Η Ελένη Μενεγάκη άλλαξε on air την μπλούζα της. Η παρουσιάστρια έβαλε το μπρος πίσω! Δεν ήξερε τι έγραφε η μπλούζα της και δεν ήθελε κανείς να πει τι γράφει το μπλουζάκι της και αμέσως πήγε πίσω από την κολόνα και έβαλε το μπρος πίσω... Δεν ήθελε να φαίνονται με τίποτε τα γράμματα και την άλλαξε on air! Μάλιστα είπε στους συνεργάτες της γιατί δεν της είπαν τι έγραφε, η ομάδα της της είπε «δεν έλεγε τίποτα»! Η Ελένη τόνισε ότι δεν θέλει να φορά μπλουζάκια που γράφουν κάτι που δεν της αρέσει! Έξαλλη η Λενιώ! Δείτε προσεχτικά τι γράφει η μπλούζα και θα καταλάβετε!
gossiptv.gr
Read more
Το σεξ είναι πηγή ζωής και παίζει καταλυτικό ρόλο στη ζωή του ανθρώπου, στη ψυχολογία του, στη δουλειά του και φυσικά στη σχέση του.
Εύκολα, λοιπόν, μπορείς να καταλάβεις αν ικανοποιείς τον/την σύντροφό σου στο κρεβάτι, αν προσέξεις λίγο τη συμπεριφορά του.
Μια έρευνα που έγινε στην Αμερική με θέμα τη σεξουαλική ζωή των γυναικών, κατέληξε στα 5 μυστικά μιας ικανοποιημένης σεξουαλικά γυναίκας.
1) Θέλει κι άλλο σεξ
Μια γυναίκα που περνάει πραγματικά καλά στο κρεβάτι θέλει συνέχεια και άλλο καθώς αποδείχθηκε πως 2 στις 3 λαχταρούν και άλλη ηδονή. Όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως επιθυμούν και άλλη σεξουαλική επαφή. Οι γυναίκες έχουν δώσει στο σεξ έναν ευρύ ορισμό και συνεπώς, μπορεί απλά να θέλουν να αισθάνονται σεξουαλικές. Έτσι, θα μπορούσατε να την πάρετε ένα τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της ημέρας και να της πείτε πόσο πολύ την σκέφτεστε ή ακόμα καλύτερα να της αφήσετε κάποιο σημείωμα και να της γράψετε πόσο θα θέλατε να φορέσει το βράδυ τα καυτά κόκκινα εσώρουχά της.
2) Ξέρει πως είναι καυτή
Οι ικανοποιημένες γυναίκες δεν υποφέρουν ποτέ απο χαμηλή αυτοεκτίμηση. Σύμφωνα με την έρευνα, 4 στις 5 γυναίκες νομίζουν πως οι σύντροφοί τους, τις θεωρούν απίστευτα σέξι. Νοιώθουν καλά με τον εαυτό τους και ποτέ δε σχολιάζουν αρνητικά τα σώματα άλλων γυναικών.
3) Μιλάει για το σεξ
Όταν μια γυναίκα έχει καλή σεξουαλική ζωή , ξέρει πολύ καλά τι θέλει και δεν ντρέπεται να το εκφράσει. Το 87% των ικανοποιημένων γυναικών θα μιλήσει ανοιχτά και θα ζητήσει αυτό που επιθυμεί απο το σύντροφό του. Είναι σημαντικό και εσείς να την ενθαρρύνετε για να είναι ακόμα πιο ειλικρινής. Επίσης, κάποιοι ειδικοί, ισχυρίζονται, πως τις περισσότερες φορές κάνουμε στους άλλους, όσα θα ήθελαν να μας κάνουν. Αυτό σημαίνει πως, αν για παράδειγμα η γυναίκα σας, σας αγκαλιάζει συνέχεια, θέλει να κάνετε ακριβώς το ίδιο σε αυτήν.
4) Έχει ως στόχο την απόλαυση
Για τη σεξουαλικά ικανοποιημένη γυναίκα, ο υπέρτατος στόχος είναι η απόλαυση και όχι ο οργασμός. Μπορεί να ακούγεται τρελό, μα είναι αλήθεια. Η έρευνα έδειξε πως 3 στις 4 γυναίκες πιστεύουν πως η σεξουαλική ευχαρίστηση κάνει τον οργασμό λιγότερο αναγκαίο. Αυτό άλλωστε είναι μια ανακούφιση για εσάς, καθώς δεν αγχώνεστε για να φτάσετε τη σύντροφό σας σε οργασμό και με αυτό τον τρόπο είναι σχεδόν βέβαιο πως θα τα καταφέρετε.
5) Δεν τη νοιάζει το μέγεθος
Η κλισέ φράση πως το μέγεθος μετράει είναι ψέμα και ήρθε η ώρα να ξεπεραστεί. Αυτό που πραγματικά μετράει είναι η τεχνική, το πόσο καλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. Μόνο το 7% των σεξουαλικά ικανοποιημένων γυναικών, απάντησε πως το μέγεθος είναι απαραίτητο για την ευχαρίστηση τους, ενώ το 93% διαφώνησε. Το μέγεθος δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, όσο η τεχνική.
inews,gr
Read more
Πιλότοι, αναλυτές, ειδικοί σε θέματα αεροπλοΐας ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα που μπορούν να... λύσουν τον γρίφο της εξαφάνισης του μοιραίου Μπόινγκ στη Μαλαισία.
Το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNN πραγματοποιώντας μια μεγάλη έρευνα διατυπώνει τα τέσσερα πιο πιθανά σενάρια του τι συνέβη στην πτήση μυστήριο, που έχει συγκλονίσει ολόκληρο τον πλανήτη.
Σενάριο 1ο: Τρομοκρατικό χτύπημα
Δυο επιβάτες ταξίδευαν με κλεμμένα διαβατήρια. Θεωρητικά, αυτό ενισχύει το σενάριο ότι κάποιος τρομοκράτης με πλαστό διαβατήριο επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο και το ανατίναξε. Από μόνα τους όμως τα κλεμμένα διαβατήρια δεν σημαίνουν αναγκαστικά τρομοκράτη ούτε ότι το αεροπλάνο ήταν στόχος. Πολλοί ταξιδιώτες ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα.
Σύμφωνα με την εκτίμηση του Ρόμπερτ Φράνσις, πρώην αντιπροέδρου της Αμερικανικής Επιτροπής για την Ασφάλεια των Μεταφορών, «το αεροπλάνο εξερράγη χωρίς να προηγηθεί κανένα σήμα». Αυτό σημαίνει, κατά τον αμερικανό ειδικό, ότι «συνέβη κάτι άνευ προηγουμένου».
Και οι δορυφόροι; Είναι πιθανόν στις εικόνες από τους δορυφόρους που περιστρέφονται γύρω από τη Γη να φανεί μια λάμψη ή υπέρυθρη θερμότητα από βόμβα; Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι μάλλον απίθανο. Δεκάδες δορυφόροι, κρατικοί και ιδιωτικοί, βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη Γη, σε απόσταση από 300 ως 1.500 χλμ. Αλλά η πιθανότητα κάποιος από αυτούς να βρισκόταν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή και να έχει «αιχμαλωτίσει» μια λάμψη από την έκρηξη είναι ελάχιστη.
Υπάρχει όμως η πιθανότητα ένας άκρως απόρρητος δορυφόρος της αμερικανικής κυβέρνησης, που βρίσκεται σε τροχιά 35.000 χλμ. από τη Γη, να έχει πιάσει το συμβάν. Δορυφόροι σαν αυτούς είναι σε γεωσύγχρονη τροχιά και, λειτουργώντας ως ομάδα, παρακολουθούν αδιάκοπα ολόκληρο τον πλανήτη. Αποστολή τους είναι να εντοπίζουν τυχόν εκτόξευση βαλλιστικών πυραύλων μέσω της θερμότητας.
Αγνωστο όμως αν είναι αρκετά ευαίσθητοι για να εντοπίσουν μια έκρηξη βόμβας. Επιπλέον, υπάρχει το εξής ερώτημα: θα δημοσιοποιούσε η αμερικανική κυβέρνηση φωτογραφίες από τέτοιους δορυφόρους διακινδυνεύοντας να αποκαλυφθούν οι σούπερ μυστικές δυνατότητες του δορυφορικού αυτού συστήματος;
Σενάριο 2ο: Αεροπειρατεία
Στοιχεία από το ραντάρ δείχνουν ότι προτού εξαφανιστεί, το αεροπλάνο είχε ενδεχομένως αλλάξει κατεύθυνση για να επιστρέψει στη Μαλαισία. Σημαίνει άραγε αυτό ότι ένας αεροπειρατής απαίτησε από τον πιλότο να αλλάξει προορισμό; Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το πλήρωμα έστειλε κάποιο σήμα ότι η πτήση 370 έπεσε θύμα αεροπειρατείας.
Αυτό όμως που είναι πλέον γνωστό είναι ότι σταμάτησε να εκπέμπει πληροφορίες για την ταυτότητα του και στοιχεία της πτήσης.Ο Τζόν Γκόγλια, πρώην ειδικός ασφαλείας αεροπορικών μεταφορών εξηγεί : Εκτιμώντας πως αυτό το αεροπλάνο έχει τόσους τρόπους επικοινωνίας, η πρώτη μου σκέψη είναι πως κάποιος σκοπίμως έκλεισε τους διακόπτες. Ένας πιλότος ποτέ δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Θα το έκανε κάποιος που θα ήθελε να χαθεί από τα ραντέρ και βέβαια θα ήξερε πως να το κάνει.
Σενάριο 3ο: Μηχανική Βλάβη
Θεωρητικά, υπάρχει και η πιθανότητα οι πιλότοι να αναγκάστηκαν να προσθαλασσώσουν το σκάφος και τελικά αυτό να βυθίστηκε αύτανδρο χωρίς να διαλυθεί και να κάθησε στον βυθό της θάλασσας. Το πρόβλημα με αυτό το σενάριο είναι γιατί οι πιλότοι δεν έστειλαν κάποιο σήμα κινδύνου.
Αεροπλάνα σαν αυτό είναι ικανά να πραγματοποιούν«θαυματουργές», όπως τις αποκαλούν οι ειδικοί, μανούβρες – σαν εκείνη του αεροπλάνου που προσθαλασσώθηκε με επιτυχία στον ποταμό Χάντσον στη Νέα Υόρκη στις 15 Ιανουαρίου 2009. Εχουν την ικανότητα να πετούν χωρίς μηχανές επί περισσότερο από 150 χλμ. και να προσθαλασσώνονται με την κοιλιά. Είναι λοιπόν απίθανο την ώρα που θα χρειαζόταν το αεροπλάνο να πετάξει τα 150 αυτά χιλιόμετρα οι πιλότοι να μην πρόλαβαν να στείλουν ούτε ένα SOS.
Υπάρχει βεβαίως η λεπτομέρεια ότι το συγκεκριμένο αεροπλάνο είχε εμφανίσει πρόβλημα στο άκρο ενός από τα φτερά του, αλλά η Boeing το είχε επισκευάσει και εθεωρείτο απολύτως ασφαλές για να πετάξει, σύμφωνα με τη Malaysia Airlines. Οι ειδικοί τονίζουν ότι κάθε προηγούμενη βλάβη ενός αεροπλάνου αποτελεί έναν από τους πρώτους «υπόπτους» σε τέτοιες περιπτώσεις. Αλλά όλοι συμφωνούν ότι το Boeing 777 είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα αεροπλάνα στον κόσμο.
Σενάριο 4ο: Λάθος του πιλότου
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι λανθασμένοι χειρισμοί του πιλότου συνέβαλαν στην πτώση του αεροσκάφους. Μερικοί συγκρίνουν την πτήση 370 με τη συντριβή του αεροπλάνου της Air France σε καταιγίδα πάνω από τον Ατλαντικό, εν πτήσει από τη Βραζιλία προς το Παρίσι.
Υστερα από μια πανάκριβη, σχεδόν διετή έρευνα η άτρακτος του Airbus A330 εντοπίστηκε στον πυθμένα της θάλασσας και το «μαύρο κουτί» έδειξε ότι η συντριβή του οφειλόταν σε σφάλμα των πιλότων, οι οποίοι αντέδρασαν λανθασμένα σε ενδείξεις των συστημάτων αυτόματης πλοήγησης εν μέσω κακοκαιρίας. Ομως, αντίθετα προς την πτήση της Air France, το αεροπλάνο της Malaysia Airlines πετούσε με καλές καιρικές συνθήκες.
exedra.gr
Read more
«Δύο κτίρια κατέρρευσαν. Ελπίζω να μην βρίσκεται κανείς μέσα. Είναι απλώς συντρίμμια» δήλωσε ένας εργαζόμενος που βρισκόταν...
κοντά στο σημείο της έκρηξης, όπως αναφέρει το CNN.
Σημειώνεται ότι η αστυνομία της Νέας Υόρκης και άνθρωποι της πυροσβεστικής έσπευσαν αμέσως στην περιοχή που σημειώθηκε η έκρηξη, στο Ανατολικό Χάρλεμ.
CNN
Read more
Από δρόμους στο χείλος του γκρεμού στο Πακιστάν, μέχρι και αυτοκινητόδρομους που φημίζονται για τις επιδρομές από ληστές στο Μεξικό, ένας διαδραστικός χάρτης αξιολογεί τις διαδρομές και τα θανατηφόρα δυστυχήματα που συμβαίνουν σε κάθε χώρα προκειμένου να αναδείξει τους κινδύνους της οδήγησης...
Φυσικά, μεταξύ των 22 χειρότερων δρόμων, που οδηγούν στην κόλαση, όπως γράφει η Daily Mail, περιλαμβάνεται και μια ελληνική διαδρομή από τα χωριά Πατιόπουλο στο Περδικάκι της Αιτωλοακαρνανίας.
Βέβαια, η πιο επικίνδυνη διαδρομή στον κόσμο θεωρείται ο δρόμος North Yungas στη Βολιβία και επάξια έχει κερδίσει το παρατσούκλι του «δρόμου- θανάτου».
Ο δρόμος μήκους 64 χιλιομέτρων τον οποίο μπορεί να διασχίσει μόνο ένα αυτοκίνητο ελίσσεται στο χείλος του γκρεμού ενώ δεν υπάρχουν μπάρες για την προστασία των οδηγών από μια θανατηφόρα πτώση.
Ο διαδραστικός χάρτης, από την εταιρεία Driving Experience με έδρα το Hertfordshire, βασίζεται στην έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) το 2013 για την οδική ασφάλεια καθώς και σε άλλα δεδομένα.
Κάθε δρόμος βαθμολογείται σύμφωνα με τον «παράγοντα φόβο» με το North Yungas της Βολιβίας να σκοράρει 10/10, ενώ ο γραφικός δρόμος Fairy Meadows στο Πακιστάν, να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, εξαιτίας του «ύπουλου μεγάλου υψόμετρου, της αστάθειας και του στενού ορεινού δρόμου».
Παράγοντες όπως το υψόμετρο, τα μέτρα ασφαλείας συμπεριλαμβανομένων των μπαρών ασφαλείας, οι τοπικές τεχνικές οδήγησης, η κατάσταση των οχημάτων, το οδόστρωμα, ο ετήσιος αριθμός θανάτων από τροχαία δυστυχήματα ανά χώρα αλλά και οι καιρικές συνθήκες, αποτελούν στοιχεία που ελήφθησαν υπόψη κατά τη δημιουργία του χάρτη.
Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ επάνω στα κόκκινα σημεία στίξης του χάρτη για να εξερευνήσουν διαφορετικές θανατηφόρες διαδρομές, ενώ υπάρχουν στοιχεία για τους οδικούς κανόνες κάθε χώρας και τρομακτικά στατιστικά στοιχεία.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, η διαδρομή Πατιόπουλο Πεδικάκη, καταλαμβάνει την 22η θέση. Πρόκειται για μια απότομη ανάβαση ή κατάβαση, με ελάχιστη πρόσφυση, λόγω της επιφάνειας που είναι γεμάτη με χαλίκια και με τεράστιες λακκούβες. Σύμφωνα με το κείμενο του διαδραστικού χάρτη, εκτός από τους προφανείς κινδύνους των οδικών συνθηκών, δεν υπάρχουν μπάρες για να σταματήσουν την κατακόρυφη πτώση στο γκρεμό των κουρασμένων ταξιδιωτών.
Ο δρόμος είναι γεμάτος με τα πάντα, από πεζούς και ζώα σε φορτηγά, μέχρι λεωφορεία και αυτοκίνητα. Χωρίς καμία σήμανση, δεν μπορεί να κρίνει κανείς την απόσταση από το γκρεμό. Παρόλο που μια πτώση υπό το φως της ημέρας είναι αρκετά πιθανή, το πρόβλημα είναι ακόμη πιο έντονο το βράδυ που συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα. Σίγουρα δεν είναι ένας δρόμος για καρδιοπαθείς, αναφέρει το σχόλιο του χάρτη.
Ethnos.gr
Read more
Σε έρευνα που έγινε στη Βρετανία φαίνεται πως 7 στους 10 ανθρώπους κοιμούνται με το κινητό ανοιχτό και το έχουν δίπλα τους Οι επιστήμονες προειδοποιούν πως το κινητό όταν κοιμόμαστε πρέπει να είναι κλειστό και μακρυά από εμάς καθώς εκπέμπει ακτινοβολία το κινητό που βλάπτει την υγεία μας.
Επίσης, το κινητό το βράδυ σχετίζεται με προβλήματα ύπνου αλλά και... αϋπνίας.
Χρήστες κινητού που το βράδυ το χρησιμοποιούν ενδέχεται να μην μπορούν να κοιμηθούν μετά από την υπερένταση , να έχουν πονοκέφαλο και κατα συνέπεια να υποφέρουν από αϋπνια.
Ακόμα , αν η χρήση του κινητού είναι πολύ μεγάλη ενδέχεται μέχρι και... καρκίνο να προκαλέσει. Εσείς θα ξανακοιμηθείτε με το κινητό δίπλα σας;
tromaktiko
Read more
Συγκεκριμένα η Λάουρα Νάργες είπε: «Το ξέρω γιατί το είδα! Ήμασταν στο αμάξι και μου λέει: "Λάουρα δεν φοράω βρακί, κοίτα»... «μια φορά βγήκα μαζί της έξω και μου το έδειξε!»
Ο λόγος για την Σάσα Σταμάτη, η οποία πήγε με την Λάουρα στον διαγωνισμός της Eurovision, και μόλις άκουσε την αποκάλυψη, είπε: «Γιατί σε χάλασε; Αγάπη μου η δαντέλα κιλότα στο ζέρσει διαγράφει. Δεν χρειαζόταν τίποτα! Και το έβγαλα!»
gossiptv.gr
Read more
Αδόλφος Χίτλερ, Ιωσίφ Στάλιν ή Μάο;
Ποιος σκότωσε τους περισσότερους; Ενα επεξηγηματικό διάγραμμα απεικονίζει....
δέκα δικτάτορες που έχουν βάψει τα χέρια τους με αίμα.
Με αυτό τον μάλλον παιδικό, απλοϊκό τρόπο απεικονίζεται το πόσα εκατομμύρια ψυχές έχουν αφαιρέσει: μια σταγόνα αίμα ισοδυναμεί με ένα εκατομμύριο νεκρούς.
Φυσικά, ο νικητής είναι ο Μάο, που ακολουθείται από τον Στάλιν και μετά από τον Χίτλερ.
tromaktiko
Read more
Η κατάσταση είναι πλέον εκτός ελέγχου. Κανείς δεν ξέρει πότε και πώς θα τελειώσει ο πόλεμος ανάμεσα στην Ελένη Μενεγάκη και τον Γιάννη Λάτσιο, αφού όσο περνούν οι μέρες τόσο φουντώνει η μάχη ανάμεσα στο πρώην ζευγάρι και οι εξελίξεις κόβουν πλέον την ανάσα.
Η Ελένη, όπως αποκάλυψε πρώτο το «YES!», την προηγούμενη εβδομάδα έχει περάσει για τα καλά στην επίθεση και «πυροβολεί» συνεχώς τον Γιάννη. Η αρχή έγινε με την αμφισβήτηση των αποδείξεων που έχει καταθέσει ο Λάτσιος λέγοντας ότι εκείνη έχει πληρώσει τις περισσότερες.
Τώρα τον κατηγορεί ανοιχτά για ύπουλο, πισώπλατο χτύπημα και αθέτηση συμφωνίας λίγες ημέρες πριν πάει η υπόθεση στα δικαστήρια, προκειμένου να χάσει εκείνη όλα τα υπερασπιστικά της ατού. «Προσπάθησες με δόλο να με αιφνιδιάσεις» λέει δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις της. Όμως και ο Λάτσιος δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια. Η αντίδρασή του άμεση στις κατηγορίες της. «Λες ψέματα! Είσαι σε παραλήρημα» απαντάει σε έντονο ύφος και την απειλεί με μήνυση!
Οι διάλογοι πλέον είναι πολύ σκληροί και το «YES!» αποκαλύπτει νέα συνταρακτικά στοιχεία που δείχνουν τις ισορροπίες του τρόμου πριν από τη μεγάλη έκρηξη που όπως φαίνεται δεν θα αργήσει. Σύμφωνα με τις συμπληρωματικές προτάσεις της Ελένης, όλα ξεκινούν μετά το μυστικό (και μοιραίο όπως αποδείχτηκε) ραντεβού των δύο πλευρών στις 5 Νοεμβρίου 2013. Τι είχε συμβεί σε αυτό το ραντεβού που αποκάλυψε αποκλειστικά το περιοδικό μας στο τεύχος της 5ης Φεβρουαρίου; Η παρουσιάστρια έκανε την τελική της πρόταση στον Λάτσιο για να μην πάει η υπόθεση στα δικαστήρια.
Πηγή: athensmagazine
Read more
Ο Μίκαελ Σουμάχερ εξακολουθεί να δίνει τη μάχη να κρατηθεί στη ζωή και για πρώτη φορά η εκπρόσωπός του, Σαμπίν Κεμ, έδωσε ενθαρρυντικά μηνύμα για την κατάσταση της υγείας του 7 φορές Παγκόσμιου πρωταθλητή της F1.
Δεν είναι φήμη, δεν είναι δημοσίευμα κάποιας εφημερίδας του εξωτερικού. Είναι δήλωση της εκπροσώπου του Μίκαελ Σουμάχερ η οποία για πρώτη φορά σκόρπισε χαμόγελα για την κατάσταση της υγείας του Γερμανού πιλότου.
Η Σαμπίν Κεμ τόνισε ότι υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια αλλά θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να ξυπνήσει ο Σουμάχερ, ενώ ζήτησε από όλους να στείλουν θετική ενέργεια αφού αυτή θα βοηθήσει τον 45χρονο Γερμανό.
"Ήμασταν και παραμένουμε αισιόδοξοι ότι ο Μίκαελ θα ξεπεράσει τις δυσκολίες και θα ξυπνήσει. Υπάρχουν μικρά και ενθαρρυντικά σημάδια, όμως γνωρίζουμε ότι πρέπει να κάνουμε μεγάλη υπομονή.
Ο Μίκαελ έχει σοβαρά τραύματα. Είναι πολύ δύσκολο για όλους μας να δεχτούμε αυτό που έγινε με τον Μίκαελ, αφού ξεπέρασε πολλές ιδιαίτερες καταστάσεις στο παρελθόν και τραυματίστηκε σε μία τόσο καθημερινή στιγμή.
Ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι θα ήταν μία μακρά και σκληρή μάχη για τον Σουμάχερ. Δίνουμε αυτή τη μάχη μαζί με τους γιατρούς στους οποίους έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη. Η διάρκεια της αφύπνισης δεν είναι το σημαντικό κομμάτι για μας.
Ας προσπαθήσουμε να συγκεντρώσουμε όλη μας την ενέργεια για να στηρίξουμε τον Μίκαελ. Αυτό θα τον βοηθήσει. Όλοι πιστεύουμε ότι θα βγει νικητής."
πηγη
pestanea
Read more
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.