Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Παντρεύτηκε το φάντασμα ενός πειρατή και τώρα φοβάται ότι είναι έγκυος!


Γνωρίστηκαν το 2014, έβγαιναν για αρκετό καιρό και όταν αποφάσισαν να επισημοποιήσουν τη σχέση τους, η Αμάντα και ο Τζακ παντρεύτηκαν.


Στις παμπ η Αμάντα του παράγγελνε ρούμι, από σεβασμό, παρόλο που ο Τζακ δεν μπορούσε να το πιει. Στο γάμο τους, δεν μπορούσε να φορέσει ο ίδιος τη βέρα του. Για αυτήν την περίεργη ιστορία αγάπης μίλησε η 45χρονη Αμάντα Τιγκ, στην ιρλανδική τηλεόραση, όταν αποκάλυψε το γάμο της με το φάντασμα ενός πειρατή.


Το φάντασμα του Τζακ, ενός πειρατή που έζησε τον 18ο αιώνα στην Αϊτή, «εμφανίστηκε» πρώτη φορά στην Αμάντα το 2014. Σύμφωνα με την ίδια, το φάντασμα μοιάζει με τον Τζόνι Ντεπ στο ρόλο του Τζακ Σπάροου. Από τότε άρχισε να αισθάνεται την παρουσία του συχνά και σταδιακά άρχισαν να «μιλάνε» και να γνωρίζουν ο ένας καλύτερα τον άλλο. Δύο χρόνια μετά την πρώτη τους γνωριμία, παντρεύτηκαν γιατί η Αμάντα ήθελε να επισημοποιήσει τη σχέση τους, και να μην περιορίζεται στο «περιστασιακό σ εξ». Η γαμήλια τελετή έγινε σε σκάφος, σε διεθνή ύδατα ανοιχτά της Ιρλανδίας, προκειμένου να είναι «νόμιμος» ο γάμος. Τη βέρα του Τζακ την φόρεσαν σε ένα κερί, το οποίο αντικαθιστούσε την παρουσία του κατά τη διάρκεια της τελετής.


Όπως αποκάλυψε στην εκπομπή, πρόσφατα νόμιζε πως είχε μείνει και έγκυος. Ο Τζακ της είχε πει, βέβαια, ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, ωστόσο η Αμάντα επισκέφθηκε το γιατρό της έχοντας όλα τα σημάδια μιας εγκυμοσύνης. Τελικά, η Αμάντα έμεινε με το άγχος, και το τηλεοπτικό κοινό εμβρόντητο.

Παντρεύτηκε το φάντασμα ενός πειρατή και τώρα φοβάται ότι είναι έγκυος! [photos] - Φωτογραφία 2

Παντρεύτηκε το φάντασμα ενός πειρατή και τώρα φοβάται ότι είναι έγκυος! [photos] - Φωτογραφία 3

Παντρεύτηκε το φάντασμα ενός πειρατή και τώρα φοβάται ότι είναι έγκυος! [photos] - Φωτογραφία 4



Read more

Αυτό είναι το πιο σύντομο IQ τεστ του κόσμου με μόλις 3 ερωτήσεις


Παρά ταύτα, εντυπωσιακά λίγοι μπορούν να μην κάνουν κανένα λάθος Το λένε Cognitive Reflection Test (CRT) και έχει χαιρετιστεί απ’ όλους ως η πιο σύντομη δοκιμασία νοημοσύνης με εντυπωσιακά αποτελέσματα.


Κάποιοι λένε μάλιστα πως με μόλις τρεις ερωτήσεις μπορείς να ξεχωρίσεις τους Αϊνστάιν αυτού του κόσμου από τους… λιγότερο Αϊνστάιν.


Το τεστ αναπτύχθηκε βέβαια από το Πανεπιστήμιο του Πρίνστον το 2005 και τον ακαδημαϊκό ψυχολόγο Shane Frederick και δεν είναι παίξε-γέλασε. Καθώς αυτό που μετρά ουσιαστικά είναι την ικανότητά μας να αγνοούμε τις ενστικτώδεις αποκρίσεις και να σκεφτόμαστε αργά και προσεκτικά. Και λογικά, πάντα!


Όπως το λένε εξάλλου οι πανεπιστημιακοί, η δοκιμασία μετρά πόσο καλός είναι κάποιος στο να αγνοεί το Σύστημα 1 (τη διαίσθηση) για χάρη του Συστήματος 2 (την αναλυτική σκέψη). Για να τα καταφέρει κάποιος, πρέπει να περάσει χρόνο σκεφτόμενος την απάντησή του και να αγνοήσει την πρώτη του απόκριση.



Στην επιστημονική του εκδοχή, μετρά φυσικά και τον χρόνο αντίδρασης. Αλλά και την ορθότητα των απαντήσεων. Όταν σταθμιζόταν το 2003, ο ψυχολόγος βρήκε έκπληκτος πως ακόμα και κορυφαίοι φοιτητές του Χάρβαρντ και του Γέιλ τα έκαναν μαντάρα. Σήμερα μας λέει πως μόλις το 17% όσων το δοκίμασαν πέτυχαν το τέλειο σκορ Για δοκιμάστε:


1. Ένα μπαστούνι και ένα μπαλάκι κοστίζουν 1,10 δολάρια συνολικά. Το μπαστούνι κοστίζει 1 δολάριο περισσότερο από το μπαλάκι. Πόσο κοστίζει το μπαλάκι;


2. Αν παίρνει σε 5 μηχανές 5 λεπτά για να φτιάξουν 5 εξαρτήματα, πόσο θα πάρει σε 100 μηχανές να φτιάξουν 100 εξαρτήματα;


3. Σε μια λίμνη, υπάρχει μια αποικία από νούφαρα. Κάθε μέρα, η αποικία διπλασιάζεται σε μέγεθος. Αν χρειάζεται 48 ημέρες για να καλύψει όλη τη λίμνη, πόσες μέρες θα χρειαστεί η αποικία για να καλύψει τη μισή λίμνη;


Το σκεφτήκατε καλά; Είστε έτοιμοι για τις απαντήσεις; Σκρολάρετε παρακάτω για να δείτε τι κάνατε…


Οι απαντήσεις


1: 5 σεντς. Το μπαλάκι κοστίζει 5 σεντς, το μπαστούνι 1,05 (1 δολάριο πιο πολύ δηλαδή) και τα δυο μαζί 1,10 δολάρια. Παραδεχθείτε το, 10 σεντς ήταν η διαισθητική σας απάντηση. Το Πρίνστον μας λέει πως όποιος απαντά «10 σεντς» είναι σημαντικά λιγότερο υπομονετικός και μεθοδικός από αυτόν που δίνει τη σωστή απάντηση…


2: 5 λεπτά. Ενστικτωδώς απαντήσατε 100 λεπτά. Ευτυχώς, δεν παίρνει τόσο πολύ. Από την ερώτηση συνάγεται πως κάθε μηχανή χρειάζεται 5 λεπτά για να φτιάξει ένα εξάρτημα. Χρειάζονται λοιπόν 5 λεπτά σε 100 μηχανές για να φτιάξουν 100 εξαρτήματα.


3: 47 ημέρες. Κι όχι 24 που σκέφτονται αμέσως οι περισσότεροι. Τα νούφαρα διπλασιάζονται κάθε μέρα, κι έτσι όταν φτάσουν να καλύψουν τη μισή λίμνη, την επόμενη θα την καλύψουν όλη.





Read more

Τι συμβολίζει η Καθαρά Δευτέρα και γιατί ονομάστηκε έτσι;


Η Καθαρά Δευτέρα συμβολίζει την καθαρότητα ή την αγνότητα, αν προτιμάτε, καθώς είναι η πρώτη μέρα της Σαρακοστής δηλαδή της μεγάλης νηστείας του Πάσχα που διαρκεί 40 μέρες όσες και οι μέρες νηστείας του Χριστού στην έρημο.


Η Καθαρά Δευτέρα είναι κινητή γιορτή, η οποία εξαρτάται από την ημερομηνία του Πάσχα.


Συγκεκριμένα πέφτει κάθε χρόνο στο ξεκίνημα της 7ης εβδομάδας, δηλαδή 48 μέρες πριν το Ορθόδοξο Πάσχα και προφανώς πάντοτε ημέρα Δευτέρα.


Ενδεικτικά, για το 2018 η Καθαρά Δευτέρα πέφτει στις 19 Φεβρουαρίου 2018.


Αντίστοιχα, για το 2019 η Καθαρά Δευτέρα θα γιορταστεί στις 11 Μαρτίου 2019.

Γιατί ονομάστηκε έτσι η Καθαρά Δευτέρα;


Η Καθαρά Δευτέρα ονομάστηκε έτσι γιατί καλούμαστε να αφήσουμε πίσω μας όλες τις αμαρτωλές συνήθειες και κραιπάλες, συμπεριλαμβανομένων και των αρτύσιμων, δηλαδή των μη νηστίσιμων, φαγητών, καθαρίζοντας με τον τρόπο αυτό την ψυχή και το σώμα μας. 


Έτσι κι αλλιώς η νηστεία έχει ήδη ξεκινήσει «μερικώς» μια βδομάδα πριν, καθώς όλη την προηγούμενη εβδομάδα δεν τρώμε κρέας.


Συγκεκριμένα η προ-προηγούμενη Κυριακή, "της Απόκρεω" (από εκεί πήραν το όνομά τους οι Απόκριες), είναι σύμφωνα με την Ορθόδοξη παράδοση η τελευταία μέρα που τρώμε κρέας.


Επίσης, η Κυριακή πριν την Καθαρά Δευτέρα ονομάζεται "της Τυροφάγου" επειδή είναι η τελευταία μέρα που τρώμε γαλακτοκομικά.


Εκτός, όμως, από χριστιανική σημασία της, η Καθαρά Δευτέρα είναι για πολλούς το τέλος της Αποκριάς, καθώς εκείνη την μέρα πέφτει η αυλαία για τις αποκριάτικες εορταστικές εκδηλώσεις που ξεκίνησαν την Τσικνοπέμπτη.


Ο εορτασμός της Καθαράς Δευτέρας στην ύπαιθρο είναι γνωστός και ως «Κούλουμα». Πολλοί Δήμοι μάλιστα διοργανώνουν εκδηλώσεις με συναυλίες ή άλλα δρώμενα και προσφέρουν δωρεάν διάφορα σαρακοστιανά. Ωστόσο, αν και η λέξη Κούλουμα χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, η προέλευση της δεν είναι ξεκάθαρη.


Σύμφωνα με μια άποψη ο όρος είναι αθηναϊκός και προέρχεται από τους στύλους (κολώνες) του Ολυμπίου Διός, για τους οποίους οι αθηναίοι χρησιμοποιούσαν την λατινική λέξη columna.


Read more

Ανέκδοτο: Αδεια να γίνει πατέρας...


Ο στρατιώτης Χαραλάμπους παρουσιάζεται στην πρωινή αναφορά της μοίρας και 


ζητά τριήμερη άδεια γιατί θα γίνει πατέρας. 


- Θαυμάσια, παιδί μου, λέει ο διοικητής. Μακάρι να ήταν έτσι όλες οι πρωινές 


αναφορές. Βεβαίως να πάρεις τριήμερη άδεια. Με τις ευχές μου, να πάνε όλα 


καλά. 


Δευτέρα πρωί: 


- ΜΟΙΡΑ... ΠΡΟΣΟΧΗ......!!!!!! Ο στρατιώτης Χαραλάμπους επέστρεψε; 


- Παρών, κ. Διοικητά. 


- Α, πως πήγε το τριήμερο; 


- Εξαιρετικά, κ. Διοικητά. 


- Αγόρι ή κορίτσι; 


- Θα γνωρίζουμε σε 9 μήνες, κ. Διοικητά!


Read more

Δύο νεώτερες APUs ετοιμάζονται από την AMD!


Η AMD έχει από χθες δύο νέους επεξεργαστές Ryzen με Vega γραφικά όμως όπως φαίνεται θα δούμε κι άλλες υλοποιήσεις με ακόμη χαμηλότερο TDP.Οι Ryzen 3 2200G και Ryzen 5 2400G αποτελούν μετά από αρκετό καιρό τα πρώτα APUs νέας γενιάς, έχοντας τέσσερις Zen πυρήνες και ενσωματωμένα γραφικά Vega αρχιτεκτονικής στοχεύοντας κυρίως entry level PCs. 


Οι χρονισμοί των chips (specs των οποίων αναφέραμε στο αρχικό άρθρο του Ιανουαρίου) θέτουν το βασικό όριο για το TDP που θα έχουν οι επεξεργαστές, που στη περίπτωση των παραπάνω είναι τα 65 Watt. Αν και ο αριθμός είναι αρκετά χαμηλός, δεδομένου πως έχουμε να κάνουμε με ένα chip που ενσωματώνει γραφικά με επιδόσεις για ευχάριστο 1080p gaming σε μέτρια γραφικά, η AMD φαίνεται πως θα κυκλοφορήσει και τις low power εκδόσεις τους που θα έχουν το χαρακτηριστικό GE στο τέλος της ονομασίας τους, ρίχνοντας το TDP στα 35 μόλις Watt. 


Αυτό γίνεται γνωστό από την ASRock και την λίστα των υποστηριζόμενων επεξεργαστών που δημοσίευσε μαζί με το νέο BIOS της. Έτσι οι Ryzen 5 2400GE και Ryzen 3 2200GE θα έρχονται με χαμηλότερους χρονισμούς (3.2 GHz και στα δύο μοντέλα) για ακόμη καλύτερη θερμική συμπεριφορά και με την stock ψύκτρα της AMD.


Read more

Τραγωδία στον αέρα: Συντριβή αεροπλάνου με δεκάδες επιβάτες στο Ιράν


Αεροπορική τραγωδία στο Ιράν καθώς σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν διεθνή ΜΜΕ επιβατικό αεροκάφος που εξαφανίστηκε νωρίτερα από τα ραντάρ τελικά έπεσε και συνετρίβη.


Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το αεροσκάφος πραγματοποιούσε πτήση από την Τεχεράνη στην επαρχία Γιασούζ, όταν το στίγμα του χάθηκε, θέτοντας σε συναγερμό της αρμόδιες αρχές.


Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το σκάφος μετέφερε από 60 ως 100 επιβάτες για την τύχη των οποίων δεν έχει γίνει ακόμα κάτι γνωστό.


Επίσης, οι ιρανικές αρχές αναφέρουν ότι το αεροπλάνο κατέπεσε κοντά στο Σεμιρόμ, στην επαρχία του Ισφαχάν.


Read more

Facebook lists και όλα αλλάζουν...

Οι επιλογές στην ανάρτηση status update στο Facebook έχουν πληθύνει τα τελευταία χρόνια, αλλά πάντοτε υπάρχει χώρος για κάτι καινούργιο. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα TechCrunch, η εταιρεία ξεκίνησε τις δοκιμές για να δημοσιεύεις λίστες, έτσι ώστε οι φίλοι σου (ή όλος ο κόσμος αν έχεις επιλέξει Public δημοσιεύσεις) να απολαμβάνουν τακτοποιημένα αυτά που έχεις να μοιραστείς μαζί τους. 


Ο χρήστης θα μπορεί να δημιουργεί λίστες με τα ταξίδια που θέλει να πραγματοποιήσει, στόχους για τη νέα χρονιά, ψώνια από το supermarket κλπ., να επιλέξει χρώμα για το φόντο και να διανθίσει την ανάρτηση με emoji, ενώ το Facebook θα εμφανίζει και προτάσεις. Η λειτουργία Lists έχει αρχίσει να εμφανίζεται σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, αλλά για την ώρα είναι εφικτή η δημιουργία μόνο από την Android εφαρμογή (οι χρήστες iOS απλά μπορούν να τις δουν).


Read more

Μπαίνει «τάξη» στην ασφάλιση αυτοκινήτων

Σύντομα αναμένονται εξελίξεις σε διάφορα μέτωπα που επιλύουν -ή έστω αμβλύνουν- τα χρόνια προβλήματα του κλάδου ασφάλισης οχημάτων, διαμορφώνοντας παράλληλα καλύτερες συνθήκες για τους Έλληνες οδηγούς.


Η πρώτη εξέλιξη αφορά την αντιμετώπιση του ζητήματος των ανασφάλιστων οχημάτων (η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα) μέσα από τη σχετική δράση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.


Θεωρείται βέβαιο πως η δράση της ΑΑΔΕ θα μειώσει δραστικά τον αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων, τα οποία προκαλούν μεγάλες ζημίες τόσο στις ασφαλιστικές εταιρείες (μέσω του Επικουρικού Κεφαλαίου), όσο και στους συνεπείς οδηγούς (περιμένουν χρόνια, προκειμένου να εισπράξουν τις αποζημιώσεις που δικαιούνται). Μάλιστα, ακόμη και η περυσινή προαναγγελία για τον έλεγχο των ανασφάλιστων οχημάτων ψαλίδισε τόσο τον αριθμό τους, όσο και τις ζημίες που προκάλεσαν στο Επικουρικό Κεφάλαιο.


Μια δεύτερη θετική εξέλιξη που αναμένεται είναι η ένταξη στο «φιλικό διακανονισμό» και εταιρειών από το χώρο των ΕΠΥ (Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών), προκειμένου οι οδηγοί να αποζημιώνονται από τη δική τους ασφαλιστική εταιρεία και όχι από εκείνη του ατόμου που ευθύνεται για την πρόκληση του ατυχήματος.


Η ρύθμιση αυτή είναι σημαντική, αν αναλογιστεί κάποιος ότι σήμερα, πάνω από δέκα χιλιάδες οδηγοί περιμένουν εδώ και πάνω από 18 μήνες να αποζημιωθούν από την Enterprise που λειτουργούσε στη χώρα μας ως ΕΠΥ (κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το πότε τελικά θα αρχίσουν να αποζημιώνονται...).


Κινήσεις βέβαια γίνονται και για την οικονομική επιβίωση του Επικουρικού Κεφαλαίου. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Euro2day.gr στις 7 Φεβρουαρίου, 14 υποψήφιοι έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για να συνεργαστούν με το Επικουρικό Κεφάλαιο και ειδικότερα στη διαχείριση των υποχρεώσεών του (run off). Στην πράξη, οι ενδιαφερόμενοι θα επιδιώξουν να κουρέψουν σημαντικό τμήμα των υποχρεώσεων του Επικουρικού, πληρώνοντας «εδώ και τώρα» μικρότερα ποσά σε όσους δικαιούχους συμφωνήσουν.



Επίσης, σημαντική δουλειά έχει αρχίσει να γίνεται από φέτος για την εξασφάλιση των ελάχιστων υπηρεσιών που πρέπει να προσφέρουν στους ασφαλισμένους οι εταιρείες οδικής βοήθειας. Τέλος, εντείνονται ολοένα και περισσότερο οι κινήσεις των ασφαλιστικών εταιρειών (χρήση νέων τεχνολογιών, συνεργασίες με διεθνείς φορείς και εξειδικευμένους οίκους) προκειμένου να περιορίσουν τα φαινόμενα απάτης, που είναι εκτεταμένα στον κλάδο του αυτοκινήτου.


Όλες αυτές οι κινήσεις δρομολογούνται, όταν οι ασφαλιστικές εταιρείες σ' ολόκληρο τον κόσμο καλούνται να προβλέψουν και να προετοιμαστούν έγκαιρα για τις μεγάλες αλλαγές που αναμένονται στον κλάδο της ασφάλισης οχημάτων κατά τα επόμενα χρόνια. Ήδη στην Ελλάδα έχουν ξεκινήσει συμβόλαια, η τιμή των οποίων σχετίζεται με το πόσο πολύ χρησιμοποιεί το όχημά του κάθε οδηγός. Ξεκίνησαν επίσης και συμβόλαια (και θα αυξηθούν δραστικά στο μέλλον λόγω των νέων τεχνολογικών εφαρμογών) που συνδέουν τα ασφάλιστρα με τον τρόπο οδήγησης κάθε οδηγού.


Τα πράγματα όμως αναμένεται να γίνουν πολύ πιο σύνθετα με την αναμενόμενη έλευση των οχημάτων χωρίς οδηγό! Γενικότερα, μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να αλλάξουν πολλά σε έναν κλάδο, που σήμερα αποτελεί περίπου το 25% της συνολικής ασφαλιστικής αγοράς στη χώρα μας.

Read more

Έρχεται ο… «λευκός Τειρεσίας» -Ποιους θα αφορά -Τι προβλέπει

Το προφίλ ιδιωτών και επιχειρήσεων με βάση τις οφειλές τους θα σκιαγραφεί φορέας δανειοληπτικής ικανότητας, που θα λειτουργεί ως ένα είδος «Λευκού Τειρεσία» και τον οποίο προωθεί το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης.



Η σύσταση της νέας ανεξάρτητης αρχής, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής, προβλέπεται σε κείμενο νομοσχεδίου που έχει λάβει την έγκριση των θεσμών και αναμένονται οι πιθανές παρατηρήσεις των τραπεζών.


Η Ανεξάρτητη Αρχή Πιστοληπτικής Αξιολόγησης θα «χτίζει» το προφίλ του κάθε ιδιώτη και της κάθε επιχείρησης βάσει των οφειλών, της συμπεριφοράς σε ό,τι αφορά αποπληρωμές παλαιών και τρεχουσών οφειλών και θα μπορεί να αξιοποιείται σε μια επικείμενη σύμβαση είτε αυτή αφορά δάνειο είτε τη συνεργασία με κάποιον προμηθευτή.


Στη νέα αρχή, σύμφωνα με το νομοσχέδιο που παρουσιάζει η Καθημερινή θα μπορεί να διορίζεται και ως εμπειρογνώμονες για την εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας στο πλαίσιο του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών.


Στόχος είναι να αποτελέσει ένα είδος «λευκού Τειρεσία» και οι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους να τυγχάνουν πιθανώς ευνοϊκότερους όρους στις μελλοντικές συμβάσεις των δανείων.

Read more

Αυτή είναι η πιο επικίνδυνη θάλασσα του κόσμου (video)


Περισσότεροι από 1.000 άνθρωποι κινδυνεύουν να πνιγούν κάθε χρόνο σε αυτή την παραλία «Σώζουμε πάνω από 1.000 ανθρώπους κάθε χρόνο», δηλώνει ο ναυαγοσώστης της παραλίας Haleiwa στην Χονολουλού, Tau Hannemann. Η δουλειά μας είναι πολύ δύσκολη. Καθημερινά τρέχω στην παραλία, κολυμπάω και προσπαθώ να είμαι σε καλή φόρμα. Έχω τα μάτια μου ανοιχτά γιατί δεν υπάρχει τίποτα καλύτερα να κάνεις, από το να σώζεις ζωές!», συμπληρώνει.


Ο Tau κάνει αυτή τη δουλειά εδώ και 14 χρόνια και τα τελευταία χρόνια προσέχει την παραλία στο Ehukai Beach Park.


Η παραλία είναι γνωστή για σερφινγκ καθώς τα κύματα της είναι μεγάλα και αποτελούν κίνδυνο για τους επισκέπτες.


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου