχονται τα σενάρια της προληπτικής πιστωτικής γραμμής (ECCL) και της παράτασης του μνημονίου ως το τέλος του 2018.


Διαβάστε  τη  συνέχεια  ΕΔΩ

Read more

Έτοιμες οι ΗΠΑ για το ιστορικό ραντεβού Τραμπ- Κιμ


Εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου άναψε το πράσινο φως για τη 12η Ιουνίου

Η προεδρία των ΗΠΑ είναι «έτοιμη» για τη διεξαγωγή της συνόδου κορυφής ανάμεσα στον Ντόναλντ Τραμπ και τον ηγέτη της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν στη Σιγκαπούρη τη 12η Ιουνίου, την ημερομηνία που ορίστηκε αρχικά, πριν ο αμερικανός πρόεδρος ανακοινώσει ότι ακυρώνει την ιστορική συνάντηση και κατόπιν αλλάξει ξανά γνώμη, δήλωσε η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Σάρα Χάκαμπι Σάντερς την Τρίτη.


«Ο πρόεδρος (των ΗΠΑ Τραμπ) θεωρεί ότι οι συνεχιζόμενες συνομιλίες πάνε πολύ καλά (...) και ότι οι συναντήσεις που λαμβάνουν χώρα αυτή την εβδομάδα (...) οπωσδήποτε είναι ενδείξεις προόδου», είπε η Σάντερς σε δημοσιογράφους επί του προεδρικού αεροσκάφους εν πτήσει προς το Νάσβιλ του Τενεσί.


«Θα είμαστε έτοιμοι εάν λάβει χώρα τη 12η Ιουνίου. Ασφαλώς θα είμαστε έτοιμοι αν αυτή (η σύνοδος) για κάποιο λόγο λάβει χώρα σε μεταγενέστερη ημερομηνία -θα είμαστε έτοιμοι και γι' αυτό», πρόσθεσε η εκπρόσωπος της αμερικανικής προεδρίας.


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου