Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Πανικός από την «Μπλε Φάλαινα» στην Ινδία


Σε κατάσταση υστερίας δείχνουν να έχουν περιέλθει οι αρχές στην Ινδία, καθώς η διάδοση του ιντερνετικού παιχνιδιού πρόκλησης, «Μπλε Φάλαινα», το οποίο έχει προκαλέσει τον θάνατο ικανού αριθμού εφήβων σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, δείχνει να έχει ξεπεράσει κάθε όριο.



Οι επίσημες αρχές αποφεύγουν συστηματικά να αναγνωρίσουν περιπτώσεις θανάτων που ενδεχομένως να ήταν αποτέλεσμα των προκλήσεων της «Μπλε Φάλαινας», την ίδια στιγμή που τα σχολεία ζητούν από τα παιδιά να φορούν κοντά σορτς και κοντομάνικα μπλουζάκια, ώστε να γίνεται συστηματικός έλεγχος για σημάδια στο δέρμα τους. 


Παρόλα αυτά, το διάστημα που οι αρχές διαπίστωσαν την επέκταση της «Μπλε Φάλαινας» στο διαδίκτυο της Ινδίας, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι αυτοκτονίες εφήβων και τα «ατυχήματα» που οδήγησαν στον θάνατο νεαρών ατόμων.  

Πρόσφατα, διέρρευσαν οι ομολογίες γονιών που παραδέχθηκαν ότι τα παιδιά τους συμμετείχαν στις προκλήσεις της «Μπλε Φάλαινας», με τις ινδικές αρχές ωστόσο, να το αποσιωπούν και να μην χαρακτηρίζουν τις συγκεκριμένες υποθέσεις.


Μετά τον πανικό που προκλήθηκε, το ανώτατο δικαστήριο της χώρας εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να απαγορεύσει την προβολή του παιχνιδιού στο διαδίκτυο και να θεσπίσει ποινές για όσους συμμετέχουν και τους γονείς των ανηλίκων για αμέλεια.


Προκειμένου να προχωρήσει η έρευνα, η κυβέρνηση ήρθε σε επαφή με όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της εταιρείες που διαχειρίζονται το διαδίκτυο, προκειμένου να αποσύρουν όλα τα links που παραπέμπουν ή οδηγούν στην «Μπλε Φάλαινα».


Read more

Πότε ξεκινάει η ρύθμιση των 120 δόσεων για χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία


Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται η νέα ρύθμιση οφειλών, σε έως 120 δόσεις, που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών για τους επιτηδευματίες με οφειλές έως 20.000 ευρώ, τους επαγγελματίες χωρίς δυνατότητα πτωχευτικής διαδικασίας, αλλά και όσους οφείλουν στο δημόσιο πάνω από το 85% των συνολικών τους χρεών.


Το σχέδιο της υπουργικής απόφασης αναμένεται να οριστικοποιηθεί και να υπογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα, τον Οκτώβριο  σε μια προσπάθεια του υπουργείου Οικονομικών να διευκολύνει δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες και επιτηδευματίες στην αποπληρωμή των οφειλών τους.



Σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες κατηγορίες οφειλετών δεν περιλαμβάνονται στον εξωδικαστικό συμβιβασμό.


Το σχέδιο της υπουργικής απόφασης προβλέπει τη ρύθμιση των οφειλών σε έως 120 δόσεις, με ελάχιστη δόση καταβολής τα 50 ευρώ. Για οφειλές έως 3.000 ευρώ, η ρύθμιση θα γίνεται σε 36 δόσεις.


Στην υπουργική απόφαση θα προβλέπεται -όπως και στον εξωδικαστικό συμβιβασμό- δυνατότητα διαγραφής των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής έως 95% και της βασικής οφειλής έως 30%, με κριτήριο τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.


Η ρύθμιση θα αφορά οφειλές έως την 31η Δεκεμβρίου του 2016 και σ’ αυτήν δύνανται να ενταχθούν ακόμη και όσοι είχαν ενταχθεί στις ρυθμίσεις των 12 ή των 24 δόσεων.


Μέσα στις πρώτες μέρες του Οκτωβρίου θα ξεκινήσει τη λειτουργία της η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών των επιχειρήσεων, που οφείλουν έως 50.000 ευρώ, προς Εφορία, ασφαλιστικά Ταμεία, τράπεζες και άλλους πιστωτές.


Οι διαβουλεύσεις για το θέμα γίνονται  από τα υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας με τα τεχνικά κλιμάκια των θεσμών. Με την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων αναμένονται δυο υπουργικές αποφάσεις, η μια θα αφορά τα χρέη προς την Εφορία και η άλλη προς τα ασφαλιστικά Ταμεία και θα αφορά το πώς θα ενεργοποιούνται αυτόματα οι ρυθμίσεις οφειλών σε 120 δόσεις, για χρέη έως και 50.000 ευρώ.


Η ρύθμιση θα ενεργοποιείται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα με βάση την καθαρή θέση του οφειλέτη.


Το ποσό της δόσης θα διαμορφώνεται συνεκτιμώντας το γεγονός ότι ο υπερχρεωμένος επιχειρηματίας θα πρέπει να έχει διαθέσιμο ένα ποσό για τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης.


Για χρέη προς το Δημόσιο, θα υπάρχουν μειώσεις σε τόκους, προσαυξήσεις κλπ αλλά όχι στο βασικό «κεφάλαιο» της οφειλής.

Πηγή


Read more

Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Πώς θα κάνετε εύκολους πολλαπλασιασμούς με αυτό το πανέξυπνο κόλπο...


Αν το παιδί σας δυσκολεύεται με τον πολλαπλασιασμό (ή απλά του αρέσει να μαθαίνει καινούρια πράγματα), τότε αυτό το κόλπο είναι χρήσιμο. Μπορείτε να μάθετε τον πολλαπλασιασμό απ’έξω, αλλά μερικές φορές χρειάζεται και μια εναλλακτική.


Σημείωση: Αυτό το κόλπο λειτουργεί για τον πολλαπλασιασμό του 6*, του 7, του 8 και του 9, αλλά αυτοί είναι οι πιο δύσκολοι (*εκτός από το 6 επί 6).


Βήμα 1: -Ξεκινώντας από τα μικρά δάχτυλα και προχωρώντας προς τους αντίχειρες, αριθμήστε τα δάχτυλα από το 6 ως το 10.


-Βάλτε τα δάχτυλα που αντιστοιχούν στο πρόβλημα σας δίπλα δίπλα. Για παράδειγμα, αν θέλετε να πολλαπλασιάσετε 7 επί 8, τότε βάλτε δίπλα δίπλα τα αντίστοιχα δάχτυλα των δύο χεριών, όπως στην εικόνα:


Βήμα 2: Στην φάση αυτή γίνεται το κόλπο.


-Προσθέστε τους αριθμούς των δύο δαχτύλων που ενώσατε και των παρακάτω. Στο παράδειγμα αυτό είναι 5 δάχτυλα. Αυτός ο αριθμός θα είναι ο πρώτος στην απάντηση σας (ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στην δεκάδα, άρα 5 = 50).


Βήμα 3: -Τώρα πολλαπλασιάστε τα πάνω δάχτυλα του αριστερού χεριού με τα πάνω δάχτυλα του δεξιού χεριού.


Δηλαδή εδώ είναι 3 επί 2. Ο δεύτερος αριθμός είναι η τελική απάντηση (αντιστοιχεί στις μονάδες).


Βήμα 4: – Προσθέστε τους δύο αριθμούς και έχετε την απάντηση σας: 56. Τέλειο, έτσι;


Αυτό το κόλπο θα κάνει την εκμάθηση μαθηματικών λιγάκι πιο εύκολη! 



Read more

Ξεφάντωνε κι άφησε το εννιά μηνών βρέφος της να πεθάνει από την πείνα

Μια εβδομάδα μετά οι γείτονες ειδοποίησαν την αστυνομία
Αντιμέτωπη με ποινή φυλάκισης δέκα ετών είναι μια 17χρονη μητέρα από τη Ρωσία, η οποία άφησε το μωρό της, μόλις εννιά μηνών, να πεθάνει από την πείνα.


Η Viktoria Kuznetsova διασκέδαζε επί μια ολόκληρη εβδομάδα, όπως γράφει η βρετανική εφημερίδα Mirror. Περίμενε πρώτα να φύγει ο σύζυγός της, για να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία, και στη συνέχεια εγκατέλειψε το μωρό, σύμφωνα με την αστυνομία.


Για μια εβδομάδα, η 17χρονη έμεινε σε διάφορες φοιτητικές εστίες πριν οι γείτονες ανησυχήσουν επειδή είχαν μέρες να δουν είτε την ίδια είτε τον μικρό Egor και καλέσουν την αστυνομία.
Η σορός του άτυχου μωρού βρέθηκε μέσα στο σπίτι της οικογένειας.


Πληροφορίες ανέφεραν πως η Kuznetsova είχε πει στους φίλους της ότι ο μικρός ήταν με τη θεία της. Δεν παρέλειψε μάλιστα να ανεβάζει στα Social media φωτογραφίες από το ξεφάντωμά της, ενώ το μωρό της πέθαινε.


Η Kuznetsova συνελήφθη και αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης έως δέκα ετών.


Στην αστυνομία κατέθεσε, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, πως είχε επιχειρήσει να αφήσει το μωρό σε ορφανοτροφείο, σε ηλικία ενός μηνός, αλλά λίγο αργότερα της το επέστρεψαν.



Read more

Ξέρετε πού να ρίξετε το λάδι μετά από το μαγείρεμα στο σπίτι;


Ξέρετε πού να ρίξετε το λάδι μετά από το μαγείρεμα στο σπίτι; Ίσως ναι, αλλά πάντα είναι καλό να διαδίδουμε τέτοιου είδους πληροφορίες...



Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούμε να κάνουμε. Γιατί το κάνουμε; Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κανείς για να μας πει το σωστό τρόπο. Γι' αυτό, λοιπόν, το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τοποθετούμε το λάδι σε ένα πλαστικό μπουκάλι (νερού, αναψυκτικού), να το κλείνουμε καλά και να το πετάμε στα κανονικά σκουπίδια.


Και αυτό, γιατί ένα λίτρο λαδιού μολύνει σχεδόν ένα εκατομμύριο λίτρα νερού, ποσότητα η οποία είναι ικανή να καλύψει τις ανάγκες ενός ατόμου σε νερό για 14 χρόνια!


Ακόμα και αν δεν τηγανίζουμε πολύ, όταν το κάνουμε, ρίχνουμε συνήθως το χρησιμοποιημένο λάδι στον νεροχύτη της κουζίνας...

 



Read more

23χρονος αποκεφάλισε και στη συνέχεια άρχισε να τρώει το θύμα του


Ένας 23χρονος άντρας από την Νότια Αφρική που κατηγορούνταν για τη δολοφονία και τον κανιβαλισμό μιας 35χρονης γυναίκας στην περιοχή 


KwaBhaca (πρώην Όρος Frere), πέθανε το πρωί της περασμένης Τρίτης στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με διεθνή 


Φρίκη στη Νότια Αφρική 


και τοπικά ΜΜΕ, το Σάββατο (9/9), οι αστυνομικοί ανταποκρίθηκαν σε κλήση στην «Άμεση Δράση» και μετέβησαν στο σπίτι της οικογένειας Mapekula. 


 Εκεί βρήκαν τον γιο της οικογένειας, Aphiwe Mapekula, να τρέφεται από τη σορό της 35χρονης Thembisa Masumpa‚ η οποία είχε αποκεφαλιστεί. Όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, το θύμα ήταν γνωστό στον 23χρονο δράστη και οι δυο τους φέρεται να διαφώνησαν για ένα οικογενειακό ζήτημα. Σύμφωνα με τους αστυνομικούς που έφτασαν στον τόπο του εγκλήματος, ο Mapekula δεν ανταποκρινόταν στις προσταγές τους και συνέχιζε να τρέφεται από το πτώμα. 


Μάλιστα, ακόμα και όταν τον πυροβόλησαν στον ώμο, το πόδι και την κοιλιά, ο δράστης δεν φαινόταν πρόθυμος να σταματήσει

. Ο 23χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Nelson Mandela όπου φέρεται να επιτέθηκε και σε μία νοσοκόμα. Η μητέρα του, η οποία ήταν και αυτή που φώναξε την αστυνομία όταν είδε το γιο της να επιτίθεται στην 35χρονη Masumpa δήλωσε στην Daily Dispatch: «Δεν μεγάλωσα ένα τέτοιο παιδί. Δεν το φανταζόμουν αυτό». 


 H τοπική εκπρόσωπος της Αστυνομίας, Edith Mjoko διευκρίνισε ότι ο Mapekula σκότωσε το θύμα κόβοντάς του το λαιμό με ένα μαχαίρι. Με τη σειρά του, ο δήμαρχος Bulelwa Mabengu υποστήριξε ότι ρόλο στο έγκλημα έπαιξαν τα «ναρκωτικά και η χρήση ουσιών», χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες πληροφορίες.


 Αυτό είναι το πιο πρόσφατο σε μία σειρά περιστατικά κανιβαλισμού στην περιοχή του Ανατολικού Ακρωτηρίου. Τον περασμένο μήνα, τέσσερις άντρες συνελήφθησαν με τις κατηγορίες του βιασμού, της δολοφονίας και της «κατανάλωσης» των μελών μιας γυναίκας κοντά στο Dunbar. Mε πληροφορίες από Independent και Herald Live 

Πηγή


Read more

Ο μύθος της κομψής Γαλλίδας πόσο πραγματικός είναι; -Το παράδειγμα της Βιολέτ


ΤΟ ΑΠΛΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ


Πριν από μερικές εβδομάδες, η αμερικανική φίρμα Estée Lauder προσέλαβε μια νέα «πρέσβειρα»: την Γαλλίδα μακιγιέζ Violette, η οποία ανέλαβε ρόλο Global Beauty Director του αμερικανικού κολοσσού προϊόντων ομορφιάς.


Η ίδια η Βιολέτ είναι μια γυναίκα που ζηλεύουν όλες οι υπόλοιπες στον πλανήτη: ενσαρκώνει την απόλυτα ραφινάτη Γαλλίδα. Είναι αδύνατη, κομψή, φωτογενής και έγινε διάσημη ως YouTuber με το δικό της κανάλι στο οποίο προτείνει κανόνες ομορφιάς, χωρίς καμία υπερβολή. Η ίδια φοράει ελάχιστο μακιγάζ, αλλά έχει κατακόκκινα χείλη, ρετρό βάψιμο στα μάτια και επιμελώς ακατάστατα μαλλιά.

Η νεαρή Βιολέτ παρακολούθησε μαθήματα Καλών Τεχνών στην École du Louvre, έχει πάθος με την ζωγραφική και χρησιμοποιεί το Instagram σαν ημερολόγιο όπου δημοσιεύει τα συναισθήματά της. Γυρίζει τα βίντεό της συνήθως μέσα σε καφέ χαλαρά και όχι επιτηδευμένα.

Η Βιολέτ είναι η ονειρεμένη πρέσβειρα ομορφιάς made in France. Εφυγε από τη Γαλλία στα 19 της για να κάνει καριέρα στις ΗΠΑ και μένει στο Μπρούκλιν. Στα βίντεό της μιλάει άψογα αγγλικά με ένα γλυκό accent γαλλικών, το οποίο της προσθέτει χάρη και ξετρελαίνει τους Αμερικανούς. Η φίρμα Estée Lauder θέλει η Βιολέτ «να ξεκινήσει μια νέα συζήτηση δυναμικής ομορφιάς με τις γυναίκες παντού στον κόσμο».


Η νεαρή Βιολέτ παρακολούθησε μαθήματα Καλών Τεχνών στην École du Louvre, έχει πάθος με την ζωγραφική και χρησιμοποιεί το Instagram σαν ημερολόγιο όπου δημοσιεύει τα συναισθήματά της. Γυρίζει τα βίντεό της συνήθως μέσα σε καφέ χαλαρά και όχι επιτηδευμένα.

Η Βιολέτ είναι η ονειρεμένη πρέσβειρα ομορφιάς made in France. Εφυγε από τη Γαλλία στα 19 της για να κάνει καριέρα στις ΗΠΑ και μένει στο Μπρούκλιν. Στα βίντεό της μιλάει άψογα αγγλικά με ένα γλυκό accent γαλλικών, το οποίο της προσθέτει χάρη και ξετρελαίνει τους Αμερικανούς. Η φίρμα Estée Lauder θέλει η Βιολέτ «να ξεκινήσει μια νέα συζήτηση δυναμικής ομορφιάς με τις γυναίκες παντού στον κόσμο».


Με άλλα λόγια, ο μύθος της Γαλλίδας που χρησιμοποιεί η βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς καλά κρατεί.


Οι Γάλλοι το ξέρουν και το «πουλάνε» ακριβά: οι φίρμες Clare Vivier και Être Cécile ξεπουλάνε τα μπλουζάκια τους στις ΗΠΑ όταν έχουν φράσεις στα γαλλικά. Το αμερικανικό σάιτ που αγαπούν οι  millennials, Man Repeller, γράφει συχνά για «τη Γαλλίδα» όταν δίνει συμβουλές lifestyle, είτε αφορούν τα ζευγάρια είτε την επιλογή ενός κρασιού. Με άλλα λόγια, ο μύθος της γαλλίδας δεν σταματάει ποτέ: ακόμη και η φίρμα γιαουρτιού Yoplait λάνσαρε πρόσφατα στις ΗΠΑ το «Oui», ένα κρεμώδες γιαούρτι το οποίο κάνει θραύση στο Instagram. Τελευταία μόδα στην αμερικανική αγορά, επιπλέον, κυρίως μέσω των εξειδικευμένων σάιτ είναι τα γαλλικά φαρμακεία και φαρμακευτικά προϊόντα.


Πολλές φίρμες που κατάλαβαν την τρέλα με το γαλλικό πρότυπο πουλάνε γαλλικό στιλ, χωρίς να είναι γαλλικές: αυτό ισχύει για την The French Girl ή την σειρά προϊόντων Glossier, την οποία λάνσαρε η αμερικανίδα Emily Weiss από την Νέα Υόρκη, η οποία έχει ευρωπαϊκό στιλ. «Η Glossier έπιασε το νόημα της γαλλικής ομορφιάς. Πήρε όλους τους κώδικες και κατήργησε την αμερικανική υπερβολή στο μακιγιάζ», δηλώνει η Mathilde Lacombe, συνιδρύτρια της σειράς Birchbox.  

Το εκπληκτικό είναι ότι οι περισσότερες fashion icons της ομορφιάς made in France δεν είναι όλες Γαλλίδες: η Αννα Καρίνα είναι Δανή, η Σαρλότ Ράμπλινγκ και η Τζέην Μπίρκιν είναι Αγγλίδες.

Ακόμη και η Alexa Chung θεωρείται «μια βρετανή σε αγορίστικο στιλ, πολύ γαλλικό». 


Αλλοι γαλλικοί μύθοι της coolitude είναι η Jeanne Damas και η Louise Follain, στη σύγχρονη γενιά.


«Ο μύθος πουλάει ακόμη. Είναι πολυτέλεια και τύχη να είναι Γαλλίδα μια γυναίκα στον κόσμο της μόδας. Για μένα είναι περηφάνεια και κάτι πολύ ευχάριστο. Πάντα από εκεί ξεκινούν όλες οι συζητήσεις μου», εξηγεί η επιτυχημένη Γαλλίδα μπλόγκερ Camille Charrière.

«Η Γαλλίδα είναι ένας αιώνιος και παγκόσμιος μύθος, αλλά είναι κυρίως ένα πρότυπο που θέλουν να ακολουθήσουν οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Αυτό που μαγεύει σήμερα είναι η αίσθηση της ελευθερίας που βγάζει, αυτή η άρνηση να μπει σε κουτάκια στην προσωπική της ζωή αλλά και το γεγονός ότι έχει μια ιδιαίτερη αίσθηση για την ομορφιά. Είναι σοφιστικέ χωρίς προσπάθεια, σούπερ απλή και ωστόσο πολύ δύσκολο να την ελέγξεις. Ακόμη και το μακιγιάζ της είναι φυσικό, επιλέγει να δείχνει τον εαυτό της παρά να τον κρύβει», δηλώνει η γενική διευθύντρια της Lancôme Françoise Lehmann.


Η Γαλλίδα είναι μια γυναίκα που δεν παίρνει την ομορφιά πολύ σοβαρά. «Οι Γαλλίδες συνεχίζουν να μαγεύουν γιατί είναι αδιαπέραστες στις τάσεις, μένουν πιστές στο στιλ τους. Δεν έχουν εμμονή με τις δίαιτες γιατί ο τρόπος ζωής τους είναι αξεπέραστος, τρώνε σπιτικά φαγητά και δεν πίνουν πολύ» εξηγεί η μπλόγκερ Camille Charrière.

Αυτό που αναζητά η σύγχρονη Γαλλίδα, προσθέτει η μπλόγκερ, είναι τα καλλυντικά με απλά συστατικά, τα φυτικά έλαια σε ψυχρή έκθλιψη και αμφισβητεί τα χημικά προϊόντα. Η φίρμα  Birchbox, για παράδειγμα, άλλαξε τα προϊόντα green στις αρχές του 2017 για να ικανοποιήσει τις πελάτισσες «που ξέρουν τα πάντα και αναζητούν με κριτήρια».


Πηγή










Read more

Τα καλύτερα σουβενίρ για να αγοράσεις σε 9 ευρωπαϊκές χώρες


Ξεχάστε τα μπρελόκ και τα φθηνά t-shirts


Κάθε ευρωπαϊκή χώρα διαθέτει μοναδικά αναμνηστικά που είναι μέρος της ιστορίας του τόπου που επισκέπτεστε.


Πολλές ευρωπαϊκές χώρες είναι γνωστές για ορισμένα τρόφιμα που παράγουν ή για τα χειροτεχνήματά τουε που είναι ιδανικά για να φέρετε πίσω στο σπίτι σας.


Η Πορτογαλία, για παράδειγμα, είναι η μοναδική παραγωγός του κρασιού Πόρτο στον κόσμο.


Δείτε τη λίστα με ιδανικά σουβενίρ για να αγοράσετε σε 9 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες: 


1. Στη Γερμανία το ποτήρι μπύρας «mass»




Οι Γερμανοί είναι γνωστοί για την αγάπη τους στη μπύρα – που συχνά είναι φθηνότερη και από το νερό - και την πίνουν με το λίτρο σε βαριές κούπες από γυαλί γνωστές ως «mass».


Αν ταξιδεύετε στο ιστορικό Hofbräuhaus του Μονάχου, πάρτε μία «mass» με το εμβληματικό μπλε HB στο μπροστινό μέρος.


2. Στην Ιταλία τα δερμάτινα


Η Ιταλία είναι γεμάτη υπαίθριες αγορές με πωλητές που πωλούν διάφορα δερμάτινα είδη, όπως τσάντες, ζώνες, ή ακόμα και σημειωματάρια.


Η πιο διάσημη αγορά της χώρας - και το ιδανικό σημείο για να βρείτε ποιοτικά δερμάτινα είδη - είναι η αγορά San Lorenzo στη Φλωρεντία.


Θα μπορούσατε να περάσετε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας περιπλανώμενοι γύρω από την ατελείωτη σειρά των πάγκων.


3. Στην Κροατία οι καρδιές


Δείτε  τα  υπόλοιπα  ΕΔΩ





Read more

NASA: Ο φετινός Αύγουστος ήταν ο δεύτερος πιο ζεστός εδώ και 137 χρόνια

Ο Αύγουστος του 2017 ήταν ο δεύτερος θερμότερος Αύγουστος στη σύγχρονη μετεωρολογική ιστορία της Γης, εδώ και 137 χρόνια, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Διαστημικών Μελετών Goddard της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA) στη Νέα Υόρκη.Ο φετινός Αύγουστος ήταν κατά 0,85 βαθμούς Κελσίου πιο ζεστός από τη μέση θερμοκρασία Αυγούστου κατά την περίοδο αναφοράς 1951-1980.


Το ρεκόρ κατέχει ο Αύγουστος 2016, ο οποίος ήταν κατά 0,99 βαθμούς Κελσίου θερμότερος από την περίοδο 1951-1980, λόγω του πολύ ισχυρού τότε φαινομένου Ελ Νίνιο.


Οι εκτιμήσεις του Ινστιτούτου της NASA βασίζονται σε περίπου 6.300 μετεωρολογικούς σταθμούς ανά τον κόσμο, σε όργανα πάνω σε πλοία και σημαδούρες, καθώς και στους ερευνητικούς σταθμούς της Ανταρκτικής.


Read more

Τα δημοφιλέστερα smartphone για το β΄τρίμηνο του 2017


Ποια είναι τα πιο δημοφιλή smartphone; Ποιο είναι το προτιμητέο SoC, RAM και μέγεθος οθόνης σε smartphone. Σε ερωτήματα σαν αυτά απαντά η έκθεση Mobile Web Intelligence Report που εξέδωσε η DeviceAtlas για το β΄τρίμηνο. Τα στοιχεία της έκθεσης αφορούν στην κίνηση σε δεκάδες χιλιάδες ιστοσελίδες στο β΄τρίμηνο του έτους. Ξεκινώντας από τα SoC, τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η Qualcomm εξακολουθεί να είναι κυρίαρχη σε όλες τις χώρες με μόνη εξαίρεση τη Νιγηρία, όπου επικρατούν οι MediaTek. 


Την Qualcomm ακολουθεί η Samsung, η οποία μάλιστα σε ορισμένες χώρες όπως η Ρωσία, η Μαλαισία και ο Καναδάς βρίσκεται πολύ κοντά με την Qualcomm. Στις ΗΠΑ πάντως το μερίδιο αγοράς κατέχει η Qualcomm με το 30% του μεριδίου αγοράς, ενώ η Samsung κατέχει το 10%. Όσο για το chipset που χρησιμοποιείται πιο πολύ, αυτό είναι το Snapdragon 410 ακολουθούμενο από το Samsung Exynos 7 Octa. 


Αναφορικά με τα γραφικά, τα πιο δημοφιλή είναι τα Qualcomm Adreno, αλλά εδώ η κυριαρχία δεν είναι τόσο ξεκάθαρη

. Οι GPU Qualcomm Adreno χρησιμοποιούνται σε διάφορες συσκευές όπως: Samsung Galaxy S8 (ΗΠΑ), LG G6 HTC 10 και Xiaomi Mi 6. Ωστόσο, δεδομένου ότι τα iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 7 και iPhone 7 Plus χρησιμοποιούν GPU PowerVR της Imagination Techonologies έχουν τα πρωτεία σε αρκετές χώρες όπως για παράδειγμα οι ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδάς, Ιαπωνία, Ηνωμένο Βασίλειο. Η GPU ARM Mali, η οποία χρησιμοποιείται στα Samsung Galaxy S8 (Ευρώπη και EMEA), Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S6 και Huawei P10 κατέχει τα πρωτεία σε Ινδία, Κολομβία, Αίγυπτο, Νιγηρία και Ρωσία. Στη RAM, παρόλο που στην αγορά πολλές ναυαρχίδες έρχονται κατά μέσο όρο με 3GB ή 4GB RAM, πιο δημοφιλείς είναι οι επιλογές για RAM 1GB ή 2GB, ενώ η RAM των 500MB παραμένει ακόμη δημοφιλής, αγγίζοντας το 15% στη Νιγηρία και το 12% στη Βραζιλία. 


Τα smartphone με dual SIM φαίνεται να είναι πιο δημοφιλή σε διάφορες χώρες, αλλά η πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιεί smartphone με μία SIM. Ωστόσο στην Ασία, σύμφωνα με τα στοιχεία της DeviceAtlas, οι περισσότερες συσκευές έρχονται με δυνατότητα dual SIM. Για παράδειγμα στην Ινδία, το 68% των smartphone είναι με dual SIM, ενώ στη Νιγηρία το 49%. Στον αντίποδα, στην Αυστραλία μόνο το 3-4% των smartphone είναι με dual SIM. Όσον αφορά στην ηλικία των smartphone, στις 15 από τις 20 υπό έρευνα χώρες, τα μοντέλα με τα οποία οι χρήστες σέρφαραν ήταν του 2015, ενώ στις υπόλοιπες πέντε τα ηνία κρατούν τα μοντέλα του 2016. Να σημειωθεί πάντως ότι ένα μερίδιο της αγοράς χρησιμοποιεί smartphone του 2012 ή παλιότερα. Το μερίδιο αυτό στη Νότια Αφρική είναι στο 13% και στη Γαλλία αγγίζει το 12%. 


Όσο για τα smartphones του 2017, τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται στη Μαλαισία με 2,1% και στις ΗΠΑ με 1,9%. Σχετικά με το μέγεθος της οθόνης, τα πιο δημοφιλή μοντέλα είναι αυτά με μέγεθος 4.7 ίντσες και 5 ίντσες. Στις αγορές που τα iPhone είναι δημοφιλή το πιο δημοφιλές μέγεθος είναι 4.7 ίντσες. Στις χώρες όπου οι Android συσκευές είναι πιο δημοφιλείς, το μέγεθος που συγκεντρώνει τις προτιμήσεις του κοινού είναι οι 5 ίντσες. Ιδιαίτερα δημοφιλή είναι και τα μοντέλα με 5.1 και 5.5 ίντσες. Στο λειτουργικό, το Android αποδεικνύεται δημοφιλέστερο έχοντας τα πρωτεία σε 60 σημαντικές αγορές. Στη χώρα μας το 74% χρησιμοποιεί Android.

Free.gr


Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου