Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Νέα Υόρκη: Κατέρρευσαν κτήρια μετά από σφοδρή έκρηξη! (video)


Πανικός στο Μανχάταν

Οι πληροφορίες αναφέρουν 19 τραυματίες, οι τέσσερις από αυτούς νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση - Οι αρχές και ο δήμαρχος επιβεβαίωσαν πως η έκρηξη προήλθε από διαρροή αερίου
Ένα συγκρότημα τεσσάρων κτιρίων όπου στεγάζονται 49 διαμερίσματα, έπιασε φωτιά, στην περιοχή East Village  της Νέας Υόρκης, ενώ λίγο νωρίτερα, ο εκκωφαντικός ήχος μιας έκρηξης είχε σπείρει τον πανικό στη γύρω περιοχή. Σύμφωνα με τα στοιχεία η έκρηξη προήλθε από διαρροή αερίου στο εστιατόριο Sushi Park που βρισκόταν στο ισόγειο ενός εκ των κτιρίων.


Αιμόφυρτοι άνθρωποι άρχισαν να βγαίνουν από τα κτήρια την ώρα που το πρώτο από αυτά κατέρρευσε, ξυπνώντας μνήμες 11ης Σεπτεμβρίου.
Ο καπνός ήταν πυκνός, σε σημείο που μερικοί από τους 250 πυροσβέστες που έσπευσαν στο σημείο, έπρεπε να ρίχνουν νερό για να σβήσουν τις φλόγες που έφταναν σε μεγάλο ύψος, χωρίς να βλέπουν τι υπάρχει μπροστά τους.




Ένας μάρτυρας που έχει φούρνο εκεί κοντά δήλωσε πως άκουσε μια σφοδρότατη έκρηξη και βγαίνοντας στο δρόμο, είδε ανθρώπους να βγαίνουν από το κτήριο και άλλους να κατεβαίνουν από τη σκάλα κινδύνου. Σοκ πλημμύρισε τους περιοίκους, που μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα κλήθηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους χωρίς να έχουν ιδέα τι συνέβη, ενώ στους δρόμους επικρατούσε πανικός.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αστυνομίας μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιος αγνοούμενος, 19 άτομα έχουν τραυματιστεί και 4 από αυτούς νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Την ώρα που οι πυροσβέστες προσπαθούσαν να θέσουν υπό έλεγχο τις φλόγες που είχαν καταπιεί δυο από τα εναπομείναντα κτήρια, ένα ακόμα κατέρρευσε, χωρίς να υπάρξει κάποια ανθρώπινη απώλεια. Με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις της πυροσβεστικής τρία από τα τέσσερα κτήρια έχουν καταρρεύσει πλήρως ή μερικώς ενώ κάποιες εστίες φωτιάς υπάρχουν ακόμα στο τέταρτο από αυτά.

Ένα προσωρινό καταφύγιο για όλους όσους έμειναν χωρίς στέγη, από το πουθενά, έχει στηθεί σε κοντινό δημοτικό σχολείο ενώ την φροντίδα των κατοίκων έχει αναλάβει ο Ερυθρός Σταυρός.











Βίντεο από το σημείο της φωτιάς:








πηγη

Read more

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Αεροπορικά δυστυχήματα που προκάλεσαν «πιλότοι αυτοκτονίας»


Σύμφωνα με το Flight Safety Foundation

Διαβάστε τις απίστευτες αεροπορικές τραγωδίες των τελευταίων σαράντα ετών που ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει και παρέσυρε μαζί του στον θάνατο πλήρωμα και επιβάτες

Με αφορμή την πρόσφατη αεροπορική τραγωδία του Airbus A320, της γερμανικής Germanwings στις γαλλικές Άλπεις και την αποκάλυψη ότι ο 28χρονος συγκυβερνήτης του αεροσκάφους Αντρέα Λούμπιτς οδήγησε στον θάνατο τους συναδέλφους του και τους επιβάτες της μοιραίας πτήσης, επειδή ήθελε να αυτοκτονήσει, ανασύρονται μνήμες από παρόμοια αεροπορικά δυστυχήματα. Σε αυτά η συντριβή των αεροσκαφών έγινε με την υπαιτιότητα ενός από τους δύο πιλότους.



Με βάση τον κατάλογο που έδωσε στην δημοσιότητα η ιστοσελίδα του Flight Safety Foundation τα παρακάτω είναι τα αεροπορικά δυστυχήματα που έγιναν τα τελευταία σαράντα χρόνια, επειδή ο πιλότος είχε αποφασίσει να θέσει τέρμα στην ζωή του, αδιαφορώντας για τις ζωές των υπολοίπων.



1. 26 Σεπτεμβρίου 1976. 12 νεκροί. Ρώσος πιλότος έκλεψε ένα αεροσκάφος Antonov 2 και το έριξε σε συγκρότημα διαμερισμάτων στην πόλη Novosibirsk, στο οποίο διέμενε η πρώην σύζυγός του.

2. 22 Αυγούστου 1979. 4 θάνατοι. Ένας 23χρονος μηχανικός αεροσκαφών, που μόλις είχε απολυθεί, στην Μπογκοτά της Κολομβίας, έκλεψε ένα στρατιωτικό HS-748 και το συνέτριψε σε κατοικημένη περιοχή.

3. 13 Ιουλίου 1994. 1 νεκρός. Ρώσος μηχανικός της Πολεμικής Αεροπορίας μετέβη στην αεροπορική βάση Κουμπίνκα, κοντά στη Μόσχα και αφού έκλεψε αεροσκάφος το άφησε να συντριβεί, όταν πλέον τα καύσιμα είχαν τελειώσει...

4. 21 Αυγούστου 1994. 44 θάνατοι. Ένα αεροσκάφος ATR-42 της Royal Air Maroc συνετρίβη στα όρη Άτλας, λίγο μετά την απογείωσή του από την πόλη Αγαδίρ, στο κεντρικό Μαρόκο, όταν ο πιλότος έθεσε εκτός λειτουργίας τον αυτόματο πιλότο για να οδηγηθεί μαζί με το αεροσκάφος στον θάνατο.

5. 19 Σεπτεμβρίου 1997. 104 θάνατοι. Σε πτήση της Silk Air Flight 185, ένα boeing 737, που εκτελούσε δρομολόγιο από Τζακάρτα προς Σιγκαπούρη συνετρίβη, ενώ ακόμα βρισκόταν στον εναέριο χώρο της Ινδονησίας. Τότε, δημοσιεύματα σχετικά με την συντριβή του αεροσκάφους ανέφεραν ότι ο πιλότος παρέσυρε στον θάνατο πλήρωμα και επιβαίνοντες, επειδή το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα. Οι ερευνητές του αεροπορικού δυστυχήματος στην Ινδονησία αμφισβήτησαν ότι επρόκειτο για αυτοκτονία του πιλότου.

6. 11 Οκτωβρίου 1999. 1 νεκρός. Πιλότος της Air Botswana, που είχε παυθεί από την εργασία του για λόγους υγείας, απογειώθηκε με ένα ATR-42 και αφού έκανε δηλώσεις ότι θα ρίξει το αεροπλάνο, πραγματοποίησε την απειλή του και το συνέτριψε πάνω σε δύο άλλα αεροσκάφη, που ήταν ακινητοποιημένα στο αεροδρόμιο Γκαμπορόνε, στη Μποτσουάνα.

7. 31 Οκτωβρίου 1999. 217 θάνατοι. Ένα  boeing 767 της πτήσης 990 της Egypt Air πραγματοποίησε ξαφνικά καθοδική πορεία τριάντα λεπτά μετά την αναχώρησή του από το αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης. Αυτό συνέβη μερικά λεπτά, αφότου ο πιλότος είχε εγκαταλείψει το πιλοτήριο.  Το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ατλαντικό ωκεανό, εκατό χιλιόμετρα  νότια του νησιού Nantucke, κοντά στη Μασαχουσέτη. Κατά την διάρκεια της έρευνας αναφέρθηκε ότι η συντριβή του αεροσκάφους ήταν εσκεμμένη ενέργεια του πιλότου, γεγονός που οι αιγυπτιακές αρχές ουδέποτε παραδέχθηκαν.

8. 29 Νοεμβρίου 2013. 33 νεκροί. Αεροσκάφος των Mozambique Airlines συνετρίβη στην Ναμίμπια και η προκαταρκτική έκθεση που συντάχθηκε ανέφερε ότι το δυστύχημα προκλήθηκε από σκόπιμη ενέργεια του πιλότου.  Η σχετική έρευνα κατέδειξε ότι λίγο πριν την πτώση του αεροσκάφους ο πιλότος είχε εγκαταλείψει τον θάλαμο διακυβέρνησης. 





πηγη

Read more

Αυτός είναι ο συγκυβερνήτης που έριξε το Airbus της Germanwings


Οδήγησε στο θάνατο 150 ανθρώπους


Σε πρωταγωνιστή της τραγωδίας με το Airbus της Germanwings αναδεικνύεται ο συγκυβερνήτης Andreas Lubitz.


Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας τόνισε πως είναι ξεκάθαρο ότι μέσα στο πιλοτήριο έμεινε ο άπειρος συγκυβερνήτης και εσκεμμένα ξεκίνησε τη διαδικασία καθόδου του μοιραίου αεροπλάνου της Germanwings οδηγώντας στο θάνατο επιβάτες, πλήρωμα, μαθητές και βρέφη.


Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας τόνισε ότι ήταν αδύνατο ο πιλότος να ανοίξει την πόρτα, καθώς ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε την είσοδο στον πιλότο.


Ο ίδιος είπε ότι ο συγκυβερνήτης ακούγεται να αναπνέει κανονικά και δεν φαίνεται να είχε πρόβλημα υγείας.


Το όνομα του συγκυβερνήτη που κατηγορείται ότι έριξε το αεροπλάνο είναι Andreas Lubitz και σύμφωνα με το Paris Match πρόκειται για τον άνδρα της φωτογραφίας. 





Read more

Ο συγκυβερνήτης έριξε σκόπιμα το Airbus A320 - Οι επιβάτες κραύγαζαν



Ανατριχιαστικές οι λεπτομέρειες που αποκαλύπτει το μαύρο κουτί για την συντριβή του Airbus A320 της Germanwings. Η απομαγνητοφώνηση των εγγραφών του καταγραφέα πτήσης δείχνουν πως ο πιλότος "επίτηδες" οδήγησε το αεροπλάνο στη συντριβή. Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, επικεφαλής της έρευνας για τα αίτια της τραγωδίας, έκανε ανακοινώσεις μετά την απομαγνητοφώνηση του μαύρου κουτιού. Τα δεδομένα είναι:


- Εσκεμμένα ο συγκυβερνήτης έριξε το αεροπλάνο- Αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα στον έτερο πιλότο που κλειδώθηκε έξω από το cockpit και πάτησε το κουμπί καθόδου του σκάφους


- Στο μαύρο κουτί ακούγονται ουρλιαχτά επιβατών, που κατάλαβαν την τελευταία στιγμή ότι το αεροπλάνο έπεφτε


- Ο συγκυβερνήτης δεν ήταν σεσημασμένος για τρομοκρατία και είναι Γερμανός πολίτης.


Από τα παραπάνω δεδομένα, δυο ισχυρά σενάρια προκύπτουν πλέον για το τι μπορεί να έγινε με το μοιραίο αεροσκάφος του γερμανικού low cost αερομεταφορέα:


Α. Είτε πρόκειται για αεροπειρατεία


Β. Είτε ο συγκυβερνήτης θέλησε να αυτοκτονήσει (σύμφωνα με την εκδοχή που έδωσαν Γάλλοι ειδικοί μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων). 



Read more

AΠΙΣΤΕΥΤΟ και όμως αληθινό - Τι θα συμβεί την Μεγάλη εβδομάδα στην Ελλάδα



Δυστυχώς προβλέπονται μέσα στην Μεγάλη εβδομάδα, ισχυρές χιονοπτώσεις ακόμα και σε περιοχές με μηδενικό υψόμετρο στην βόρεια μόνο Ελλάδα.


Πρωτοφανές για τα καιρικά ιστορικά δεδομένα, θα είναι να χιονίσει μέσα στις γιορτές του Πάσχα στη χώρα μας και να εισβάλλει πολικό ψύχος, ωστόσο όπως τονίζει η έγκυρη σελίδα καιρού της Ελλάδας, Greek-Weather.Org, κάτι τέτοιο έχει ξανασυμβεί τελευταία τον Απρίλιο του 2003 με χιόνια ακόμα και μέσα στην Θεσσαλονίκη.


Θα είναι άκρως εντυπωσιακό να δούμε χιόνι μέσα στο Πάσχα, καθώς κάθε χρόνο την τελευταία τουλάχιστον 10ετία, έχουμε κάνει Πάσχα με καλοκαιρία και θερμοκρασίες ακόμα και κοντά στους 30 βαθμούς Κελσίου. Αυτή τη φορά το Greek-Weather.Org, τονίζει πως μερικές περιοχές στην βόρεια, βορειοδυτική Ελλάδας, δεν αποκλείεται να κάνουν Πάσχα ακόμα και με ολικό παγετό.


Φυσικά και κάτι τέτοιο μας δείχνει πως η Άνοιξη φέτος δεν θα έρθει όπως όλα δείχνουν στη χώρα μας και θα μεταβούμε απευθείας στο Καλοκαίρι. Μάλιστα αν έχετε παρατηρήσει, τα δέντρα ακόμα δεν έχουν ανθίσει και ενώ έχουμε ήδη φτάσει στα τέλη του Μαρτίου… Για να δούμε λοιπόν τι θα συμβεί ως τα μέσα του Απριλίου στον καιρό της Ελλάδας και της Ευρώπης. Το ενδιαφέρον θα παραμείνει αμείωτο μέχρι περίπου και τα μέσα του Απρίλη, σύμφωνα με την πρόβλεψη του Greek-Weather.Org.

Tromaktiko



Read more

Ο συγκυβερνήτης κλειδώθηκε στο πιλοτήριο και έριξε το Airbus της Germanwings!



Ηταν μόνος, αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα στον κυβερνήτη και εσκεμμένα ξεκίνησε κάθοδο


Το μαύρο κουτί μίλησε και όπως ανέφερε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας είναι ξεκάθαρο ότι μέσα στο πιλοτήριο έμεινε ο άπειρος συγκυβερνήτης και εσκεμμένα ξεκίνησε τη διαδικασία καθόδου του μοιραίου αεροπλάνου της Germanwings οδηγώντας στο θάνατο επιβάτες, πλήρωμα, μαθητές και βρέφη. 


Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας περιέγραψε με λεπτομέρειες όσα άκουσε από το μαύρο κουτί και μίλησε για πολύ περίεργη συμπεριφορά του συγκυβερνήτη. 


Τόνισε ότι ήταν μέσα και δεν είπε ούτε λέξη. Μάλιστα τόνισε ότι ήταν αδύνατο ο πιλότος να ανοίξει την πόρτα, καθώς ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε την είσοδο στον πιλότο.


Υπογράμμισε πως από το μαύρο κουτί φαίνεται ότι ο πιλότος ήταν κλειδωμένος έξω, προσπαθούσε να σπάσει την πόρτα για να μπει, όμως ο συγκυβερνήτης εσκεμμένα κατέβαζε το αεροπλάνο 1.000 πόδια ανά λεπτό. 


Ο ίδιος είπε ότι ο συγκυβερνήτης ακούγεται να αναπνέει κανονικά και δεν φαίνεται να είχε πρόβλημα υγείας.


Μάλιστα αποκάλυψε πως ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα στον πιλότο και από την ώρα που βγήκε ο πιλότος δεν είπε λέξη.


Τονίζει ότι τα θύματα έλαβαν γνώση τι γίνεται μερικά δευτερόλεπτα πριν την πρόσκρουση στο έδαφος.


Ο πιλότος και ο συγκυβερνήτης ήταν Γερμανοί. Το όνομα του συγκυβερνήτη που κατηγορείται ότι έριξε το αεροπλάνο είναι Andreas Lubitz.


Όλα δείχνουν ότι επιβεβαιώνεται το σενάριο που είχε ξεκινήσει να διακινείται από το πρωί ότι ένας από τους δύο πιλότους (ο άπειρος συγκυβερνήτης) οδήγησε ηθελημένα το αεροπλάνο και 150 ψυχές στο θάνατο.


Οι επιβάτες φέρονται, σύμφωνα με τα στοιχεία, να είχαν πλήρη συνείδηση της πτώσης μόλις το τελευταίο λεπτό, καθώς υπάρχουν καταγεγραμμένες κραυγές λίγο πριν τη συντριβή του Airbus.



Read more

Κινηματογραφική εβδομάδα: οι νέες ταινίες



Παρέλαση αστέρων. Βίγκο Μόρτενσεν σε ένα γαλλικό νέο-ουέστερν, το «φιλέτο» μίας πληθωρικής κινηματογραφικής εβδομάδας. Σον Πεν και Χαβιέ Μπαρδέμ σε ένα θρίλερ με έντονους ψυχολογικούς τόνους. Μάγκι Σμιθ, Τζούντι Ντεντς, Ρίτσαρντ Γκιρ και ένας απόλυτα αξιόπιστος βρετανικός θίασος σε μία δραμεντί με φόντο την πολύχρωμη Ινδία. Άντονι Χόπκινς, ως κύριος Χάϊνεκεν της γνωστής μπύρας. Σιγκούρνι Γουίβερ και Χιου Τζάκμαν, δεύτερα βιολιά σε μία ταινία επιστημονικής φαντασίας. Στη λίστα και «Το πέρασμα» από τη Βουλγαρία.

 

Μακριά από τους ανθρώπους *** ½

(Loin des homes)

Δραματική – Διάρκεια 101’ – Γαλλία


Σκηνοθεσία: Νταβίντ Ελχοφέν

Παίζουν: Βίγκο Μόρτενσεν, Ρεντά Κατέμπ, Τζεμέλ Μπαρέκ, Βενσάν Μαρτέν


Ένας άνθρωπος χωρίς πατρίδα καλείται να διαλέξει παράταξη στην εξεγερμένη Αλγερία του 1954. Ο Νταρού, ισπανικής καταγωγής άποικος και πρώην στρατιωτικός, διδάσκει παιδιά ντόπιων χωρικών σε ένα σχολείο κάπου στην οροσειρά του Άτλαντα. Αυτή είναι η επιλογή του: να ζει ολομόναχος στη μέση του πουθενά, μακριά από τη βουή του κόσμου και να μεταδίδει γνώση σε αθώα πλάσματα. 


Όταν ο τοπικός αστυνομικός τον αναγκάζει να συνοδεύσει στο δικαστήριο τον Μοχάμεντ που κατηγορείται για τον φόνο του ξάδελφού του, ο ερημίτης δάσκαλος πέφτει άθελά του στο καζάνι του πολέμου. Στη διαδρομή τους μέσα από κοιλάδες και βουνοκορφές, οι δύο άντρες θα συναντηθούν με τους συγγενείς του θύματος που ζητούν εκδίκηση, με τους Αλγερινούς αντάρτες και με τον γαλλικό αποικιακό στρατό. Ο Νταρού, όταν μαθαίνει τη θλιβερή ιστορία του Μοχάμεντ, θα κάνει το παν για να προστατεύσει τον κρατούμενό του, ακόμα και με κίνδυνο της ζωής του. 



Διλήμματα ξεπερνιούνται και μία δυνατή αντρική φιλία σφυρηλατείται κάτω από τις απειλές που παραμονεύουν στο κάθε τους βήμα. Ο προβληματισμός του Αλμπέρ Καμί στο διήγημά του «Η φιλοξενία» (η βάση για το σενάριο) μεταφέρεται ατόφιος σε μία δραματική περιπέτεια φτιαγμένη επάνω στα πρότυπα του κλασικού ουέστερν. 


Δύο άντρες κυνηγημένοι μέσα στην απεραντοσύνη μίας ερημιάς κινηματογραφημένης με ήρεμο λυρικό ύφος που μεγεθύνει την ξαφνική βία. Ο ένας τους, κυνηγημένος και από το παρελθόν του. Έντονη η ομοιότητα του Νταρού με τον χαρακτήρα του Κλιντ Ίστγουντ στους «Ασυγχώρητους» - και οι δύο αναγκάζονται να παρατήσουν μία ήσυχη ζωή και να ξαναπιάσουν το όπλο. Ο άλλος, ο Μοχάμεντ, είναι ο άμοιρος ιθαγενής, το αιώνιο θύμα, το αντίστοιχο ενός Ινδιάνου ή ενός Μεξικάνου. 


Συγκινητικό το ερμηνευτικό δίδυμο Βίγκο Μόρτενσεν – Ρεντά Κατέμπ. Ο πρώτος, ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους ερμηνευτές ύστερα από εκπληκτική πορεία, αποδίδει λιτά τις πολλές αποχρώσεις ενός σύνθετου ρόλου. Ο δεύτερος βγάζει πόνο και υπερηφάνεια με τα βλέμματα και τις σιωπές του. Και οι δύο στηρίζουν στους ώμους τους ένα έργο μεστό από νοήματα, εξαιρετικά σκηνοθετημένο. 


Η υποβλητική μουσική υπόκρουση του Νικ Κέιβ, του Γουόρεν Έλις και του δικού μας Ψαραντώνη φορτίζει το συναίσθημα χωρίς να «καπελώνει» την εικόνα. Έπος και υπαρξιακά ερωτήματα οικουμενικής φύσης σε έναν σαγηνευτικό συνδυασμό.


Gunman: Σε θέση βολής ***

(The gunman)

Περιπέτεια – Διάρκεια 115’ – Bρετανία, Ισπανία, Γαλλία


Σκηνοθεσία: Πιερ Μορέλ

Παίζουν: Σον Πεν, Χαβιέ Μπαρδέμ, Τζάσμιν Τρίνκα, Ρέι Γουίνστον, Ίντρις Έλμπα

 

Περιπετειώδες θρίλερ ενισχυμένο με εξαιρετικές ερμηνείες. Ο Σον Πεν υποδύεται τον Τζιμ Τέριε, πράκτορα των Ειδικών Δυνάμεων που εκτέλεσε τον υπουργό ορυχείων του Κονγκό και ο Χαβιέ Μπαρδέμ τον Φελίξ, ενδιάμεσό του με μία μυστηριώδη πολυεθνική. Οκτώ χρόνια αργότερα, ο Τέριε επιζεί από δολοφονική επίθεση στην Αφρική και αναζητά τον άνθρωπο που τον επικήρυξε, στο Λονδίνο, τη Βαρκελώνη και το Γιβραλτάρ. Η αγωνιώδης του έρευνα τον ξαναφέρνει κοντά στην Άνι, τον μεγάλο του έρωτα, που είναι παντρεμένη με τον Φελίξ. 



Ένα μοιραίο ερωτικό τρίγωνο προσθέτει πάθος σε μία ταινία με πολύ πιστολίδι, ιλιγγιώδεις καταδιώξεις και άφθονο αίμα, σκηνοθετημένη με νεύρο από τον σπεσιαλίστα Πιερ Μορέλ («Η αρπαγή» με τον Λίαμ Νίσον). Το μυθιστόρημα του Ζαν-Πατρίκ Μανσέ, μπεστ σέλερ όπου βασίζεται το σενάριο, δυναμώνει το δοκιμασμένο μείγμα ίντριγκας και κοσμοπολίτικη δράσης με έναν αντιήρωα προδομένο και βασανισμένο από ενοχές, στα πρόθυρα νευρικής και σωματικής κατάρρευσης.
Δίνοντας με την εσωτερικότητα της ερμηνείας του σημαντικό ψυχολογικό όγκο σε μία εφετζίδικη ταινία, ο Σον Πεν είναι ο κυριότερος λόγος για να πληρώσει κανείς εισιτήριο. Το ένα αστεράκι της αξιολόγησης πηγαίνει σε αυτόν.
Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ ΙΙ **
(The second best Exotic Marigold Hotel)
Κομεντί – Διάρκεια 122’ – Βρετανία, ΗΠΑ
Σκηνοθεσία: Τζον Μάντεν
Παίζουν: Τζούντι Ντεντς, Μάγκι Σμιθ, Ρίτσαρντ Γκιρ, Ντεβ Πάτελ, Μπιλ Νάι, Πενέλοπε Ουίλτον, Ντέιβιντ Στράθερν, Σίλια Ίμρι

Το 2012, απολαύσαμε σπουδαίους Βρετανούς ηθοποιούς σε ρόλους συνταξιούχων που επενδύουν τις οικονομίες τους σε ένα μικρό ξενοδοχείο στην Ινδία. Η αναπάντεχη εμπορική επιτυχία του «Εξωτικού Ξενοδοχείου Μάριγκολντ» ενθάρρυνε την ιδέα ενός σίκουελ, που ενώνει ξανά τις μεγάλες κυρίες Μάγκι Σμιθ και Τζούντι Ντεντς συν την παρέα τους σε μία επανάληψη του γνωστού κοκτέιλ βρετανικού χιούμορ και ινδικού εξωτισμού. 



Στο Νο 2 συμμετέχει και ο Ρίτσαρντ Γκιρ, ως ένας γοητευτικός μεσήλικας που ερωτεύεται μία ωραία Ινδή χήρα. Ο γιος της, συνιδιοκτήτης του ξενοδοχείου, αγωνίζεται να επεκτείνει την επιχείρηση, ενώ ετοιμάζεται να παντρευτεί το νεανικό του αμόρε. Τον χορό συμπληρώνουν ηλικιωμένοι που δεν λένε να το βάλουν κάτω. 


Τα ΚΑΠΗ πάνε Ινδία σε μία εύπεπτη, φαντασμαγορική ταινία, με εύθυμη διάθεση και ολίγη συγκίνηση για να «δέσει» η συνταγή. Ο ορισμός του feelgood σινεμά, «δύο ευχάριστες ώρες» σε ελεύθερη μετάφραση.

 

Η απαγωγή του κυρίου Χάϊνεκεν * ½

(Kidnapping mr Heineken)

Περιπέτεια – Διάρκεια 95’ – Ολλανδία, Βρετανία, Βέλγιο

 

Σκηνοθεσία: Ντάνιελ Άλφρεντσον

Παίζουν: Άντονι Χόπκινς, Τζιμ Στέρτζες, Σαμ Γουόρθινγκτον, Ράιαν Κουάντεν, Μαρκ Βαν Γιούεν


Αμήχανη συμπαραγωγή τριών χωρών με μοναδικό ατού έναν σπουδαίο ηθοποιό - μαϊντανό σε μικρό ρόλο. Ο Άντονι Χόπκινς ως Άλφρεντ Χάινεκεν, ο Ολλανδός μεγιστάνας της μπύρας που απήχθη το 1982 από πέντε νεαρούς ερασιτέχνες. Πέντε μικροεπιχειρηματίες σε απόγνωση μετά την απόρριψη αίτησης δανείου από την τράπεζα απάγουν τον Χάινεκεν και τον σοφέρ του και απαιτούν υπέρογκα λύτρα για την απελευθέρωσή τους. 



Οι άνθρωποι δεν είναι δολοφόνοι –καλά παιδιά και ατζαμήδες είναι- οπότε το σασπένς για την τύχη των θυμάτων εξατμίζεται σύντομα. Περισσότερο ανησυχούμε για την κατάληξη των δραστών και ιδιαίτερα του αρχηγού που πρόκειται να γίνει πατέρας. 


Νωθρό και μουντά φωτισμένο θρίλερ (το Άμστερνταμ σαν ξεθωριασμένη φωτογραφία) με καλούτσικες ερμηνείες και έναν Άντονι Χόπκινς κρατούμενο μεν αλλά κυρίαρχο του παιχνιδιού, χλομή παραλλαγή Χάνιμπαλ Λέκτερ, να κλέβει παράσταση με το υπερβολικό του παίξιμο. Αφορά ίσως μόνο Ολλανδούς μίας κάποιας ηλικίας.

 

Chappie * ½

Επιστημονική φαντασία – Διάρκεια 120’ – Αμερική,Μεξικό


Σκηνοθεσία: Νέιλ Μπλόνκαμπ

Παίζουν: Ντεβ Πάτελ, Γιολάντι Βίσερ, Νίντζα, Σιγκούρνι Γουίβερ, Χιου Τζάκμαν

 

Το «Ρόμποκοπ» συναντά το «Μαντ Μαξ» μέσω Πινόκιο. Ένας ρομποτικός αστυνομικός του Γιοχάνεσμπουργκ κλέβεται από κάτι ταλαίπωρα πανκιά καταδικασμένα από τον αρχιμαφιόζο της Νότιας Αφρικής και εξανθρωπίζεται με πολλές ζημιές και ήττες. 



Μία δυνάμει ανατρεπτική ιδέα αυτοαναιρείται λόγω αδέξιου σκηνοθετικού χειρισμού και μίας ιστορίας χωρίς σαφή προσανατολισμό. Τι είναι τελικά αυτό; Σάτιρα της τεχνητής νοημοσύνης, θρίλερ επιστημονικής φαντασίας με φιλοσοφικές προεκτάσεις, καρτούν με ηθοποιούς ή ένα χύμα πράγμα που αγνοεί τον στόχο του; Όποιος απαντήσει στο ερώτημα, θα κερδίσει ένα χρυσό ρολόϊ. 


Όσο για τη Σιγκούρνι Γουίβερ και τον Χιου Τζάκμαν που δευτεραγωνιστούν σε αυτό το παιδαριώδες εγχείρημα… Η μία μάλλον φτιάχνει κομπόδεμα εκατομμυρίων για τα γεράματά της. Και ο άλλος δεν έχει μάθει ακόμα να επιλέγει σενάρια. Θα πήραν πολλά λεφτά αμφότεροι, πάντως.

 

Αλέξης Λ. Μακρής (ΑΠΕ – ΜΠΕ)










Read more

Πρόβλημα με πτήση της Aegean για Σόφια



Το αεροπλάνο ξεκίνησε στις 8.30 για τη βουλγαρική πρωτεύουσα αλλά όταν προσέγγισε το αεροδρόμιο δεν κατάφερε να προσγειωθεί για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους


Ταλαιπωρία περίμενε σήμερα τους επιβάτες της πτήσης της Aegean Α3 856 για Σόφια. Το αεροπλάνο ξεκίνησε στις 8.30 για τη βουλγαρική πρωτεύουσα αλλά όταν προσέγγισε το αεροδρόμιο δεν κατάφερε να προσγειωθεί για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους. Τελικά το αεροσκάφος που ανήκε στην ολυμπιακή επέστρεψε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στις 09.55 το πρωί της Πέμπτης.



Read more

Δύσκολοι καιροί για τη Lufthansa


«Το φθηνό δεν είναι και ανασφαλές»

To αεροπορικό δυστύχημα της Germanwings πλήττει το γόητρο της Lufthansa και θέτει εν αμφιβόλω το εγχείρημά της για δημιουργία θυγατρικής εταιρείας χαμηλού κόστους.


Κάποτε η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης θεωρούνταν ως η πιο αξιόπιστη και η πιο ακριβής. Καθόλου τυχαίο, αφού πρόκειται για κλασσικές γερμανικές αξίες. Στο μεταξύ, έχει γίνει ζήτημα τύχης το εάν ένα αεροσκάφος της Lufthansa θα απογειωθεί στην ώρα του ή εάν η πτήση θα ματαιωθεί λόγω απεργιακών κινητοποιήσεων. Μόλις την περασμένη εβδομάδα οι πιλότοι της κατέβηκαν και πάλι σε απεργία, την 11η από την αρχή της χρονιάς, με αιτήματα συνταξιοδοτικά. Τα μέτωπα έχουν σε τέτοιο σημείο οξυνθεί που το σωματείο των πιλότων απείλησε με απεργίες διαρκείας.


Πόσος ακόμη αυτοματισμός;


Σε αυτήν τη συγκυρία συνέβη το φοβερό δυστύχημα με τη Germanwings, τη θυγατρική της εταιρεία, στις γαλλικές Άλπεις. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανθρώπινη τραγωδία στα 62 χρόνια ιστορίας της αεροπορικής εταιρείας. Η προηγούμενη ήταν το 1993. Τότε ένα αεροσκάφος της Lufthansa Α320 ξέφυγε από την πίστα προσγείωσης, χτύπησε σε τοίχο και τυλίχθηκε στις φλόγες. Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Το αεροσκάφος τύπου Α320 της Airbus μικρών και μεσαίων αποστάσεων έρχεται πρώτο σε πωλήσεις. Εκτός από το χαμηλό κόστος λειτουργίας του διαθέτει το λεγόμενο σύστημα fly – by – wire – system, που αυτοματοποιεί την πτήση, απελευθερώνει τον πιλότο από κινήσεις ρουτίνας και κάνει το ταξίδι ακόμη πιο ασφαλές.


Όμως τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκαν προβλήματα στους ανιχνευτές. Μετά το προχθεσινό δυστύχημα διατυπώνεται συνεχώς στο δημόσιο διάλογο η κριτική ότι το εν λόγω σύστημα υποβαθμίζει τον πιλότο σε απλό παρατηρητή και του αφαιρεί την πρωτοβουλία χάραξης της διαδρομής. Ο Γενς Φλοτάου, εμπειρογνώμων σε θέματα αεροπλοΐας, προειδοποιεί να μην βγαίνουν εσπευσμένα συμπεράσματα.«Δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν παρουσιάστηκαν προβλήματα στο σύστημα fly – by- wire. Εάν όχι, τότε το ερώτημα είναι, εάν οι πιλότοι αντέδρασαν σωστά, εάν μπορούν να καταλάβουν το σύστημα».


«Το φθηνό δεν είναι και ανασφαλές»


Ο Φλοτάου παραδέχεται τις δυσκολίες όταν ο αυτοματισμός είναι τόσο πολύπλοκος. Πάντως η ηλικία του αεροσκάφους δεν παίζει κάποιο ρόλο. «Μετά από 25 χρόνια κατά μέσον όρο τα αεροσκάφη αποσύρονται από την κυκλοφορία, γιατί δεν συμφέρει οικονομικά, όχι γιατί δεν είναι ασφαλή». Ακόμη κι αν δεν εξακριβωθούν τα αίτια της πτώσης το βέβαιο είναι ότι η φήμη της Lufthansa ως ασφαλούς εταιρείας έχει υποστεί πλήγμα διαχρονικά. Επιπλέον τίθεται σε κίνδυνο το σχέδιο Eurowings της εταιρείας, την ίδρυση μιας νέας χαμηλού κόστους θυγατρικής για να αντιμετωπίσει το μεγάλο ανταγωνισμό από αντίστοιχες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair ή η Easy Jet. Ο στόχος είναι η συγχώνευση της Eurowings με την Germanwings.


Ο Γενς Φλόταου αμφισβητεί το στερεότυπο, ότι το φθηνό είναι και ανασφαλές.«Τα αεροσκάφη της Germanwings υποβάλλονται στον ίδιο τεχνικό έλεγχο, όπως και τα αεροσκάφη της Lufthansa. Η εξοικονόμηση στις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους δεν γίνεται αδιάκριτα στον τομέα ασφαλείας». Η εξοικονόμηση στην Eurowings θα γίνει στο προσωπικό και στο μισθό των πιλότων που δεν θα παίρνουν το ίδιο όσο οι συνάδελφοί τους στη Lufthansa, κάτι για το οποίο το συνδικάτο των πιλότων αντιδρά με νύχια και με δόντια. Άρα, οι απεργίες θα συνεχιστούν ακόμη κι αν δεν προγραμματίζονται μετά το τραγικό δυστύχημα στις Άλπεις, στο αμέσως επόμενο διάστημα.


Deutsche Welle

Read more

Έξυπνα αυτοκίνητα θα επιβραδύνουν μόνα τους



Από τον Αύγουστο θα ξεκινήσει να πωλείται το νέο μοντέλο στην Ευρώπη


Σε λίγους μήνες θα κυκλοφορούν στους δρόμους αυτοκίνητα που θα μπορούν να «διαβάζουν» τις πινακίδες με τα όρια ταχύτητας και θα κόβουν ανάλογα ταχύτητα, χωρίς παρέμβαση του οδηγού. Η εταιρεία Ford ανακοίνωσε ότι το πρώτο μοντέλο της με αυτή τη δυνατότητα θα αρχίσει να πωλείται φέτος τον Αύγουστο, όταν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη η δεύτερη γενιά των αυτοκινήτων της S-Max.


H νέα τεχνολογία θα βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν τα πρόστιμα της Τροχαίας και να οδηγούν ασφαλέστερα, κάνοντας λιγότερα ατυχήματα. Ο οδηγός πάντως, αν θέλει, θα μπορεί να υπερνικήσει την αυτόματη επιβράδυνση του οχήματός του, πατώντας σταθερά το γκάζι, αλλά θα μπορούν να επιταχύνουν μόνο έως 8 χιλιόμετρα πάνω από το όριο ταχύτητας.


Εκπρόσωπος της Ford δήλωσε στο BBC ότι η νέα τεχνολογία θα επεκταθεί πιθανότατα και σε άλλα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας σταδιακά σε όλο τον κόσμο.


Το σύστημα ονομάζεται "Intelligent Speed Limiter" (Έξυπνος Περιοριστής Ταχύτητας) και βασίζεται σε αισθητήρες στους τροχούς, που καταγράφουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου, καθώς και σε ένα σύστημα οπτικής αναγνώρισης των σημάτων της τροχαίας, χάρη σε μια βιντεοκάμερα στο παρμπρίζ που συνεχώς «διαβάζει» τον δρόμο.


Παραμένει αβέβαιο πάντως κατά πόσο οι οδηγοί θα είναι πρόθυμοι να παραχωρήσουν τέτοιες πρωτοβουλίες στο όχημά τους. Προφανώς είναι θέμα χαρακτήρα, παιδείας, αλλά και νοοτροπίας - ατομικής και εθνικής.


Η γενικότερη τάση όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι να εφοδιάζουν τα οχήματά τους με ολοένα περισσότερα «έξυπνα» ηλεκτρονικά και αισθητήρες, που βοηθούν τους οδηγούς να αποφεύγουν τις κακοτοπιές και την αφηρημάδα (ή ασχετοσύνη) τους. Όμως, η πραγματική επανάσταση στους δρόμους θα γίνει, όταν κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα πραγματικά αυτόνομα αυτοκίνητα-ρομπότ.





Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου