Τρίτη 11 Μαρτίου 2014
"Πιθανοτατα εντοπισαμε το χαμενο αεροσκαφος" αναφερει ο στρατος της Μαλαισιας
Τα ραντάρ του στρατού της Μαλαισίας έχουν πιθανότατα εντοπίσει το αγνοούμενο από το πρωί του Σαββάτου αεροσκάφος με τους 239 επιβαίνοντες στα στενά της Μαλακκά, ανέφερε στο πρακτορείο Reuters στρατιωτική πηγή της ασιατικής χώρας.
Η Ιντερπόλ, την ίδια στιγμή, μέσω του γενικού της γραμματέα, σημείωσε ότι κλίνει προς την άποψη ότι δεν υπήρξε ζήτημα τρομοκρατικής δραστηριότητας στο αεροσκάφος των μαλαισιανών αερογραμμών.
msn.com
Τα 8 τρομακτικα σεναρια για την εξαφανιση του Boeing
Ενώ για τρίτη συνεχόμενη ημέρα δυνάμεις οχτώ χωρών «χτενίζουν» από γης και από αέρως τη θαλάσσια περιοχή, που θεωρείται ότι έχει συντριβεί το αεροσκάφος της Malaysia Airlines, που αγνοείται από τα ξημερώματα του Σαββάτου και ύστερα από την είδηση ότι σίγουρα δύο εκ των επιβατών της μοιραίας πτήσης, είχαν επιβιβαστεί χρησιμοποιώντας κλεμμένα διαβατήρια και πέντε ακόμη άτομα αποφάσισαν να μην μπουν στο αεροπλάνο, παρότι είχαν κάνει check-in, η σεναριολογία για το τι μπορεί να έχει συμβεί παίρνει φωτιά
.
Σύμφωνα με το Associated Press θα μπορούσαν να έχουν συμβεί τα εξής:
Κατασκευαστική βλάβη
Τα περισσότερα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο το οποίο είναι ευαίσθητο σε διαβρώσεις με το πέρασμα του χρόνου, ειδικά σε περιοχές με μεγάλη υγρασία. Πάντως, εν προκειμένω, κάτι τέτοιο θεωρείται απίθανο. Ωστόσο, απειλή για την κατασκευαστική δομή του αεροπλάνου είναι η πίεση και η αποσυμπίεση στην καμπίνα του υ τόσο κατά την διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.
Κακοκαιρία
Τα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα να περνούν μέσα από τις χειρότερες καταιγίδες. Όμως, τον Ιούνιο του 2009 η πτήση της Air France από το Ρίο στο Παρίσι συνετρίβη κατά την διάρκεια καταιγίδας στον Ατλαντικό. Κακές αποφάσεις των πιλότων σε συνδυασμό με τον πάγο που είχε καλύψει τα όργανα, οδήγησαν στην πτώση του αεροπλάνου. Σημειώνεται ότι όπως και οι πιλότοι της Malaysia, έτσι και αυτοί της Air France δεν είχαν προλάβει να εκπέμψουν σήμα κινδύνου. Ωστόσο, η εξαφάνιση του αεροσκάφους της Malaysia αποκλείεται να οφείλεται στον κακό καιρό, καθώς την ώρα που χάθηκαν τα ίχνη του, στην περιοχή επικρατούσαν καλές καιρικές συνθήκες.
Αποπροσανατολισμός του πιλότου
Σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορεί να απενεργοποιήθηκε από λάθος ο αυτόματος πιλότος, το αεροπλάνο να βγήκε εκτός πορείας και το γεγονός αυτό να έγινε αντιληπτό όταν ήταν πλέον αργά. Το αεροπλάνο μπορεί να πέταξε για άλλες πέντε ή έξι ώρες από το σημείο που εντοπίσθηκε τελευταία φορά από τα ραντάρ το οποίο σημαίνει ότι έφτασε 4.800 χιλιόμετρα μακριά.Αυτό, ωστόσο δεν θεωρείται πιθανό, καθώς κάποιο ραντάρ θα είχε πιάσει το στίγμα του. Ωστόσο, είναι νωρίς να αποκλειστεί αυτή η πιθανότητα.
Βλάβη και στις δυο μηχανές
Τον Ιανουάριο του 2008, ένα αεροσκάφος 777 της British Airways συνετρίβη από ύψος 300 μέτρων στον διάδρομο προσγείωσης στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου. Όλα έγιναν την στιγμή της προσγείωσης και το ατύχημα έγινε γιατί είχε πιάσει πάγο το σύστημα τροφοδοσίας των καυσίμων.
Στην περίπτωση της πτήσης της Malaysia η απώλεια και των δυο μηχανών είναι πιθανή, όμως, οι πιλότοι θα είχαν στην διάθεσή τους τουλάχιστον 20 λεπτά για να εκπέμψουν σήμα κινδύνου. Όταν συνέβη το ίδιο σε αεροσκάφος Α320 της US Airways τον Ιανουάριο του 2009 κατά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο LaGuardia της Νέας Υόρκης, ο πιλότος είχε χρόνο στη διάθεσή και μάλιστα κατάφερε να το προσγηείωσει στον ποταμό Χατσον.
Βόμβα
Πολλά αεροσκάφη έχουν εκραγεί στον αέρα από βόμβα, όπως η πτήση 103 της Pan Am μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης τον Δεκέμβριο του 1988.Ανάλογη ήταν και η περίπτωση της πτήσης της Air India τον Ιούνιο του 1985 μεταξύ Μόντρεαλ και Λονδίνου αλλά και τον Σεπτέμβριο του 1989 από την γαλλική αεροπορική εταιρεία, Union des Transports Aériens το οποίο εξερράγη πάνω από την Σαχάρα.
Αεροπειρατεία
Οι ειδικοί δεν θεωρούν κάτι τέτοιο πιθανό. Κι αυτό γιατί συνήθως οι αεροπειρατές προσγειώνονται σε κάποιο αεροδρόμιο και εκφράζουν τις απαιτήσεις τους. Βέβαια, υπάρχει και η περίπτωση της 11ης Σεπτεμβρίου.
Αυτοκτονία του πιλότου
Δυο ανάλογα περιστατικά έχουν καταγραφεί την δεκαετία του 1990. Μια πτήση της SilkAir και μια της EgyptAir flight. Και τα δυο αποδίδονται σε απόφαση του πιλότου να θέσει τέλος στην ζωή του.
Κατά λάθος κατάρριψη
.
Σύμφωνα με το Associated Press θα μπορούσαν να έχουν συμβεί τα εξής:
Κατασκευαστική βλάβη
Τα περισσότερα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο το οποίο είναι ευαίσθητο σε διαβρώσεις με το πέρασμα του χρόνου, ειδικά σε περιοχές με μεγάλη υγρασία. Πάντως, εν προκειμένω, κάτι τέτοιο θεωρείται απίθανο. Ωστόσο, απειλή για την κατασκευαστική δομή του αεροπλάνου είναι η πίεση και η αποσυμπίεση στην καμπίνα του υ τόσο κατά την διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.
Κακοκαιρία
Τα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα να περνούν μέσα από τις χειρότερες καταιγίδες. Όμως, τον Ιούνιο του 2009 η πτήση της Air France από το Ρίο στο Παρίσι συνετρίβη κατά την διάρκεια καταιγίδας στον Ατλαντικό. Κακές αποφάσεις των πιλότων σε συνδυασμό με τον πάγο που είχε καλύψει τα όργανα, οδήγησαν στην πτώση του αεροπλάνου. Σημειώνεται ότι όπως και οι πιλότοι της Malaysia, έτσι και αυτοί της Air France δεν είχαν προλάβει να εκπέμψουν σήμα κινδύνου. Ωστόσο, η εξαφάνιση του αεροσκάφους της Malaysia αποκλείεται να οφείλεται στον κακό καιρό, καθώς την ώρα που χάθηκαν τα ίχνη του, στην περιοχή επικρατούσαν καλές καιρικές συνθήκες.
Αποπροσανατολισμός του πιλότου
Σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορεί να απενεργοποιήθηκε από λάθος ο αυτόματος πιλότος, το αεροπλάνο να βγήκε εκτός πορείας και το γεγονός αυτό να έγινε αντιληπτό όταν ήταν πλέον αργά. Το αεροπλάνο μπορεί να πέταξε για άλλες πέντε ή έξι ώρες από το σημείο που εντοπίσθηκε τελευταία φορά από τα ραντάρ το οποίο σημαίνει ότι έφτασε 4.800 χιλιόμετρα μακριά.Αυτό, ωστόσο δεν θεωρείται πιθανό, καθώς κάποιο ραντάρ θα είχε πιάσει το στίγμα του. Ωστόσο, είναι νωρίς να αποκλειστεί αυτή η πιθανότητα.
Βλάβη και στις δυο μηχανές
Τον Ιανουάριο του 2008, ένα αεροσκάφος 777 της British Airways συνετρίβη από ύψος 300 μέτρων στον διάδρομο προσγείωσης στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου. Όλα έγιναν την στιγμή της προσγείωσης και το ατύχημα έγινε γιατί είχε πιάσει πάγο το σύστημα τροφοδοσίας των καυσίμων.
Στην περίπτωση της πτήσης της Malaysia η απώλεια και των δυο μηχανών είναι πιθανή, όμως, οι πιλότοι θα είχαν στην διάθεσή τους τουλάχιστον 20 λεπτά για να εκπέμψουν σήμα κινδύνου. Όταν συνέβη το ίδιο σε αεροσκάφος Α320 της US Airways τον Ιανουάριο του 2009 κατά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο LaGuardia της Νέας Υόρκης, ο πιλότος είχε χρόνο στη διάθεσή και μάλιστα κατάφερε να το προσγηείωσει στον ποταμό Χατσον.
Βόμβα
Πολλά αεροσκάφη έχουν εκραγεί στον αέρα από βόμβα, όπως η πτήση 103 της Pan Am μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης τον Δεκέμβριο του 1988.Ανάλογη ήταν και η περίπτωση της πτήσης της Air India τον Ιούνιο του 1985 μεταξύ Μόντρεαλ και Λονδίνου αλλά και τον Σεπτέμβριο του 1989 από την γαλλική αεροπορική εταιρεία, Union des Transports Aériens το οποίο εξερράγη πάνω από την Σαχάρα.
Αεροπειρατεία
Οι ειδικοί δεν θεωρούν κάτι τέτοιο πιθανό. Κι αυτό γιατί συνήθως οι αεροπειρατές προσγειώνονται σε κάποιο αεροδρόμιο και εκφράζουν τις απαιτήσεις τους. Βέβαια, υπάρχει και η περίπτωση της 11ης Σεπτεμβρίου.
Αυτοκτονία του πιλότου
Δυο ανάλογα περιστατικά έχουν καταγραφεί την δεκαετία του 1990. Μια πτήση της SilkAir και μια της EgyptAir flight. Και τα δυο αποδίδονται σε απόφαση του πιλότου να θέσει τέλος στην ζωή του.
Κατά λάθος κατάρριψη
Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014
ΦΡΙΚΗ- Κρατουσε τη μητερα του σε καταψυξη για να.......
Βρετανός άνδρας ομολόγησε ότι κρατούσε τη σορό της γηραιάς μητέρας του σε καταψύκτη ώστε να... συνεχίσει να λαμβάνει τη σύνταξή της.
Ο Φίλιπ Μπράου, 54 ετών από το Πόρτσμουθ, δήλωσε ένοχος για το γεγονός ότι στέρησε από την μητέρα του, Λουίζ Μπράου, μια νόμιμη και αξιοπρεπή κηδεία.
Η σορός της 90χρονης γυναίκας βρέθηκε από την αστυνομία τον περασμένο Αύγουστο, μετά από υποψίες που κινήθηκαν σε αξιωματούχους του τοπικού συμβουλίου στέγασης.
Το πτώμα της γυναίκας παρέμενε στον καταψύκτη του διαμερίσματός της για παραπάνω από πέντε μήνες.
Ο κ. Μπράου, ο οποίος είχε αναλάβει τη φροντίδα της κατάκοιτης μητέρας του, δήλωσε ένοχος και για την κατηγορία της απάτης, καθώς δεν δήλωσε στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης το θάνατο της μητέρας του, λαμβάνοντας περισσότερες από 5.000 λίρες στερλίνες από τη μηνιαία της σύνταξη.
Η νεκροψία έδειξε πάντως ότι η Λουίζ Μπράου πέθανε από φυσικά αίτια.
Tromaktiko
Οι 10 πιο μυστηριωδεις εξαφανισεις αεροπλανων στην ιστορια (PHOTOS-VIDEO)
Με αφορμή την εξαφάνιση του αεροσκάφους της Malasia Airlines MH370, που χάθηκε από τα ραντάρ το Σάββατο, το Newsbomb.gr κάνει μια αναδρομή σε περίεργα αεροπορικά ατυχήματα και μυστηριώδεις εξαφανίσεις αεροπλάνων, που μέχρι σήμερα δεν έχουν λυθεί.
10. Amelia Earhart, η πρωτοπόρος της αεροπορίας που εξαφανίστηκε ενώ έκανε τον γύρο της Γης
Η Αμερικανίδα πρωτοπόρος της αεροπορίας, συγγραφέας και υπέρμαχος των δικαιωμάτων των γυναικών Amelia Earhart εξαφανίστηκε στις 2 Ιουλίου 1937 και κηρύχθηκε θανούσα στις 5 Ιανουαρίου 1939.
Eξαφανίστηκε πάνω από τον κεντρικό Ειρηνικό ωκεανό, κοντά στη νήσο Χάουλαντ, κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς της να κάνει τον γύρο της Γης, το 1937. Η ζωή της, η σταδιοδρομία και η εξαφάνισή της συνεχίζουν όμως μέχρι σήμερα να προσελκύουν το ενδιαφέρον της κοινής γνώμη.
Οι αδιευκρίνιστες συνθήκες της εξαφάνισης της σε συνδυασμό με τη φήμη της, προκάλεσαν την ανάπτυξη μεγάλου αριθμού ισχυρισμών και αρκετών θεωριών συνωμοσίας σχετικά με την τελευταία της πτήση.
Μια θεωρία την θέλει κατάσκοπο για τον Ρούσβελτ, ενώ μια άλλη την θέλει να έχει προσγειωθεί σε ένα νησί της Ιαπωνίας, όπου πέθανε από βαθιά γεράματα. Υπάρχουν και αυτοί που υποστηρίζουν ότι σώθηκε και μετακόμισε στο New Jersey, όπου και άλλαξε ταυτότητα.
9. Η εξαφάνιση του Glenn Miller πάνω από την Μάγχη
Ο θρυλικός μουσικός Glenn Miller έδωσε μια σειρά παραστάσεων στην Βρετανία για τις συμμαχικές δυνάμεις με την μπάντα του αμερικανικού στρατού το 1944.
Πέρασε το τελευταίο βράδυ στο Milton Ernest κοντά στο Μπέντφορντ στις 14 Δεκεμβρίου του 1944. Την επόμενη ημέρα θα πετούσε στο Παρίσι για να κάνει συναυλία για αμερικανούς στρατιώτες εκεί. Απογειώθηκαν από το RAF Tinwood Farm και εξαφανίστηκαν πάνω από την Μάγχη.
Πολλές είναι οι θεωρίες για την τύχη του μονοκινητήριου αεροπλάνου. Κάποιοι λένε ότι δέχθηκε φιλικά πυρά.
Ο δημοσιογράφος Udo Ulfkotte, έγραψε στην εφημερίδα Bild, ότι ο Miller έφτασε στην Γαλλία αλλά πέθανε από καρδιά σε οίκο ανοχής στο Παρίσι.
8. Πτήση 19 και το Τρίγωνο των Βερμούδων
Η πτήση 19 είναι μία από τις πιο διάσημες ιστορίες στον κόσμο του μεταφυσικού. Στις 5 Δεκεμβρίου του 1945 πέντε πολεμικά αεροπλάνα των Η.Π.Α. ξεκίνησαν από την Florida μια εκπαιδευτική πτήση (με το όνομα flight 19) πάνω από τον ατλαντικό ωκεανό (ανάμεσα στο Miami και στο Puerto Rico).
Τέσσερις ώρες μετά την απογείωση τους οι πιλότοι άρχισαν να αναφέρουν στον πύργο ελέγχου πως τα όργανα των αεροπλάνων αντιμετωπίζουν προβλήματα, σε μία από τις τελευταίες επαφές με τον πύργο ένας πιλότος λέει κάτι δε πάει καλά, ακόμα και η θάλασσα φαίνεται διαφορετική, λίγο μετά και τα 5 αεροπλάνα με τους 14 πιλότους εξαφανίστηκαν για πάντα χωρίς να αφήσουν πίσω τους κανένα ίχνος. Είναι η ιστορία που ανέδειξε το μυστήριο γύρω από το Τρίγωνο των Βερμούδων!
7. H εξαφάνιση του Star Dust και ο μυστηριώδης κώδικας Μορς
εξαφάνιση ενός αεροπλάνου BSAA Star Dust, κατά την διάρκεια μιας πτήσης από το Μπουενος Αιρες στο Σαντιάγο άφησε πολλά αναπάντητα ερωτήματα.
Το αεροπλάνο απογειώθηκε στις 2 Αυγούστου του 1947 με πορεία προς τις Άνδεις. Δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του, αλλά ο πιλότος κατάφερε να στείλει ένα μήνυμα σε κώδικα Μορς το οποίο έλεγε: "STENDEC" πριν εξαφανιστεί, και μάλιστα δυο φορές.
ι θεωρίες είναι πολλές. Από επίθεση εξωγήινων, σαμποτάζ και τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού για να εξαφανιστούν σημαντικά διπλωματικά έγραφα. Η πιο πιθανή εκδοχή είναι το αεροπλάνο να έπεσε σε χιονισμένη κορφή και να προκάλεσε χιονοστιβάδα και να θάφτηκε κάτω από αυτήν. Το Star Dust βρέθηκε τελικά 50 χρόνια μετά από ορειβάτες που βρήκαν συντρίμμια και ρούχα σε περιοχή των Άνδεων.
6. Το Τρίγωνο των Βερμούδων κατάπιε το Star Tige
Στις 30 Ιανουαρίου του 1948 το Tudor IV με το όνομα Star Tiger εκτελούσε πτήση από τις Αζόρες στις Βερμούδες με πλήρωμα 6 ατόμων και 25 επιβάτες. Το αεροσκάφος επικοινώνησε με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Kindley στις Βερμούδες περίπου 2 ώρες πριν την εκτιμούμενη ώρα άφιξης, ζητώντας επιβεβαίωση για την πορεία που έπρεπε να ακολουθήσει ώστε να προσεγγίσει το αεροδρόμιο.
Επρόκειτο για μια κλήση ρουτίνας, όμως ήταν και η τελευταία επικοινωνία του αεροσκάφους που δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του. Οι έρευνες που ακολούθησαν δεν βρήκαν κανένα ίχνος του αεροπλάνου ή των επιβατών του. Η επιτροπή που συστάθηκε από τη Βρετανική κυβέρνηση για τη διερεύνηση των αιτίων δε μπόρεσε να δώσει καμία απάντηση.
5. Το μυστήριο της πτήσης 191
Ένα από τα πιο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα στην ιστορία των ΗΠΑ είναι η συντριβή της πτήσης 191 της American Αirlines το 1979. Το αεροπλάνο συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωση του από το αεροδρόμιο του Σικάγο με αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο οι 258 επιβάτες και τα 13 μέλη του πληρώματος.
Άλλη μια πτήση με τον αριθμό 191 είναι με το πειραματικό αεροπλάνο X-15 το οποίο συνετρίβη το 1967 με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο πιλότος. Επίσης η πτήση 191 της JetBlue Airways όπου ο πιλότος έπαθε κρίση πανικού το 2012 και ανέλαβαν το αεροπλάνο οι επιβάτες. Κάποιες αεροπορικές εταιρείες δεν χρησιμοποιούν πλέον αυτό τον αριθμό πτήσης.
4. Η εξαφάνιση του Star Ariel
Παρόμοια εξαφάνιση με το Star Triger είναι και αυτή του Star Ariel που εξαφανίστηκε ενώ εκτελούσε πτήση από τις Βερμούδες στη Jamaica, με πλήρωμα 7 ατόμων και 13 επιβάτες, στις 17 Ιανουαρίου 1949. Και σε αυτή την περίπτωση, η επιτροπή διερεύνησης που συστάθηκε δε μπόρεσε να δώσει κάποια εξήγηση.
3. Το θαύμα των Άνδεων
Η πτήση «Ουρουγουάη 571»ηταν μια πτήση ενός αεροσκάφους (FH-227 αμερικανικής κατασκευής) που ανήκε στην πολεμική αεροπορία της Ουρουγουάης και πραγματοποιήθηκε στην 13 Οκτωβρίου του 1972.
Η Πτήση αυτή μετέφερε μια ομάδα Ράγκμπι απο το Μοντεβιδέο της Ουρουγουάης για ένα ματς που θα πραγματοποιούνταν στο Σαντιάγκο της Χιλής. Η Πτήση αυτή έγινε αργότερα γνωστή έως "το θαύμα στις Άνδεις".
Ο καιρός ήταν άσχημος και από τους 45 επιβαίνοντες 12 πέθαναν κατά την συντριβή. Άλλοι 6 πέθαναν τις επόμενες ημέρες και άλλοι 8 από χιονοστιβάδα που έπεσε πάνω στα συντρίμμια που είχαν βρει καταφύγιο οι επιζώντες. Δεκαέξι άνθρωποι επέζησαν με έναν τρόπο που έμεινε στην ιστορία.
Επέζησαν τρώγοντας τους νεκρούς συντρόφους τους. Τους βρήκαν 72 ημέρες μετά όταν 2 επιβάτες περπάτησαν επί 10 ημέρες για να βρουν έναν Χιλιανό έμπορο ο οποίος ειδοποίησε τις αρχές.
2. Η πτήση 990 της EgyptAir
Μυστήριο περιβάλλει την συντριβή της πτήσης 990 της EgyptAir από τη Νέα Υόρκη στο Κάιρο. Το Μπόινγκ 767 απογειώθηκε στις 31 Οκτωβρίου 1999. Συνετρίβη στον Ατλαντικό Νότια της Μασαχουσέτης, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 217 επιβαίνοντες.
Ο Gamil el-Batouty, ο συγκυβερνήτης της πτήσης είχε κατηγορηθεί για σεξουαλική παρενόχληση από μέλος της εταιρείας το οποίο κατά σύμπτωση επέβαινε στο αεροπλάνο.
Ο επικεφαλής των πιλότων Hatem Rushdy είπε στον el-Batouty ότι αυτή θα ήταν η τελευταία πτήση του. Τότε ο συγκυβερνήτης του απάντησε: "Και η δική σου". Αργότερα, όταν ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα τα μαύρα κουτιά έχουν καταγράψει τον el-Batouty να λέει ψιθυριστά: "Αφήνομαι στον Θεό".
Αμέσως μετά έβαλε τον αυτόματο πιλότο και έστρεψε το αεροπλάνο προς την θάλασσα... Επαναλάμβανε την φράση όσο το αεροπλάνο "έπεφτε". Ο πιλότος επέστρεψε στο πιλοτήριο αλλά δεν μπόρεσε να επαναφέρει το αεροπλάνο.
Η αμερικανική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών, εκτίμησε ότι το αεροπλάνο έπεσε εξαιτίας του el-Batouty αλλά ποτέ δεν ανέφερε το κίνητρο.
1. Air France πτήση 447
Το Airbus A330 από το Ρίο στο Παρίσι με 288 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε πάνω από τον Ατλαντικό το 2009.
Το πόρισμα ανέφερε ότι σημαντικά σημεία του αεροπλάνου έπιασαν πάγο με αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος. Το πλήρωμα προσπάθησε να επιδιορθώσει την ζημιά αλλά έχασε πολύτιμο χρόνο και δεν τα κατάφερε με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να χαθεί στον ωκεανό. 50 πτώματα ανασύρθηκαν από την θάλασσα μέσα στους επόμενους μήνες. Τα μαύρα κουτιά της πτήσης 447 βρέθηκαν τον Μάιο του 2011 μαζί με άλλα 104 πτώματα. Οι υπόλοιποι 74 επιβάτες ακόμα αγνοούνται.
newsbomb.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2020
(
13
)
- ► 05/10 - 05/17 ( 2 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 3 )
- ► 01/26 - 02/02 ( 7 )
-
►
2019
(
22
)
- ► 07/28 - 08/04 ( 3 )
- ► 07/21 - 07/28 ( 1 )
- ► 07/07 - 07/14 ( 1 )
- ► 04/07 - 04/14 ( 8 )
- ► 03/24 - 03/31 ( 1 )
- ► 02/24 - 03/03 ( 3 )
- ► 01/20 - 01/27 ( 3 )
- ► 01/13 - 01/20 ( 2 )
-
►
2018
(
780
)
- ► 12/30 - 01/06 ( 1 )
- ► 11/25 - 12/02 ( 5 )
- ► 11/11 - 11/18 ( 12 )
- ► 11/04 - 11/11 ( 21 )
- ► 10/28 - 11/04 ( 3 )
- ► 10/21 - 10/28 ( 2 )
- ► 09/30 - 10/07 ( 6 )
- ► 09/23 - 09/30 ( 2 )
- ► 08/26 - 09/02 ( 2 )
- ► 08/12 - 08/19 ( 8 )
- ► 08/05 - 08/12 ( 27 )
- ► 07/29 - 08/05 ( 25 )
- ► 07/15 - 07/22 ( 6 )
- ► 06/24 - 07/01 ( 12 )
- ► 06/17 - 06/24 ( 9 )
- ► 06/10 - 06/17 ( 2 )
- ► 06/03 - 06/10 ( 18 )
- ► 05/27 - 06/03 ( 40 )
- ► 05/20 - 05/27 ( 42 )
- ► 05/13 - 05/20 ( 48 )
- ► 05/06 - 05/13 ( 32 )
- ► 04/29 - 05/06 ( 43 )
- ► 04/22 - 04/29 ( 20 )
- ► 04/15 - 04/22 ( 39 )
- ► 04/08 - 04/15 ( 23 )
- ► 04/01 - 04/08 ( 45 )
- ► 03/25 - 04/01 ( 31 )
- ► 03/18 - 03/25 ( 39 )
- ► 03/11 - 03/18 ( 16 )
- ► 03/04 - 03/11 ( 5 )
- ► 02/25 - 03/04 ( 30 )
- ► 02/18 - 02/25 ( 34 )
- ► 02/11 - 02/18 ( 27 )
- ► 02/04 - 02/11 ( 28 )
- ► 01/28 - 02/04 ( 26 )
- ► 01/21 - 01/28 ( 18 )
- ► 01/14 - 01/21 ( 25 )
- ► 01/07 - 01/14 ( 8 )
-
►
2017
(
946
)
- ► 12/31 - 01/07 ( 10 )
- ► 12/24 - 12/31 ( 7 )
- ► 12/17 - 12/24 ( 4 )
- ► 12/10 - 12/17 ( 19 )
- ► 12/03 - 12/10 ( 40 )
- ► 11/26 - 12/03 ( 37 )
- ► 11/19 - 11/26 ( 61 )
- ► 11/12 - 11/19 ( 58 )
- ► 11/05 - 11/12 ( 63 )
- ► 10/29 - 11/05 ( 31 )
- ► 10/22 - 10/29 ( 30 )
- ► 10/15 - 10/22 ( 6 )
- ► 10/08 - 10/15 ( 2 )
- ► 10/01 - 10/08 ( 11 )
- ► 09/24 - 10/01 ( 11 )
- ► 09/17 - 09/24 ( 19 )
- ► 09/10 - 09/17 ( 27 )
- ► 09/03 - 09/10 ( 27 )
- ► 08/27 - 09/03 ( 54 )
- ► 08/20 - 08/27 ( 37 )
- ► 08/13 - 08/20 ( 56 )
- ► 08/06 - 08/13 ( 25 )
- ► 07/30 - 08/06 ( 10 )
- ► 06/25 - 07/02 ( 1 )
- ► 06/18 - 06/25 ( 4 )
- ► 06/11 - 06/18 ( 6 )
- ► 06/04 - 06/11 ( 3 )
- ► 05/28 - 06/04 ( 3 )
- ► 05/21 - 05/28 ( 2 )
- ► 04/30 - 05/07 ( 1 )
- ► 04/16 - 04/23 ( 1 )
- ► 03/05 - 03/12 ( 1 )
- ► 02/26 - 03/05 ( 5 )
- ► 02/19 - 02/26 ( 13 )
- ► 02/12 - 02/19 ( 44 )
- ► 02/05 - 02/12 ( 76 )
- ► 01/29 - 02/05 ( 73 )
- ► 01/22 - 01/29 ( 39 )
- ► 01/15 - 01/22 ( 20 )
- ► 01/08 - 01/15 ( 1 )
- ► 01/01 - 01/08 ( 8 )
-
►
2016
(
1106
)
- ► 12/25 - 01/01 ( 16 )
- ► 12/18 - 12/25 ( 37 )
- ► 12/11 - 12/18 ( 51 )
- ► 12/04 - 12/11 ( 20 )
- ► 11/27 - 12/04 ( 30 )
- ► 11/20 - 11/27 ( 32 )
- ► 11/13 - 11/20 ( 34 )
- ► 11/06 - 11/13 ( 52 )
- ► 10/30 - 11/06 ( 42 )
- ► 10/23 - 10/30 ( 28 )
- ► 10/16 - 10/23 ( 18 )
- ► 10/09 - 10/16 ( 16 )
- ► 10/02 - 10/09 ( 18 )
- ► 09/25 - 10/02 ( 24 )
- ► 09/18 - 09/25 ( 20 )
- ► 09/11 - 09/18 ( 19 )
- ► 09/04 - 09/11 ( 16 )
- ► 08/28 - 09/04 ( 10 )
- ► 07/10 - 07/17 ( 1 )
- ► 07/03 - 07/10 ( 2 )
- ► 06/26 - 07/03 ( 7 )
- ► 06/19 - 06/26 ( 7 )
- ► 06/12 - 06/19 ( 7 )
- ► 06/05 - 06/12 ( 7 )
- ► 05/29 - 06/05 ( 8 )
- ► 05/22 - 05/29 ( 19 )
- ► 05/15 - 05/22 ( 16 )
- ► 05/08 - 05/15 ( 17 )
- ► 05/01 - 05/08 ( 9 )
- ► 04/24 - 05/01 ( 17 )
- ► 04/17 - 04/24 ( 27 )
- ► 04/10 - 04/17 ( 44 )
- ► 04/03 - 04/10 ( 27 )
- ► 03/27 - 04/03 ( 45 )
- ► 03/20 - 03/27 ( 71 )
- ► 03/13 - 03/20 ( 39 )
- ► 03/06 - 03/13 ( 27 )
- ► 02/28 - 03/06 ( 23 )
- ► 02/21 - 02/28 ( 45 )
- ► 02/14 - 02/21 ( 49 )
- ► 02/07 - 02/14 ( 28 )
- ► 01/31 - 02/07 ( 25 )
- ► 01/24 - 01/31 ( 25 )
- ► 01/17 - 01/24 ( 12 )
- ► 01/10 - 01/17 ( 6 )
- ► 01/03 - 01/10 ( 13 )
-
►
2015
(
2958
)
- ► 12/27 - 01/03 ( 12 )
- ► 12/20 - 12/27 ( 19 )
- ► 12/13 - 12/20 ( 34 )
- ► 12/06 - 12/13 ( 14 )
- ► 11/29 - 12/06 ( 32 )
- ► 11/22 - 11/29 ( 45 )
- ► 11/15 - 11/22 ( 45 )
- ► 11/08 - 11/15 ( 33 )
- ► 11/01 - 11/08 ( 18 )
- ► 10/25 - 11/01 ( 33 )
- ► 10/18 - 10/25 ( 43 )
- ► 10/11 - 10/18 ( 35 )
- ► 10/04 - 10/11 ( 37 )
- ► 09/27 - 10/04 ( 51 )
- ► 09/20 - 09/27 ( 46 )
- ► 09/13 - 09/20 ( 91 )
- ► 09/06 - 09/13 ( 71 )
- ► 08/30 - 09/06 ( 80 )
- ► 08/23 - 08/30 ( 87 )
- ► 08/16 - 08/23 ( 87 )
- ► 08/09 - 08/16 ( 41 )
- ► 08/02 - 08/09 ( 41 )
- ► 07/26 - 08/02 ( 40 )
- ► 07/19 - 07/26 ( 20 )
- ► 07/12 - 07/19 ( 23 )
- ► 07/05 - 07/12 ( 29 )
- ► 06/28 - 07/05 ( 36 )
- ► 06/21 - 06/28 ( 39 )
- ► 06/07 - 06/14 ( 34 )
- ► 05/31 - 06/07 ( 66 )
- ► 05/24 - 05/31 ( 68 )
- ► 05/17 - 05/24 ( 77 )
- ► 05/10 - 05/17 ( 97 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 61 )
- ► 04/26 - 05/03 ( 86 )
- ► 04/19 - 04/26 ( 70 )
- ► 04/12 - 04/19 ( 58 )
- ► 04/05 - 04/12 ( 107 )
- ► 03/29 - 04/05 ( 164 )
- ► 03/22 - 03/29 ( 147 )
- ► 03/15 - 03/22 ( 133 )
- ► 03/08 - 03/15 ( 102 )
- ► 03/01 - 03/08 ( 96 )
- ► 02/22 - 03/01 ( 94 )
- ► 02/15 - 02/22 ( 100 )
- ► 02/08 - 02/15 ( 73 )
- ► 02/01 - 02/08 ( 67 )
- ► 01/25 - 02/01 ( 22 )
- ► 01/18 - 01/25 ( 31 )
- ► 01/11 - 01/18 ( 12 )
- ► 01/04 - 01/11 ( 11 )
-
►
2014
(
1434
)
- ► 12/28 - 01/04 ( 1 )
- ► 12/14 - 12/21 ( 2 )
- ► 10/19 - 10/26 ( 1 )
- ► 10/05 - 10/12 ( 1 )
- ► 09/28 - 10/05 ( 6 )
- ► 09/21 - 09/28 ( 6 )
- ► 09/14 - 09/21 ( 5 )
- ► 09/07 - 09/14 ( 6 )
- ► 08/31 - 09/07 ( 3 )
- ► 08/24 - 08/31 ( 11 )
- ► 08/17 - 08/24 ( 26 )
- ► 08/10 - 08/17 ( 16 )
- ► 08/03 - 08/10 ( 17 )
- ► 07/27 - 08/03 ( 21 )
- ► 07/20 - 07/27 ( 11 )
- ► 07/13 - 07/20 ( 47 )
- ► 07/06 - 07/13 ( 53 )
- ► 06/29 - 07/06 ( 70 )
- ► 06/22 - 06/29 ( 37 )
- ► 06/15 - 06/22 ( 40 )
- ► 06/08 - 06/15 ( 63 )
- ► 06/01 - 06/08 ( 92 )
- ► 05/25 - 06/01 ( 79 )
- ► 05/18 - 05/25 ( 12 )
- ► 05/11 - 05/18 ( 30 )
- ► 05/04 - 05/11 ( 60 )
- ► 04/27 - 05/04 ( 65 )
- ► 04/20 - 04/27 ( 48 )
- ► 04/13 - 04/20 ( 75 )
- ► 04/06 - 04/13 ( 48 )
- ► 03/30 - 04/06 ( 70 )
- ► 03/23 - 03/30 ( 58 )
- ► 03/16 - 03/23 ( 49 )
- ► 03/09 - 03/16 ( 64 )
- ► 03/02 - 03/09 ( 47 )
- ► 02/23 - 03/02 ( 47 )
- ► 02/16 - 02/23 ( 44 )
- ► 02/09 - 02/16 ( 65 )
- ► 02/02 - 02/09 ( 38 )
-
►
2013
(
2
)
- ► 09/01 - 09/08 ( 2 )