Σάββατο 15 Αυγούστου 2015
Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015
Action camera με τεχνητή νοημοσύνη
ΞΥΠΝΗΣΤΕ - Εχετε καταλάβει τι γίνεται; Oι περισσότεροι Έλληνες δεν έχουν συναίσθηση της πραγματικότητας!
Έχετε καταλάβει όσα συμβαίνουν και έχουν συμβεί εναντίον των Ελλήνων και της Ελλάδος τα τελευταία 300 χρόνια και ποιος τα δημιουργεί?
Έχετε καταλάβει τι έγινε με την επανάσταση του 1821? Πώς οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν δήθεν για να διορίσουν τον βαυαρό Όθωνα στην συνέχεια σκοτώνοντας τον Καποδίστρια στήνοντας το τραπεζικό καθεστός του Ροθτσάιλντ, περνώντας επίσημα τον θεσμό διακυβέρνησης για να έχουν την κηδεμονία του πλούτου τους για να τους κουμαντάρουν οικονομικά?
Έχετε καταλάβει την συνθήκη των σεβρών το 1919 και πως δημιούργησαν τις συνθήκες καταστροφής και σφαγής του ελληνισμού της Ιωνίας?
Έχετε καταλάβει ότι η χρηματοδότηση των μπολσεβίκων και ή επανάσταση έγινε για να φύγει από την μέση ο Τσάρος και οι έλληνες της Ρωσίας και να χρηματοδοτήσουν στην συνέχεια τον Κεμάλ με 10 εκ. χρυσά ρούβλια από τα ελληνικά καταπιιστεύματα για να τον βοηθήσουν στέλνοντας Τσετσένους για να σφάξουν τους έλληνες της Ιωνίας !
Έχετε καταλάβει ότι επί Λένιν δεν επιτρεπόταν να μετακινηθεί άνθρωπος από την Σοβιετική Ένωση χωρίς την άδεια του καθεστώτος. Άρα για να φύγουν οι Τσετσένοι και να βρεθούν στην Ιωνία – Μικρά Ασία και να σφάξουν τους έλληνες είναι ξεκάθαρο ότι τους έστειλαν οι μπολσεβίκοι.
Έχετε καταλάβει ότι με ελληνικό χρυσό (τράπεζα της Ανατολής) στήθηκε η Federal Bank της Αμερικής το 1913 και η σφαγή της Μ. Ασίας έγινε και για να σκεπαστεί η κλοπή των 7000 τόνων χρυσού?
Έχετε καταλάβει ότι με τον ίδιο χρυσό στήθηκε η τράπεζα HSBC στο αγγλικό Χόγκ – Κόγκ 1932;
Έχετε καταλάβει ότι με τα ίδια καταπιστεύματα στήθηκε και η ΒIS το 1932 στην Ελβετία?
Έχετε καταλάβει ότι το 1933 πτώχευσαν την Ελλάδα για 50 εκατομμύρια δολλάρια για να πάρουν ολοκληρωτικά τα καταπιστεύματα και τα εθνικά περουσιακά υπό την κηδεμονία τους?
Έχετε καταλάβει ότι από το 1948 όλοι οι ηγέτες της Ελλάδας διορίζονται από τους ίδιους τους “οικονομικούς εξοντωτές”, με αποτέλεσμα να φέρουν την οικονομία της στα μνημόνια με σκοπό την ολοκληρωτική εξόντωση των ελλήνων?
Εχετε καταλάβει ότι οι περισσότεροι έλληνες δεν έχουν συναίσθηση της πραγματικότητας και συνεχίζουν να αρνούνται να δεχτούν ότι όλα αυτά γίνονται για τον έλεγχο και τη εξόντωση?
Εχετε καταλάβει ότι οι περισσότεροι έλληνες δεν ξέρουν καν αληθινή ιστορία;ειδικά περί δεύτερου παγκόσμιου πόλεμου!μαύρα μεσάνυχτα ! μόνο για Δίστομο ξέρουν ! και αυτο οπως το θέλουν! σας είπε πότε κάνεις γιατι σκότωσαν οι Γερμανοί χωριάτες; ΜΗΠΩΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΉΡΥΞΕ ΠΟΛΕΜΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Γιατί? Ούτε αυτό για την ώρα μπορούν να καταλάβουν!!! νομίζουν οτι προωθούν κόμματα για να τους σώσουν! άξιοι της μοίρας τους!
Πηγή
Απατημένος μποξέρ, έκοψε με κλαδευτήρι τα γεννητικά όργανα του εραστή της γυναίκας του
Το θύμα ένας δικηγόρος 42 ετών είχε συνάψει σχέσεις με τη σύζυγο ενός 24χρονου μποξέρ, από το Τόκιο του Ikki Kotsugai. Κάποια στιγμή ο μποξέρ το έμαθε. Δεν μπορούσε να το χωνέψει. Συζήτησε με τη γυναίκα του η οποία τα αρνήθηκε όλα.
Τότε αποφάσισε να την παρακολουθήσει. Χωρίς εκείνη να το καταλάβει έφτασε στην περιοχή Minato Ward του Τόκιο και την είδε να μπαίνει στον ουρανοξύστη, όπου ο δικηγόρος είχε το γραφείο του.
Ο απατημένος μποξέρ περίμενε να περάσει λίγο η ώρα, ανέβηκε στο γραφείο του δικηγόρου και εισέβαλε μέσα σπάζοντας την πόρτα με τις γροθιές του. Είχε πάθει αμόκ. Με την άκρη του ματιού του είδε την γυναίκα του να ντύνεται και να φεύγει τρέχοντας. Την πρόλαβε και την γρονθοκόπησε μια φορά. Η γυναίκα έπεσε σε μια βιβλιοθήκη αλλά αιμόφυρτη κατάφερε να σηκωθεί.
Ο Ikki Kotsugai, είχε στρέψει τώρα την προσοχή του στον δικηγόρο που είχε προλάβει να ντυθεί και εκείνος και του ζητούσε τον λόγο της εισβολής στο γραφείο του. Θολωμένος ο μποξέρ άρχισε να γρονθοκοπεί στο πρόσωπο τον 42χρονο άνδρα. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα τον είχε ξαπλώσει ημιαναίσθητο στο πάτωμα.
Ένα κλαδευτήρι βρέθηκε στο χέρι του (άγνωστο πως). Κατέβασε το παντελόνι του δικηγόρου και με μια βαθιά ψαλιδιά του έκοψε σύρριζα το πέος. Ο Ikki, σήκωσε το ματωμένο του τρόπαιο και ούρλιαξε μια φορά. Στη συνέχεια πήγε στο μπάνιο και το έριξε στην τουαλέτα.
Μετά στάθηκε στη μέση του δωματίου επάνω από τον ημιθανή και αιμόφυρτο δικηγόρο και περίμενε την αστυνομία. Σε ελάχιστο χρόνο έφτασαν οι αστυνομικοί. Οι πρώτες κουβέντες του μποξέρ ήταν: «Του τα έκοψα και τα ξέπλυνα στη λεκάνη. Εκεί θα τα βρείτε. Τράβηξα και το καζανάκι»
Πάντως πληροφορίες θέλουν τον μεταπτυχιακό φοιτητή και μποξέρ Ikki, να είναι ένας εξαιρετικά βίαιος χαρακτήρας που στο πανεπιστήμιο προκαλούσε όλο προβλήματα. Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για τον μποξέρ και αναφέρουν ότι εδώ και 2 χρόνια βρισκόταν σε διάσταση με τη σύζυγο του, η οποία διαμαρτυρόταν για τη βίαιη συμπεριφορά του
Της επιτέθηκε και την πετσόκοψε με σπαθί μπροστά στα μάτια δεκάδων ανθρώπων (video)
Το περιστατικό συνέβη στην περιοχή Sanlitun στο Πεκίνο. Μια περιοχή τουριστική, γεμάτη εμπορικά κέντρα, που φημίζεται για τη νυχτερινή της ζωή. Έξω από ένα εμπορικό κέντρο, περιφέρονταν για πολλή ώρα ένας νεαρός. Φορούσε πουκάμισο, μαύρο παντελόνι και τραγιάσκα.
Το εμπορικό κέντρο ήταν γεμάτο. Κάποια στιγμή ο νεαρός που ονομάζεται Gao και κατάγεται από την περιοχή Tonghua, έβγαλε μέσα από το παντελόνι του ένα μεγάλο κοφτερό σπαθί τύπου κατάνα.Το εμπορικό κέντρο ήταν γεμάτο. Κάποια στιγμή ο νεαρός που ονομάζεται Gao και κατάγεται από την περιοχή Tonghua, έβγαλε μέσα από το παντελόνι του ένα μεγάλο κοφτερό σπαθί τύπου κατάνα.Άφησε μια κραυγή και επιτέθηκε στον κόσμο με το σπαθί υψωμένο. Όσοι πρόλαβαν να κάνουν στην άκρη σώθηκαν. Μια Κινέζα όμως 33 ετών δεν πρόλαβε. Ο Gao την κάρφωσε πολλές φορές με μίσος στο στήθος και την κοιλιά και στη συνέχεια, σαν σαμουράι, άρχισε να την πετσοκόβει με σπαθιές. Μετά από κάθε χτύπημα του στο κορμί της άτυχης γυναίκας, ο δράστης, άφηνε και μια μακρόσυρτη κραυγή.
Ο πρώτος που κατάλαβε τι γινόταν ήταν ένας Γάλλος τουρίστας, ο οποίος έτρεξε να βοηθήσει τη γυναίκα. Μπήκε ανάμεσα σε εκείνη λίγο πριν καταρρεύσει και στον δράστη. Ο Gao με μανία χτύπησε και τον άνδρα στο χέρι και παρολίγον η σπαθιά να του το κόψει. Η γυναίκα είχε ήδη ξεψυχήσει.
Στη συνέχεια ο δράστης στάθηκε ατάραχος στο κέντρο της εισόδου του εμπορικού κέντρου και όταν έφτασε η αστυνομία, πέταξε το όπλο και παραδόθηκε. Πηγές της αστυνομίας του Πεκίνου αναφέρουν ότι δράστης και θύμα δεν είχαν κάποια σχέση μεταξύ τους και προσανατολίζονται στο γεγονός ο Gao να έχει ψυχολογικά προβλήματα.
Δειτε το βιντεο ΕΔΩ
Τι μπορείτε να κάνετε στην Αθήνα τον Δεκαπενταύγουστο
Μουσείο ή σινεμά; Οι επιλογές πολλέςΤο Δεκαπενταύγουστο σηματοδοτεί μία από τις σημαντικότερες χριστιανικές γιορτές και την κορύφωση της εξόδου των αδειούχων του καλοκαιριού.
Ωστόσο, η Αθήνα δεν μια έρημη πόλη. Είναι όσο πρέπει «γεμάτη», πολύ πιο ανεκτική για όσους παραμένουν στο κλεινόν άστυ, τουλάχιστον όσον αφορά κάποιες δυνατότητες που δεν υπάρχουν άλλες εποχές του χρόνου, όπως το άνετο παρκάρισμα και οι άδειοι δρόμοι.
Και το πιο σημαντικό: Δεν λείπουν οι ευκαιρίες για ενδιαφέρουσες, δροσερές εξόδους, όπως οι επισκέψεις στα μουσεία και τα ραντεβού στα θερινά σινεμά της πόλης.
Το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων έκανε μια μικρή διαλογή στις επιλογές που υπάρχουν για όσους θα παραμείνουν εντός πρωτεύουσας το τριήμερο της Παρασκευής 14, του Σαββάτου 15 και της Κυριακής 16 Αυγούστου.
Μουσεία
Τα μουσεία δεν είναι πολυτέλεια. Είναι μια προσιτή και άριστη επιλογή για όλον τον χρόνο, προσφέροντας ανά πάσα στιγμή «ανάσες» γνώσης και αισθητικής. Οι επισκέπτες τους δεν έχουν παρά να διαλέξουν εκείνο που τους ενδιαφέρει.
Το Μουσείο της Ακρόπολης
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς περιλαμβάνει τα ευρήματα του Ιερού Βράχου. Χαρακτηρισμένο όχι λίγες φορές ως ένα από τα κορυφαία μουσεία στον κόσμο, προσφέρεται για πολλούς λόγους.
Έχει μοναδικά ευρήματα, αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον, φιλόξενο καφενείο και εστιατόριο και, ως το τέλος Σεπτεμβρίου, φιλοξενεί την έκθεση «Σαμοθράκη. Τα μυστήρια των Μεγάλων Θεών», με τα αριστουργήματα του αρχαιολογικού μουσείου του νησιού. Πρόκειται για μια καινοτομία του Μουσείου της Ακρόπολης, που ξεκίνησε με το συγκεκριμένο αφιέρωμα και αφορά μια σειρά εκθέσεων με σημαντικά, συχνά άγνωστα, έργα του αρχαίου κόσμου από σπουδαίους τόπους της ελληνικής περιφέρειας (Μουσείο Ακρόπολης, Διονυσίου Αρεοπαγίτου 15, τηλ. 210 9000900, ώρες λειτουργίας 8:00 - 16:00 τη Δευτέρα, 8:00 - 20:00 Τρίτη – Κυριακή, 8:00 – 22:00 την Παρασκευή, εισιτ. 5 ευρώ).
Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Ανοιχτό από τις οκτώ το πρωί ως τις οκτώ το βράδυ. Τα χιλιάδες εκθέματά του από όλα τα σημεία του ελληνικού κόσμου προσφέρουν ένα μοναδικό πανόραμα του αρχαιοελληνικού πολιτισμού από τις αρχές της προϊστορίας έως την ύστερη αρχαιότητα.
Επιπλέον, εντός του λειτουργεί μια ακόμα ενδιαφέρουσα επιλογή: Το «Αθέατο Μουσείο», την πετυχημένη δράση όπου ένα εύρημα από τις αποθήκες του αναδύεται από την αφάνεια στο φως για δυο μήνες. Ειδικά, αυτή η Κυριακή 16 Αυγούστου (όπως και οι υπόλοιπες Κυριακές του μήνα) είναι αφιερωμένη στο τωρινό έκθεμα του Αθέατου αυτού μουσείου, δηλαδή στον «καθρέφτη της Ευρώπης», το χάλκινο κάτοπτρο των αρχών του 4ου αι. π. Χ. που βρέθηκε σε τάφο πλούσιας γυναίκας από την αρχαία Ερέτρια. Το έργο, που φέρει μια θαυμάσια παράσταση της Ευρώπης πάνω στον ταύρο στην επιφάνεια του καλύμματός του, θα παρουσιαστεί, μαζί με όλα τα μυστικά που το περικλείουν (μύθους και ιστορία), από τους αρχαιολόγους του μουσείου στη μία το μεσημέρι (Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Πατησίων 44, τηλ. 213 214 4800, εισιτ. 3-7 ευρώ, ενιαίο εισιτήριο 6-12 ευρώ που ισχύει για Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο, Επιγραφικό & Νομισματικό Μουσείο ).
Επιγραφικό Μουσείο
Μοναδικό στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο στο είδος του στον κόσμο, που συχνά οι επισκέπτες το αγνοούν. Οι περισσότερες από τις 14.000 επιγραφές που φιλοξενεί στους χώρους του προέρχονται από την Ελλάδα και χρονολογούνται από τους πρώιμους ιστορικούς έως τους παλαιοχριστιανικούς χρόνους.
Από τα πιο σημαντικά εκθέματα είναι το ψήφισμα της αθηναϊκής εκκλησίας του δήμου που αφορά τη Β΄ Αθηναϊκή Συμμαχία του 4ου αι. π.X. και «το ημερολόγιο των θυσιών του Θορικού», η στήλη που χρονολογείται λίγο πριν από το 420 π.Χ. (επαναπατρίστηκε το 2012 από το Μουσείο Γκετί) και η οποία περιλαμβάνει τις θυσίες και τις τελετές που τηρούνταν στην περιοχή του Θορικού κατά μήνα (Επιγραφικό Μουσείο, Τοσίτσα 1, τηλ. 210 8232950, 8217637, ώρες λειτουργίας 08:00-15:00, εισιτ. 2-3 ευρώ, ενιαίο εισιτήριο 6-12 ευρώ που ισχύει για Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο, Επιγραφικό & Νομισματικό Μουσείο).
Το Νομισματικό Μουσείο
Διοικητικά «ενωμένο» με το Επιγραφικό, είναι μια περίφημη επιλογή. Εκτός από την πλουσιότατη μόνιμη νομισματική συλλογή (περίπου 600.000 νομίσματα, αλλά και σφραγιδολίθους, σταθμία, οβελούς και τάλαντα, που χρονολογούνται από τον 14ο αιώνα π.Χ. έως σήμερα), οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δουν επίσης τις δυο ενδιαφέρουσες περιοδικές εκθέσεις που φιλοξενεί: «Η ΠΑΤΡΙC ΑΝΤΙΝΟΟΝ ΘΕΟΝ», με την ιστορία του αυτοκράτορα Αδριανού και του Αντίνοου «αποτυπωμένη» μέσα από τα νομίσματα της εποχής τους και «Όθεν αργύρου εστί γενέθλη. Αρχαϊκή Νομισματοκοπία της Αθήνας. Μεταλλεία, Μέταλλα και Νομίσματα», που εστιάζει στην εποχή κατά την οποία μεταλλάσσονται η κοινωνία, τα πολιτεύματα και η τέχνη (Νομισματικό Μουσείο, Ιλίου Μέλαθρον, Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) 12, τηλ. 210 3632057, 210 3612834 και 210 3612872, ώρες λειτουργίας 09:00-15:45, εισιτ, 2-3 ευρώ, ενιαίο εισιτήριο 6-12 ευρώ που ισχύει για Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο, Επιγραφικό & Νομισματικό Μουσείο).
Θερινά σινεμά
Τα θερινά σινεμά είναι μια όμορφη διέξοδος τις ζεστές νύχτες του Αυγούστου. Πλαισιωμένα, συνήθως, με όμορφους κήπους αποτελούν, εκτός από σινεφίλ αποδράσεις, και οάσεις δροσιάς. Οι επιλογές πολλές, αρκεί να τις αναζητήσει κανείς. Ενδεικτικά, για το τριήμερο προτείνουμε μία ή και περισσότερες βραδιές σε έναν από τους παρακάτω «ιστορικούς» θερινούς κινηματογράφους:
Σινεμά Θησείο
Με θέα στην Ακρόπολη και δροσιά από τα δέντρα του αρχαιολογικού χώρου των κλιτύων της. Αυτό το τριήμερο παίζεται η ταινία «Ο κύριος Χολμς», σε σκηνοθεσία Μπιλ Κόντον με τον μοναδικό Ίαν ΜακΚέλεν και τους επίσης ταλαντούχους Λόρα Λίνεϊ, Μάιλο Πάρκερμε. Ήρωας της ταινίας ένας ηλικιωμένος, συνταξιούχος Σέρλοκ Χολμς, που με σημάδια απώλειας μνήμης προσπαθεί να θυμηθεί και να διαλευκάνει μια άλυτη υπόθεση δεκαετιών (Αποστόλου Παύλου 7, Θησείο, τηλ. 210 3420864, 210 3470980, ώρες 20.55 & 23.05, εισιτ. 6-8 ευρώ).
Σινεμά Cine Paris
Με πρώτο «άνοιγμα» το 1920 και σταθμό στην ιστορία του τη δεκαετία του '60 (τότε χτίζεται στο μέρος όπου στεγάζεται σήμερα αλλά και κλείνει λόγω της κρίσης των θερινών, για να ξανανοίξει οριστικά το 1986) βρίσκεται ακριβώς κάτω από την Ακρόπολη. Με θέα επίσης στον ιερό βράχο, αλλά και στο «χωριό» της Πλάκας, οι επισκέπτες του τριημέρου μπορούν να απολαύσουν την ταινία «Μαθήματα οδήγησης» (2014) σε σκηνοθεσία Ιζαμπέλ Κοϊξέ και πρωταγωνιστές την Πατρίσια Κλάρκσον και τον Μπεν Κίνγκσλεϊ. Αναφέρεται σε μια απρόσμενη φιλία που φέρνει δυο πολύ διαφορετικούς ανθρώπους κοντά στη χαρά, το χιούμορ και την αγάπη για ζωή (Κυδαθηναίων 22, Πλάκα, τηλ. 210 3248057, 210 3222071, εισιτ. 6-8 ευρώ).
Σινεμά Ζέφυρος
Άλλος ένας κινηματογράφος που δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Σε μια από τις πιο παλιές γειτονιές της Αθήνας, στα Πετράλωνα, ο «Ζέφυρος», που άνοιξε το 1932, διαλέγει προσεκτικά τις ταινίες του, οι οποίες προέρχονται συνήθως από το μακρινό παρελθόν. Αυτό το τριήμερο παίζεται «Η Ταβέρνα της Τζαμάικα» του 1939, σε σκηνοθεσία Άλφρεντ Χίτσκοκ, με τους Τσαρλς Λότον, Μορίν Ο΄Χάρα, Ρόμπερτ Νιούτον. Πρόκειται για την τελευταία αγγλική ταινία του σκηνοθέτη, στην οποία μία συμμορία κακοποιών ληστεύει πλοία που ναυαγούν και δολοφονεί όσους επιβιώνουν για να μην τους καταδώσουν (Τρώων 36, Άνω Πετράλωνα, τηλ. 210 3462677, εισιτ. 6-8 ευρώ).
Σινεμά Ριβιέρα
Σήμα κατατεθέν των Εξαρχείων (μαζί με το «αδελφάκι» του Βοξ) και μέσα σε έναν από τους ωραιότερους κήπους της Αθήνας, το σινεμά «γεννήθηκε» το 1969 και έκτοτε συνεχίζει να προσφέρει μοναδικές σινεφίλ στιγμές. Όπως η ταινία «Η Κυρία από τη Σαγκάη» (1947), σε σκηνοθεσία και σενάριο Όρσον Γουέλς, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και την ακαταμάχητη Ρίτα Χειγουορθ. Ένα από τα ωραιότερα φιλμ νουάρ όλων των εποχών, με ήρωες τον μοναχικό ναυτικό Μάικλ Ο’Χάρα και τη μοιραία Έλσα Μπάνιστερ, που παίζεται αυτές τις ημέρες αποκλειστικά στη «Ριβιέρα», κάθε βράδυ στις 21.00 και 23.00 (Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια, τηλ. 210 3844827, εισιτ. 6-7 ευρώ, τα δύο άτομα 8 ευρώ).
Ποια ζώδια παίρνουν ρίσκα και ποια διστάζουν;
Πόσο τολμηρά είναι τα 12 ζώδια;
*Συνιστάται στον αναγνώστη να διαβάσει το παρακάτω άρθρο με χιουμοριστική ματιά.
Ο διαχωρισμός των ανθρώπων σε τολμηρούς και άτολμους, οφείλεται στο ότι κάποιοι με μεγαλύτερη ευκολία ρίχνονται μέσα σε ριψοκίνδυνες ή δύσκολες καταστάσεις, προκειμένου να επιτύχουν κάτι και άλλοι, όχι μόνο δεν τολμούν, αλλά ούτε καν το σκέφτονται.
Μια μεγάλη αλήθεια, για τα άτομα που δε διστάζουν να διακινδυνέψουν, είναι ότι δεν χρειάζεται ταλέντο αλλά προθυμία να θέσουν τον εαυτό τους στην υπηρεσία ενός δύσκολου έργου. Λέγεται μάλιστα ότι το καλύτερο ρίσκο, που αξίζει να πάρεις, είναι αυτό που περιλαμβάνει ένα ίσο ποσό λογικής και πάθους.
Η σχέση που έχουν τα 12 ζώδια με τα ρίσκα και γενικότερα τις παράτολμες αποφάσεις και δράσεις, όπως είναι φυσικό, διαφοροποιείται σημαντικά. Ας δούμε πως:
ΕΔΩ
Εικοσιτριάχρονη νεκρή στην άσφαλτο
Ακόμα ένας τραυματίας σε σύγκρουση μοτοσικλετών στη ΡόδοΤη ζωή της έχασε μια 23χρονη στη Ρόδο σε σύγκρουση μοτοσικλετών.
Μοτοσικλέτα που οδηγούσε 36χρονος έπεσε πάνω σε άλλη με αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο της 23χρονης, η οποία ήταν συνεβιπάτιδα και τον ελαφρύ τραυματισμό του οδηγού της.
(φωτογραφία αρχείου)
Αετός βγάζει drone νοκ άουτ (video)
Σε μία διαφορετική από τις συνηθισμένες μάχες στους αιθέρες βρέθηκαν αντιμέτωποι ένας αετός και ένα drone και ο ισχυρός ιπτάμενος θηρευτής αναδείχθηκε στον αδιαφιλονίκητο νικητή.
Ο κινηματογραφιστής Adam Lancaster κάλεσε και άλλους χειριστές drone να μην τα κατευθύνουν κοντά σε πουλιά- κυνηγούς. «Μην πετάτε drone κοντά σε πουλιά- θηρευτές. Επιτίθενται επειδή τα θεωρούν είτε απειλή είτε... γεύμα», έγραψε ανεβάζοντας το παρακάτω video στο YouTube.
Επίθεση στον αέρα- Δείτε βίντεο
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2020
(
13
)
- ► 05/10 - 05/17 ( 2 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 3 )
- ► 01/26 - 02/02 ( 7 )
-
►
2019
(
22
)
- ► 07/28 - 08/04 ( 3 )
- ► 07/21 - 07/28 ( 1 )
- ► 07/07 - 07/14 ( 1 )
- ► 04/07 - 04/14 ( 8 )
- ► 03/24 - 03/31 ( 1 )
- ► 02/24 - 03/03 ( 3 )
- ► 01/20 - 01/27 ( 3 )
- ► 01/13 - 01/20 ( 2 )
-
►
2018
(
780
)
- ► 12/30 - 01/06 ( 1 )
- ► 11/25 - 12/02 ( 5 )
- ► 11/11 - 11/18 ( 12 )
- ► 11/04 - 11/11 ( 21 )
- ► 10/28 - 11/04 ( 3 )
- ► 10/21 - 10/28 ( 2 )
- ► 09/30 - 10/07 ( 6 )
- ► 09/23 - 09/30 ( 2 )
- ► 08/26 - 09/02 ( 2 )
- ► 08/12 - 08/19 ( 8 )
- ► 08/05 - 08/12 ( 27 )
- ► 07/29 - 08/05 ( 25 )
- ► 07/15 - 07/22 ( 6 )
- ► 06/24 - 07/01 ( 12 )
- ► 06/17 - 06/24 ( 9 )
- ► 06/10 - 06/17 ( 2 )
- ► 06/03 - 06/10 ( 18 )
- ► 05/27 - 06/03 ( 40 )
- ► 05/20 - 05/27 ( 42 )
- ► 05/13 - 05/20 ( 48 )
- ► 05/06 - 05/13 ( 32 )
- ► 04/29 - 05/06 ( 43 )
- ► 04/22 - 04/29 ( 20 )
- ► 04/15 - 04/22 ( 39 )
- ► 04/08 - 04/15 ( 23 )
- ► 04/01 - 04/08 ( 45 )
- ► 03/25 - 04/01 ( 31 )
- ► 03/18 - 03/25 ( 39 )
- ► 03/11 - 03/18 ( 16 )
- ► 03/04 - 03/11 ( 5 )
- ► 02/25 - 03/04 ( 30 )
- ► 02/18 - 02/25 ( 34 )
- ► 02/11 - 02/18 ( 27 )
- ► 02/04 - 02/11 ( 28 )
- ► 01/28 - 02/04 ( 26 )
- ► 01/21 - 01/28 ( 18 )
- ► 01/14 - 01/21 ( 25 )
- ► 01/07 - 01/14 ( 8 )
-
►
2017
(
946
)
- ► 12/31 - 01/07 ( 10 )
- ► 12/24 - 12/31 ( 7 )
- ► 12/17 - 12/24 ( 4 )
- ► 12/10 - 12/17 ( 19 )
- ► 12/03 - 12/10 ( 40 )
- ► 11/26 - 12/03 ( 37 )
- ► 11/19 - 11/26 ( 61 )
- ► 11/12 - 11/19 ( 58 )
- ► 11/05 - 11/12 ( 63 )
- ► 10/29 - 11/05 ( 31 )
- ► 10/22 - 10/29 ( 30 )
- ► 10/15 - 10/22 ( 6 )
- ► 10/08 - 10/15 ( 2 )
- ► 10/01 - 10/08 ( 11 )
- ► 09/24 - 10/01 ( 11 )
- ► 09/17 - 09/24 ( 19 )
- ► 09/10 - 09/17 ( 27 )
- ► 09/03 - 09/10 ( 27 )
- ► 08/27 - 09/03 ( 54 )
- ► 08/20 - 08/27 ( 37 )
- ► 08/13 - 08/20 ( 56 )
- ► 08/06 - 08/13 ( 25 )
- ► 07/30 - 08/06 ( 10 )
- ► 06/25 - 07/02 ( 1 )
- ► 06/18 - 06/25 ( 4 )
- ► 06/11 - 06/18 ( 6 )
- ► 06/04 - 06/11 ( 3 )
- ► 05/28 - 06/04 ( 3 )
- ► 05/21 - 05/28 ( 2 )
- ► 04/30 - 05/07 ( 1 )
- ► 04/16 - 04/23 ( 1 )
- ► 03/05 - 03/12 ( 1 )
- ► 02/26 - 03/05 ( 5 )
- ► 02/19 - 02/26 ( 13 )
- ► 02/12 - 02/19 ( 44 )
- ► 02/05 - 02/12 ( 76 )
- ► 01/29 - 02/05 ( 73 )
- ► 01/22 - 01/29 ( 39 )
- ► 01/15 - 01/22 ( 20 )
- ► 01/08 - 01/15 ( 1 )
- ► 01/01 - 01/08 ( 8 )
-
►
2016
(
1106
)
- ► 12/25 - 01/01 ( 16 )
- ► 12/18 - 12/25 ( 37 )
- ► 12/11 - 12/18 ( 51 )
- ► 12/04 - 12/11 ( 20 )
- ► 11/27 - 12/04 ( 30 )
- ► 11/20 - 11/27 ( 32 )
- ► 11/13 - 11/20 ( 34 )
- ► 11/06 - 11/13 ( 52 )
- ► 10/30 - 11/06 ( 42 )
- ► 10/23 - 10/30 ( 28 )
- ► 10/16 - 10/23 ( 18 )
- ► 10/09 - 10/16 ( 16 )
- ► 10/02 - 10/09 ( 18 )
- ► 09/25 - 10/02 ( 24 )
- ► 09/18 - 09/25 ( 20 )
- ► 09/11 - 09/18 ( 19 )
- ► 09/04 - 09/11 ( 16 )
- ► 08/28 - 09/04 ( 10 )
- ► 07/10 - 07/17 ( 1 )
- ► 07/03 - 07/10 ( 2 )
- ► 06/26 - 07/03 ( 7 )
- ► 06/19 - 06/26 ( 7 )
- ► 06/12 - 06/19 ( 7 )
- ► 06/05 - 06/12 ( 7 )
- ► 05/29 - 06/05 ( 8 )
- ► 05/22 - 05/29 ( 19 )
- ► 05/15 - 05/22 ( 16 )
- ► 05/08 - 05/15 ( 17 )
- ► 05/01 - 05/08 ( 9 )
- ► 04/24 - 05/01 ( 17 )
- ► 04/17 - 04/24 ( 27 )
- ► 04/10 - 04/17 ( 44 )
- ► 04/03 - 04/10 ( 27 )
- ► 03/27 - 04/03 ( 45 )
- ► 03/20 - 03/27 ( 71 )
- ► 03/13 - 03/20 ( 39 )
- ► 03/06 - 03/13 ( 27 )
- ► 02/28 - 03/06 ( 23 )
- ► 02/21 - 02/28 ( 45 )
- ► 02/14 - 02/21 ( 49 )
- ► 02/07 - 02/14 ( 28 )
- ► 01/31 - 02/07 ( 25 )
- ► 01/24 - 01/31 ( 25 )
- ► 01/17 - 01/24 ( 12 )
- ► 01/10 - 01/17 ( 6 )
- ► 01/03 - 01/10 ( 13 )
-
►
2015
(
2958
)
- ► 12/27 - 01/03 ( 12 )
- ► 12/20 - 12/27 ( 19 )
- ► 12/13 - 12/20 ( 34 )
- ► 12/06 - 12/13 ( 14 )
- ► 11/29 - 12/06 ( 32 )
- ► 11/22 - 11/29 ( 45 )
- ► 11/15 - 11/22 ( 45 )
- ► 11/08 - 11/15 ( 33 )
- ► 11/01 - 11/08 ( 18 )
- ► 10/25 - 11/01 ( 33 )
- ► 10/18 - 10/25 ( 43 )
- ► 10/11 - 10/18 ( 35 )
- ► 10/04 - 10/11 ( 37 )
- ► 09/27 - 10/04 ( 51 )
- ► 09/20 - 09/27 ( 46 )
- ► 09/13 - 09/20 ( 91 )
- ► 09/06 - 09/13 ( 71 )
- ► 08/30 - 09/06 ( 80 )
- ► 08/23 - 08/30 ( 87 )
- ► 08/16 - 08/23 ( 87 )
- ► 08/09 - 08/16 ( 41 )
- ► 08/02 - 08/09 ( 41 )
- ► 07/26 - 08/02 ( 40 )
- ► 07/19 - 07/26 ( 20 )
- ► 07/12 - 07/19 ( 23 )
- ► 07/05 - 07/12 ( 29 )
- ► 06/28 - 07/05 ( 36 )
- ► 06/21 - 06/28 ( 39 )
- ► 06/07 - 06/14 ( 34 )
- ► 05/31 - 06/07 ( 66 )
- ► 05/24 - 05/31 ( 68 )
- ► 05/17 - 05/24 ( 77 )
- ► 05/10 - 05/17 ( 97 )
- ► 05/03 - 05/10 ( 61 )
- ► 04/26 - 05/03 ( 86 )
- ► 04/19 - 04/26 ( 70 )
- ► 04/12 - 04/19 ( 58 )
- ► 04/05 - 04/12 ( 107 )
- ► 03/29 - 04/05 ( 164 )
- ► 03/22 - 03/29 ( 147 )
- ► 03/15 - 03/22 ( 133 )
- ► 03/08 - 03/15 ( 102 )
- ► 03/01 - 03/08 ( 96 )
- ► 02/22 - 03/01 ( 94 )
- ► 02/15 - 02/22 ( 100 )
- ► 02/08 - 02/15 ( 73 )
- ► 02/01 - 02/08 ( 67 )
- ► 01/25 - 02/01 ( 22 )
- ► 01/18 - 01/25 ( 31 )
- ► 01/11 - 01/18 ( 12 )
- ► 01/04 - 01/11 ( 11 )
-
►
2014
(
1434
)
- ► 12/28 - 01/04 ( 1 )
- ► 12/14 - 12/21 ( 2 )
- ► 10/19 - 10/26 ( 1 )
- ► 10/05 - 10/12 ( 1 )
- ► 09/28 - 10/05 ( 6 )
- ► 09/21 - 09/28 ( 6 )
- ► 09/14 - 09/21 ( 5 )
- ► 09/07 - 09/14 ( 6 )
- ► 08/31 - 09/07 ( 3 )
- ► 08/24 - 08/31 ( 11 )
- ► 08/17 - 08/24 ( 26 )
- ► 08/10 - 08/17 ( 16 )
- ► 08/03 - 08/10 ( 17 )
- ► 07/27 - 08/03 ( 21 )
- ► 07/20 - 07/27 ( 11 )
- ► 07/13 - 07/20 ( 47 )
- ► 07/06 - 07/13 ( 53 )
- ► 06/29 - 07/06 ( 70 )
- ► 06/22 - 06/29 ( 37 )
- ► 06/15 - 06/22 ( 40 )
- ► 06/08 - 06/15 ( 63 )
- ► 06/01 - 06/08 ( 92 )
- ► 05/25 - 06/01 ( 79 )
- ► 05/18 - 05/25 ( 12 )
- ► 05/11 - 05/18 ( 30 )
- ► 05/04 - 05/11 ( 60 )
- ► 04/27 - 05/04 ( 65 )
- ► 04/20 - 04/27 ( 48 )
- ► 04/13 - 04/20 ( 75 )
- ► 04/06 - 04/13 ( 48 )
- ► 03/30 - 04/06 ( 70 )
- ► 03/23 - 03/30 ( 58 )
- ► 03/16 - 03/23 ( 49 )
- ► 03/09 - 03/16 ( 64 )
- ► 03/02 - 03/09 ( 47 )
- ► 02/23 - 03/02 ( 47 )
- ► 02/16 - 02/23 ( 44 )
- ► 02/09 - 02/16 ( 65 )
- ► 02/02 - 02/09 ( 38 )
-
►
2013
(
2
)
- ► 09/01 - 09/08 ( 2 )