Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018
Economist: Χάνεται η μάχη με την κλιματική αλλαγή
Αν δεν υπήρχε η ανθρωπογενής κλιματική αλλαγή, το φετινό καυτό καλοκαίρι στην Ευρώπη πιθανότατα δεν θα είχε καν υπάρξει.
Η Γη «ψήνεται» και στο βόρειο ημισφαίριο οι φλόγες κατακαίνε μεγάλες εκτάσεις, με πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις τις φονικές πυρκαγιές στην Αθήνα και στην Καλιφόρνια, καθώς και το ακόμη πιο φονικό κύμα καύσωνα στην Ιαπωνία, γράφει ο «Economist», κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου ότι «ο κόσμος χάνει τον πόλεμο ενάντια στην κλιματική αλλαγή».
Όπως σημειώνει το άρθρο, αυτό που κάποτε ήταν μια εξαίρεση, σήμερα είναι πια κοινός τόπος και υπενθυμίζει ότι, σύμφωνα με τους επιστήμονες, καθώς ο πλανήτης μας ανεβάζει θερμοκρασία (σήμερα είναι περίπου ένα βαθμό Κελσίου υψηλότερη σε σχέση με τα προβιομηχανικά επίπεδα), ο καιρός αναμένεται να «τρελαθεί» ακόμη πιο πολύ.
Παραπέμπει μάλιστα σε μια επιστημονική μελέτη, σύμφωνα με την οποία, αν δεν υπήρχε η ανθρωπογενής κλιματική αλλαγή, το φετινό καυτό καλοκαίρι στην Ευρώπη πιθανότατα δεν θα είχε καν υπάρξει.
Ο Economist επισημαίνει ακόμα ότι «καθώς η επίπτωση της κλιματικής αλλαγής γίνεται όλο και πιο φανερή, το ίδιο γίνεται και η κλίμακα της πρόκλησης που αντιμετωπίζουμε».
Τα πιο δροσερά outfits που μπορείς να κάνεις για τον Αύγουστο
Αν δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα οι διακοπές σου, σίγουρα ξεκινάνε σύντομα και η υπόθεση "outfits διακοπών" κορυφώνεται. Ακόμα, όμως, κι αν μείνεις στην πόλη, θέλεις να είσαι σίγουρη ότι δεν θα ξεμείνεις από ιδέες για τις εμφανίσεις του μήνα.
Ο καιρός επιβάλλει άνετα και δροσερά looks, με τη μόδα να παραθέτει μια σειρά από τάσεις για να τα πετύχουμε με τον πιο κομψό τρόπο: τα πουά, τα φλοράλ, οι ρίγες και τα έντονα χρώματα, ιδίως το κόκκινο και το κίτρινο, αποτελούν βασικές επιλογές, ενώ κομμάτια όπως τα σορτσάκια, τα ολόσωμα σορτσάκια, τα φορέματα και οι παντελόνες γίνονται η πρώτη μας προτεραιτότητα για το ντύσιμο αυτής της εποχής.
Κορσές: Σέξι και όποιος αντέξει
Σμιλεύει –και περιορίζει– τα γυναικεία σώματα εδώ και 500 περίπου χρόνια. Μια σύντομη ιστορία του κορσέ.
Η πρώτη εικόνα που μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω τη λέξη «κορσές» είναι αυτή της Βίβιαν Λη ως Σκάρλετ Ο’Χάρα, να προσπαθεί να χωρέσει στον κορσέ της με τη βοήθεια της πιστής της γκουβερνάντας Μάμι (Hattie McDaniel) στην ταινία «Όσα Παίρνει ο Άνεμος».
Το ασφυκτικά περιοριστικό, όμως, αυτό κομμάτι της γυναικείας γκαρνταρόμπας δεν εφευρέθηκε το 1861, έτος που λαμβάνει χώρα το διάσημο έπος της Μάργκαρετ Μίτσελ, αλλά γύρω στο 1550 - αν και έχουν βρεθεί στοιχεία που καταδεικνύουν ότι μπορεί και να υπήρχε σε κάποια μορφή ακόμη και στην αρχαία Κρήτη.
Ο θρύλος λέει ότι η Αικατερίνη των Μεδίκων, σύζυγος του Ερρίκου ΙΙ της Γαλλίας, απαγόρευσε στις αυλικές της να έχουν παχιά μέση, βάζοντας έτσι τις βάσεις για τη δημιουργία του κορσέ.
Όποια και να είναι η αλήθεια, το γεγονός παραμένει ότι το συγκεκριμένο εσώρουχο, φτιαγμένο από καλάμια ή χάλυβα ή μπαλένες και ύφασμα ή δέρμα, σμιλεύει το γυναικείο σώμα εδώ και σχεδόν 500 χρόνια.
Από τον καιρό της Ελισάβετ Ι μέχρι τη Γαλλική επανάσταση - που άφησε για ένα μικρό τουλάχιστον διάστημα τις γυναίκες να... αναπνεύσουν ελεύθερες χωρίς να περιορίζουν τη σιλουέτα τους- τη Βικτωριανή εποχή, τις σύγχρονες πασαρέλες και τα μπουρλέσκ σόου, ο κορσές μεταμορφώθηκε από βοήθημα επίτευξης αισθητικής αρτιότητας σε σύμβολο καταπίεσης, σε φετιχιστικό αντικείμενο, σε μόνιμο κομμάτι της υψηλής ραπτικής.
Επί εκατοντάδες χρόνια ο κορσές άλλαζε ριζικά το σώμα, το σμίλευε στο επιθυμητό σχήμα-σήμα κατατεθέν μιας εποχής, το εξιδανίκευε.
Παράλληλα, όμως, έδινε το στίγμα μιας κουλτούρας, σημάδευε τις κοινωνικές τάξεις (οι αριστοκράτισες είχαν πάντοτε την πολυτέλεια να φοράνε κορσέ), μεταλλασσόταν μαζί με τους καιρούς, γινόταν από απλό διακοσμητικό κομμάτι του στιλ, σημάδι μιας αισθητικής, μιας ιδέας, ακόμη και μιας πολιτικής τοποθέτησης, συχνά αντιπαράθεσης.
Οι επαναστάτριες τον αρνήθηκαν θέλοντας να σηματοδοτήσουν την απελευθέρωση από τα δεσμά της καταπιεστικής εξουσίας.
Οι θρησκόληπτοι φοβήθηκαν τη σεξουαλική του φύση. Οι φεμινίστριες τον... πέταξαν στα μούτρα της ανδροκρατίας.
Οι σχεδιαστές μόδας τον απενοχοποίησαν και τον αποθέωσαν στις πασαρέλες Σήμερα, μπορεί ο κορσές να έρχεται με… ιατρικές οδηγίες, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί το κοινωνικό φαινόμενο του παρελθόντος.
Άλλωστε, ελάχιστοι είναι πλέον οι τεχνίτες που μπορούν να δημιουργήσουν κορσέδες έργα τέχνης, ενώ οι γυναίκες έχουν προχωρήσει σε άλλους τρόπους προκειμένου να τροποποιούν τη σιλουέτα τους, να περιορίζουν και να μεταλλάσσουν το σώμα τους: δίαιτες, πλαστικές επεμβάσεις, παπούτσια που παραμορφώνουν τα πόδια.
Έτσι, ο κορσές από καθημερινό ένδυμα έχει περάσει στο περιθώριο.
Γεγονός, ωστόσο, που ελάχιστα έχει περιορίσει τη σεξουαλική του σημειολογία, αφήνοντάς τον ελεύθερο να συνεχίζει να εξάπτει ακόμη και την πιο σεμνότυφη φαντασία.
Από τη Βάνα Αντωνοπούλου
Πηγή
Οι άγνωστες ιστορίες πίσω από επτά πασίγνωστα σύμβολα
Καθημερινά κάνουμε χρήση πολλών συμβόλων ή τα βλέπουμε παντού μπροστά μας, ωστόσο η προέλευσή τους και η αρχική σημασία τους, μας είναι άγνωστες.
Να, λοιπόν, οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από επτά από τα πιο γνωστά σύμβολα παγκοσμίως:
Το ampersand (&)
Το συγκεκριμένο σύμβολο αντιπροσωπεύει την λατινική λέξη et, η οποία στα αγγλικά είναι το "and" (και). Η σύνδεση έγινε αρχικά στην αρχαία Ρώμη από τον προσωπικό γραμματέα του Κικέρωνα, Τίρο, ο οποίος για να επιταχύνει το γράψιμο δημιούργησε ένα σύστημα συντμήσεων, που έγινε γνωστό ως "σημειώσεις Τιρόνιαν".
Αιώνες αργότερα, το ampersand έγινε πολύ δημοφιλές στην Ευρώπη και την Αμερική, τόσο ώστε για αρκετό καιρό να συμπεριλαμβάνεται στο αγγλικό αλφάβητο. Η παράλειψη του έγινε σταδιακά, αρχής γενομένης από τις αρχές του 20ου αιώνα.
Η λέξη ampersand είναι σύντμηση της φράσης And per se and, την οποία οι εκπαιδευτικοί συνήθιζαν να λένε μετά από ανάγνωση του αλφαβήτου από το Α ως το Ζ. Με τον καιρό, τα γράμματα Ε και Τ συγχωνεύτηκαν στο σύμβολο που χρησιμοποιούμε σήμερα.
Η καρδιά
Όλοι πλέον γνωρίζουν ότι το σχήμα της ανθρώπινης καρδιάς έχει μικρή ομοιότητα με το σύμβολό της, για το οποίο υπάρχουν διάφορες θεωρίες.
Σύμφωνα με μία εξ αυτών, όταν οι κύκνοι φλερτάρουν πλησιάζουν ο ένας τον άλλο στη μέση μιας λίμνης και δημιουργούν ένα σχήμα, παρόμοιο με το σύμβολο της καρδιάς. Σε πολλούς πολιτισμούς, τα πουλιά αυτά αντιπροσωπεύουν την αγάπη, την πίστη και την αφοσίωση εξαιτίας του γεγονότος ότι τα ζευγάρια των κύκνων μένουν μαζί για όλη τους τη ζωή.
Άλλη θεωρία αναφέρει ότι το εν λόγω σύμβολο αντιπροσώπευε αρχικά το θηλυκό στοιχείο και πιο συγκεκριμένα την γυναικεία λεκάνη ενώ άλλοι εκτιμούν ότι πρόκειται για φύλλο κισσού. Οι αρχαίοι Έλληνες, στα βάζα που απεικόνιζαν τον Διόνυσο, σχεδίαζαν φύλλα κισσού.
Το σύμβολο Bluetooth
Τον 10ο αιώνα, βασιλιάς στη Δανία ήταν ο Χάραλντ Μπλάταντ, ο οποίος έμεινε στην ιστορία για την ένωση των δανικών φυλών σε ένα ενιαίο βασίλειο. Ο Χάραλντ αποκαλούνταν συχνά "Bluetooth" λόγω του ότι του άρεσαν ιδιαίτερα τα βατόμουρα και πάντα τα δόντια του είχαν μια μπλε απόχρωση.
Η τεχνολογία Bluetooth σχεδιάστηκε για την σύνδεση πολλών συσκευών σε ένα ενιαίο δίκτυο. Το σύμβολο που αντιπροσωπεύει αυτή την τεχνολογία είναι ένας συνδυασμός δύο σκανδιναβικών ρούνων (αρχαίο αλφαβητικό σύστημα): Hagall" (ή "Hagalaz") το οποίο αντιστοιχεί στο λατινικό Χ και "Bjarkan", που αντιστοιχεί στο λατινικό Β. Αυτοί οι δύο ρούνοι διαμορφώνουν το αρχικά του ονόματος του Χάραλντ Μπλάταντ.
Να σημειωθεί ότι ένα Bluetooth πρώτης γενιάς είχε χρώμα μπλε και έμοιαζε με δόντι.
Το σύμβολο της Ιατρικής
Πολλοί δεν το γνωρίζουν αλλά το σύμβολο της Ιατρικής (ένα ραβδί με φτερά και δύο φίδια), υιοθετήθηκε αρχικά κατά λάθος. Σύμφωνα με τον μύθο, ο Ερμής κρατούσε το κηρύκειο, το οποίο ήταν ακριβώς όπως το ιατρικό σύμβολο. Το κηρύκειο είχε τη δύναμη να σταματά οποιαδήποτε διαφωνία και να συμφιλιώνει τους εχθρούς αλλά δεν είχε καμία σχέση με την ιατρική.
Η αλήθεια είναι ότι, πριν από 100 και πλέον χρόνια, Αμερικανοί στρατιωτικοί γιατροί "μπέρδεψαν" το κηρύκειο με την ράβδο του Ασκληπιού, του θεού της Υγείας και της Ιατρικής, η οποία φαινόταν παρόμοια, ωστόσο δεν είχε φτερά και είχε μόνο ένα φίδι.
Το σύμβολο του Power On
Το συγκεκριμένο σύμβολο υπάρχει σε σχεδόν κάθε συσκευή αλλά λίγοι γνωρίζουν την προέλευσή του. Από τη δεκαετία του 1940, οι μηχανικοί χρησιμοποιούσαν ένα δυαδικό σύστημα για τους διακόπτες ανοίγματος και κλεισίματος των συσκευών. Το 1 σήμαινε "on" και το 0 "off".
Στις επόμενες δεκαετίες, μετασχηματίστηκε σε ένα σημάδι που αποτελείται από έναν κύκλο (0) και μια κάθετη γραμμή (1).
Το σύμβολο της Ειρήνης
Το εν λόγω σύμβολο δημιουργήθηκε το 1958 κατά τη διάρκεια διαμαρτυριών κατά της χρήσης των πυρηνικών όπλων. Είναι ένας συνδυασμός των σημάτων σηματοφόρων για τα γράμματα Ν και D, τα οποία σημαίνουν "Πυρηνικός Αφοπλισμός".
Στο αλφάβητο των σηματοφόρων το γράμμα Ν διαβιβάζεται με το κράτημα δύο σημαιών σε σχήμα V και το γράμμα D με το κράτημα μιας σημαίας να δείχνει ευθεία πάνω και μιας άλλης προς τα κάτω. Ο συνδυασμός αυτών των δύο σημάτων αποτελεί το σύμβολο της Ειρήνης.
Η χειρονομία OK
Οι περισσότεροι ερμηνεύουν αυτή την χειρονομία με τις λέξεις "εντάξει" ή "οκ". Παρ' όλα αυτά, δεν θεωρείται παντού ως κάθε θετικό. Για παράδειγμα, στη Γαλλία η χειρονομία δείχνει ότι το πρόσωπο στο οποίο απευθύνεται είναι ένα μηδέν, ένα τίποτα.
Υπάρχουν διάφορες θεωρίες για την προέλευσή της. Σύμφωνα με μία εξ αυτών, δημιουργήθηκε ως οπτικό συμπλήρωμα στη σύντμηση του "Old Kinderhook, NY", την γενέτειρα πόλη του 8ου προέδρου των ΗΠΑ, Μάρτιν βαν Μπούρεν. Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του, ο Βαν Μπούρεν είχε υιοθετήσει ένα ψευδώνυμο, το οποίο ακουγόταν σαν τα πρώτα γράμματα της γενέτειράς του.
Το σύνθημα της εκστρατείας του ήταν "Old Kinderhook is O. K." και οι αφίσες απεικόνιζαν ένα πρόσωπο που έκανε την χειρονομία ΟΚ.
Σύμφωνα με άλλη θεωρία, ο 7ος πρόεδρος των ΗΠΑ Άντριου Τζάκσον χρησιμοποιούσε αυτή την κίνηση στο τέλος κάθε απόφασής του. Συχνά έγραφε "All correct" ή απλά την σύντμηση ΟΚ. Άλλη θεωρία αναφέρει ότι η εν λόγω χειρονομία δεν είναι τίποτα άλλο, εκτός από μούντρα, μια τελετουργία του βουδισμού και του ινδουισμού. Το συγκεκριμένο σημάδι συμβολίζει την μάθηση, με πολλά βουδιστικά έργα τέχνης να απεικονίζουν τον Βούδα να κάνει αυτή την χειρονομία.
Υιοθετήθηκε ο σκύλος με τις καμένες πατούσες στo Μάτι
Υιοθετήθηκε ο σκύλος που βρέθηκε λιπόθυμος σε καμένη έκταση στο Μάτι και ο ιδιοκτήτης του δεν τον ήθελε πίσω.
Υιοθετήθηκε ο σκύλος που βρέθηκε λιπόθυμος σε καμένη έκταση στο Μάτι και ο ιδιοκτήτης του δεν τον ήθελε πίσω. Το 7χρονο αρσενικό σκυλί που είναι Γερμανικός Ποιμενικός, υιοθετήθηκε από οικογένεια.
Tην είδηση της υιοθεσίας ανακοίνωσε το Dogs' Voice στην ιστοσελίδα της που έχει στο facebook.
Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση:
«Το ζώο αυτό εντοπίστηκε με καμμένες πατούσες λιπόθυμο από την ομάδα DOGIT σε καμμένο σπίτι στη Νέα Μάκρη και μεταφέρθηκε στον σταθμό πρώτων βοηθειών της ΕΔΚΕ στην Ραφήνα όπου και του χορηγήθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Εκεί κρίθηκε ότι πρέπει να μεταφερθεί για νοσηλεία. Όλα τα παραπάνω έγιναν σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη ο οποίος ανήκει στην ομάδα των πυρόπληκτων της Νέας Μάκρης. Όταν ο ιδιοκτήτης ενημερώθηκε ότι θα πρέπει να γίνει περαιτέρω νοσηλεία του σκύλου αρνήθηκε να τον δώσει. Με τα πολλά η ομάδα της Dogit τον έπεισε και μεταφέρθηκε στο Vets4Life στο Πικέρμι. Εκεί ξεκίνησε η θεραπεία του σκύλου καθώς το ζώο πονούσε πολύ και τα τραύματα του ήθελαν συνεχείς αλλαγές από καταρτισμένο νοσηλευτικό προσωπικό. Σε επικοινωνία των εθελοντών και του νοσοκομείου με τον ιδιοκτήτη για το μέλλον του σκύλου, ο ίδιος υποστήριξε ότι δεν μπορεί να φροντίσει κατάλληλα το ζώο και πώς επιθυμεί να δοθεί για υιοθεσία. Έκτοτε τον σκύλο ανέλαβε το Dogs' Voice για να του βρει την υιοθεσία που αξίζει. Ο σκύλος υιοθετήθηκε στην Αθήνα από ζευγάρι με μεγάλη εμπειρία στη ράτσα με κατάλληλο σπίτι και κατάλληλες συνθήκες για τον σκύλο. Φωτογραφίες θα ακολουθήσουν σύντομα!
Θα σας παρακαλέσω θερμά να κλείσουμε το θέμα όλοι εδώ.»
ΕΝΦΙΑ: Αλλάζουν όλα όσα ξέραμε – Φωτιά τα εκκαθαριστικά με αυξήσεις 50 ως και 1.500 ευρώ
– Επικοινωνιακό παιχνίδι της κυβέρνησης
“Καίγονται” όσοι έχουν μεσαία ακίνητη περιουσία, ο φόρος εκτινάσσεται
- Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα εκκαθαριστικά και ποιες θα είναι οι αυξήσεις
- Καθυστερημένα τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ για να μην χαλάσει η φιέστα στη ΔΕΘ Ο φόρος εισοδήματος προκάλεσε “εγκεφαλικά” σε όσους έχουν μεσαία εισοδήματα. Τώρα έρχεται και ο ΕΝΦΙΑ να συμπληρώσει την φοροκλοπή. Το τώρα, βέβαια, είναι σχετικό καθώς φαίνεται ότι έχει επιλεγεί από την κυβέρνηση τα εκκαθαριστικά του φόρου των ακινήτων να καταφθάσουν προς τα τέλη του Σεπτεμβρίου, έτσι ώστε να μην χαλάσει η “φιέστα” της ΔΕΘ όπου αναμένεται να υπάρξει πανηγυρικό κλίμα για την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια.
Ο λογαριασμός όμως θα έρθει και αμέσως μετά θα πρέπει να πληρωθεί, με την πρώτη δόση στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ θα είναι φουσκωμένα για 1.000.000 ιδιοκτήτες ακινήτων.
Στο μάτι του “κυκλώνα” θα μπουν όσοι έχουν ακίνητη περιουσία με αντικειμενική αξία 1.000 ως 1.500 ευρώ.
Αυτό καθώς στις κατηγορίες αυτές στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει αύξηση της αντικειμενικής κατά 300, 400 και 500 ευρώ το τετραγωνικό.
Επί της ουσίας θα “καούν” με φουσκωμένο λογαριασμό για τα ακίνητά τους όσοι έχουν την ατυχία να έχουν ακίνητη περιουσία από 250.000 ευρώ και άνω, όχι άμεσα, αλλά έμμεσα, από τον συμπληρωματικό φόρο.
Θα βρεθούν να πληρώνουν ακόμη και 1.000 ή και 1.500 ευρώ μεγαλύτερο φόρο σε σχέση με το 2017.
Το αφορολόγητο για τον συμπληρωματικό φόρο αυξήθηκε από τις 200.000 στις 250.000 ευρώ, φέρνοντας μια έκπτωση 50 ευρώ, όμως είναι χιλιάδες εκείνοι που θα βρεθούν με συνολική περιουσία πάνω από το αφορολόγητο και ο φόρος θα εκτιναχθεί.
Με βάση τα στοιχεία 737.709 άτομα θα δουν αυξήσεις στον ΕΝΦΙΑ ως 50 ευρώ, άλλοι 160.000 θα δουν τον “λογαριασμό” να ανεβαίνει κατά 50 με 200 ευρώ, ενώ περίπου 50.000 ιδιοκτήτες ακινήτων θα έχουν αυξήσεις άνω των 200 ευρώ.
Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018
Ἁμαρτία: λέξη ἀπαγορευμένη;
Ἡ λέξη ἁμαρτία στὰ αὐτιὰ μερικῶν σύγχρονων ἀνθρώπων ἠχεῖ ἄσχημα καὶ ἐπιδιώκουν μὲ κάθε τρόπο νὰ τὴ διαγράψουν ἀπὸ τὸ λεξιλόγιό τους. Ἀρκετοὶ καὶ μέσα στὸν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας ἐπιχειροῦν νὰ ἀλλάξουν τὸ νόημά της καὶ τὴν ἐκλαμβάνουν ὡς ἁπλὴ ἀστοχία.
Κι ἂν τολμήσει κανεὶς νὰ μιλήσει ἢ νὰ γράψει ὅτι ἡ ἁμαρτία εἶναι παράβαση τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ καὶ ἑπομένως εἶναι ἐνοχή, εὔκολα χαρακτηρίζεται ὡς ἠθικιστὴς καὶ ἄγευστος τῆς ὀρθόδοξης πνευματικότητας!
Ἀπὸ τὴν ἄλλη ἔχει ἐκδηλωθεῖ ἔντονη ἡ τάση τὰ τελευταῖα χρόνια, διάφορα ἁμαρτήματα καὶ πάθη νὰ ἀποδίδονται σὲ βιολογικοὺς παράγοντες, στὸ DNA, ὅπως ὑποστηρίζουν. Σύμφωνα μὲ αὐτὴ τὴν ἀντίληψη ἀκόμη καὶ αἰσχρότατες διαστροφὲς ὀνομάζονται ἁπλῶς «διαφορετικὸς σεξουαλικὸς προσανατολισμὸς» καὶ ἐκφράζεται ἐπιτακτικὰ ἡ ἀπαίτηση νὰ καλύπτονται ἀπὸ ἀντίστοιχη νομοθεσία. Ὑποστηρίζεται ὅτι ἡ ἐλεύθερη θέληση τοῦ ἀνθρώπου δὲν ἔχει καμία ἀνάμειξη σ᾿ αὐτὰ τὰ πάθη καὶ ἑπομένως ὁ διεστραμμένος ἄνθρωπος δὲν ἔχει καμία εὐθύνη.
Μὲ αὐτὴ τὴν ὡς «ἐπιστημονικὴ» προβαλλόμενη ἀντίληψη προσπαθοῦν κάποιοι νὰ ἐξαλείψουν τὴν προσωπικὴ εὐθύνη τοῦ ἁμαρτωλοῦ, νὰ φιμώσουν τὴ συνείδησή του ποὺ διαμαρτύρεται καὶ νὰ τὸν ἀπαλλάξουν ἀπὸ τὸ βάρος τῆς ἐνοχῆς ποὺ τὸν πιέζει.
Ἡ ἁμαρτία ὅμως γίνεται μὲ πλήρη συμμετοχὴ τοῦ λογικοῦ μας καὶ μὲ ἀπόλυτη ἐλευθερία. Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ μᾶς πληροφορεῖ μὲ σαφήνεια ὅτι ἡ ἁμαρτία εἶναι θεληματικὴ ἄρνηση τοῦ θελήματος τοῦ Θεοῦ. «Ἁμαρτία ἐστὶν ἡ ἀνομία» (Α´ Ἰω. γ´ 4). Ὁ διάβολος ἔβαλε μπροστὰ στὸν πρῶτο ἄνθρωπο τὸν πειρασμὸ νὰ παραβεῖ τὸν νόμο τοῦ Θεοῦ, καὶ ὁ ἄνθρωπος σκέφθηκε, ἐπιθύμησε, ἀποφάσισε καὶ ἁμάρτησε. Ἔτσι διαπράχθηκε ἐλεύθερα καὶ ἀβίαστα ἡ πρώτη καὶ μεγάλη ἁμαρτία τοῦ ἀνθρώπου.
Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας μὲ σαφήνεια ἀναλύοντας τὴ φυσιολογία της, τονίζουν ὅτι ἡ ἁμαρτία εἶναι ἀσθένεια, θεληματικὴ ἄρνηση τοῦ ἀγαθοῦ. «Αὕτη (ἡ ἁμαρτία) οὐ φυσική ἐστιν οὐδὲ ὑπὸ τοῦ Δημιουργοῦ ἡμῖν ἐνσπαρεῖσα, ἀλλ᾿ ἐκ τῆς τοῦ διαβόλου ἐπισπορᾶς, ἐν τῇ ἡμετέρᾳ αὐτεξουσίῳ προαιρέσει ἑκουσίως συνισταμένη, οὐ βίᾳ ἡμῶν κρατοῦσα». Δὲν εἶναι μία φυσικὴ ἰδιότητα ἡ ἁμαρτία. Οὔτε τὴν φύτεψε μέσα μας ὁ Θεός. Οὔτε μᾶς ἐξουσιάζει μὲ τὴ βία. Ἀποτελεῖ σπορὰ τοῦ διαβόλου, τὴν ὁποίαν ὅμως δεχθήκαμε ἐλεύθερα καὶ τὴν καλλιεργήσαμε μὲ τὴν αὐτεξούσια προαίρεσή μας (Ἰωάννου Δαμασκηνοῦ, Ἔκδοσις ἀκριβὴς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως ξδ´, ΕΠΕ 1, 394-396).
Γι᾿ αὐτὸ καὶ ὁ Μέγας Ἀθανάσιος χαρακτηριστικὰ σημειώνει: Ὑποθέστε κάποιον ποὺ μέσα στό μεσουράνημα τοῦ ἥλιου κλείνει τὰ μάτια του. Αὐτὸς ἐπινοεῖ τὸ σκοτάδι, χωρὶς αὐτὸ νὰ ὑπάρχει ἀντικειμενικά. «Καὶ λοιπὸν ὡς ἐν σκότει πλανώμενος περιπατεῖ, πολλάκις πίπτων καὶ κατὰ κρημνῶν ὑπάγων, νομίζων οὐκ εἶναι φῶς, ἀλλὰ σκότος»· περπατάει ἔτσι στὸ σκοτάδι, πέφτοντας συχνὰ καὶ φτάνοντας σὲ γκρεμούς, νομίζοντας ὅτι δὲν ὑπάρχει φῶς ἀλλὰ σκοτάδι (Κατὰ Ἑλλήνων 7, ΕΠΕ 1, 90). Ἡ ἄρνηση τοῦ φωτὸς εἶναι μία ἠθελημένη πράξη. Ἡ πλάνη καὶ τὸ κατακρήμνισμα εἶναι οἱ φυσικὲς συνέπειες τῆς αὐτεξούσιας δοκιμῆς του νὰ περπατήσει μέσα στὸ ἑκούσιο σκοτάδι. Ὁ ἄνθρωπος ἔχει εὐθύνη γι᾿ αὐτὴ τὴν ἐπιλογή του, γι᾿ αὐτὸ καὶ πιέζεται ἀπὸ αἴσθημα ἐνοχῆς.
Τί πρέπει νὰ γίνει;
Ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστὸς μὲ τὴ θεία Του διδασκαλία καὶ τὸ σωτηριῶδες καὶ ἀπολυτρωτικὸ ἔργο Του μᾶς ὑπέδειξε τὸν τρόπο τῆς ἀπαλλαγῆς καὶ τῆς εἰρηνεύσεως τῆς συνειδήσεώς μας. «Δεῦτε πρός με πάντες οἱ κοπιῶντες καὶ πεφορτισμένοι, κἀγὼ ἀναπαύσω ὑμᾶς», εἶπε. Ἐλᾶτε κοντά μου ὅλοι οἱ κουρασμένοι καὶ βαρυφορτωμένοι καὶ Ἐγὼ θὰ σᾶς ξεκουράσω (Ματθ. ια´ [11] 28). Ἐκεῖνος μὲ τὸν θεῖο Του λόγο μᾶς καθοδηγεῖ σὲ σωστὴ πορεία στὴ ζωή μας. Μὲ τὸ Τίμιο Αἷμα τῆς σταυρικῆς Του θυσίας μᾶς ἀπέπλυνε ἀπὸ «τὸν ἰὸν τοῦ ὄφεως». Ἐξουδετέρωσε τὸ δηλητήριο τοῦ φιδιοῦ, τῆς ἁμαρτίας. Καὶ πλέον μέσα στὴν ἁγία Του Ἐκκλησία μὲ τὸ Μυστήριο τῆς ἱερᾶς Ἐξομολογήσεως μᾶς προσφέρει ἄφεση τῶν ἁμαρτιῶν μας. Μᾶς ἀπαλλάσσει ἀπὸ τὸ βάρος τῆς ἐνοχῆς, καθαρίζει τὴν ψυχή μας, ἀνακαινίζει ὁλόκληρη τὴν ὑπόστασή μας.
Ἡ ἁμαρτία κατεξευτελίζει καὶ καταρρακώνει τὴν ἀνθρώπινη ὕπαρξη καὶ ὁδηγεῖ στὸν ψυχικὸ καὶ ἀργὰ ἢ γρήγορα καὶ στὸν σωματικὸ θάνατο. Κανένας ἄνθρωπος δὲν μπορεῖ νὰ ξεφύγει ἀπὸ τὸ μαστίγωμα τῆς συνειδήσεώς του, ἀπὸ τὴν ἐλεγκτικὴ κραυγὴ τῆς μέσα του φωνῆς καὶ ἀπὸ τὴν εὐθύνη. Ἡ τάση τῆς φυγῆς, ὁ φόβος τοῦ ἀνθρώπου νὰ ἀντικρίσει τὴν ἁμαρτωλότητά του πείθει ὅτι ἡ ἁμαρτία εἶναι ὀδυνηρὴ ἀσθένεια ποὺ ἀπαιτεῖ θεραπεία. Ἡ ἀποφυγὴ τῆς χρήσεως τῆς λέξεως «ἁμαρτία» δὲν ἀποτελεῖ θεραπεία, βασανίζει ἀκόμη πιὸ πολὺ τὸν ἄνθρωπο. Ἡ θεραπεία ἔρχεται μὲ τὴ βαθιὰ καὶ εἰλικρινὴ μετάνοια, καὶ τὴ συγχώρηση στὸ ἱερὸ Μυστήριο τῆς Μετανοίας.
Ἂς καταφεύγουμε ἑπομένως στὴν εὐσπλαχνικὴ πατρικὴ ἀγκαλιὰ τοῦ πανοικτίρμονος Θεοῦ μας μέσα στὴ θαλπωρὴ τῆς ἁγίας Ἐκκλησίας καὶ νὰ προσπαθοῦμε νὰ πορευόμαστε στὴ ζωή μας σύμφωνα μὲ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ. Αὐτὴ εἶναι ἡ ριζικὴ λύση τοῦ προβλήματος ποὺ λέγεται ἁμαρτία.
Πηγή
Ακατάλληλο βίντεο: Του έκανε στοματικό μέσα στην τράπεζα!
Η εξαιρετικά ανάλαφρων ηθών γυναίκα δεν δίστασε να κάνει επίδειξη των γλωσσικών ικανοτήτων της φόρα – παρτίδα, καθώς το μόνο εμπόδιο ανάμεσα στο φιλοθεάμον… κοινό και το ασυγκράτητο ζευγάρι ήταν μια τζαμαρία!Και όχι μόνο αυτό, αλλά τα φώτα ήταν… ορθάνοιχτα, όπως ακριβώς και το φιλόξενο στόμα της!
Τις ερωτικές περιπτύξεις του ζεύγους που δεν κατάφερε να ελέγξει τις ορμές του, κατέγραψε ένας περαστικός, ο οποίος μάλιστα παρέδωσε το βίντεο στην… αθανασία του Διαδικτύου, θέτοντας παράλληλα τους δύο νέους υποψήφιους για το ερασιτεχνικό sex tape της χρονιάς.
Σύμφωνα πάντως με τα τοπικά Μέσα, το ζευγάρι φέρεται να βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ καθώς δίπλα του διακρίνονται μπουκάλια μπύρας.
«Αυτή η γυναίκα αποφάσισε να τακτοποιήσει το δάνειό της» σχολίασε με μπόλικη δόση χιούμορ ένας χρήστης του Facebook, με έναν άλλο ωστόσο να εμφανίζεται πιο οργισμένος κυρίως με όσους κατέγραψαν την ακατάλληλή σκηνή τονίζοντας ότι «αντί να τους καταγράφουν θα έπρεπε να έχουν φωνάξει την αστυνομία».
Για την ιστορία τα όργια των Ρώσων «φιλοξένησε» υποκατάστημα της κρατικής τράπεζας Sberbank στην πόλη Σαμάρα.
Δεν φαντάζεστε τι δείχνει ο τρόπος που περπατάει μια γυναίκα…
Ο γυναικείος οργασμός αποτελεί ένα από τα πράγματα που η επιστήμη δεν έχει καταφέρει ακόμα να αποκωδικοποιήσει πλήρως, ώστε να μπορεί να επιτυγχάνεται πάντα κατά την σεξουαλική επαφή.
Εντούτοις, ο γυναικείος οργασμός γίνεται επικεντρο σε ολοένα και περισσότερες έρευνες.
Σε μία από αυτές, επιστήμονες από το καθολικό Πανεπιστήμιο του Λούβεν στο Βέλγιο ρώτησαν ένα μεγάλο δείγμα γυναικών, τι είδους οργασμό έχουν.
Στη συνέχεια βιντεοσκόπησαν το τρόπο που περπατούσε η κάθε γυναίκα που συμμετείχε στην έρευνα. Μετά τα βίντεο τα πρόβαλλαν σε μια ομάδα από ψυχολόγους και σεξολόγους, οι οποίοι φυσικά και δεν γνώριζαν τι είχε απαντήσει η κάθε γυναίκα.
Το αποτέλεσμα εξέπληξε ευχάριστα τους ειδικούς αφού οι απαντήσεις τους ήταν ίδιες με εκείνες που έδωσαν οι γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα.
Πως έγινε αυτό; Οι ειδικοί ανακάλυψαν με σχετική ευκολία, το είδος του οργασμού, από τον τρόπο που περπατούσαν και όπως εξήγησαν αργότερα, αυτό φαίνεται από το χαλάρωμα συγκεκριμένων μυών του σώματος καθόλη την διάρκεια του βαδίσματος των γυναικών.
“Η ανάλυσή μας έδειξε πως η μεγαλύτερη περιστροφή της λεκάνης και των σπονδύλων όταν περπατούν, καθώς και το μεγαλύτερο μήκος του δρασκελισμού είναι χαρακτηριστικά των γυναικών που έχουν κολπικό οργασμό", ανέφεραν οι επιστήμονες.
Συνήθως στο βάδισμά τους διακρίνει κανείς περισσότερη «ρευστότητα», ενέργεια, αισθησιασμό, ή ελευθερία, τόνισε ο επικεφαλής της έρευνας.
Πηγή
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2020
(
13
)
- ► 05/10 - 05/17 ( 2 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 3 )
- ► 01/26 - 02/02 ( 7 )
-
►
2019
(
22
)
- ► 07/28 - 08/04 ( 3 )
- ► 07/21 - 07/28 ( 1 )
- ► 07/07 - 07/14 ( 1 )
- ► 04/07 - 04/14 ( 8 )
- ► 03/24 - 03/31 ( 1 )
- ► 02/24 - 03/03 ( 3 )
- ► 01/20 - 01/27 ( 3 )
- ► 01/13 - 01/20 ( 2 )
-
►
2018
(
780
)
- ► 12/30 - 01/06 ( 1 )
- ► 11/25 - 12/02 ( 5 )
- ► 11/11 - 11/18 ( 12 )
- ► 11/04 - 11/11 ( 21 )
- ► 10/28 - 11/04 ( 3 )
- ► 10/21 - 10/28 ( 2 )
- ► 09/30 - 10/07 ( 6 )
- ► 09/23 - 09/30 ( 2 )
- ► 08/26 - 09/02 ( 2 )
- ► 08/12 - 08/19 ( 8 )
- ► 08/05 - 08/12 ( 27 )
- ► 07/29 - 08/05 ( 25 )
- ► 07/15 - 07/22 ( 6 )
- ► 06/24 - 07/01 ( 12 )
- ► 06/17 - 06/24 ( 9 )
- ► 06/10 - 06/17 ( 2 )
- ► 06/03 - 06/10 ( 18 )
- ► 05/27 - 06/03 ( 40 )
- ► 05/20 - 05/27 ( 42 )
- ► 05/13 - 05/20 ( 48 )
- ► 05/06 - 05/13 ( 32 )
- ► 04/29 - 05/06 ( 43 )
- ► 04/22 - 04/29 ( 20 )
- ► 04/15 - 04/22 ( 39 )
- ► 04/08 - 04/15 ( 23 )
- ► 04/01 - 04/08 ( 45 )
- ► 03/25 - 04/01 ( 31 )
- ► 03/18 - 03/25 ( 39 )
- ► 03/11 - 03/18 ( 16 )
- ► 03/04 - 03/11 ( 5 )
- ► 02/25 - 03/04 ( 30 )
- ► 02/18 - 02/25 ( 34 )
- ► 02/11 - 02/18 ( 27 )
- ► 02/04 - 02/11 ( 28 )
- ► 01/28 - 02/04 ( 26 )
- ► 01/21 - 01/28 ( 18 )
- ► 01/14 - 01/21 ( 25 )
- ► 01/07 - 01/14 ( 8 )
-
►
2017
(
946
)
- ► 12/31 - 01/07 ( 10 )
- ► 12/24 - 12/31 ( 7 )
- ► 12/17 - 12/24 ( 4 )
- ► 12/10 - 12/17 ( 19 )
- ► 12/03 - 12/10 ( 40 )
- ► 11/26 - 12/03 ( 37 )
- ► 11/19 - 11/26 ( 61 )
- ► 11/12 - 11/19 ( 58 )
- ► 11/05 - 11/12 ( 63 )
- ► 10/29 - 11/05 ( 31 )
- ► 10/22 - 10/29 ( 30 )
- ► 10/15 - 10/22 ( 6 )
- ► 10/08 - 10/15 ( 2 )
- ► 10/01 - 10/08 ( 11 )
- ► 09/24 - 10/01 ( 11 )
- ► 09/17 - 09/24 ( 19 )
- ► 09/10 - 09/17 ( 27 )
- ► 09/03 - 09/10 ( 27 )
- ► 08/27 - 09/03 ( 54 )
- ► 08/20 - 08/27 ( 37 )
- ► 08/13 - 08/20 ( 56 )
- ► 08/06 - 08/13 ( 25 )
- ► 07/30 - 08/06 ( 10 )
- ► 06/25 - 07/02 ( 1 )
- ► 06/18 - 06/25 ( 4 )
- ► 06/11 - 06/18 ( 6 )
- ► 06/04 - 06/11 ( 3 )
- ► 05/28 - 06/04 ( 3 )
- ► 05/21 - 05/28 ( 2 )
- ► 04/30 - 05/07 ( 1 )
- ► 04/16 - 04/23 ( 1 )
- ► 03/05 - 03/12 ( 1 )
- ► 02/26 - 03/05 ( 5 )
- ► 02/19 - 02/26 ( 13 )
- ► 02/12 - 02/19 ( 44 )
- ► 02/05 - 02/12 ( 76 )
- ► 01/29 - 02/05 ( 73 )
- ► 01/22 - 01/29 ( 39 )
- ► 01/15 - 01/22 ( 20 )
- ► 01/08 - 01/15 ( 1 )
- ► 01/01 - 01/08 ( 8 )
-
►
2016
(
1106
)
- ► 12/25 - 01/01 ( 16 )
- ► 12/18 - 12/25 ( 37 )
- ► 12/11 - 12/18 ( 51 )
- ► 12/04 - 12/11 ( 20 )
- ► 11/27 - 12/04 ( 30 )
- ► 11/20 - 11/27 ( 32 )
- ► 11/13 - 11/20 ( 34 )
- ► 11/06 - 11/13 ( 52 )
- ► 10/30 - 11/06 ( 42 )
- ► 10/23 - 10/30 ( 28 )
- ► 10/16 - 10/23 ( 18 )
- ► 10/09 - 10/16 ( 16 )
- ► 10/02 - 10/09 ( 18 )
- ► 09/25 - 10/02 ( 24 )
- ► 09/18 - 09/25 ( 20 )
- ► 09/11 - 09/18 ( 19 )
- ► 09/04 - 09/11 ( 16 )
- ► 08/28 - 09/04 ( 10 )
- ► 07/10 - 07/17 ( 1 )
- ► 07/03 - 07/10 ( 2 )
- ► 06/26 - 07/03 ( 7 )
- ► 06/19 - 06/26 ( 7 )
- ► 06/12 - 06/19 ( 7 )
- ► 06/05 - 06/12 ( 7 )
- ► 05/29 - 06/05 ( 8 )
- ► 05/22 - 05/29 ( 19 )
- ► 05/15 - 05/22 ( 16 )
- ► 05/08 - 05/15 ( 17 )
- ► 05/01 - 05/08 ( 9 )
- ► 04/24 - 05/01 ( 17 )
- ► 04/17 - 04/24 ( 27 )
- ► 04/10 - 04/17 ( 44 )
- ► 04/03 - 04/10 ( 27 )
- ► 03/27 - 04/03 ( 45 )
- ► 03/20 - 03/27 ( 71 )
- ► 03/13 - 03/20 ( 39 )
- ► 03/06 - 03/13 ( 27 )
- ► 02/28 - 03/06 ( 23 )
- ► 02/21 - 02/28 ( 45 )
- ► 02/14 - 02/21 ( 49 )
- ► 02/07 - 02/14 ( 28 )
- ► 01/31 - 02/07 ( 25 )
- ► 01/24 - 01/31 ( 25 )
- ► 01/17 - 01/24 ( 12 )
- ► 01/10 - 01/17 ( 6 )
- ► 01/03 - 01/10 ( 13 )
-
►
2015
(
2958
)
- ► 12/27 - 01/03 ( 12 )
- ► 12/20 - 12/27 ( 19 )
- ► 12/13 - 12/20 ( 34 )
- ► 12/06 - 12/13 ( 14 )
- ► 11/29 - 12/06 ( 32 )
- ► 11/22 - 11/29 ( 45 )
- ► 11/15 - 11/22 ( 45 )
- ► 11/08 - 11/15 ( 33 )
- ► 11/01 - 11/08 ( 18 )
- ► 10/25 - 11/01 ( 33 )
- ► 10/18 - 10/25 ( 43 )
- ► 10/11 - 10/18 ( 35 )
- ► 10/04 - 10/11 ( 37 )
- ► 09/27 - 10/04 ( 51 )
- ► 09/20 - 09/27 ( 46 )
- ► 09/13 - 09/20 ( 91 )
- ► 09/06 - 09/13 ( 71 )
- ► 08/30 - 09/06 ( 80 )
- ► 08/23 - 08/30 ( 87 )
- ► 08/16 - 08/23 ( 87 )
- ► 08/09 - 08/16 ( 41 )
- ► 08/02 - 08/09 ( 41 )
- ► 07/26 - 08/02 ( 40 )
- ► 07/19 - 07/26 ( 20 )
- ► 07/12 - 07/19 ( 23 )
- ► 07/05 - 07/12 ( 29 )
- ► 06/28 - 07/05 ( 36 )
- ► 06/21 - 06/28 ( 39 )
- ► 06/07 - 06/14 ( 34 )
- ► 05/31 - 06/07 ( 66 )
- ► 05/24 - 05/31 ( 68 )
- ► 05/17 - 05/24 ( 77 )
- ► 05/10 - 05/17 ( 97 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 61 )
- ► 04/26 - 05/03 ( 86 )
- ► 04/19 - 04/26 ( 70 )
- ► 04/12 - 04/19 ( 58 )
- ► 04/05 - 04/12 ( 107 )
- ► 03/29 - 04/05 ( 164 )
- ► 03/22 - 03/29 ( 147 )
- ► 03/15 - 03/22 ( 133 )
- ► 03/08 - 03/15 ( 102 )
- ► 03/01 - 03/08 ( 96 )
- ► 02/22 - 03/01 ( 94 )
- ► 02/15 - 02/22 ( 100 )
- ► 02/08 - 02/15 ( 73 )
- ► 02/01 - 02/08 ( 67 )
- ► 01/25 - 02/01 ( 22 )
- ► 01/18 - 01/25 ( 31 )
- ► 01/11 - 01/18 ( 12 )
- ► 01/04 - 01/11 ( 11 )
-
►
2014
(
1434
)
- ► 12/28 - 01/04 ( 1 )
- ► 12/14 - 12/21 ( 2 )
- ► 10/19 - 10/26 ( 1 )
- ► 10/05 - 10/12 ( 1 )
- ► 09/28 - 10/05 ( 6 )
- ► 09/21 - 09/28 ( 6 )
- ► 09/14 - 09/21 ( 5 )
- ► 09/07 - 09/14 ( 6 )
- ► 08/31 - 09/07 ( 3 )
- ► 08/24 - 08/31 ( 11 )
- ► 08/17 - 08/24 ( 26 )
- ► 08/10 - 08/17 ( 16 )
- ► 08/03 - 08/10 ( 17 )
- ► 07/27 - 08/03 ( 21 )
- ► 07/20 - 07/27 ( 11 )
- ► 07/13 - 07/20 ( 47 )
- ► 07/06 - 07/13 ( 53 )
- ► 06/29 - 07/06 ( 70 )
- ► 06/22 - 06/29 ( 37 )
- ► 06/15 - 06/22 ( 40 )
- ► 06/08 - 06/15 ( 63 )
- ► 06/01 - 06/08 ( 92 )
- ► 05/25 - 06/01 ( 79 )
- ► 05/18 - 05/25 ( 12 )
- ► 05/11 - 05/18 ( 30 )
- ► 05/04 - 05/11 ( 60 )
- ► 04/27 - 05/04 ( 65 )
- ► 04/20 - 04/27 ( 48 )
- ► 04/13 - 04/20 ( 75 )
- ► 04/06 - 04/13 ( 48 )
- ► 03/30 - 04/06 ( 70 )
- ► 03/23 - 03/30 ( 58 )
- ► 03/16 - 03/23 ( 49 )
- ► 03/09 - 03/16 ( 64 )
- ► 03/02 - 03/09 ( 47 )
- ► 02/23 - 03/02 ( 47 )
- ► 02/16 - 02/23 ( 44 )
- ► 02/09 - 02/16 ( 65 )
- ► 02/02 - 02/09 ( 38 )
-
►
2013
(
2
)
- ► 09/01 - 09/08 ( 2 )