Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Η μεγαλύτερη ικανότητα των δελφινιών σε σχέση με τους ανθρώπους


Σημαντική ένδειξη νοημοσύνης

Είναι γνωστό ότι τα δελφίνια διαθέτουν μεγάλη νοημοσύνη, που τα κάνει να ξεχωρίσουν σε σχέση με άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Μάλιστα, είναι ικανά να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη όχι μόνο πολύ νωρίτερα από τα άλλα ζώα, αλλά νωρίτερα ακόμη και από τα παιδιά των ανθρώπων.


Σε αυτό το -εντυπωσιακό για τη νοημοσύνη των δελφινιών- συμπέρασμα κατέληξε μια νέα τριετής αμερικανική επιστημονική έρευνα σε δύο ρινοδέλφινα.


Οι άνθρωποι, οι χιμπατζήδες, οι ελέφαντες και τα δελφίνια μπορούν να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους σε καθρέφτη, όπως έχουν δείξει προηγούμενα πειράματα. Η αναγνώριση του εαυτού αποτελεί σημαντική ένδειξη νοημοσύνης, αν και δεν υπάρχει ομοφωνία μεταξύ των επιστημόνων περί αυτού.


Τα παιδιά αρχίζουν να εμφανίζουν σημάδια αυτο-αναγνώρισης στην ηλικία περίπου των 12 μηνών, ενώ οι χιμπατζήδες των δύο έως τεσσάρων ετών. Όμως, τα δελφίνια, όπως δείχνει η νέα μελέτη, μπορούν να το κάνουν ακόμη νωρίτερα, ήδη από την ηλικία των επτά μηνών.


Οι ψυχολόγοι Νταϊάνα Ρις του Κολλεγίου Χάντερ και Ρέιτσελ Μόρισον του Πανεπιστημίου στη Βόρεια Καρολίνα, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PLoS One, σύμφωνα με τους Times της Νέας Υόρκης και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.



Read more

Τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων παιδιών σύμφωνα με το Στάνφορντ


Όταν βλέπεις ένα άρθρο με τίτλο «Πώς να μεγαλώσετε επιτυχημένα παιδιά σύμφωνα με το Στάνφορντ», όσο σίγουρος κι αν είσαι για το μοντέλο διαπαιδαγώγησης που ακολουθείς, θες απλώς να πατήσεις κλικ και να το διαβάσεις. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι πρέπει να ενστερνιστείς ό,τι διαβάζεις επειδή αυτός που υπογράφει το κείμενο είναι ένας διακεκριμένος επιστήμονας, που «κάτι παραπάνω θα ξέρει». Σημαίνει, όμως, ότι τα λόγια του μπορούν να σε προβληματίσουν ώστε να κάνεις την αυτόκριτική σου ως γονιός και στο τέλος να βελτιωθείς.


Αυτός είναι ο στόχος του συγκεκριμένου άρθρου. Εδώ, λοιπόν, θα δείτε τις συμβουλές της μαμάς, συγγραφέως και πρώην πρυτάνεως του Στάνφορντ, Julie Lythcott-Haims για το πώς μπορούμε να μεγαλώσουμε ικανούς και επιτυχημένους ενήλικες. Σίγουρα αξίζει ν’ ακούσετε τα όσα έχει να σας πει.


Να είστε αξιόπιστοι και να μην επιβάλλεστε στα παιδιά


Σύμφωνα με τους ψυχολόγους, υπάρχουν τρία διαφορετικά μοντέλα διαπαιδαγώγησης που ακολουθούν οι γονείς: το χαλαρό μοντέλο, το πιο αυστηρό και το αξιόπιστο.



Τα δύο πρώτα δεν θεωρούνται καλά. Οι χαλαροί γονείς γίνονται φίλοι του παιδιού και δεν μπορούν να βάλουν υγιή όρια στη μεταξύ τους σχέση. Οι αυστηροί γονείς πάνε πάντα με τον νόμο, κάτι που μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά στο να αμφισβητούν τον εαυτό τους.


Οι αξιόπιστοι γονείς, όμως, σύμφωνα με την Lythcott-Haims, είναι ιδανικοί για τα παιδιά. Τους δείχνουν αγάπη και στοργή ενώ ταυτόχρονα θέτουν τους κανόνες και τις προσδοκίες που έχουν από αυτά. Έτσι, εκείνα «χτίζουν» δυνατές προσωπικότητες και μεγαλώνουν με αυτόεκτίμηση.


Αφήστε τα να βοηθήσουν στις δουλειές του σπιτιού


Σύμφωνα με έρευνα που διήρκησε 80 χρόνια, ο ένας και μοναδικός παράγοντας που καθόριζε την επιτυχία των μελλοντικών ενηλίκων ήταν το αν έκαναν δουλειές στο σπίτι όταν ήταν παιδιά. Η Lythcott-Haims πιστεύει ότι αυτό κάτι σημαίνει.


«Αν τα παιδιά δεν πλένουν τα πιάτα, σημαίνει ότι κάποιος άλλος το κάνει γι’ αυτά», λέει σε συνέντευξή της. «Έτσι, όχι μόνο αποστασιοποιούνται από κάθε δουλειά αλλά δεν μαθαίνουν ότι κάποιες δουλειές πρέπει να γίνουν και ότι όλοι πρέπει να βοηθάμε. Οι δουλειές του σπιτιού δείχνουν στα παιδιά ότι στη ζωή η συνεργασία και η ομαδική δουλειά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο και ότι ένα δωμάτιο δεν είναι τακτοποιημένο και καθαρό από μόνο του.»


Αλλά και να... ξεχάσουν τα μαθήματα του σχολείου


Μέρος του να δώσετε λίγες περισσότερες ελευθερίες στα παιδιά είναι να τα αφήσετε να αποτύχουν. Η Lythcott-Haims χρησιμοποιεί το παράδειγμα ενός γονιού, που ανακαλύπτει ότι το παιδί του έχει ξεχάσει τις εργασίες του στο σπίτι. Κάποιοι γονείς πιθανώς να έτρεχαν στο σχολείο για να του τις δώσουν έτσι ώστε να μην βαθμολογηθεί αρνητικά ή να μην του κάνει παρατήρηση η δασκάλα.


Αλλά η πρώην πρύτανης ισχυρίζεται ότι αυτό είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για να διδάξουν στα παιδιά τους τι σημαίνει να είσαι υπεύθυνος και οργανωτικός. Η μαμά και ο μπαμπάς δεν θα είναι πάντα εκεί για να τα σώσουν.


Ενθαρρύνετέ τα να παίρνουν ρίσκα


Το να μπορείς να δεχτείς την αποτυχία σου σημαίνει ότι έχεις πάρει ρίσκα. Σύμφωνα με την πρώην πρύτανη, τα παιδιά θα πρέπει να νιώθουν αρκετά άνετα μ’ αυτή την ιδέα μέχρι τα 18. Διαφορετικά, δεν θα μπορέσουν ποτέ να καταλάβουν τι μπορούν να πετύχουν στη ζωή τους, αν μένουν πάντα κολλημένα στη ζώνη της άνεσής τους.


“Τα παιδιά μας πρέπει να μπορούν να τα κάνουν όλα αυτά χωρίς να πάρουν τηλέφωνο τους γονείς τους. Αν μας παίρνουν τηλέφωνο για να μας ρωτήσουν πώς να το κάνουν, σημαίνει ότι δεν έχουν αυτή την ικανότητα”.


Βοηθήστε τα παιδιά να αναπτύξουν την αίσθηση τoυ προσανατολισμού


Οι ικανοί ενήλικες έχουν αναπτύξει την αίσθηση της καθοδήγησης. Αν έχουν βγει παραέξω από τη γειτονιά τους, ξέρουν πώς να «διαβάσουν» τις πινακίδες, να συμβουλευτούν τις ειδικές εφαρμογές στο κινητό για την κίνηση και να πάνε εκεί που τους δείχνει.


«Πηγαίνουμε τα παιδιά μας οπουδήποτε, ακόμα κι αν μπορούν να φτάσουν με ένα ποδήλατο ή ένα λεωφορείο στον προορισμό τους. Επιπλέον, έτσι δεν  μαθαίνουν πώς ακριβώς να πάνε από το ένα μέρος στο άλλο».


Οι γονείς των επιτυχημένων παιδιών αναγνωρίζουν ότι η  αίσθηση της καθοδήγησης μπορεί να τα βοηθήσει στη ζωή.


Προετοιμάστε τα για έναν κόσμο με υποχρεώσεις και προθεσμίες


Θεωρείται δεδομένο ότι οι γονείς θα οργανώσουν το πρόγραμμα των εξωσχολικών δραστηριοτήτων των παιδιών τους, τα πάρτι γενεθλίων και τα γεύματά τους.


«Υπενθυμίζουμε στα παιδιά πότε λήγει η προθεσμία για να παραδώσουν μια εργασία και πότε μπορούν να την κάνουν- κάποιες φορές τα βοηθάμε ή κάποιες άλλες την κάνουμε εμείς οι ίδιοι. Μ’ αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά δεν μαθαίνουν πώς να βάζουν προτεραιότητες στις υποχρεώσεις τους και δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει να έχουν μία προθεσμία που πρέπει να τηρήσουν, χωρίς να έχουν κάποιον να τους το υπενθυμίζει».


Μέχρι τα 18, το παιδί πρέπει να έχει κατακτήσει αυτή την ικανότητα. Το να «χωρέσει» όλους τους ανθρώπους του περιβάλλοντός του στο πρόγραμμά του έτσι ώστε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες τους στη δική του καθημερινότητα είναι ένα από τα προσόντα που πρέπει να έχει ένας ενήλικας.


Διδάξτε τους πώς να κερδίζουν και πώς να διαχειρίζονται τα χρήματα


Εκτός από την ικανότητα να μπορούν να οργανώνουν το πρόγραμμά τους, οι ενήλικες πρέπει να διαχειρίζονται το ίδιο καλά και τα οικονομικά τους. Τα παιδιά μας μπορεί να μην εργάζονται, όμως είναι υποχρέωση των γονιών να τους δείξουν πώς να διαχειρίζονται τα χρήματα.


Είναι αυτό που έλεγαν οι παππούδες μας «να τους μάθετε την αξία της δραχμής». Και μ’ αυτό εννοούσαν την αξία της αποταμίευσης, της επένδυσης αλλά και την ικανότητα του να ξοδεύεις συνετά.

Πηγή


Read more

Μολυσμένο βρεφικό γάλα: 83 χώρες αφορά η επιχείρηση ανάκλησης!


Ο πρόεδρος του ομίλου Εμανουέλ Μπενιέ υποσχόμενος να αποζημιώσει όλες τις οικογένειες που είχαν κρούσματα μόλυνσης

Η επιχείρηση ανάκλησης των κουτιών με βρεφικό γάλα της γαλλικής εταιρείας Lactalis αφορά 83 χώρες, ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Εμανουέλ Μπενιέ υποσχόμενος να αποζημιώσει όλες τις οικογένειες που είχαν κρούσματα μόλυνσης από σαλμονέλα.


Βγαίνοντας από τη σιωπή του με μια μακροσκελή συνέντευξη στην εφημερίδα Journal du Dimanche, την πρώτη που έχει δώσει ποτέ στον Τύπο, ο 47χρονος Μπενιέ υπερασπίζεται τον τρόπο που διαχειρίσθηκε την κρίση και ο οποίος επικρίθηκε ανοικτά τις τελευταίες ημέρες από την κυβέρνηση και τους καταναλωτές.


«Σε καμιά στιγμή δεν υπήρξε βούληση να κρύψουμε τα πράγματα», διαβεβαιώνει ο Μπενιέ, ο οποίος διευθύνει από το 2000 την οικογενειακή επιχείρηση, όπως ο πατέρας του και ο παππούς του πριν απ' αυτόν.


Όμως «σε μια κρίση όπως αυτή, προσπαθείς κατ' αρχάς να δράσεις», λέει για να εξηγήσει την άρνησή του μέχρι τώρα να πάρει τον λόγο.


Έπειτα από μια συνάντηση που είχε την Παρασκευή με τον υπουργό Οικονομίας Μπρουνό Λεμέρ, ο όμιλος Lactalis ανακοίνωσε την ανάκληση όλων των παρτίδων βρεφικού γάλακτος που παρήχθησαν στο εργοστάσιο της Κραόν (δυτική Γαλλία), ανεξαρτήτως ημερομηνίας παραγωγής, διευρύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τις διαδοχικές ανακλήσεις που είχαν αρχίσει στις αρχές Δεκεμβρίου.


Ο Εμανουέλ Μπενιέ λέει πως πρότεινε ο ίδιος στην κυβέρνηση αυτό το μέτρο, το οποίο αφορά 83 χώρες, κυρίως την Κίνα ή την Αλγερία.


«Πρέπει να υπολογιστεί η έκταση αυτής της επιχείρησης: αφορά περισσότερα από 12 εκατομμύρια κουτιά», υπογραμμίζει διαβεβαιώνοντας πως οι διανομείς δεν θα χρειάζεται πλέον να διαλέγουν τα προϊόντα ανάλογα με την ημερομηνία παραγωγής. «Γνωρίζουν πως πρέπει να τα αποσύρουν όλα από τα ράφια».


Τριάντα επτά μωρά προσβλήθηκαν από σαλμονέλλωση στη Γαλλία, 18 από τα οποία χρειάσθηκε να νοσηλευθούν, αφού κατανάλωσαν μολυσμένο γάλα ή προϊόν βρεφικής διατροφής της Lactalis, σύμφωνα με έναν νέο απολογισμό που ανακοινώθηκε στις 11 Ιανουαρίου. Όλα τα μωρά πηγαίνουν «καλά», σύμφωνα με τις δημόσιες υγειονομικές αρχές.


«Δεν υπάρχει νέο κρούσμα από τις 8 Δεκεμβρίου. Το κρούσμα που ανακοινώθηκε στην Ισπανία αφορά τον Οκτώβριο», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lactalis.


Ερωτηθείς σχετικά με τις «εκατοντάδες» προσφυγές που έχουν κατατεθεί από γονείς σε όλη τη Γαλλία, όπου έχει αρχίσει προκαταρκτική έρευνα για «τραυματισμούς εξ αμελείας» και «διακινδύνευση ανθρώπινης ζωής», ο Μπενιέ υποσχέθηκε ότι δεν θα κρύψει τίποτε.


«Υπάρχουν προσφυγές, υπάρχει μια έρευνα, θα συνεργασθούμε με τη δικαιοσύνη δίνοντας όλα τα στοιχεία που θα μας ζητήσει. Ουδέποτε σκεφτήκαμε να ενεργήσουμε διαφορετικά».


«Θα αποζημιώσουμε όλες τις οικογένειες που υπέστησαν βλάβη», πρόσθεσε.


«Το επάγγελμά μας είναι να φέρνουμε στην αγορά ασφαλή για την υγεία προϊόντα. Αν αυτό δεν συνέβη, αποτελεί ευθύνη μας», αναγνωρίζει ο Μπενιέ, προσθέτοντας πάντως ότι κατά την άποψή του, «δεν υπήρξε παράλειψη από την πλευρά μας στις διαδικασίες».


Η Lactalis, η οποία γεννήθηκε από μια οικογενειακή επιχείρηση, έγινε ένας παγκόσμιος γίγαντας με 246 εγκαταστάσεις παραγωγής σε 47 χώρες και 75.000 συνεργάτες.


Ο όμιλος δεν δημοσιεύει ποτέ οικονομικά στοιχεία, με εξαίρεση τον ετήσιο τζίρο του ύψους 17,3 δισεκ. ευρώ, ο οποίος πραγματοποιείται σε ποσοστό 58% στην Ευρώπη, 21% στην Αμερική, 14% στην Ωκεανία και 7% στην Αφρική.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Read more

Σκυλίτσα δεν θέλει να βλέπει γάτες ούτε… ζωγραφιστές (video)


Το βίντεο κάνει ήδη το γύρο του διαδικτύου

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει το βίντεο με μία αξιαγάπητη σκυλίτσα η οποία κοιτάζει επίμονα μία “γάτα”.


Πού είναι το περίεργο; Όπως θα δείτε πρόκειται για μία απλοϊκή ζωγραφιά γάτας και όχι για πραγματικό αιλουροειδές.


Η σκυλίτσα επιμένει να κοιτάζει επίμονα, σε επιθετική στάση, την “γάτα”παρά τις παραινέσεις της γυναίκας που την φροντίζει. 


Το βίντεο κάνει ήδη το γύρο του διαδικτύου προκαλώντας άφθονο γέλιο.

Δείτε  το  βίντεο  ΕΔΩ


Read more

Σάλος έχει ξεσπάσει! Φούντωνε ο Θεσσαλονικιός χασάπης με τις πελάτισσες – Τον «έπιασαν» μέσα στο χασάπικο να…


Σάλος έχει ξεσπάσει στη Θεσσαλονίκη με τις πονηρές περιπέτειες ενός χασάπη Ο χασάπης φαίνεται ότι ήταν ιδιαίτερα τσαχπίνης, αφού εκτός του ότι ήταν παντρεμένος, αλλά είχε και επί χρόνια φιλενάδα, είχε και πολλές άλλες «φίλες»!


Για τις κατακτήσεις του χασάπη γνώριζαν όλοι εκτός από την σύζυγό του και την «επίσημη».


Ο χασάπης μάλιστα, είχε μετατρέψει σε «φωλιτσα» την πίσω αποθήκη του κρεοπωλείου, όπου συνευρισκόταν συχνά και με πελάτισσές του.


Πριν μερικές ημέρες, ενώ είχε κλείσει νωρίτερα το κρεοπωλείο και είχε αποσυρθεί στην πίσω αποθήκη τον έκανε τσακωτό η φιλενάδα του, η οποία, καθώς δεν είχε νέα του, πέρασε μια βόλτα από το μαγαζί. Οταν είδε ότι δεν της ανοίγει κανείς, άρχισε τα απειλητικά μηνύματα στο κινητό του.


Πανικόβλητος ο χασάπης, αποφάσισε να ανοίξει την πόρτα για να αποφύγει τυχόν φασαρία στη γειτονιά. Όταν όμως η φιλεναδα αντιλήφθηκε ότι εκεί υπήρχε και άλλη γυναίκα, άρχισε να βρίζει, να φωνάζει και να τραβά από τα μαλλιά την 35χρονη γειτόνισσα και πελάτισσα του 55χρονου κρεοπώλη.



Μετά από έντονο καβγά, οι δυο γυναίκες στράφηκαν στον άτακτο άνδρα, χτυπώντας τον με χέρια και με τσάντες! Φυσικά, οι φωνές ακούστηκαν στη γειτονιά και το περιστατικό δεν άργησε να κυκλοφορήσει από σπίτι σε σπίτι. Ένα από αυτά τα σπίτια που έμαθαν τι είχε συμβεί ήταν όμως και του χασάπη και κάπως έτσι ο καβγάς μεταφέρθηκε σπίτι του.


Εδώ και δύο ημέρες το κατάστημα είναι κλειστό, χωρίς κανείς να γνωρίζει τι απέγινε ο χασάπης, η σύζυγός του, η ερωμένη και οι υπόλοιπες... φίλες του!


Read more

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Ντυμένη στα «λευκά» η Πάρνηθα - Εντυπωσιακές εικόνες από Drone (video)

Η Πάρνηθα ακόμη και μετά της καταστροφικές φωτιές του 2007 παραμένει ο πνεύμονας της Αττικής και ένα από τα ομορφότερα βουνά της Ελλάδας.


Δεν είναι λίγοι οι Αθηναίοι που την επισκέπτονται συχνά για πεζοπορία και κάθε φορά η περιήγηση σε αυτό το πανέμορφο βουνό - Δρυμό είναι μια ξεχωριστή εμπειρία.

 

Ντυμένη στα λευκά σίγουρα γίνεται ακόμα πιο όμορφη όπως θα δείτε στα εντυπωσιακά πλάνα , τραβηγμένα από Drone.





πηγη 
Read more

Γι' αυτό η ελληνική γλώσσα είναι μοναδική! Δείτε κάτι που δεν ξέρατε για την γλώσσα μας...


Η ελληνική γλώσσα δεν είναι τυχαία... Χτίστηκε πάνω στα μαθηματικά, και αυτό που ελάχιστοι ακόμα ξέρουν είναι ότι κάθε λέξη στην ελληνική έχει μαθηματικό υπόβαθρο Τα γράμματα στην Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα σύμβολα. Όρθια, ανάποδα με ειδικό τονισμό, αποτελούσαν το σύνολο των 1620 συμβόλων που χρησιμοποιούνταν στην Αρμονία (Μουσική στα νεοΕλληνικά).


Η πιο σημαντική τους ιδιότητα είναι ότι το κάθε γράμμα έχει μια αριθμητική τιμή/αξία, κάθε γράμμα είναι ένας αριθμός, οπότε κατ επέκταση και κάθε λέξη είναι ένας αριθμός.


Μια τεράστια γνώση κλειδωμένη-κωδικοποιημένη μέσα λέξεις λόγω της μαθηματικών τιμών που έχουν. Ένας από τους Πρωτοπόρους επί του θέματος ήταν ο μέγιστος Πυθαγόρας. Οι αριθμοί, τα σχήματα, η αρμονία και τα άστρα έχουν κάτι κοινό, έτσι αντίστοιχα τα μαθηματικά (αριθμοί) η γεωμετρία (σχήματα) η αρμονία(μουσική) και η αστρο-νομία (αστήρ=α-χωρίς- στήριγμα + φυσικοί νόμοιπου τα διέπουν) ήταν αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα, που με την συγκεκριμένη σειρά που αναφέραμε ήταν η σκάλα για την εξέλιξη (=εκ -του- έλικος, DNA) του νου-ψυχής προς τον Δημιουργό

. Έναν Δημιουργό που δημιούργησε βάσει αυτών των τεσσάρων επιστημών. 27 σύμβολα-αριθμοί με αριθμητική αξία συνθέτουν το Ελληνικό Αλφάβητο, 3 ομάδες από 9 σύμβολα-αριθμούς η κάθε ομάδα, με άθροισμα κάθε ομάδας 45, 450, 4.500.


ΑΛΦΑ = 1+30+500+1= 532 =>5+3+2= 10 => 1+0= 1


ΕΝ = 5+50 = 55 => 5+5 = 10 => 1+0= 1


ΟΜΙΚΡΟΝ = 70+40+10+20+100+70+50= 360, όσες και οι μοίρες του κύκλου


Για να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε τα νοήματα των εννοιών των λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης πρέπει πρωτίστως να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για την ίδια την Ελληνική γλώσσα.


Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία δεν είναι βασισμένη στο ότι κάποιοι απλά καθίσαν και συμφώνησαν να ονομάζουν ένα αντικείμενο «χ» ή «ψ» όπως όλες οι υπόλοιπες στείρες γλώσσες του κόσμου. Η Ελληνική γλώσσα είναι ένα μαθηματικό αριστούργημα το οποίο θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε.


Η αρχή των πάντων είναι το ίδιο το Ελληνικό Αλφάβητο (το οποίο φυσικά δεν το πήραμε από κάποιον άλλον όπως θα δούμε παρακάτω διότι εκ των πραγμάτων δεν γίνεται). Τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου στο σύνολο τους ήταν 33 όσοι και οι σπόνδυλοι, οι 5 τελευταίοι σπόνδυλοι (που παίζουν τον ρόλο της κεραίας) έχουν άμεση σχέση με τον εγκέφαλο και αντιστοιχούν στα 5 τελευταία άρρητα γράμματα τα οποία γνώριζαν μόνο οι ιερείς* ένα από αυτά ήταν η Σώστικα (ή Γαμμάδιον) η οποία στα λατινικά έγινε swstika και οι Ναζί το έκλεψαν και την ονομάσανε Σβάστικα. Το σύμβολο αυτό είναι του ζωογόνου Ηλίου (Απόλλωνα), οι Ναζί το αντέστρεψαν για να συμβολίσουν το αντίθετο του ζωογόνου Ήλιου, δηλαδή του σκοτεινού θανάτου.


Υπήρχαν ακόμα κάποια γράμματα τα οποία στην πάροδο του χρόνου καταργήθηκαν όπως το Δίγαμμα (F), Κόππα (Q), Στίγμα (S”), Σαμπί (ϡ)


Ο Πυθαγόρας μας ενημερώνει για τα 3 επίπεδα της Ελληνικής γλώσσας τα οποία είναι τα εξής:


1. ομιλών


2. Σημαίνον (α. σήμα, β. σημαινόμενο)


3. Κρύπτον (α. διαστήματα β. κραδασμός γ. λεξάριθμος δ. τονάριθμος)


-Το πρώτο είναι η ομιλία


-Το δεύτερο είναι η σχέση του σήματος με το σημαινόμενο που θα αναλύσουμε παρακάτω


-Το τρίτο είναι το διάστημα (απόσταση & χρόνος), ο κραδασμός (που αφυπνίζει τον εγκέφαλο μέσω ιδιοσυχνοτήτων από τους δημιουργηθέντες παλμούς – Παλλάδα Αθηνά) ο λεξάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με αριθμούς) και ο τονάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με μουσικούς τόνους)


Το κάθε γράμμα αντιστοιχούσε σε έναν αριθμό, αλλά και σε έναν μουσικό τόνο άρα γράμμα=αριθμός=τόνος (μουσικός), πράγμα που φανερώνει ότι στη γλώσσα μας πίσω από τα γράμματα-λέξεις υπάρχουν αριθμοί (λεξάριθμοι) και μουσικοί φθόγγοι (τονάριθμοι).


Οι 4 αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα ήταν:


1. Αριθμοί (μαθηματικά)


2. Σχήματα (Γεωμετρία)


3. Μουσική (Αρμονία)


4. Αστρονομία


Οι επιστήμες αυτές είναι αλληλένδετες και βρίσκονται η μια μέσα στην άλλην όπως οι Ρωσικές μπαμπούσκες. Συνδυάστε τώρα το αλφάβητο που εσωκλείει αριθμούς και μουσικούς τόνους με τις 4 αυτές επιστήμες.


1.Αστρονομία= αστηρ + νόμος, α-στηρ = αυτό που δεν στηρίζεται, άρα αστρονομία= οι συμπαντικοί νόμοι που διέπουν αυτό που δεν στηρίζεται κάπου, οι οποίοι έχουν να κάνουν με την μουσική (αρμονία), σχήματα (γεωμετρία) αριθμούς (μαθηματικά) και όλα αυτά με τον Αιθέρα ο οποίος περιβάλει τις ουράνιες σφαίρες.


2.Ο Πυθαγόρας άκουγε την αρμονία (μουσική) των ουρανίων Σφαιρών άρα μιλάμε μια γλώσσα η οποία έχει να κάνει με την ροή του σύμπαντος.


Η Ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για Η/Υ λόγω της μαθηματικότητας και μουσικότητας όχι μόνο του Αλφαβήτου-λέξεων, αλλά και των μαθηματικών εννοιών που γεννώνται π.χ. η λέξη ΘΕΣΙΣ γίνεται: συνΘεσις, επίΘεσις, κατάΘεσις, υπόΘεσις, εκΘεσις, πρόσΘεσις, πρόΘεσις, ανάΘεσις, διάΘεσις, αντίΘεσις κτλ κτλ αν τώρα αυτές τις λέξεις τις μεταφράσουμε στα Αγγλικά είναι εντελώς άσχετες μεταξύ τους.


Το ότι δεν γίνεται το Αλφάβητο να είναι αντιγραμμένο από κάπου αλλού φαίνεται από το ότι εν έτη 2300 π.Χ. (με μελέτες της Τζιροπούλου και άλλων και όχι το 800 π.Χ.) ο Όμηρος ήδη έχει στην διάθεση του 6.500.000 πρωτογενής λέξεις (πρώτο πρόσωπο ενεστώτα & ενικού αριθμού) τις οποίες αν τις πολλαπλασιάσουμε Χ72 που είναι οι κλήσεις, θα βγάλουμε ένα τεράστιο αριθμό ο οποίος δεν είναι ο τελικός, διότι μην ξεχνάμε ότι η Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα, ΓΕΝΝΑ.


ΑΝ συγκρίνουμε τώρα π.χ. την Αγγλική γλώσσα που έχει 80.000 λέξεις εκ των οποίων το 80% είναι Ελληνικές όπως μας ενημερώνει το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, και μετρήσουμε ότι αυτή η στείρα γλώσσα εξελίσσεται 1000 χρόνια, μπορούμε αβίαστα να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι ο Όμηρος παραλαμβάνει μια γλώσσα η οποία έχει βάθος στον χρόνο 100.000 π.Χ? 500.000 π.Χ.? ποιος ξέρει Όμως η απόλυτη απόδειξη είναι η ίδια η μαθηματικότητα της, η οποία δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα του πλανήτη. Μην ξεχνάμε ακόμα το ότι ο Δημιουργός χρησιμοποιεί μαθηματικά για την δημιουργία, άρα η γλώσσα μας έχει αναγκαστικά σχέση με την πηγή (root-0/1).


Πριν όμως από το «Κρύπτον» υπάρχει το «Σημαίνον», δηλαδή η σύνδεση των λέξεων με τις έννοιες αυτών. Είπανε νωρίτερα ότι οι ξένες διάλεκτοι ορίστηκαν κατόπιν συμφωνίας, δηλαδή κάποιοι συμφώνησαν ότι το τάδε αντικείμενο θα το ονομάσουν «Χ», κάτι που κάνει τις γλώσσες στείρες, άρα δεν μπορούν να γεννήσουν νέες λέξεις, άρα δεν υπάρχει μαθηματικότητα, άρα δεν δύναται να περιγράψουν νέες έννοιες που υπάρχουν στην φύση, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος εφόσον δεν μπορεί να περιγράψει μέσω των νέων λέξεων καινούριες έννοιες μένει στο σκοτάδι, έτσι οι νευρώνες του εγκεφάλου δεν γεννούν νέους εν αντιθέσει με όσους χρησιμοποιούν την Ελληνική. Πως θα μπορούσε π.χ. ο Άγγλος ή ο Γάλλος ή ο Χ, Υ με μια λέξη που έχει 10 έννοιες να περιγράψει με ακρίβεια άρα και σαφήνεια μια βαθύτερη έννοια; πόσο μάλλον τις πολλαπλές πλευρές αυτής; δεν μπορεί, να λοιπόν το γιατί όλα ξεκίνησαν εδώ. Το Σημαίνον λοιπόν είναι η σύνδεση του σήματος με το σημαινόμενο, δηλαδή η ίδια η λέξη είναι δημιουργημένη με τέτοιο τρόπο που περιγράφει την έννοια που εσωκλείνει μέσα της.


Παράδειγμα: Η ονοματοδοσία της λέξης ΚΑΡΥΟΝ (Καρύδι) προέρχεται από μια παρατήρηση της φύσης (όπως όλες οι λέξεις), δηλαδή όταν δυο κερασφόρα ζώα (Κριοί, τράγοι κτλ) τρα.κάρ.ουν με τα κέρ.ατα τους ακούγεται το «κρακ» ή «καρ», ο ήχος αυτός έδωσε το όνομα «κέρας» (κέρατο) το κέρας έδωσε το όνομα κράτα ή κάρα (κεφάλι) και το υποκοριστικό αυτού το Κάρυον (μικρό κεφάλι). το Κάρυον (καρύδι) μοιάζει καταπληκτικά με το ανθρώπινο κεφάλι και το εσωτερικό του με εγκέφαλο.


Το Υ είναι η ρίζα του ρήματος ΥΩ (βρέχω) όπου υπάρχει το Υ υπάρχει κοιλότητα (ή κυρτότητα) δηλαδή θηλυκώνει κάτι, η βροχή (υγρό στοιχείο) μπαίνει (θηλυκώνεται) μέσα στην γη.


Το μουσικό – αριθμητικό αλφάβητο δημιουργεί μουσικο – μαθηματικές λέξεις οι οποίες περιγράφουν αντίστοιχες έννοιες, οι οποίες προέρχονται από την παρατήρηση της φύσεως δηλαδή της Δημιουργίας άρα κατ επέκταση του ίδιου του Δημιουργού, αλλά η ερώτηση είναι πόσες χιλιετίες μπορεί να χρειάστηκαν για να δημιουργηθεί αυτό το τέλειο μαθηματικό σύμπλεγμα που τα γράμματα είναι αριθμοί και συνάμα μουσικοί τόνοι και οι λέξεις δηλαδή το σύνολο των αριθμών και των μουσικών τόνων κρύβουν μέσα τους εκτός από σύνθετες μουσικές αρμονίες, έννοιες οι οποίες δεν είναι καθόλου τυχαίες αλλά κατόπιν εκτενέστατης παρατηρήσεως της φύσης;


Ευλόγως λοιπόν ο Αντισθένης μας υπενθυμίζει «Αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψις» 


Read more

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Πότε θα κλείσουν οι μπάρες στους σταθμούς του μετρό

Πηγή: EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Το κλείσιμο των μπαρών στους σταθμούς του μετρό θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του Ιανουαρίου, όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό. 

Μέχρι στιγμής οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Άγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος και Αιγάλεω. Με βάση το χρονοδιάγραμμα οι πύλες στους υπόλοιπους σταθμούς θα αρχίσουν να κλείνουν σταδιακά, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστή η ακριβής ημερομηνία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.


Το ηλεκτρονικό εισιτήριο εφαρμόζεται από τα μέσα Νοεμβρίου, ωστόσο φαίνεται πως είναι αρκετοί ακόμη οι επιβάτες εκείνοι που δεν είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση του κατά την επιβίβασή τους στα μέσα μεταφοράς, ενώ πολλοί είναι και αυτοί που χρειάζονται βοήθεια και με τους αυτόματους πωλητές όπου μπορούν να αποκτήσουν το «μαγικό χαρτάκι».


Για τον λόγο αυτό ο ΟΑΣΑ πραγματοποιεί ευρεία ενημερωτική εκστρατεία για τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Με ιδία μέσα του Οργανισμού έχουν ολοκληρωθεί:


Προβολή ενημερωτικού υλικού σε οθόνες προβολής αποβαθρών και συρμών μετρό (γραμμές 1,2,3), σε οθόνες προβολής εντός των συρμών τραμ και σε οθόνες τηλεματικής σε λεωφορεία-τρόλεϊ.

Εξήντα τρεις προωθητικές αφίσες σε πάνελς μετρό (γραμμές 2,3), 48 προωθητικές αφίσες σε πάνελς ηλεκτρικού, 22 προωθητικές αφίσες σε πάνελς τραμ, 18 αυτοκόλλητες πινακίδες σε μετώπες μετρό (γραμμές 2,3) και 1.100 προωθητικές αφίσες σε λεωφορεία-τρόλεϊ.

Έχει εκτυπωθεί και διανεμηθεί πολύπτυχο ενημερωτικό έντυπο για τη χρήση και τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους κυριότερους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και σε επιλεγμένα σημεία της ΟΣΥ.

Έχουν τοποθετηθεί αυτοκόλλητες πινακίδες σε 300 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης/επαναφόρτισης καρτών/εισιτηρίων, αναφορικά με τις δυνατότητες χρήσης του εξοπλισμού λειτουργίας και αυτοκόλλητες πινακίδες σε 10.000 επικυρωτικά λεωφορείων-τρόλεϊ.

Ηχητικά μηνύματα σε σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και σε στάσεις και οθόνες τηλεματικής.

Εφοδιασμός 700 σημείων περιπτέρων λιανικής πώλησης με προφορτισμένα πακέτα εισιτηρίων 10+1 και 5 (κανονικής και μειωμένης τιμής), με ειδική σήμανση ως προς την εν λόγω πώληση.


Read more

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Μαθητριούλα κάνει "σόου" στην τάξη της και μοιράζει απανωτά εγκεφαλικά! (video)

Μια μαθήτρια αποφάσισε να βγάλει το ζακετάκι της και να μείνει με το...

 Το βίντεο μπορεί να είναι παλιό, αλλά εξακολουθεί να γίνεται viral στο ίντερνετ. 

Δείτε το...





πηγη 
Read more

Οι άγνωστες αποδράσεις από το κολαστήριο του Αουσβιτς -Πώς ξέφυγαν 196 άνθρωποι από τους θαλάμους αερίων

Η είσοδος του διαβόητου κολαστηρίου του Άουσβιτς (Φωτογραφία: ΑΡ/αρχείο)

Σάββατο απόγευμα, μέσα Ιουνίου του 1942 στο Άουσβιτς.


Ένα Steyr 220 -από τα αγαπημένα αυτοκίνητα των αξιωματικών της Βέρμαχτ- πλησιάζει την πύλη του διαβόητου στρατοπέδου συγκέντρωσης αιχμαλώτων των ναζί. Στο τιμόνι ένας υπολοχαγός των SS, στις θέσεις δίπλα και πίσω του τρεις υπαξιωματικοί. Η αγωνία τους εκτοξεύεται στο κατακόρυφο, θρόμβοι ιδρώτα εμφανίζεται στο μέτωπο του ενός καθώς το αυτοκίνητο σταματά μπροστά στη μπάρα. Και δικαιολογημένα, γιατί δεν είναι μέλη των SS, αλλά Πολωνοί κρατούμενοι που έκλεψαν τις στολές από αποθήκη ιματισμού κι άρπαξαν το αυτοκίνητο. Γνώριζαν καλά τι τους περίμενε αν τους έπιαναν...



Ένα Steyr 220 σαν κι αυτό χρησιμοποιήθηκε στην παράτολμη απόδραση (Φωτογραφία: Wikipedia)


Tα δευτερόλεπτα φαντάζουν αιώνες... Ο 22χρονος Κάζιμιρ Πιεχόφσκι, που φορά τη στολή του υπολοχαγού παγώνει. Θα «ξυπνήσει» μόνον όταν ένας απ’ τους συντρόφους τον σκουντά στον ώμο παρακινώντας τον «να κάνει κάτι».


-«Ξυπνήστε, ηλίθιοι!», φωνάζει προς τους φρουρούς. «Ανοίξτε, ειδάλλως θα σας εκτελέσω!»



Διαβάστε  τη  συνέχεια  ΕΔΩ



Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου