Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

FT: Η συμφωνία Αθήνας-Rothschild για το χρέος



Η Ελλάδα σχεδιάζει να ορίσει τη Rothschild σύμβουλο για τα χρέη της, καθώς προσπαθεί να δώσει τέλος σε ένα μακρόχρονο αδιέξοδο με τους πιστωτές και να αποφύγει την πτώχευση, αναφέρουν σε σημερινό τους δημοσίευμα οι Financial Times.


Σημειώνεται επίσης ότι οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι ελπίζουν να οριστικοποιήσουν τη συνεργασία πριν τη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης στις 20 Φεβρουαρίου, η οποία έχει περιγραφεί ως η τελευταία ευκαιρία ώστε οι πιστωτές της Ελλάδας να ξεπεράσουν τις διαφορές τους, πριν η προσοχή των Ευρωπαίων στραφεί σε μια σειρά γενικών εκλογών σε χώρες της ευρωζώνης.


Εκτός κι αν η Ελλάδα λάβει φρέσκα κεφάλαια, δεν θα μπορέσει να αποπληρώσει τα επτά δισ. χρέους που λήγουν αυτόν τον Ιούλιο, περιλαμβανομένων και 2,1 δισ. ευρώ προς πιστωτές από τον ιδιωτικό τομέα.


Το σχέδιο προβλέπει ότι η Rothschild θα συμβουλεύει τη χώρα σε όλα τα σημεία που σχετίζονται με το χρέος της, περιλαμβανομένων των διαπραγματεύσεων με τους πιστωτές, της πιθανής συμμετοχής στο πρόγραμμα μηνιαίων αγορών 80 δισ. ευρώ της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (QE) και της επανέναρξης των εκδόσεων ελληνικών ομολόγων, τόνισαν δύο πηγές που γνωρίζουν άμεσα την υπόθεση.


Αναμένεται να πληρωθεί ένα μπόνους όταν η Ελλάδα ανακτήσει πρόσβαση στις παγκόσμιες αγορές χρέους, επεσήμαναν αυτές οι πηγές.


Η πρόσληψη της Rothschild ως συμβούλου για το κυβερνητικό χρέος, η οποία θα απαιτήσει υπουργική έγκριση, θα αντικαταστήσει τη συμφωνία του ελληνικού Υπουργείου Οικονομικών με την αμερικανική επενδυτική τράπεζα Lazard, η οποία κατηύθυνε τη χώρα στη διάρκεια της διάσωσης του 2012.


Η ανάμειξη της Lazard στην αναδιάρθρωση χρέους της χώρας -τότε η μεγαλύτερη στην ιστορία- επέτρεψε στην τράπεζα να κερδίσει μέχρι και 25 εκατ. ευρώ σε προμήθειες, σύμφωνα με την ελληνική κυβέρνηση. Η Lazard έχει αυτή τη στιγμή τον ρόλο του οικονομικού συμβούλου του ελληνικού Υπουργείου Ενέργειας.


Η δουλειά του συμβούλου κυβερνητικού χρέους έχει κύρος αλλά είναι λεπτή, τονίζει ο Mitu Gulati, καθηγητής Νομικής στο Πανεπιστήμιο του Ντιουκ στις Ηνωμένες Πολιτείες, με ειδίκευση στον τομέα. Ο ρόλος του συμβούλου της Ελλάδας επάνω στο βάρος χρέους της είναι πολύ διαφορετικός σήμερα, σε σχέση με την κορύφωση της κρίσης χρέους της ευρωζώνης.

«Ένας σύμβουλος δεν προσλαμβάνεται για να διαχειριστεί άλλη μια αναδιάρθρωση χρέους με ιδιώτες επενδυτές, προσλαμβάνεται για να συμβουλεύσει επάνω στο επίσημο χρέος. Θα είναι δύσκολη δουλειά», εξηγεί ο κ. Gulati. «Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να προκληθεί εχθρότητα προς διμερείς πιστωτές, όταν εμπλέκεις χρηματοοικονομικούς συμβούλους και τους συμπεριφέρεσαι ως ιδιώτες πιστωτές».


Από τα 323 δισ. ευρώ που είναι το κυβερνητικό χρέος της χώρας σε εκκρεμότητα, μόνο τα 36 δισ. ευρώ ανήκουν σε ιδιώτες επενδυτές που έχουν στην κατοχή τους ελληνικά ομόλογα, σύμφωνα με τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους. Τα υπόλοιπα βρίσκονται στα χέρια πιστωτών όπως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και οι ευρωπαϊκοί θεσμοί.


Το ΔΝΤ έχει συγκρουστεί με τους Ευρωπαίους πιστωτές σχετικά με την επόμενη φάση στήριξης, με αξιωματούχους να ισχυρίζονται ότι το πρόγραμμα διάσωσης 86 δισ. ευρώ στην Ελλάδα θα λάβει τέλος εκτός κι αν το ΔΝΤ συμμετάσχει πλήρως. Το ΔΝΤ επιμένει ότι το χρέος της Αθήνας δεν είναι βιώσιμο και πρέπει να αναδιαρθρωθεί -κάτι στο οποίο οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, ιδιαίτερα εκείνοι στο Βερολίνο, είναι αντίθετοι.


Το ΔΝΤ επίσης επιχειρηματολογεί ότι οι απαιτήσεις για λιτότητα που επιβάλλονται στην Ελλάδα είναι υπερβολικά αυστηρές -περιλαμβανομένης της απαίτησης η Αθήνα να πετύχει έναν στόχο για το πρωτογενές πλεόνασμα στο 3,5% μέχρι το 2018. Το Ταμείο βρίσκεται επίσης σε διαμάχη με την Αθήνα για το γεγονός ότι καλεί τη χώρα να υιοθετήσει ακόμη πιο σκληρά μέτρα.


Οι πληρωμές της Ελλάδας που επίκεινται τον Ιούλιο και οι διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές που κωλυσιεργούν, έχουν επηρεάσει τις χρηματοοικονομικές αγορές της χώρας, πιέζοντας πτωτικά τις τιμές για τα ελληνικά ομόλογα και τις μετοχές, εν μέσω φόβων πως δεν θα επιλυθεί η κατάσταση.


Οι τιμές των ελληνικών ομολόγων υποχώρησαν απότομα την περασμένη εβδομάδα -στέλνοντας την απόδοση των ελληνικών ομολόγων που λήγουν τον Απρίλιο του 2019 σχεδόν στο 10%-, δηλαδή σε υψηλά οκτώ μηνών. Χθες, οι αποδόσεις για το ομόλογο που λήγει το 2019 υποχώρησαν ξανά σε 8,6%, μετά τις πληροφορίες την Παρασκευή ότι οι διαπραγματευτές στις Βρυξέλλες προσπαθούν να γεφυρώσουν τις διαφορές των πιστωτών.


Το ελληνικό Υπουργείο Οικονομικών και η Rothschild αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

ΠΗΓΗ


Read more

Βρέθηκαν πάνω από 100 δυνητικοί εξωπλανήτες



Οι αστρονόμοι ανακοίνωσαν ότι εντόπισαν πάνω από 100 νέους δυνητικούς -με επιβεβαιωμένους ακόμη- εξωπλανήτες, μερικοί από τους οποίους είναι σχετικά κοντά στη Γη. Ιδίως ένας που βρίσκεται γύρω από το τέταρτο κοντινότερο άστρο, σε απόσταση «μόνο» 8,1 ετών φωτός.


Οι νέες παρατηρήσεις έγιναν με το φασματόμετρο υψηλής ανάλυσης HIRES του διαμέτρου δέκα μέτρων αμερικανικού τηλεσκοπίου Κεκ της Χαβάης, με επικεφαλής τον Στιβ Βογκτ του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στη Σάντα Κρουζ και τον Πολ Μπάτλερ του Ινστιτούτου Επιστημών Κάρνεγκι της Ουάσιγκτον.


Το HIRES ανιχνεύει εξωπλανήτες με τη μέθοδο της «ακτινικής ταχύτητας» (radial velocity method), με βάση τις ανεπαίσθητες βαρυτικές ανωμαλίες που οι εξωπλανήτες προκαλούν στα μητρικά άστρα τους. H τεχνική αυτή εντοπισμού είναι διαφορετική από την πιο δημοφιλή μέθοδο «των διελεύσεων» (transit method) που, μεταξύ άλλων, χρησιμοποιεί το διαστημικό τηλεσκόπιο «Κέπλερ» και η οποία βασίζεται στις αμυδρές αυξομειώσεις του φωτός ενός άστρου, όταν περνά μπροστά του ένας εξωπλανήτης.


Η νέα «φουρνιά», που προέκυψε από σχεδόν 61.000 παρατηρήσεις σε περισσότερα από 1.600 άστρα και παρουσιάσθηκε σε σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας «The Astronomical Journal», περιλαμβάνει 60 δυνητικούς εξωπλανήτες που θα χρειασθούν επιβεβαίωση, καθώς και 54 άλλες περιπτώσεις που χρειάζονται περαιτέρω μελέτη, προτού πάρουν τον χαρακηρισμό των δυνητικών εξωπλανητών.


Ο πιο κοντινός πιθανός εξωπλανήτης περιφέρεται γύρω από το άστρο GJ 411, γνωστό και ως Λαλάντ 21185, που βρίσκεται σε απόσταση 8,1 ετών φωτός και έχει μόνο το 40% της μάζας του Ήλιου μας. Μόνο τρία άλλα άστρα είναι πιο κοντά. Το πιο κοντινό είναι ο Εγγύτατος (Proxima) του Κενταύρου, σε απόσταση 4,22 ετών φωτός από τη Γη, γύρω από τον οποίο πέρυσι τον Αύγουστο ανακαλύφθηκε ένας εξωπλανήτης που πιθανώς έχει ομοιότητες με τον δικό μας πλανήτη.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Read more

Τι θέλουν οι γυναίκες από τον άνδρα



Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου και ο έρωτας φαίνεται ότι περνάει από το στομάχι στην εποχή της οικονομικής κρίσης, σύμφωνα με νεότερα στοιχεία του Ανδρολογικού Ινστιτούτου.


Τα στοιχεία της έρευνας μας προσγειώνουν απότομα, καθώς δείχνουν ότι ο ρομαντισμός μπορεί να περιμένει, καθώς οι προτεραιότητες αλλάζουν και γινόμαστε πιο ρεαλιστές, ακόμη και στον έρωτα.


Όπως δείχνουν, οι γυναίκες της νέας εποχής αποζητούν πρωταρχικά την ασφάλεια από τον ερωτικό τους σύντροφο, τοποθετώντας τη στον πυρήνα της σχέσης.


Από το δείγμα της έρευνας, προκύπτει ότι οι γυναίκες που κατοικούν στα δυτικά προάστια της Αθήνας κι έχουν χαμηλά εισοδήματα έχουν ως ιδανικά πρότυπα του «άλλου τους μισού», την ασφάλεια και την πίστη, απαξιώνοντας την ερωτική ζωή ως μη απαραίτητο κριτήριο. Ενώ, οι γυναίκες με υψηλά εισοδήματα πάνω από 2.000 ευρώ αναδείκνυαν ως σημαντικό κριτήριο την καλή ερωτική ζωή, επιβεβαιώνοντας την ιστορική εμπειρία πως «ο έρωτας, για να ανθίσει, θέλει γεμάτο στομάχι και μεταξωτά σεντόνια», επισημαίνει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.


Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε τρεις φάσεις. Συγκεκριμένα, έγινε κατά τη διάρκεια των ετών 2008, 2013 και 2016, σε δείγμα 600 γυναικών ηλικίας από 25 ως 45 χρόνων, μέσης και ανώτερης μόρφωσης, με μηνιαία εισοδήματα έως 1.000 ευρώ και άνω των 2.000 ευρώ, κατοίκων βορείων και δυτικών προαστίων της Αθήνας.


Οι γυναίκες των δυτικών προαστίων, με εισόδημα μέχρι και 1.000 ευρώ δηλώνουν σε ποσοστό μόλις λίγο πάνω από 20% ότι τις ενδιαφέρει η καλή σεξουαλική ζωή σε μια σχέση, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στις πιο εύπορες γυναίκες ξεπερνά το 50%.


Στους υπόλοιπους δείκτες που αφορούν την ασφάλεια που τους παρέχει ο σύντροφος τους (30%), την οικονομική του κατάσταση (20%) και το κοινωνικό του περιβάλλον (30%), δεν καταγράφονται σημαντικές διαφορές ανάμεσα στις πιο εύπορες και λιγότερο εύπορες γυναίκες που ζουν στην Αθήνα.


Ακόμη και οι γυναίκες που κατοικούν στα βόρεια προάστια και έχουν πιο γεμάτο πορτοφόλι, επηρεάζονται από τη γενικευμένη ανασφάλεια και την αβεβαιότητα για το μέλλον, μετά από σχεδόν μια δεκαετία οικονομικής κρίσης. Έτσι, θέλουν ο σύντροφός τους να μπορεί να τις κάνει να αισθάνονται ασφαλείς, για να μπορέσουν να λειτουργήσουν μέσα στη σχέση και να υπάρχει διάρκεια. Οι αγάπες και τα λουλούδια έρχονται δεύτερα.


«Στη κρίση, όμως, τα κριτήρια άλλαξαν άρδην, τουλάχιστον για τις γυναίκες που έχουν εισοδήματα έως 1.000 ευρώ το μήνα. Η γνωστή αρχαία ρήση, πως “ο έρωτας περνά από το στομάχι”, έρχεται να διαψεύσει την εξιδανικευμένη εικόνα, όπου ο έρως, τυφλός, διάλεγε τα θύματά του χωρίς να κοιτά το πορτοφόλι, αφού στο δείγμα της νέας έρευνας του Ανδρολογικού Ινστιτούτου οι γυναίκες με χαμηλά εισοδήματα επέλεξαν την οικονομική ασφάλεια και όχι τους γυμνασμένους κοιλιακούς», επισημαίνει ο κ. Κωσταντινίδης.


Read more

Στην Αυστραλία τηγανίζεις αβγό πάνω σε αυτοκίνητο – Στους 48ºC ο υδράργυρος (video)


Ένα βίντεο που δείχνει έναν αυστραλό αστυνομικό να τηγανίζει αβγό πάνω στο καπό του περιπολικού του τις ημέρες αυτές του καύσωνα κάνει θραύση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Το βίντεο αναρτήθηκε στη σελίδα στο Facebook της αστυνομίας του Κουίνσλαντ και δείχνει έναν αστυνομικό από την πόλη Μπέρντσβιλ να…τηγανίζει ένα αβγό μέσα στο τηγάνι στο καπό του οχήματος.

Οι θερμοκρασίες στο Μπέρντσβιλ συνήθως φθάνουν τους 38 βαθμούς Κελσίου αλλά την περασμένη Κυριακή ο υδράργυρος σκαρφάλωσε στους...47,1.


Η υπερβολική ζέστη που σημειώνεται στην αυστραλιανή έρημο έχει προκαλέσει πυρκαγιές σε θαμνώδεις εκτάσεις στην ανατολική ακτή της χώρας και έχει οδηγήσει στη ματαίωση μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων επιβαρύνοντας ταυτόχρονα το δίκτυο ηλεκτροδότησης.








Πηγή
Read more

Αποκάλυψη: Η Ευρώπη θα «πετούσε» την Ελλάδα εκτός ευρώ τον Ιούλιο του 2015



Βιβλίο με τίτλο ««Μαύρος Ιούνιος» εξέδωσε ο Γερμανός οικονομολόγος Χανς-Βέρνερ Ζιν, ο οποίος έχει ταχθεί πολλές φορές υπέρ της εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη.

Στο βιβλίο, παρουσιάζει ένα σχέδιο 15 σημείων για την «επανίδρυση» της Ευρώπης και κάνει την αποκάλυψη ότι η Ελλάδα ήταν προ της εξόδου από την Ευρωζώνη τον Ιούλιο του 2015, με πρωτοβουλία του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

Σύμφωνα με τη Deutche Welle, ο Ζιν αναφέρει: «Ο υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ήθελε να δρομολογήσει ήδη το καλοκαίρι του 2015 την έξοδό της και είχε φέρει στο πλευρό του και 15 υπουργούς Οικονομικών της ευρωζώνης. Αυτό ανετράπη με μια κοινή ενέργεια του Φρανσουά Ολάντ και της Άγκελα Μέρκελ».

Ο ίδιος, επαναλαμβάνει την άποψη που έχει εκφράσει πολλές φορές, και χαρακτηρίζει λανθασμένη την απόφαση να παραμείνει η Ελλάδα στη ζώνη του ευρώ: «Η Ελλάδα θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση εάν αποχωρούσε από τη ζώνη του ευρώ, επειδή θα μπορούσε να υποτιμήσει το νόμισμά της και να ξεκινήσει την οικονομική της ανάκαμψη».

Παρά τα λάθη που διακρίνει στη δομή και λειτουργία της ΕΕ, θεωρεί ότι «κατά βάση είναι μια τεράστια ιστορία επιτυχίας για την Ευρώπη». Όπως επισημαίνει το «ευρώ είναι λιγότερο επιτυχημένο. Έχει προκαλέσει πολλούς τσακωμούς και εντάσεις που ξεσπούν στο πολιτικό πεδίο».

Στο βιβλίο του προτείνει μέτρα εξυγίανσης του ευρώ. Ανάμεσα σε αυτά «μια ελαστικοποίηση της συμμετοχής  στην ευρωζώνη».

«Αυτό το ονομάζω ‘ευρώ που αναπνέει', που σημαίνει ότι χώρες που δεν τα καταφέρνουν εντός του ευρώ επειδή έχει γίνει πολύ ακριβό για αυτές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποχωρούν και να υποτιμούν το νόμισμά τους» τονίζει ο κ. Ζιν και αναφέρει ότι μια τέτοια χώρα είναι και η Ελλάδα. 


Read more

Το ιδανικό σνακ για να κάψετε λίπος



Η εξαιρετική πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και βιταμίνης Ε

Eίναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, ασβέστιο και σίδηρο, ενώ παράλληλα μας χορταίνει και θωρακίζει την καρδιά μας.


Πρόκειται για ένα σνακ που μεταξύ άλλων βοηθά στο να κάψουμε το λίπος όντας πολύ υγιεινό. Περί τίνος πρόκειται;


Ο λόγος για το αμύγδαλο. Είναι μια εξαιρετική πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και βιταμίνης Ε, η οποία μας προστατεύει από τη βλαβερή υπεριώδη ακτινοβολία και την άνοια.Η φλούδα του ξηρού καρπού περιέχει φλαβονοειδή, μια κατηγορία αντιοξειδωτικών ουσιών που ενισχύουν τη δράση της βιταμίνης Ε. 


Τέλος, σύμφωνα με τους ειδικούς, τα αμύγδαλα βοηθούν στην καύση του λίπους τοπικά, συγκεκριμένα στην περιοχή της κοιλιάς και την περίμετρο της μέσης. Το λίπος στην κοιλιά αποτελεί βασικό παράγοντα κινδύνου για το μεταβολικό σύνδρομο – δηλαδή το συνδυασμό διαβήτη, υπέρτασης και παχυσαρκίας.


Read more

Από μια πανέμορφη κοπέλα μεταμορφώθηκε σε ένα "τέρας" - Ο λόγος; Κάτι που κάνουμε όλοι μας... (video)


Η Carol Bryan απο την Φλοριντα απο πολύ μικρή ηλικία θεωρούνταν μια πολύ όμορφη κοπέλα Στα 20 της πολιορκούνταν απο πολλούς νεαρούς και στη κυριολεξία δεν ήξερε ποιόν να διαλέξει.


Μετά τα 30 όμως ο χρόνος ήταν σκληρός μαζί της…Οι πρώτες ρυτίδες άρχισαν να εμφανίζονται και η ψυχολογία της άρχισε να πέφτει.


Έτσι λοιπόν αποφάσισε να κάνει botox κατι που οι περισσότερες φίλες της ήδη έκαναν. Δυστυχώς όμως γι’ αυτήν τα πράγματα Δεν πήγαν όπως θα ήθελε.


Τα αποτελέσματα μετά απο σειρά επεμβάσεων ήταν αυτά… που θα δείτε.


Για καλή της τύχη όμως ο dr. Jarrahy μετά απο πολλές επεμβάσεις κατάφερε να την επαναφέρει κατα ένα ποσοστό στην αρχική της μορφή.


Δείτε όλη την ιστορία της στο παρακάτω video:




Πηγή
Read more

Γυναίκα γέννησε κατσίκα μετά από εγκυμοσύνη δύο ετών




Μια γυναίκα γέννησε κατσίκα μετά από εγκυμοσύνη δύο ετών, ισχυρίζονται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην Νιγηρία.

Η γυναίκα όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, ήταν έγκυος για δύο χρόνια και πήγε σε ένα κοινοτικό κέντρο για βοήθεια, ωστόσο το αποτέλεσμα ήταν αν μη τι άλλο παράξενο.

Πολύς κόσμος συγκεντρώθηκε για να παρακολουθήσει τη γέννηση με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης να αναφέρουν ότι η γυναίκα γέννησε ένα ζώο που μοιάζει με κατσίκα που καλύπτονταν σε μια λίμνη αίματος στο τσιμεντένιο πάτωμα.

Τα πλάνα από τα ΜΜΕ της Νιγηρίας δείχνουν το ζώο αιματοβαμμένο.

Το περιστατικό λέγεται ότι έλαβε χώρα στην πόλη του Port Harcourt στη Νιγηρία και για πρώτη φορά δημοσιοποιήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν γίνει πρωτοσέλιδο στα μεγαλύτερα ΜΜΕ της χώρας. 






Read more

Ιπτάμενο ταξί χωρίς οδηγό ετοιμάζει το Ντουμπάι



Το Εμιράτο έχει θέσει το φιλόδοξο στόχο έως το 2030 το ένα τέταρτο των μεταφορικών μέσων του να είναι αυτόνομα και το εν λόγω ταξί εντάσσεται σε αυτό το ευρύτερο σχέδιο

Το Ντουμπάι σχεδιάζει να προσφέρει ένα διαφορετικό ταξί χωρίς ταξιτζή στους επισκέπτες του που θα το επισκεφθούν από το καλοκαίρι και μετά. 


Ένα αυτόνομο -χωρίς οδηγό- μονοθέσιο ελικοφόρο ιπτάμενο όχημα, που θυμίζει ελικόπτερο και το οποίο μεταφέρει τον επιβάτη εκεί που θα του πει αυτός.


Το ηλεκτρικό χόβερ-τάξι EHang 184, όπως λέγεται, είναι κινεζικής κατασκευής και σε αυτή τη φάση δοκιμάζεται στην αραβική πόλη από την αρμόδια Αρχή των μεταφορών, με στόχο να είναι λειτουργικό έως τον Ιούλιο και να αποσυμφορήσει σταδιακά την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.


Το Εμιράτο έχει θέσει το φιλόδοξο στόχο έως το 2030 το ένα τέταρτο των μεταφορικών μέσων του να είναι αυτόνομα και το εν λόγω ταξί εντάσσεται σε αυτό το ευρύτερο σχέδιο, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.


Το ρομποτικό ταξί, που διαθέτει τέσσερις έλικες, μπορεί να κινηθεί σε μια προγραμματισμένη πορεία με ταχύτητα έως 100 χιλιομέτρων την ώρα και σε ύψος έως 300 μέτρων. Ο επιβάτης απλώς επιλέγει τον προορισμό του και το ταξί μόνο του απογειώνεται και τον μεταφέρει, ενώ η πορεία του ελέγχεται διαρκώς από ένα επίγειο κέντρο ελέγχου.


Το ιπτάμενο όχημα, προϊόν της κινεζικής εταιρείας παραγωγής drones EHang, μπορεί να επαναφορτισθεί σε δύο ώρες. Τα ταξίδια του είναι δυνατό να διαρκέσουν έως 30 λεπτά. Διαθέτει αισθητήρες μεγάλης ακρίβειας και μπορεί να αντέξει την μεγάλη ζέστη του εμιράτου.


Το Ντουμπάι έχει εξελιχθεί σε σημαντικό τουριστικό προορισμό, προσελκύοντας σχεδόν 15 εκατομμύρια τουρίστες το 2016.

Πηγή


Read more

6 κοινά «προβλήματα» στο αυτοκίνητο που δεν πρέπει να σε ανησυχούν


Κάθε αυτοκίνητο, όπως και κάθε σπίτι, όπως συχνά λένε, έχει τους δικούς του ιδιαίτερους ήχους. Κάποιοι από αυτούς ενδεχομένως να είναι ανησυχητικοί και κάποιοι άλλοι όχι, όπως και... να’χει όμως, μια καλή συμβουλή θα ήταν να μην πανικοβληθείς πριν μάθεις το λόγο για τον οποίο το αυτοκίνητό σου «παραπονιέται».


Πως όμως θα καταλάβεις αν το τρίξιμο, το «σφύριγμα» ή το επαναλαμβανόμενο «τικ τικ τικ» είναι κάτι ανησυχητικό για να τρέξεις στο συνεργείο;


Μιλήσαμε με τους μηχανικούς της Spotmechanic και σου δίνουμε τις απαντήσεις για τα 6 πιο κοινά «προβλήματα» που μπορεί να παρουσιαστούν στο αυτοκίνητό σου!


1. Φρένα που «τσιρίζουν»


Τα φρένα που «τσιρίζουν», «σφυρίζουν» ή απλά κάνουν κάποιον ασυνήθιστο θόρυβο είναι το πιο κοινό «πρόβλημα» που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς στο αυτοκίνητό του. Επομένως την επόμενη φορά που θα ακούσεις έναν αντίστοιχο ήχο ενώ φρενάρεις, να ξέρεις ότι πρόκειται για μια πολύ φυσιολογική αντίδραση.



Συχνά αυτοί οι ήχοι ακούγονται το πρωί, όταν η υγρασία βρίσκεται ακόμα σε υψηλά επίπεδα ή μετά από μια έντονη βροχόπτωση. Όταν η υγρασία συσσωρεύεται στις δισκόπλακες των φρένων, ένα λεπτό στρώμα σκουριάς «απλώνεται» στην επιφάνειά και όταν το αυτοκίνητο κινείται, τα τακάκια ξύνουν αυτό το στρώμα σκουριάς και προκαλείται ο συγκεκριμένος θόρυβος. Αν όμως παρατηρήσεις ότι το τρίξιμο ή ο ήχος σαν ξύσιμο διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε πρέπει να επισκεφθείς κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο για να γίνει μια πιο αναλυτική διάγνωση.


Ο παρατεταμένος ήχος που ακούγεται από τα φρένα όταν δεν πιέζεις το πεντάλ των φρένων, μπορεί να σημαίνει ότι τα τακάκια έχουν έρθει στο τέλος τους και ότι χρήζουν αντικατάστασης.


Αν κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος νιώσεις ότι το πεντάλ του φρένου δονείται ή το τιμόνι που κρατάς στα χέρια σου τρέμει – ειδικά όταν κινείσαι με ταχύτητες πάνω από 80 χλμ/ώρα – τότε υπάρχει πρόβλημα και το πιθανότερο είναι ότι οι δισκόπλακες έχουν στραβώσει και θέλουν ίσιωμα.


2. Διαρροές από τη μηχανή


Πολλές φορές μπορεί να παρατηρήσουμε κάτω από το αυτοκίνητο κηλίδες από υγρά που να προέρχονται από τον χώρο του κινητήρα. Μπορεί να είναι απλά νερό και να προέρχεται από η μονάδα του Air Condition (πράγμα που δεν είναι ανησυχητικό), ή ακόμα και λάδι, το οποίο όμως δεν αποτελεί πάντοτε λόγο ιδιαίτερης ανησυχίας. Και εξηγούμαστε:


Μετά από 10.000+ ελέγχους σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, έχουμε παρατηρήσει ότι όλα έχουν κάποιου είδους διαρροής λαδιού. Αυτή μπορεί να παρατηρηθεί σε μορφή αναθυμίασης γύρω από δύο μέταλλα του κινητήρα, σε μορφή μικρής στάλας, μέχρι και σοβαρής διαρροής λαδιού που θα εμφανιστεί κάτω από το αυτοκίνητο σαν κηλίδα. Γνωρίζοντας τη διαφορά μεταξύ μιας μικρής διαρροής, της αναθυμίασης και μιας σημαντικής διαρροής λαδιού, μπορεί να σε σώσει από πολλά χρήματα και ανούσιες επισκευές.


Μια-δύο στάλες ή οι αναθυμιάσεις είναι απολύτως φυσιολογικές, μιας και ένας κινητήρας ζεσταίνεται και κρυώνει πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ζωής του (συστέλλεται και διαστέλλεται) και οι φλάντζες του κινητήρα που βρίσκονται στο εσωτερικό του για να σφραγίζουν τα υγρά και τη θερμότητα, παλαιώνουν και φθείρονται με τον καιρό.


Μια μικρή ποσότητα λαδιού μπορεί να περάσει από τη φλάντζα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα προκληθεί κάποια ζημιά στον κινητήρα ή θα βλάψει την αξιοπιστία του. Εκεί που πρέπει να ανησυχήσεις είναι το σημείο που θα δεις τη στάλα να στάζει στο έδαφος! Τότε θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό.


Έλεγχος διαρροών μεταχειρισμένου: 19 σημαντικά σημεία που ελέγχουμε!


tip: Όταν κάποιος σου πει ότι το αυτοκίνητό του έχει διαρροή λαδιού, ρώτα αν οι στάλες πέφτουν στο έδαφος, θα καταλάβεις πολλά για το μέγεθος της διαρροής.


3. Ήχοι από τον κινητήρα


Ένας περίεργος ήχος προερχόμενος από τον κινητήρα δεν σημαίνει και απαραίτητα ότι το αυτοκίνητο θα εκραγεί. Τα μπεκ ψεκασμού ή τα μπουζί είναι συνήθως θορυβώδη – προκαλώντας ήχους όπως το γνωστό μας «τικ τικ τικ» – ενώ πολλές φορές το A/C μπορεί να σε τρομάξει με τον ήχο που θα κάνει όταν το ενεργοποιήσεις. Όλοι αυτοί οι ήχοι όμως είναι πολλοί φυσιολογικοί.


Αντίθετα, οι ήχοι που μπορεί να μην είναι φυσιολογικοί είναι αυτοί που προέρχονται από τροχαλίες, ιμάντες, το στροφαλοφόρο άξονα ή τον εκκεντροφόρο και ακούγονται σε μορφή υπερβολικού «χτυπήματος».


Μάθε πως λειτουργεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου για να μπορείς να «διαβάζεις» τη συμπεριφορά του, να ερμηνεύεις τους ήχους και να προλάβεις μια πιθανή ζημιά.


Για να καταλάβεις ποιοι ήχοι είναι φυσιολογικοί και ποιοι όχι, πρέπει να έχεις «εκπαιδευμένο» αφτί. Οποιοσδήποτε ήχος γίνεται δυνατότερος με το που αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα, ή όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία, χρήζει διάγνωσης από κάποιο συνεργείο εμπιστοσύνης.


4. Λαμπάκι ελέγχου πίεσης ελαστικών


Αυτό το λαμπάκι βρίσκεται εκεί για να μας υποδείξει ότι κάποιο λάστιχο είναι τελείως ξεφούσκωτο, ή απλά ότι χάνει λίγη πίεση και σκοπός του είναι να μας προειδοποιήσει πριν ακόμα να είναι πολύ αργά.


Κάθε φορά που αυτό το λαμπάκι εμφανίζεται στο ταμπλό, κάνε μια στάση στο πλησιέστερο βενζινάδικο και συμπλήρωσε με αέρα τα ελαστικά σου. Σιγουρέψου ότι όλα έχουν την κατάλληλη πίεση, δηλαδή αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής (αναγράφεται είτε στο πλαϊνό μέρος της πόρτας του οδηγού είτε στο καπάκι από το ντεπόζιτο της βενζίνης). Αν παρ’όλα αυτά προσθέσεις αέρα στα λάστιχα και το λαμπάκι δεν σβήσει, τότε έλεγξέ το σε κάποιον ειδικό γιατί ενδεχομένως να χρειάζεται μπαταρία στο σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών ή να χρειάζεται αντικατάσταση κάποιος από τους αισθητήρες.


tip: Σε περιόδους μεγάλου ψύχους, είναι φυσιολογικό να δεις τα λάστιχα να έχουν 5- 10 psi αέρα σε σύγκριση με τις πιο ζεστές εποχές.


5. Λαμπάκι ελέγχου κινητήρα (Check engine)


Η λυχνία του κινητήρα εμφανίζεται για 3-5 δευτερόλεπτα κάθε φορά που θα βάλεις το αυτοκίνητο μπροστά για να σου αποδείξει ότι η λυχνία λειτουργεί. Αν το λαμπάκι σβήσει, όλα λειτουργούν σωστά. Αν παραμείνει αναμμένο, θα χρειαστεί να το ελέγξεις περαιτέρω. Αν η ένδειξη αρχίσει και αναβοσβήνει, τότε αυτό θα μπορούσε να υποδεικνύει κάποιο πρόβλημα στις εκπομπές καυσαερίων γι’αυτό καλό είναι να σβήσεις τη μηχανή και να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό.


Η ένδειξη του κινητήρα που παραμένει αναμμένη δεν σημαίνει απαραίτητα κάποια δαπανηρή επισκευή. Αν παρατηρήσεις το λαμπάκι να μένει ανοιχτό, προσπάθησε να θυμηθείς την τελευταία φορά που γέμισες το ρεζερβουάρ με βενζίνη. Στη συνέχεια έλεγξε το καπάκι του ντεπόζιτου για να δεις αν είναι σωστά σφιγμένο. Αν δεν είναι καλά σφραγισμένο τότε ο λόγος που ανάβει το «check engine» είναι αυτός! Αν όμως είνα καλά σφιγμένο και το λαμπάκι δεν σβήνει, πρέπει να επισκεφθείς κάποιο συνεργείο της εμπιστοσύνης σου για να διαγνώσει το ενδεχόμενο πρόβλημα.


6. Ενδείξεις για ευθυγράμμιση


Το φαινόμενο να παρεκκλίνει το αυτοκίνητο από την πορεία του δεν σημαίνει απαραίτητα ότι χρειάζεται και ευθυγράμμιση. Μπορεί ο δρόμος να μην είναι σε καλή κατάσταση ή να έχει μια μικρή κλίση που να είναι ανεπαίσθητη στο μάτι.


Αυτό πάντως που δεν είναι φυσιολογικό, είναι όταν το αυτοκίνητο «τραβάει» προς μια κατεύθυνση όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι απολύτως επίπεδη. Επίσης, δεν είναι φυσιολογικό όταν οδηγείς ευθεία και το τιμόνι δεν είναι ευθυγραμμισμένο στο κέντρο ή όταν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει από την πορεία του κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορεί να συμβαίνουν τα παρακάτω τινά:


Είτε η ζάντα να έχει κάποιο χτύπημα και να έχει στραβώσει


είτε τα ελαστικά να είναι ανομοιόμορφα φθαρμένα ή και τραυματισμένα


είτε οι αναρτήσεις έχουν δεχτεί κάποιο χτύπημα και έχουν χάσει τα εργοστασιακά τους χαρακτηριστικά.


Όταν οδηγούμε στο δρόμο πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση για να αντιμετωπίσουμε λακκούβες, σαμαράκια και άλλες ανωμαλίες της ασφάλτου, οι οποίες αποτελούν συχνό φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους. Όλα αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο στην καταπόνηση του αυτοκινήτου μας, γι΄αυτό σιγουρέψου ότι θα κάνεις ευθυγράμμιση στο αυτοκίνητο κάθε 2 χρόνια ή κάθε φορά που θα αλλάζεις ελαστικά.


Αυτά λοιπόν ήταν τα πιο κοινά «προβλήματα» που μπορεί να παρατηρήσεις κατά τη διάρκεια της συμβίωσης με το αυτοκίνητό σου. Αν και το νόημα αυτού του άρθρου είναι να σε ενημερώσει και ως εκ τούτου να σε καθησυχάσει σχετικά με κάποιους ήχους που μπορεί να ακούσεις ή άλλες ενδείξεις, δεν σημαίνει ότι δεν απαιτείται από μέρους σου η απαραίτητη προσοχή. Για να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου πολλά χρόνια και να βρίσκεται σε καλή κατάσταση πρέπει να μάθεις να «διαβάζεις» τον κάθε ήχο του, αλλά και να παίρνεις και τα κατάλληλα μέτρα έτσι ώστε να προλάβεις μια ενδεχόμενη ζημιά.

Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου